30 кращих російських комп'ютерних ігор | gameshare.com.ua - ігровий підхід

Зроблено в Росії — найкращі ігри російський розробників




Список російських ігор на ПК зроблених вітчизняними розробниками і багато з них здобули популярність і за кордоном. Є звичайно ще «Тетріс» який просто підкорив весь світ, але ми його не стали тут описувати так як ця гра відома багатьом навіть якщо ви не грали в неї.

 

Алоди

Аллоды-0

Дата виходу: 1998-2010 р.

Жанр: стратегія, RPG

Серія ігор від російських розробників по вигаданій всесвіту. Більшість проектів серії являють собою рольові ігри з елементами стратегії в реальному часі та об'єднані не тільки світом, але і загальною сюжетною лінією, в якій розповідається про розпався на частини (алоди) світі. Остання ж на сьогоднішній день частина була перенесена в онлайн, ставши повноцінною ММОРПГ-грою.

Аллоды-1 Аллоды-2 Аллоды-3 Аллоды-4

В цілому, якщо не рахувати «Алоди Онлайн» ігровий процес тут має безліч загальних рис. Так, наприклад, у всіх частинах серії під управлінням гравця буде не один, а ціла група персонажів зі своїми атрибутами і характеристиками. При цьому в деяких місіях робиться наголос на ефективне використання невеликих сил, що характерно для тактичних ігор. Також в більш пізніх частинах гри зустрічаються елементи стелс-жанру, такі як: квести з непомітним переміщенням, удари зі спини і пр.

 

Vangers

Vangers-0

Дата виходу: 1998 р.

Жанр: аркада

Вангеры являють собою російську відеогру, головним елементом якої є особливі бойові машини. За сюжетом людство освоїло можливість проникнення в інші світи за допомогою, так званих Коридорів, і по необережності зіткнулося з високоорганізованою инсектоидной цивілізацією Криспо, контакт з якою швидко переріс у збройний конфлікт. Коридор до Землі був знищений і мільйони людей опинилися один на один з ворожими істотами.

Vangers-1 Vangers-4 Vangers-3 Vangers-2

Ми починаємо свою гру через тисячу років після вищеописаних подій в клані Вангеров – воїнів, торговців і просто мандрівників нового світу. Відмінною особливістю проекту є самостійність гравця у великому потоці відбуваються навколо подій і повна свобода в прийнятті рішень. Фіксовані місії тут відсутні як такі, а сюжетна лінія головного героя органічно вплітається в єдиний сюжет.

 

Далекобійники

Дальнобойщики-0

Дата виходу: 1999-2010 р.

Жанр: автосимулятор

Серія російських ігор, що представляє собою симулятор життя далекобійника. Перші дві частини гри дозволяють гравцеві колесити по російській глибинці, тоді як дія третьої частини було перенесено в Америку. У грі непросте управління, а також реалізована система пошкодження вантажів, що безпосередньо впливає на можливість вашого ігрового заробітку. Тобто якщо ви взяли крихкий вантаж, доставка якого коштує трохи дорожче, будьте готові до того, що через недбалу їзди частина його може бути зіпсована.

Дальнобойщики-1 Дальнобойщики-2 Дальнобойщики-3 Дальнобойщики-4

Починаючи з другої частини серії, у грі були значно поліпшені її економічні елементи. Крім того світ став повністю відкритим, а також з'явилася можливість їздити по містах у пошуках більш цінного вантажу. Є тут і мафія, яка так і норовить відібрати особливо коштовні вантажі (наприклад, мартіні, алмази, сигарети або вантаж «зарплата»).

 

Серія ігор про Петьку і Василя Івановича

Петька-и-Василий-Иванович-серия-игр-0

Дата виходу: 1998-2016 р.

Жанр: квест

Серія вітчизняних ігор, що дала початок такого жанру, як «Російська мальований квест», що оповідає про пригоди Василя Івановича Чапаєва і його ординарця Петьки. Практично кожна гра серії є односюжетной, тобто у неї є одна початок і один кінець (а предмети не мають альтернативних варіантів їх використання), однак в деяких частинах є можливість отримати «програшну» кінцівку, після якої доведеться перепроходити гру або певний її ділянку. В іншому ж це класичний мальований квест гумористичного характеру.

Петька-и-Василий-Иванович-серия-игр-1 Петька-и-Василий-Иванович-серия-игр-2 Петька-и-Василий-Иванович-серия-игр-3 Петька-и-Василий-Иванович-серия-игр-4

У кожній грі серії присутня безліч ГЕГов, пародії на відомих людей, фільми або поп-культуру. Деякі персонажі мають тенденцію повертатися в наступних частинах в тому чи іншому образі, при цьому, вони не пам'ятають, ким були в минулих іграх (наприклад, Фурманова і Кузьмича гравець зустріне у всіх частинах).

 

Князь

Князь-0

Дата виходу: 1999 р.

Жанр: RPG, ігри про Русь

Російська ізометрична rpg гра, виконана в сеттінге слов'янського фентезі. В процесі гри гравець відвідає різні локації, виконає безліч завдань і вб'є орди монстрів. Спочатку ж, все стандартно для подібних ігор, вам буде запропоновано на вибір один з трьох героїв, яким також потрібно буде визначити його клас і розподілити початкові характеристики. Початкова локація для кожного з персонажів своя, до того ж присутні унікальні завдання і діалоги, але в цілому сюжет для всіх однаковий.

Князь-1 Князь-2 Князь-3 Князь-4

Ігровий світ тут поділений на декілька локацій, кожна зі своїми поселеннями, монстрами і пр. Поселення можуть бути, як союзні, так і ворожі або нейтральні. У процесі гри можна захоплювати їх і підпорядковувати своїй владі, отримуючи з захоплених поселень данину, займаючись відбудовою деяких будівель і призначенням людей на ключові пости.

 

Корсари

Корсары-0

Дата виходу: 2000-2016 р.

Жанр: RPG, про піратів

Корсари – серія ігор про піратів і корсарів 17 століття. І якщо в першій частині дія гри розгортається у вигаданому районі Карибського моря під назвою «Архіпелаг», то починаючи з другої частини, гравець потрапляє на реальні острови та території. Під управління нам потрапляє корсар або пірат, а сама гра ділиться на дві частини – сухопутний і морський. На суші ми беремо квести, торгуємо, наймаємо команду тощо, а на море б'ємося на кораблях, займаємося абордажами і грабежами.

Корсары-1 Корсары-2 Корсары-3 Корсары-4
Примітно, що в грі присутні характерні для RPG елементи, що дозволяють розвивати як власні навички персонажа, так і вміння та навички корабля, команди тощо Серія дуже популярна на пострадянському просторі, і не в останню чергу завдяки численним фанатським модифікаціям, які розширюють і без того величезний і пророблений світ Корсарів.

 

Демиурги

Демиурги-0

Дата виходу: 2001 р.

Жанр: покрокова стратегія, карткова

Демиурги – гра, створена російськими розробниками на стику таких жанрів, як покрокова стратегія та карткова рольова гра (розробники черпали натхнення в комп'ютерній грі Heroes of Might and Magic і настільної карткової гри Magic: The Gathering). Але незважаючи на схожість деяких елементів, гра не є бездумним клоном своїх натхненників, а розвиває ідеї в іншому напрямку.

Демиурги-1 Демиурги-2 Демиурги-3 Демиурги-4

Ігровий процес Деміургів ділиться на дві частини: режим покрокової стратегії (подібний ігор серії «Герої») і режим тактики (так звані «магічні дуелі»). У першому режимі гравець віддає накази своїм підлеглим, які виконують їх по закінченні ходу (по черзі з персонажами противника), у другому ж відбувається бій (покрокове) із застосуванням магії. Для кожної з протиборчих сторін магія унікальна, проте сильні заклинання потрібно буде купувати в спеціальних лабораторіях.

 

Іл-2 Штурмовик

Ил-2-Штурмовик-0

Дата виходу: 2001 р.

Жанр: авіасимулятор

Російський авіасимулятор, моделюючий бойові дії відбувалися в небі в періоди з 1938 по 1946 роки. На момент свого виходу дана гра не мала рівних, і довгий час залишалася самим високотехнологічним проектом в жанрі авіасимуляторів. На користь гри говорить ще й те, що за час свого існування вона завоювала безліч цінних нагород від зарубіжних і вітчизняних друкованих, а також електронних видань.

Ил-2-Штурмовик-1 Ил-2-Штурмовик-2 Ил-2-Штурмовик-3 Ил-2-Штурмовик-4

Варто відзначити, що управління тут досить складне, оскільки Іл-2 позиціонується як самий реалістичний навіть на сьогоднішній день симулятор літаків з поршневими двигунами. Також проект може похвалитися приємною графікою, чудовими тривимірними моделями різної військової техніки та безліччю офіційних доповнень, які надають гравцям нові кампанії, карти, скіни літаків тощо

 

Код доступу: РАЙ

Код-доступа-РАЙ-0

Дата виходу: 2002 р.

Жанр: покрокова стратегія, тактична стратегія, ігри в жанрі кіберпанку

Кіберпанкова покрокова тактична стратегія з елементами РПГ від російських розробників, яка світі високотехнологічного майбутнього, в якому люди поділені на три класи, а все життя на планеті управляється суперкомп'ютером. Всі щасливі, віртуальний світ замінив життя реальне, але це всього лише видимість. Ви ж в особі молодого хакера випадково дізнаєтеся те, що не варто було б і намагаєтеся врятувати своє життя. На цьому моменті і починається гра.

Код-доступа-РАЙ-1 Код-доступа-РАЙ-2 Код-доступа-РАЙ-3 Код-доступа-РАЙ-4

На момент свого виходу Код доступу: РАЙ був кращої тактичною грою з елементами РПГ, відмінними рисами якої стали – висока якість діалогів, якісна озвучка персонажів, цікаві противники і великий арсенал зброї. З недоліків можна відзначити тільки довгі завантаження рівнів. До гри було випущено два офіційних доповнення, а також ремастерінг, в якому розробники переробили текстури, виправили помилки, прискорили завантаження та ін.

 

Silent Storm

Silent-Storm-0

Дата виходу: 2003 р.

Жанр: покрокова стратегія, тактична стратегія

Російська покрокова тактична рольова гра, дія якої розгортається в Європі в період Другої світової війни. Під управління гравцеві дається група з декількох елітних солдатів (до 6-ти осіб), керуючи якої необхідно виконувати місії на стороні Союзників або Осі. Через рік після виходу гри розробник випустив доповнення, яке, по суті, є самостійною грою.

Silent-Storm-1 Silent-Storm-2 Silent-Storm-3 Silent-Storm-4

Спочатку гри гравцеві пропонується вибрати сторону і згенерувати собі персонажа. Потім почнеться вступна місія, після якої буде доступна база з госпіталем, арсеналом, ангаром та ін. З цього моменту можна набирати собі групу, при цьому кожен з представлених персонажів має свої навички і відноситься до одного з шести класів: снайпер, гренадер, розвідник, інженер, солдатів, медик. По мірі проходження в ваш арсенал потрапить нове озброєння, включаючи деякі види секретної зброї. Фізика в грі вище всяких похвал – ландшафт змінюється і руйнується, тіла адекватно реагують на влучення.

 

Бліцкриг

Блицкриг-0

Дата виходу: 2003-2015 р.

Жанр: стратегія в реальному часі, варгейм

Російська стратегія в реальному часі, що оповідає про події Другої світової війни. В відміну від багатьох подібних ігор відбудовувати базу вам не доведеться (хоча можливий захоплення баз за умовами проходження місії). Зазвичай гравцеві дається певна кількість юнітів, з допомогою яких і потрібно виконати певне завдання (або ряд завдань). За виконання проміжних цілей гравець може отримати підкріплення.

Блицкриг-1 Блицкриг-2 Блицкриг-3 Блицкриг-4

Сюжетні кампанії три: радянська кампанія, німецька і союзна. У кожній з кампаній свій набір місій (у тому числі й історичних), а кожна зі сторін конфлікту має свої юніти. В цілому, розробники відтворили у грі більше 200 зразків реально існуючої військової техніки і 40 зразків піхоти. Також була випущена друга частина гри, де крім поліпшеної графіки з'явилося таке нововведення, як підкріплення, що дозволяє закликати собі на допомогу додаткові сили.

 

Alien Shooter

Alien-Shooter-0

Дата виходу: 2013 р.

Жанр: RPG, аркада

Ізометричний аркадний екшен з елементами РПГ від російських розробників, який відрізняється просто якимось неймовірним кількістю супротивників, крові і м'яса. Граємо ми тут космічного десантника (є можливість вибрати стать персонажа), завдання якого в більшості місій зводиться до знищення орди інопланетних монстрів і виконання нескладних квестів по включенню електроенергії, знаходження вибухівки або ключів тощо

Alien-Shooter-1 Alien-Shooter-2 Alien-Shooter-3 Alien-Shooter-4

По мірі проходження нові монстри стають в рази сильніше, до того ж у них з'являється серйозне озброєння (лазери, ракетниці і т. п.), однак після кожної місії ми можемо поліпшити свого персонажа і купити йому зброю, а також аптечку, броню, ліхтарик та інші життєво необхідні гаджети. Крім стандартної кампанії в грі присутня нескінченний режим «Виживання», в якому гравцеві необхідно протриматися на одній закритій локації як можна довше.

 

Космічні рейнджери

Космические-рейнджеры-0

Дата виходу: 2002 р.

Жанр: RPG, аркада, покрокова стратегія, RTS

Науково-фантастична російська гра, що увібрала в себе елементи таких жанрів, як RPG, покрокова стратегія, текстовий квест і аркада. Сюжет оповідає про протиборстві Галактичного співдружності і нової ворожої формою життя – клісани. Гравець виступає в ролі так званого космічного рейнджера – учасника організації, яка і була створена спеціально, щоб протистояти клисанам. Гра входить в топ найкращих RPG ігор.

Космические-рейнджеры-1 Космические-рейнджеры-2 Космические-рейнджеры-3 Космические-рейнджеры-4

Дія гри розгортається в космосі, де гравець, обравши представника однієї з 5 цивілізацій, літає між планетами та галактиками і виконує численні завдання, торгує, займається піратством, покращує свій корабель і воює з клісанамі. При цьому світ навколо гравця живе своїм життям, і кожне нове проходження буде унікальним у своєму роді досвідом. Гра відбувається в покроковому режимі, проте битви в чорних дірах і на планетах (останні додані в другій частині гри) – реалтаймовые.

 

Периметр

Периметр-0

Дата виходу: 2004 р.

Жанр: стратегія в реальному часі

Стратегія в реальному часі з дуже оригінальною задумкою від калінінградського розробника К-Д ЛАБ. Головна «фішка» гри тут полягає не просто в унікальному в своєму роді, повністю разрушаемом і змінюваному оточенні, але й у тому, що саме на зміну рельєфу будується частину ігрового процесу. Тобто гравець може, як захистити свою базу від ворога звичайними турелями, так і вибудувати навколо неї гори, які стануть природним рубежем оборони.

Периметр-1 Периметр-2 Периметр-3 Периметр-4

Також до плюсів гри можна віднести можливість перетворення військ одного типу до війська іншого типу безпосередньо на полі бою. До того ж в Периметрі реалізована повноцінна можливість позиційних боїв. Сюжет Периметра передує сюжетом гри від тих же розробників – Вангеры. Завдяки безлічі геймплейних інновацій Периметр отримав безліч престижних ігрових премій і нагород.

 

Т-72: Балкани у вогні

Т-72-Балканы-в-огне-0

Дата виходу: 2006 р.

Жанр: симулятор танка

Один з небагатьох по-справжньому реалістичних танкових симуляторів на ПК, зроблений російської студією CrazyHouse. Дія гри розгортається в Югославії в період з 1991 по 1995 роки. Під управлінням гравця будуть такі танки, як Т-34, Т-55 і Т-72, протистояти яким буде сама різноманітна військова техніка і піхота. Фотореалістична графіка, реалістична фізика, складні місії і жорстка система ведення бою – все це вигідно відрізняє проект від інших танкових симуляторів.

Т-72-Балканы-в-огне-1 Т-72-Балканы-в-огне-2 Т-72-Балканы-в-огне-3 Т-72-Балканы-в-огне-4

Серед особливостей Т-72: Балкани у вогні окремо варто відзначити реалістичну і дуже продуману фізику гри, враховує балістику і безліч інших нюансів, що впливають на стрілянину, пересування і пр. Рівні досить великі і повністю разрушаемы, що дозволяє придумувати різні тактичні рішення. Є тут і редактор місій, що дозволяє самостійно створювати сценарії для гри.

 

Ex Machina

Ex-Machina-0

Дата виходу: 2005 р.

Жанр: автосимулятор, аркада, RPG, гонки

Російська гра, що представляє поєднання автосимулятора, аркади і РПГ, яку багато фанатів любовно називають «Фоллаут на колесах». Гра оповідає про недалеке майбутнє, де повітря стало непридатним для дихання, і щоб вижити люди носять спеціальні маски, а броньований вантажівка є, мало не єдиним засобом для виживання. Власне на таких вантажівках і буде колесити гравець, виконуючи завдання і постійно покращуючи свою бойову машину.

Ex-Machina-1 Ex-Machina-2 Ex-Machina-3 Ex-Machina-4

Гравцеві доступно 5 унікальних машин з різними характеристиками і величезними можливостями по кастомізації. Для поліпшення своєї «фортеці на колесах» можна купувати нові кабіни і кузова, різноманітні модулі і, звичайно ж, потужне зброю (гармати, ракети, міни тощо), що дозволяє кришити ворогів в металеву стружку. Сюжет в цілому лінійний, але є ситуації з вибором, впливає на подальше проходження гри.

 

Бригада Е5

Бригада-Е5-0

Дата виходу: 2005 р.

Жанр: RPG, тактична гра

Тактична рольова гра від російського розробника, дія якої відбувається під час громадянської війни в державі Палинеро. Гравець отримує під своє управління невелику групу найманців, з якою він на боці однієї з конфліктуючих сторін буде виконувати різноманітні місії. Вибір головного героя, а також сторони конфлікту відбувається спочатку гри, проте в процесі проходження гравець може самостійно вибирати, кому допомагати, а кому ні.

Бригада-Е5-1 Бригада-Е5-2 Бригада-Е5-3 Бригада-Е5-4

У грі дуже детально опрацьовано зброя та екіпіровка, в тому числі і нюанси її взаємодії один з одним. Наприклад, бронежилет буде по-різному реагувати на різні боєприпаси (вбереже від пістолетного пострілу, але посилить ситуацію при попаданні снаряда зі снайперської гвинтівки). Бої проходять в режимі розумною паузи, коли гравець може в будь-який час зупинити гру і віддати необхідні команди своїм підопічним. У плані тактики ж гра продумана до дрібниць, за що і здобула любов шанувальників.

 

Мор. Утопія

Мор-0

Дата виходу: 2005 р.

Жанр: RPG, бойовик, пригоди

Оригінальний у всіх відносинах пригодницький бойовик з RPG-елементами, розроблений російською студією Ice-Pick Lodge і зазначений на Конференції Розробників Ігор, як «Самий нестандартний проект». В руках гравця доля трьох чоловік, які опинилися в самотньому містечку в самий розпал страшної епідемії. Кожен з протагоністів має власний сюжет, свої погляди на події і мотиви, унікальні тільки для нього можливості та ін.

Мор-1 Мор-2 Мор-3 Мор-4

Цікавий ігровий хід – всі три персонажі живуть і беруть участь у світі Мора одночасно, незалежно від того, кого вибрав гравець. При цьому вони можуть перетинатися, допомагати один одному або, навпаки, заважати. У грі є безліч параметрів, які необхідно тримати в належному рівні. Основне завдання – вижити, але зробити це, насправді, дуже і дуже важко. «Мор. Утопія» — гра не для всіх, але спробувати її потрібно кожному!

 

Герої Меча і Магії 5

Герои-Меча-и-Магии-5-0

Дата виходу: 2006 р.

Жанр: RPG, покрокова стратегія

Гідне продовження великої серії, виконаний руками російських розробників зі студії Nival. В більшості своїй гра повторює геймплей улюбленої фанатами третьої частини, проте все тепер відбувається в повному 3D. Також ряд цікавих ідей перекочував сюди з четвертої частини серії. При цьому, незважаючи на геймплейную схожість з минулими частинами серії, сюжет п'яте героїв розгортається в повністю новій всесвіту, а згадка деяких класичних персонажів тут не більше ніж пасхалки.

Герои-Меча-и-Магии-5-1 Герои-Меча-и-Магии-5-2 Герои-Меча-и-Магии-5-3 Герои-Меча-и-Магии-5-4

Гра була зустрінута більш ніж тепло, а згодом розробники випустили два аддона, які не тільки розширили сюжетну складову Героїв, але і привнесли в неї два нових ігрових фракції: Гноми і Варвари. Також з аддонами стали з'являтися альтернативні поліпшення воїнів різних фракцій, але що найголовніше – був очікуваний багатьма фанатами генератор випадкових карт.

 

Санітари підземель

Санитары-подземелий-0

Дата виходу: 2006 р.

Жанр: RPG

Російська гра по однойменній книзі відомого старшого оперуповноваженого Дмитра Пучкова «Гобліна» виконана в жанрі РПГ. Переміщення гравця по локаціях і бої відбуваються в реальному часі, однак тут також є тактична пауза, що дозволяє віддавати своїм персонажам накази. На конференції розробників в 2007 році була названа кращою рольовою грою. Також часто відзначалася, як кращий вітчизняний проект тих років.

Санитары-подземелий-1 Санитары-подземелий-2 Санитары-подземелий-3 Санитары-подземелий-4

Сюжет оповідає про пригоди розвідувально-диверсійної групи «Упир» на планеті-в'язниці «Матроська Тиша», куди нашу РДГ закинули, щоб знищити будується зореліт, на якому злочинці планують втекти з планети. На шляху головного героя на прізвисько Кабан стануть не тільки люди і інопланетні тварини, але і роботи, тубільці, китайці і профашистські молодчики.

 

Zombie Shooter

Zombie-Shooter-0

Дата виходу: 2007 р.

Жанр: аркада, ігри про зомбі

Ізометрична комп'ютерна аркада з величезними полчищами ворогів, м'ясом і кров'ю, випущена російськими розробниками Sigma Team. Є духовним спадкоємцем іншого проекту від тих же творців під назвою Alien Shooter і використовує той же движок. Назва гри в повній мірі відображає її суть – отстреливай орди зомбі з величезного арсеналу разнообразнейшего зброї. Всього в грі десять рівнів сюжетної кампанії і два додаткові режими: Виживання і Тир.

Zombie-Shooter-1 Zombie-Shooter-2 Zombie-Shooter-3 Zombie-Shooter-4

Як такого сюжету у гри немає. Єдине, що відомо – це те, що людство знову в небезпеці, і ви повинні розібратися у подіях (читай – знищити всіх і вся). У вашого персонажа всього чотири характеристики (сила, швидкість, здоров'я та влучність), які можна покращувати за допомогою досвіду, одержуваного за вбивства нежиті. Зброї тут дев'ять видів, причому кожне можна поліпшити три рази. В цілому ж, гра непогана і зі своєю розважальною завданням справляється на всі сто.

 

Кодекс війни

Кодекс-войны-0

Дата виходу: 2007 р.

Жанр: покрокова стратегія, варгейм

Тривимірний покроковий варгейм, розроблений російською фірмою 1С. Сюжет оповідає про протистояння різноманітних і не завжди доброзичливих рас фентезійного світу Иллиса. І хоча конфлікти стрясають світ постійно, будь-які чвари меркнуть перед новою загрозою – вторгнення в світ армії темного демона Фарраха. Тільки об'єднавшись, мешканці Иллиса зможуть протистояти новому ворогові, але чи вдасться їм це?

Кодекс-войны-1 Кодекс-войны-2 Кодекс-войны-3 Кодекс-войны-4

Гра відбувається в покроковому режимі, при цьому на відміну від тих же Героїв «Кодекс війни» — дуже складний проект, який кидає виклик гравцеві. В цілому проект отримав досить високі оцінки, як в Росії, так і за кордоном. Крім оригінальної гри розробниками було випущено кілька доповнень, добавляющих нові кампанії, раси, юнітів і пр.

 

Смерть шпигунам

Смерть-шпионам-0

Дата виходу: 2007 р.

Жанр: шутер, стелс

Гра в жанрі стелс-екшен, розроблена російською студією Haggard Games. Дія гри розгортається в 1943 році. Ви – капітан четвертого відділу контррозвідки «СМЕРШ», завдання якого виконувати різноманітні секретні місії. Ігрова складова була опрацьована дуже детально. Так, вороги можуть реагувати на різні зовнішні подразники, противника можна вбити ножем, але при цьому залишиться багато крові, і його обмундирування використовувати вже не вийде і т. п.

Смерть-шпионам-1 Смерть-шпионам-2 Смерть-шпионам-3 Смерть-шпионам-4

Взагалі переодягання і маскування грає тут величезну роль. При цьому щоб переодягнутися, необхідно виконати ряд завдань – вбити супротивника без пошкоджень тіла, приховати тіло подалі від очей, переодягнутися. Якщо тіло вбитого буде виявлено, ваша маскування розкриється. Також на розкриття впливає наявність невідповідного костюму зброї, поведінка персонажа і т. п. Перемогти противника «в лоб» не вийде, тому хитрите – ставте розтяжки, минируйте трупи та ін.

 

Тургор

Тургор-0

Дата виходу: 2008 р.

Жанр: RPG, жахи

Люблять російські розробники випускати оригінальні ні на що не схожі ігри і Тургор – одна з таких ігор. На Конференції Розробників Ігор 2007 проект отримав нагороду, як «Самий нестандартний проект», і це дуже відповідає грі. Проект відрізняється яскравим і своєрідним візуальним стилем, при цьому вона не стільки розважає гравця, скільки веде з ним діалог. Тургор не простий для освоєння, навіть, незважаючи на те, що в ньому мається режим навчання. Але це скоріше плюс, ніж мінус.

Тургор-1 Тургор-2 Тургор-3 Тургор-4

Взагалі розробники характеризують свій проект, як гру-твір мистецтва. Управління тут реалізовано за допомогою «малювання» Кольором, та й взагалі на будь-яку дію тут витрачається цей самий Колір. Багато аспектів гри носять абстрактний характер, що робить Тургор своєрідною метафорою. Загалом, гру краще один раз побачити, ніж сто раз читати про неї.

 

King's Bounty

King’s-Bounty-0

Дата виходу: 1990-2014 р.

Жанр: RPG, покрокова стратегія

King's Bounty. Легенда про лицаря – ремейк і переосмислення старенької гри з однойменною назвою, розроблений російською компанією, яка подарувала нам Космічних Рейнджерів – Katauri Interactive. Гра увібрала в себе елементи покрокової стратегії і RPG, а дія її відбувається у вигаданому королівстві Эндория, де гравець в ролі королівського шукача скарбів виявляється втягнутий в такий вир подій, що йому і не снилося. Варто відзначити, що сюжет ніяк не пов'язаний з оригінальною грою.

King’s-Bounty-1 King’s-Bounty-2 King’s-Bounty--3 King’s-Bounty--4

Ігровий процес оновленої king's Bounty базується на тих же засадах, що і в класичній грі – гравець подорожує по глобальній карті, виконує завдання, спілкується з НПС і вступає в бої, які відбуваються покроково, як в серії Heroes. Персонажа всього три – воїн, паладин і маг. Гра за кожного з них буде підштовхувати гравця до певним стилям пригоди. Є тут і можливість завести сім'ю, при цьому діти будуть давати персонажу певні бонуси. Ще однією «фішкою гри є Скринька Люті, з допомогою якої можна закликати одного з чотирьох духів люті.

 

Agression: Reign Over Europe

Agression-Reign-Over-Europe--0

Дата виходу: 2008 р.

Жанр: стратегія

Агресія – військово-історична стратегія в реальному часі з елементами RPG від російського розробника, в якій гравець може взяти на себе роль лідера одного з чотирьох держав (Росія, Німеччина, Англія і Франція) і взяти участь у різних подіях епохи Тотальних Воєн. Є тут і неігрові держави, які беруть участь в ігровому процесі, але під управління гравця не потрапляють.

Agression-Reign-Over-Europe-1 Agression-Reign-Over-Europe-2 Agression-Reign-Over-Europe-3 Agression-Reign-Over-Europe-4

Історична кампанія дозволяє гравцям провести обрану країну через епоху Тотальних Воєн. Стратегія розвитку держави не обмежена нічим, тому ви цілком можете створити свою власну альтернативну історію. Політична і економічна системи реалістично відображають процеси, що відбуваються у державах, а бойова система дозволяє битися на 92-х повністю тривимірних картах із застосуванням більш ніж 120-ти типів бойових юнітів!

 

Sublustrum

Sublustrum-0

Дата виходу: 2008 р.

Жанр: квест

Сублюструм — графічний квест від російських розробників, на який вплинули такі ігри, як Scratches і Myst, але при цьому гра може похвалитися оригінальним підходом до візуального та музичного оформлення. Крім того окремої уваги заслуговує сюжет, зокрема його психологічні аспекти.

Sublustrum-1 Sublustrum-2 Sublustrum-3 Sublustrum-4

Вид в грі від першої особи, а переміщення по світу здійснюється шляхом зміни панорамних зображень-локацій. Взаємодія з предметами і перехід на інші локації здійснюється шляхом кліка мишею по активній зоні. За сюжетом головний герой приїжджає до свого брата-професор, який раптово помер незадовго до приїзду, отримує аудіозапис, в якій той просить знищити його напрацювання та дослідження. У підсумку виявляється, що професор відкрив так званий «мерехтливий світ», де можна зустріти померлих родичів.

 

Disciples 3: Renaissance

Disciples-3-Renaissance-0

Дата виходу: 2009 р.

Жанр: покрокова стратегія

Покрокова стратегія з елементами темного фентезі, розроблена російською студією .dat (підрозділ компанії Акелла). Дія гри розгортається у вигаданому світі Невендаар, через 70 років після подій другої частини. Для гри доступні три фракції: Люди, Ельфи і Прокляті. Ще одна фракція Орди була додана в гру з аддоном. Як і в попередніх частинах, гравець управляє декількома героями, які розвідують і захоплюють території, виконують завдання і воюють з ворогами. Фаза бою дещо відрізняється від попередніх частин.

Disciples-3-Renaissance-1 Disciples-3-Renaissance-2 Disciples-3-Renaissance-3 Disciples-3-Renaissance-4

Кожен з героїв має власні навички та характеристики, які можна покращувати в процесі гри. На карті можна знайти артефакти, надягають героями для отримання специфічних бонусів. Противники на світовій карті не стоять на місці, на відміну від минулих частин, і можуть пересуватися, а також використовувати магію. Спочатку гра отримала не найкращі відгуки критиків і шанувальників серії, однак аддон під назвою «Переродження» виправив ситуацію.

 

Cut the Rope

Cut-the-Rope-0

Дата виходу: 2010 р.

Жанр: головоломка

Російська гра-головоломка, ігровий процес якої заснований на фізиці. Гра оповідає про милому монстрике по імені Ам Ням, який дуже любить їсти цукерки, пончики та інші солодощі. Але от біда – солодощі бовтаються на мотузці, найчастіше в недосяжності від Ам Няма. Що робити? Звичайно ж, допомогти маленькому звірку отримати жадану «смакоту».

Cut-the-Rope-1 Cut-the-Rope-2 Cut-the-Rope-3 Cut-the-Rope-4

Ваше завдання – перерізати мотузку, утримуючу цукерку і шляхом нескладних маніпуляцій відправити частування в рот звірка. Спочатку все це виглядає досить просто, але кожний наступний рівень стає все більш складним і заплутаним. Так, наприклад, з'являються різноманітні складнощі й перепони: бульбашки, ракети, шипи, павуки, равлики і пр. При цьому, щоб пройти рівень на 100% треба ще примудритися зібрати 3 зірки, які зазвичай знаходяться далеко не в самому доступному місці.

 

Knock-Knock

Knock-Knock-0

Дата виходу: 2013 р.

Жанр: жахи, інді

Тук-тук-тук — оригінальний російський фільм жахів, в якому ефект страху досягається гнітючою атмосферою, обстановкою, звуками і т. п. Графічно гра виконана в мальованому стилі з видом збоку (хоча певний обсяг обстановки є). Головний герой – житель будинку, яким потрібно протриматися до світанку. Домогтися цього можна, якщо обходити всі кімнати, включати там світло, ховатися в разі небезпеки і намагатися не зійти з розуму.

Knock-Knock-1 Knock-Knock-2 Knock-Knock-3 Knock-Knock-4

Чого боїться наш персонаж? Справа в тому, що в будинку і поза його живе Щось, що викликає у мешканця непідробний страх. Рівні діляться на дві частини: Відмічені знаком «Будинок» — відносно безпечні, і відмічені знаком «Око» — повні небезпек і усіляких монстрів з лісу. Багато критики дали грі невисокі оцінки, проте, самі гравці в більшості своїй позитивно відгукуються про неї. Розробники кажуть, що причина тут у складному порозі входження, до якого гра не буде здаватися чимось шедевральним, але по досягненню якого ситуація змінюється докорінно.