Проходження гри Armikrog | gameshare.com.ua - ігровий підхід

Проходження гри Armikrog




Armikrog

Проходження гри Armikrog

Ми граємо за Томминафта який відправляється на планету Сперо-5, щоб здобути на ній Питоний здатний врятувати його рідну планету Иксен від загибелі, його супроводжує його вірний супутник Дзьобик. Невдало приземлившись на планету на наших товаришів нападе істота і вони заходять в будинок ховаючись від нього, де і починається проходження гри.

 

1 частина фортеці

Перший рівень

Для того щоб рухати героями натискає на них курсором. Якщо хочемо керувати Томмі натискаємо на нього, якщо Дзьобиком, то відповідно натискає на нього. На підлозі підбираємо важіль — і вставляємо його в пристрій поряд з входом, щоб відкрити прохід далі.

первая-комната

Пройдіть в іншу кімнату, де побачите мохнате рожеве створіння штовхніть його в наступну кімнату з червоною кнопкою. Натискуванні на неї щоб вимкнути світло на верху поруч з лампочкою побачите підказку. Після чого клікніть по Клювику і відправте його в дірку в стіні.

вторая-комната

Просуваючись по тунелю по дорозі з'їжте прозору штуку і пройдіть в чорно-білу кімнату і запам'ятайте перший символ-малюнок над Дзьобиком.

Прохождение игры Armikrog

Важливо: наскільки я зрозумів, малюнок генерується випадковим чином тому при проходженні запам'ятовуємо, що за малюнок саме у вас. Поверніться назад в червону кімнату. Дзьобик при виході повинен відригнути важіль (якщо ви в тунелі проковтнули прозору штуку), підберіть його і центральній кімнаті вставте його в пристрій, тоді відкриється прохід в першу кімнату.

Прохождение игры Armikrog

Проштовхуємо в прохід волохата істота згори спустяться ліани. Забираємося з ним наверх для цього клікаєм курсором вище героя по ліанах.

 

Другий рівень

У центрі червоної чешуйчайтой кімнати в центрі побачимо мурашки з клешнею він прощелкакет нам три комбінації які запам'ятовуємо: 2 клацання, 3 клацання і 1 клацання. У центрі також буде комп'ютер, де треба виставити правильно картинки, поки у нас немає повної комбінації.

Прохождение игры Armikrog

 

Третій рівень

Піднімемося по ліані вище на третій рівень на цьому поверсі поки що нам робити нічого. Ми можемо Поставити Дзьобик на зелену кнопку, в стіні відкриється прохід йдемо в нього головним героєм, де потрапимо в кімнату з величезною колбою. Піднімаємося на наступний рівень.

 

Четвертий рівень

На самому верху побачимо восьминога нагорі, йдемо в кімнату праворуч, де на підлозі буде лежати важіль.Підбираємо важіль і спускаємося на третій рівень.

 

Третій рівень

Screenshot-388

На третьому рівні вставляємо знайдений вище важіль в дірочку і прокручуємо його поки зліва не відкриється червона кімната ліворуч. Заходимо в кімнату і Дзьобик відправляємо по проходу, де побачимо другий символ-малюнок в кімнаті з восьминогом. Натисніть на восьминога, нам повідають історію і восьминіг кине жовтий чіп.

Прохождение игры Armikrog

Повертаємося Дзьобиком тому. Він отрыгнет чіп. Вставляємо його апарат поруч, а Дзьобик натискаємо на червону кнопку. Тоді апарат запрацює та почне переганяти яку зелену рідину.

Знову крутимо ручку до відкриття зеленої кімнати. Йдемо всередину. Всередині наші герої знайдуть дитини і Томмі забере його з собою. Також на підлозі, підніміть важіль.

Прохождение игры Armikrog

 

Іграшки для дитини

Вийшовши з зеленої кімнати дитина заплаче і нам відкриються іграшки. Нам треба правильно підвісити іграшки в потрібній послідовності, так щоб сподобалося дитині. Включаємо зелену кнопку і чекаємо коли підсвічування пройдеться по іграшкам. Ті іграшки, які не сподобаються дитині відпадуть. Міняємо їх місцями. Як правильно розмістити іграшки показано на скріншоті. Після цього дитина дасть нам зелений кристал.

Прохождение игры Armikrog

Правильно підвішуємо іграшки, щоб дитині сподобалося

 

Четвертий рівень

Піднімаємося на четвертий рівень і йдемо до зеленої підвісний візку. Вставляємо важіль і наших героїв по трубах перекине в коляску. Їдемо до кінця, де побачимо третій символ-малюнок. Повертаємося назад. Щоб вилізти з коляски встаньте рівно в тому місці де стояла коляска і замріть або жмякните «Enter».

Прохождение игры Armikrog

Третій символ

 

Другий рівень кругова кімната

Спускаємося на другий рівень підходимо до панелі виставляємо в потрібному порядку три символи-картинки які запам'ятали, йдемо у відкриту двері ліворуч. Ми опинимося в круглій кімнаті. Потрібно йти вліво і вправо і ударяти по кнопці, щоб вийшли такі ж символи як і на стіні. При ударі по правій кнопці внизу ставиться символ - прямокутник, по лівій кнопці — три квадрата. Залишаємо кімнату.

Прохождение игры Armikrog

Кругова кімната

 

Четвертий рівень

Піднімаємося на четвертий рівень знову сідаємо в зелену коляску, вже їдемо через кімнату з осминогом і виїжджаємо на верхнуюю смугу. На шляху нам попадеться коло через який ми не зможемо проїхати. Тут просто встаємо в спеціальному безвиході коли коло покрутиться і лінії співпадуть. Доїжджаємо до фіолетового двері з зображенням духа не нею. Поруч головоломка з хрестом.

Прохождение игры Armikrog

 

Частина 2 фортеці

Головоломка з хрестом

Спочатку розкидайте порожні квадрати так, щоб дістати з низів квадрати з малюнками духу і закидайте їх в одну клітинку починаючи. Після цього звільніть від порожніх квадратів потрібну комірку і закидайте туди наші квадрати з малюнком по порядку. Двері відчиняться.

Screenshot-408

 

Верхній рівень

Отже, ми потрапили в іншу частину будинку, з таким же восьминогом на якому ми можемо спускатися по рівнях. На цьому рівні ми можемо піти з кімнати праворуч, де побачимо статую з космонавтами, проходимо в наступну кімнату, де нам буде статуя духу і сам дух. На колоні праворуч натисніть кнопку вимкнеться світло і тепер повертаєтеся в кімнату з космонавтами.

 

Кімната з космонавтами

Коли ми відключили світло тепер в кімнаті з космонавтами видно що над ними розташовані планети і на самих них також є планети різних кольорів. Нам потрібно просто прокрутити важелі під космонавтами і поставити планети над ними такого ж кольору як і на них самих. Нижче надана скріншот.

Screenshot-416

Коли розставите планети на космонавтів йдіть в кімнату з духом там відкриється наступний прохід в іншу кімнату. Там буде стояти вже знайоме нам волохата істота. Підштовхніть його до уступу запрыгните на істота і заберіть зверху важіль. Ідіть після цього до восьминогу щоб спуститися на нижній рівень.

 

Середній рівень

На цьому рівні йдіть вправо до гармати. Поруч з цією гарматою є місце куди ми можемо вставити важіль. Вставте його і побачите як весь рівень розтягнеться гармошкою і нас зліва з'явиться прохід. Йдемо туди. Дістаньтеся до кругової кімнати і дійдіть до другого мурашки в цій грі. Він покаже нам пергамент з печатками різних кольорів і символів. Запам'ятовуємо їх зверху вниз.

Screenshot-417

Поверніться до гармати і відкрийте панель. Якщо пам'ятаєте першого мурашки він нам прощелкал: 2 рази, 3 рази і 1 раз. Виставте перший поділ на два друга на три і третє на один. Натисніть на печатці щоб розставити кольору як бачили у другого раку. Нижче на скріншоті показано правильна розстановка і кольору. Натисніть на гармату вона вистрілить з птиці і залишить пір'їнка, заберіть його.

Прохождение игры Armikrog

 

Емоційні монстри і гармата

Віддайте пір'їнка крабові з пергаментом, він намалює для нас схему, запам'ятовуємо її вона знадобиться нам для головоломки. Поверніться до головоломці де побачимо монстрів і гармату на стіні. Перемістіть гармату в центр і від нього два монстра, щоб від нього йшли темні лінії до них і від одного монстра до інших двох білими лініями. Як правильно розставити дивіться на скріншоті.

Прохождение игры Armikrog

Коли правильно розставимо монстрів з гарматою на наскельного стіні, натисніть на кнопку зліва відкриється прохід з буквою Ф в іншу кімнату. Йдіть до неї. В кімнаті стоятиме вже знайомий нам «Мохнатик». Перестрибніть поставте його Дзьобик на зелену кнопку і тоді в підлозі заберуться заважають рухати «Мохнатиков» квадрати. У крайній кімнаті підштовхніть високого «Мохнатика» до уступу, до нього дотолкайте іншого «Мохнатики», вийде драбинка за якою ми зможемо забратися вгору. Вийдіть надвір, де побачите, як впаде літаюча пігулка, підберіть її і повертайтеся назад.

Прохождение игры Armikrog

 

Літаючий Дзьобик

Ідіть в центральну кімнату, де стирчать щупальця восьминога. Дитина заплаче знову збираємо іграшки, для нього. Нам випаде ще один зелений кристал. Після цього покладіть пігулку в миску, Дзьобик з'їсть його і у нього відростуть крила. Злетите вгору Дзьобиком до восьминогу обов'язково натисніть на нього, він дасть нам жовтий чіп. Після чого пройдіть по норі вгорі по шляху проковтнете прозору штуку. У підсумку Дзьобиком вийдіть в кімнату зі статуєю, де нам покажуть імена людей які донатили для розробки гри. Поверніться назад. Дзьобик повинен відригнути жовтий чіп і важіль.

Ідіть в синю кімнату вставити в апарат жовтий чіп. Після цього в кімнаті, де велика зелена кнопка і де ми вирішували головоломку з емоційними монстрами і гарматою натисніть внизу Дзьобиком червону кнопку, щоб апарат запрацював. Тепер можна спускатися на нижній рівень.

 

Нижній рівень

Спустіться на нижній рівень праворуч у стіні буде червона кнопка, натисніть на неї відкриється двері, йдіть туди. У печерній кімнаті буде ще одна миска, покладіть туди пігулку. Дзьобик з'їсть її і злітає вгору, де знайдете лежить важіль спускайтеся вниз. Після цього можна вставити цей важіль у пристрій праворуч від дверей, в кімнаті з щупальцями. Ви вийдіть до іншої зеленій колисці. Вставте другий важіль щоб вас засмоктало в люльку.

По дорозі нам нам попадуться три кола, з лініями, які нам треба прокрутити, щоб проїхати далі, але тут труднощів не повинно виникнути питання тільки у часі, щоб відкрити шлях далі.

Screenshot-423

 

Частина 3 фортеці

Ми на люльці доїдемо до дверей з великими подряпинами і вже знайомої нам головоломкою з хрестом. Вона складніше першої і нам треба зібрати дівчину з косою. Тут я вам не помічник, як збирати можу лише показати скріншот, як правильно зібрати дівчину. Коли впораєтеся з хрестом йдіть далі, доберетеся до кімнати в якій видно, як в постійно падає синій куля і вже знайомі нам щупальця восьминога.

Screenshot-424

Ідіть далі наліво, там в центрі буде третій мураха, але він нам нічого не дасть. Ідіть ще далі де потрапите в кімнату, з великими вікнами і гармата стріляє яйцями. Також в кімнаті буде стояти миска. Помістіть туди пігулку і злітайте Дзьобиком у прохід зверху. По дорозі він проковтне важіль, а також клікнувши на восьминогу отримає ще один жовтий чіп іншої форми. Після того як Дзьобик його отрыгнет вставляємо його в апарат на вході і натискаємо червону кнопку, щоб він запрацював.

 

Робот

Поверніться в кімнату з гарматою стріляє з гнізда. Нам треба зібрати якогось певного робота, який збігається з одним з роботів за вікном. Потрібно зібрати копію другого робота. Нижче на скріншоті можна побачити як точно зібрати. Після цього натискаємо кнопку, яйце потрапить точно в гніздо. На нього набіжать птиці і воно опуститься вниз.

Прохождение игры Armikrog

Точно також потрібно скласти робота, щоб яйце потрапило в гніздо

Ідіть на другий поверх до колиски, по дорозі дитина знову заплаче заспокоюємо його розставивши іграшки і дасть нам ще один зелений кристал. Після цього у наших героїв викрадуть дитини. Заберіть в люльку і проїжджаючи повз гнізда під ним запам'ятайте символи, вони нам ще знадобляться.

Screenshot-428

 

Частина 4 фортеці

Верхній рівень

Добираємося на люльці до червоної двері і труби внизу. Проведіть Дзьобик по трубі до наступного восьминога і клацніть по ньому він повідає нам нову історію і дасть жовтий чіп. Також за Дзьобиком панель на якій потрібно поставити символи також, як ми бачили під гніздом.Скрін нижче.

Прохождение игры Armikrog

Розставляємо символи на картинці

Поверніться Дзьобиком тому, він отрыгнет чіп. Після цього зберіть пазл в хресті у верхній частині треба зібрати картинку лиходія як на скріні нижче. Після цього у нас з'явиться прохід до дверей з червоною кнопкою, але вона поки не активна поки ми не запустили апарат.

Прохождение игры Armikrog

 

Нижній рівень

Сядьте на люльку, після того як Дзьобик розставив символи шляху змінилися. Спустіться на нижній рівень. Побачите апарат вставте в нього чіп. Пройдіть далі в кімнату, де побачимо миготливі символи, на підлозі важіль, вставте важіль в пристрій і натисніть червону кнопку.

 

Верхній рівень

Знову підніміться на верхній рівень, натисніть червону кнопку на дверях, тепер вона активна і відкриється двері. Зайдіть всередину там буде восьминіг, клікніть по ньому він повідає ще одну історію і дасть нам зелений чіп. Спустіться вниз на щупальце. В іншій кімнаті Томмі побачить лиходія Вогнавта і дитини. Після битви з ним Томмі разом з дитиною телепортується на початок фортеці.

 

Кімната з колбою. Кінець

Томмі виявиться разом з Пі в кімнаті з колбою. Дитина також дасть йому четвертий зелений кристал. Підійдіть до панелі зліва від колби і вставте в нього зелений чіп. Тепер панель працює. Кожен раз коли ми тикали на восьминогів вони розповідали нам історію і показували певний символ. Виставляємо їх у тому порядку, як зустрічали восьминогів. Для цього відповідний символ спускайте вниз. Нижче скрін.

Прохождение игры Armikrog

Правильно розміщення символів, щоб прибрати колбу

 

Кристали

Після цього колба забереться, з Томмі вилетять всі кристали і розмістяться над штуковиною яка була під колбою. Тут нам треба розмістити кристали в потрібному порядку і за певною висоті для цього використовуємо зелений кулька внизу: низький, високий, високий, середній і товстий. Після цього натисніть червону кнопку.

Кристаллы Плутония

Кристали Плутонію

Томмі разом з дитиною відправляться в космос в залізному роботі, також з'явиться дух Дзьобик, а Вогнавт буде розчавлений роботом. На цьому кінець проходження гри Armikrog. Не забудьте натиснути на кнопки і поділитися в соціальних мережах. Спасибі!