Економічні стратегії огляд і опис
Привіт, друзі! Тут вирішив описати найкращі і популярні економічні стратегії для PC. Для довідки містобудівний симулятор це гра в якій можна будувати один або кілька міст або ж взагалі цілі планети, різні будівлі в ньому і так далі. Економічна стратегія німецької школи це жанр ігри в якому присутня велика виробнича ланцюжок. Є первинні, вторинні і третинні ресурси. Приміром зібравши пшеницю, ви повинні створити з неї борошно, борошна створити хліб.
Більшість містобудівних стратегій мають економічну складову, вам необхідно постійно стежити за доходами і витратами вашого міста. поселення або планети. Якщо у вас є на прикметі ще ігри такого жанру пишіть в коментарях я обов'язково додам їх у список, якщо вони будуть цікавими.
SimCity 2000
Дата виходу: 1994 р.
Жанр: Містобудівний симулятор
SimCity 2000 — друга частина серії SimCity. Перша частина гри вийшла на приставці 1989 р. і поклала початок новому жанру — містобудівний симулятор. Гра придбала велику популярність у зв'язку з чим вийшло продовження гри. У SimCity у гравця зазвичай немає певної мети, у досягненні якої гра закінчується. Гравець управляє містом, виступаючи в ролі мера. Йому надається можливість збирати податки, будувати міські будівлі і прокладати дороги.
Звичайно, в руках мера далеко не всі аспекти життя міста — він не може, наприклад, наказувати, де будувати приватні будинки, а може тільки планувати територію, розділяючи її на комерційні, житлові і промислові зони. Ці зони згодом забудовуються жителями міста. У разі, якщо привабливість даної зони в очах міських жителів низька (причиною чого можуть бути високі податки в даній сфері або недостатній розвиток інших міських зон), вона не буде забудовуватися.
Мер має можливість будувати будівлі, що знаходяться в міській власності, в першу чергу електростанції, поліцейські ділянки, пожежні депо, лікарні, школи і коледжі, а також будівлі, які відносяться до системи міського водопостачання і так далі.
SimCity 3000
Дата виходу: 31 січня 1999 р.
Жанр: містобудівний симулятор
SimCity 3000 — третя частина серії, яка зазнала великі зміни в плані графіки ландшафту. У гравця як у мера додалося більше клопоту на відміну від перших двох частин. Тепер крім вирішення питань податків і достатку населення виникають проблеми з забрудненням міста і вивезенням сміття, електростанції з віком втрачають свою корисність. Кількість і складність міських служб збільшилася, з'явилися сельскохозяйсветнные і промислові структури.
Розподіл і заробіток грошей є важливою частиною гри. Ладу нові будівлі та райони в місті варто враховувати вартість землі або ділянки. У грі з'явилася можливість здійснювати комерційні угоди не тільки в своєму місті, але й і з сусідніми містами. Турботи городян і стихійні лиха будуть постійно відволікати вас від будівництва і розвитку вашого міста. Необхідно підвищувати зарплату вчителям інакше виросте дитяча злочинність, забезпечити лікарів щоб уникнути епідемії у місті. А ще поліцейські, пожежники та інші міські службовці не дозволять вам марнотратно користуватися бюджетом міста. Гру SimCity 3000 можна назвати повним симулятором розвитку міста.
SimCity 4
Дата виходу: 14 січня 2003 р.
Жанр: Містобудівний симулятор
Гра дозволяє гравцям використовувати зміна карт для створення більш зручною майданчика для будівництва або для створення красивого і унікального ландшафту. Гравці можуть розділити ділянки землі міста на особливі зони: житлові, комерційні, промислові, а також створювати і підтримувати соціальне забезпечення, транспорт, комунальні послуги. Для того, щоб місто успішно розвивався, гравці повинні керувати фінансами, стежити за навколишнім середовищем, підтримувати необхідну якість життя для його жителів.
У SimCity 4 з'явилася зміна дня і ночі та інші спецефекти, яких не було в попередніх іграх серії SimCity. Також є зовнішні інструменти, що дозволяють змінювати будівлі. Як і в попередніх іграх серії, гравець грає роль мера, якому доручено заселення і розвиток міст, які в регіональному режимі перегляду виступають окремими ділянками або районами регіону. Гравець може вибрати будь-яку ділянку для розвитку на ньому міста.
Також в грі є три режими: Бога, мера, і сіма. В режимі бога гравець може повністю змінити ландшафт на якому буде побудовано місто, викликати стихійні лиха. В режимі мера гравець займається будівництвом міста та веденням його господарства і населенням. В режимі сіма гравець створює персонажів у відбудованому місті, які ходять на роботу, навчання, народжують дітей і так далі. Гра має доповнення SimCity 4: Rush Hour, SimCity Societies.
SimCity 5
Дата виходу: 5 березня 2013 р.
Жанр: Мрадостроительный симулятор
Як і в попередніх версіях, ключове завдання SimCity — будівництво міста. Гравець виступає в якості мера — він визначається зі спеціалізацією і діє так, щоб створити успішний мегаполіс зі щасливими мешканцями. Гра починається з будівництва інфраструктури, зонування і забезпечення ресурсами: Електроенергією, водою, вивезенням відходів. По мірі зростання населення, капіталу, будівництва певних типів будівель, гравцеві будуть відкриватися нові можливості.
Нову версію SimCity відрізняє глибоке опрацювання: Вигнуті дороги, зонування районів, візуальні та аудіо-ефекти. Типи зон будуть включати в себе житлові, комерційні та промислові. Крім того створили так звані конструируемые світи Вони дозволяють планувати своє місто і забезпечують гнучкі налаштування спеціальних будівель завдяки модульності.
Anno 1602: Creation of a New World
Дата виходу: 1998 р.
Жанр: Економічної стратегії німецької школи, містобудівна стратегія
Із самої назви гри одразу має стати зрозуміло, що дії відбуваються починаючи з 1602 р. Гравець повинен розширити володіння європейської нації і для цього на початку повинен колонізувати острів отстроившись на ньому і розвинувши економіку. З розвитком гравці дається можливість колонізувати все більше островів.
У Anno 1602 є можливість створювати міста по своєму смаку. Гра здебільшого економічна, але іноді доводиться і приймати бій захищаючи свою колонію. У міру збільшення чисельності населення відкриваються нові можливості. Будівлі і кораблі можна грейдить покращуючи їх характеристики. Головним завданням є повна колонізація островів і збільшення населення.
Anno 1503: The New World
Дата виходу: 27 березня 2003 р.
Жанр: Економічної стратегії німецької школи, містобудівна симулятор
Продовження серії гри Anno. Залишився той самий геймплей. Гравець спершу підшукує собі невеликий острівець, потім шукає для розвитку держави ресурси, і тільки після всього цього запускається облаштування, будуються будинки, потім райони, після цілі міста. Створені торгові маршрути, налагоджені економічні та військові зв'язки – все це підвищить шанс на підсумкову перемогу. Верстви населення, ті ж самі, що і в 1602 версії: городяни, торговці, аристократи, поселенці і першопрохідці.
Гравця чекає достовірні споруди XVI століття – понад 350 різних будівель. Детальний розвиток міст та інфраструктури. Безліч різних кліматичних зон з унікальними характеристиками і особливостями – від промозглих тундр до жарких тропіків і пустель. Торгівля і дипломатичні відносини: від мирного економічного співробітництва до військової експансії. 4 видів бойових одиниць і 26 апгрейдів. Гравець може вибрати шлях економічного чи військового розвитку.
Anno 1701
Дата виходу: 26 жовтня 2006 р.
Жанр: економічної стратегії німецької школи, містобудівна симулятор
Anno 1701 — третя частина серії. Як і в перших двох частинах м висаджуємося на острові починаємо здобувати ресурси займатися будівництвом селища і розвитком економіки. Велика різноманітність будівель і бойових одиниць. Різноманітна багаторівнева виробнича ланцюжок ресурсів (є первинні, вторинні і третинні ресурси).
Покращена графіка і економічна складова гри розвиток відбувається за рахунок досягнення визначених цілей у вашій державі. Для забезпечення переходу з одного рівня на інший, необхідно створити комфортні умови для мешканців поточного рівня, а також досягти певної кількості жителів. Комфортні умови створюються шляхом забезпечення жителів усім асортиментом товарів, будівництвом громадських будівель (таких як школи, церкви, театри) і розумним рівнем оподаткування.
Anno 1404
Дата виходу: 26 червня 2009 р.
Жанр: Економічної стратегії німецької школи, містобудівна симулятор
Як і в попередніх частинах головне в грі будівництво, розвиток економіки, збільшення і задоволення населення. Невід'ємною частиною є також і торгівля за рахунок якої здобуваються грошові кошти та відсутню сировину. Велика виробнича ланцюжок ресурсів, великий вибір будинків, красива графіка і об'ємні міста. Відстрочені міста вражають своєю красою.
Ігровий світ розділений на дві розрізняються культурою зони. У Anno 1404 ці зони були натхненні, хоч і без претензії на історичну точність, північно-західною Європою епохи Ренесансу і середньовічним Близьким Сходом, згаданими як Європа і Схід відповідно. Найважливішою відмінністю від попередніх частин серії є необхідність будівництва Європейських і Східних поселень одночасно з метою забезпечення прогресу населення та розширення будівельних можливостей. Однак незважаючи на можливість безпосередньо керувати створенням і розвитком Східних поселень, фокус ігри, як і раніше, припадає на Європейські поселення. Схід залишається торговим партнером Європи, дозволяючи її населенню підвищувати клас.
Anno 2070
Дата виходу: 17 листопада 2011 р.
Жанр: Економічної стратегії німецької школи, містобудівна симулятор
Anno 2070 — переносить нас в майбутнє в 2070 рік, в якому своя альтернативна історія розвитку людства. Впливу людини на природи викликало кліматичні зміни на планеті, із-за чого моря почали затоплювати сушу. Гравцеві належить вибудовувати величезні мегаполіси залишків земної суші економно витрачаючи природні ресурси планети.
Побудуйте гігантські мегаполіси на величезних островах і досліджуйте нові можливості підводного світу
Індустрія або екологія? Вперше ви зможете вибрати між двома унікальними ігровими фракціями: Магнатами і Еко. Нескінченний режим гри без фіналу, можна невтомно вдосконалювати своє творіння.
Caesar III
Дата виходу: 2003 р.
Жанр: Економічна стратегія, Містобудівний симулятор, ігри про Рим
Суміш економічної стратегії та містобудівного симулятора. Дії гри розгортаються у часи розквіту Римської Імперії. Гравець отримує в свої володіння невелику ділянку землі і починає розвивати власну цивілізацію, яка зможе конкурувати з сусідніми містами-державами.
Гра надає широкі політичні і економічні можливості, а кожне нове завдання можна проходити двома шляхами – використовуючи дипломатію або грубу військову силу. Caesar III – класична містобудівна стратегія, яка стояла біля витоків жанру.
Industry Giant II
Дата виходу: 2003 р.
Жанр: Економічна стратегія, економічний симулятор
Друга частина симулятора ведення бізнесу та логістики. Гра знаходиться під тимчасові межах від 1900 до 1980 років, а гравець виступає в ролі молодого бізнесмена, який повинен розвивати своє виробництво, використовуючи обмежений капітал і перебуваючи в стислих часових рамках.
В процесі проходження, гравець буде розвивати власний бізнес: розширювати виробництво, будувати нові магазини, шукати нові ринки збуту, прокладати транспортні маршрути і т. д. Під час зростання доходів та збільшення випуску товарів, також будуть розвиватися навколишні міста.
Cities XL
Дата виходу: 8 жовтня 2009 р.
Жанр: Економічна стратегія, містобудівна симулятор
Cities XL — це містобудівний симулятор схожий по геймплею на вище описані гри: регулювати економіку і піклуватися про потреби мешканців, займатися будівництвом і облаштуванням. Основним завданням гравця є створити успішний мегаполіс. Гра поєднує в собі елементи економічної стратегії, необхідно контролювати витрати і доходи міста, яких постійно не вистачає.
Цікавою особливістю гри є це поділ населення вашого міста на суспільні верстви. Є багаті, бідні, середняки. Кожний суспільний прошарок має свої потреби. Багаті можуть жити і тільки в елітних районах міста, тому для збільшення податків і бюджету необхідно створити елітний район та створити всі умови для цього. Необхідна підтримка бідних верств населення, наприклад у наявності роботи для них.
Cities XL 2011
Дата виходу: 14 жовтня 2010 р.
Жанр: Економічна стратегія, містобудівна симулятор
Cities XL 2011 -друга частина серії, як і в першій частині вам необхідно побудувати успішний мегаполіс і задоволення мешканців міста. Також як і в першій частині велику увагу в грі було приділено соціальним верствам суспільства. Є 4 класу: некваліфіковані робітники, кваліфіковані робітники, адміністратори (обслуговуючий персонал) і еліта.
Різні соціальні верстви самі вирішують де їм селитися., все залежить від того створили ви комфортні умови. Наприклад, якщо в районі недостатньо охорони, поліцейських ділянок або інших будівель, то еліта ніколи не оселиться в ньому. Крім усього іншого вам необхідно буде займатися економікою міста, стежити за виробництвом, сільським господарством, комерцією в місті. Забезпечувати городян спортивним і
культурним дозвіллям.
Cities XL 2012
Дата виходу: 20 жовтня 2011 р.
Жанр: Економічна стратегія, містобудівна симулятор
Cities XL 2012 — продовження серії. Зроблена на движку її попередниці і зазнала зовсім невеликі зміни. З'явилися нові будови, карти, змінилися деякі впливу на соціальні верстви населення. Але в цілому це все та ж сама гра з тим же гейплеем.
Гра дозволяє відчути себе справжнім сіті-менеджером, балансуючим економічний та енергетичний розвиток міст, що формує транспортну інфраструктуру і планують житлове будівництво, надаючи послуги і можливості для відпочинку всім жителям. У Cities XL 2012 ви зможете використовувати більше 1000 різноманітних унікальних будівель на 60 величезних 3D-картах, володіють приголомшливою деталізацією і дозволяють грі по праву носити титул самого реалістичного містобудівного симулятора.
The Settlers
Дата виходу: 1994 р
Жанр: Еекономічною стратегії німецької школи
The Settlers — вийшла ще на початку 90-х роках, придбала велику популярність і поклала початок серії економічних ігор Settlers. Вже в ті далекі часи зародилася спрощена система самодостатнього господарства. У грі доведеться створювати економіку, засновану на замкнутому суспільстві, яка забезпечує себе усіма ресурсами і продуктами.
На перший погляд економіка в грі проста. Наприклад, щоб отримувати колоди, потрібно просто поставити хатка дроворуба і провести до нього дорогу. Проте вже тут виникає дві проблеми. По-перше, дерева кінчаються. А по-друге, самі по собі колоди, ніби як, і не використовуються. Перша проблема вирішується установкою будиночка лісника, який буде садити нові дерева. А друга — будівництвом лісопилки. І такі заморочки з усіма виробництвами (а їх чимало).
The Settlers I
Дата виходу: 31 серпня 1996 р.
Жанр: Еекономічною стратегії німецької школи, стратегія в реальному часі
The Settlers II — це збір ресурсів і будівництво поселення; створення армії і експансія з метою захоплення нових джерел ресурсів; атака супротивника з метою перехоплення доступу до ресурсів або знищення його армії і табори. Гра має, як економічну так і військову складову.
Одна з найулюбленіших стратегічних ігор. Назбирати побільше військ і рознести ворожу базу тут не вийде. Дуже вдумливий геймплей з безліччю залежностей. Німецька педантичність, зведена в абсолют. При тому, що гра не нудна, а навпаки — цікава. Ретельно продумана система збільшення складності плавно підводить до просвітління, створюючи грамотний ігровий баланс. Думати, думати і ще раз думати. Ну і насолоджуватися прекрасною, кілька дитячої і мультяшною графікою.
The Settlers III
Дата виходу: 30 листопада 1998 р.
Жанр: Економічної стратегії німецької школи, стратегія в реальному часі
Як і в другій Settlers, в Settlers III мета гри зводиться до побудови працездатною економіки, спрямованої на виробництво солдатів, і подальшого захоплення з їх допомогою територій ворога. Серйозною відмінністю від свого попередника є відсутність доріг. Гравцеві пропонується очолити один з трьох народів: римлян, азіатів (фактично китайців) і єгиптян на шляху до світового панування.
Значну частину гри займає будівництво та облаштування будівель. Для виробництва всіх будівель необхідні камінь і деревина, а також спеціальні підрозділи-будівельники. Всі будівлі в грі діляться на промислово-видобувні, сільськогосподарські, військові і загальні. До першої групи належать будівлі, видобувні природні ресурси, такі як, наприклад, будівельні матеріали або корисні копалини (залізо і вугілля) необхідні в подальшому для виробництва військ.
До сільськогосподарських будівель належать будинки, службовці для виробництва їжі для шахтарів, а також спиртних напоїв, принесених у жертву богам. В групу військових будівель входять сторожові вежі, казарми, верф, майстерня облогових знарядь. Четверта група включає в себе: житлові будинки, призначені для виробництва носильників, храми, ринок і доки.
The Settlers IV
Дата виходу: 1 липня 2001 р.
Жанр: Еекономічною стратегії німецької школи, стратегія в реальному часі
В The Settlers IV існує чотири раси: Майя, Вікінги, Римляни і Темне Плем'я. В одиночній грі можна пройти ігрову кампанію за кожен з народів і зіграти проти комп'ютера на одиночній карті. Мультіплеер дозволяє гравцям битися один з одним, або зіграти в режим «free settle», де можна розвивати своє поселення без загрози атаки з боку противника.
Найбільший російський портал ігор Absolute Games поставив грі 90 %. Оглядач зазначив якісний геймплей гри і красиву графіку. Вердикт: «Як результат, ми маємо Settlers 4 — відмінний, шалено відтворюватися, графічно досконалий проект. „Наш Вибір“, настійно рекомендуємо.
The Settlers: Rise of an Empire
Дата виходу: 25 вересня 2007 р.
Жанр: економічної стратегії німецької школи, стратегія в реальному часі
Цілі гравця в The Settlers: Rise of an Empire наступні: розвиток економічної інфраструктури середньовічного поселення (будівництво доріг і будівель, видобуток сировини, виробництво товарів), зміцнення та захист фортечних стін, турбота про мешканців. Поселенці мають різні потреби, які повинні бути задоволені, інакше вони страйкуватимуть. Новий світ розділений на чотири кліматичні зони, де змінюються пори року і погодні умови, що впливає на ефективність видобутку ресурсів і швидкість розширення імперії.
У Розквіті імперії вперше в серії з'явилися жінки-поселенці. Населення міст безпосередньо залежить від кількості укладених шлюбів. Ярмарки — найкраще місце для пошуків женихів і наречених; вони ж підтримують торговельні стосунки з іншими країнами, приносять солідний прибуток і розважають народ. Вперше в серії виникає юніт Лицар, що відображає рівень лідерства гравця. Будучи військовою одиницею, Лицар стає ключовою умовою для розвитку поселення і виконання квестів.
The Settlers 7: Paths to a Kingdom
Дата виходу: 23 березня 2010 р.
Жанр: Економічної стратегії німецької школи, стратегія в реальному часі, містобудівний симулятор
Гра володіє таким же ігровим процесом, який представлений в останніх тривимірних частинах серії The Settlers. Гравець починає з простої села і розширює її сектор за сектором, щоб врешті-решт створити своє королівство. Протягом цього процесу гравець повинен як можна більш правильно організувати виробничі ланцюжки і вибудувати транспортні системи.
У грі гравцеві дається можливість вибору між трьома унікальними шляхами розвитку, якими він може прийти до перемоги: військовий, науковий і торговий. Вставши на традиційний для RTS військовий шлях розвитку, гравець створює свою армію, щоб потім за допомогою військової сили перемагати і знищувати своїх ворогів. Йдучи по науковому шляху розвитку, гравець повинен зосередитися на дослідженні технологічних удосконалень. І нарешті, йдучи по торговому шляху розвитку, гравцеві належить побудувати свою економіку і спробувати захопити найкращі торгові маршрути, які тільки є на карті світу. Який би шлях розвитку не був обраний, на ньому будуть доступні унікальні юніти і можливості.
Tropico
Дата виходу: 24 квітня 2001 р.
Эанр: економічний симулятор, економічна стратегія
У цій грі гравець виступає в ролі глави невеликої острівної держави Тропіко, що загубився між двох Америк. Йому належить привести острів до процвітання і подбати про своє життя, відкладаючи гроші на рахунок у швейцарському банку. Гравець може створювати свою карту, встановлюючи рельєф, частку суші на карті і розмір самої картки; встановлювати цілі гри: зробити населення щасливим, перевести гроші на рахунок у швейцарському банку, розвинути економіку країни, або ж досягнення багатьох цілей або розвиток країни без будь-яких цілей.
Також в грі можна вибрати управлінця країною із знаменитих особистостей таких як: Че Гевара, Фідель Кастро, Евіта Дуарта, Хуан Перон, Аугусто Піночет, Антоніу Салазар. У розпорядженні гравця є 85 унікальних будівель: житлові будинки, фабрики, сільськогосподарські будови, туристичні споруди, інфраструктура, урядові та соціальні установи. Гравець може видати понад 30 указів, що стосуються різних сфер життя суспільства.
Tropico 2: Pirate Cove
Дата виходу: квітень 2003 р.
Жанр: Економічний симулятор, економічна стратегія
Вам як і в першій частині гри тут як управлінцю, доведеться зіткнутися з новими труднощами на шляху до процвітання зеленого острова в синьому морі (а заодно і власного рахунку в Швейцарському банку). Tropico 2 пропонує нові способи залучення на острів туристів: тенісні корти і заповідні зони.
А для любителів їжакових рукавиць передбачена можливість виграшу навіть при самому жорсткому політичному режимі. Коли ще вам випаде шанс ввести на райському острові військове положення і видавати інші укази. Комплексні економічна і політична системи, що чутливо реагують на всі здійснювані дії гравця.
Tropico 3
Дата виходу: квітень 24 вересня 2009 р.
Жанр: Еекономічний симулятор, політична стратегія, містобудівний симулятор
Гравцеві треба забезпечити виконання п'яти основних потреб кожного жителя. Це їжа, житло, релігія, розваги і медичне забезпечення. Кожна з цих потреб впливає на рівень достатку населення, і важлива по-різному для кожного жителя. Якщо щастя низький, то народ може перейти до повстанців. Коли повстанців набирається багато, вони атакують різні об'єкти, в тому числі палац. Підрив палацу означає поразку в грі. Тому в разі низького щастя необхідна велика армія для придушення заколотів. У свою чергу, військові повинні бути задоволені життям, інакше може відбутися військовий переворот.
Для забезпечення громадян продуктами необхідно будувати ферми з харчовими культурами, наприклад кукурудзою. Технічні культури, наприклад, тютюн, в їжу не годяться. Для задоволення потреби у релігії треба побудувати храми. Священиком може стати тільки громадянин, який закінчив школу, тому, як правило, перед будівництвом храму треба побудувати школу. Якщо жителям не будувати житло (або їм нічим за нього платити), то вони самостійно будують халупи. Халупи псують красу навколишнього простору, проживання у них знижує щастя жителів і підвищує злочинність і так далі.
Tropico 4
Дата виходу: 25 серпня 2011 р.
Жанр: Економічний симулятор, економічна політична стратегія, містобудівний симулятор
Особливістю нової частини стала можливість наймати уряд з п'яти членів через нова будова — Міністерство. Гра доповнилася завданнями, які з'являються у випадкових місцях острова і, будучи виконані, додають гравцеві очок; при цьому, багато завдання необов'язкові до виконання.
Також тепер, крім відносин з СРСР і США, можна налагоджувати відносини з Близьким Сходом, Китаєм і європейськими державами. Відносини з ними будуть залежати від різного роду прохань, які будуть вимагати посли.
Tropico 5
Дата виходу: 23 травня 2014 р.
Жанр: Економічний симулятор, політична стратегія, містобудівний симулятор
Правте своєю династією з ранніх колоніальних часів до 21 століття і далі. Вам належить пройти абсолютно нові випробування, освоїти нові способи торгівлі і наукових досліджень і відкрити нові технології. Ери — Почніть правління у колоніальні часи, переживіть світові війни і Велику депресію, розвивайтеся до наших днів... і далі! Починаючи з XIX і XXI століття, кожна доба має свої особливі завдання та унікальні можливості.
Династія — На острові, кожний член великої родини Ель Президентові, може бути призначений правителем, управителем, послом чи генералом. Інвестуйте кошти у свою династію, відкривайте нові особливості і перетворіть вашу родину в своє головне надбання.
Дослідження та модернізація — Розвивайте свою націю, освоюючи спорудження нових будівель, відкриваючи нові технології і ресурси. Оновлюйте старі споруди, щоб підняти їх ефективність! І багато іншого!
Port Royale
Дата виходу: 6 червня 2003 р.
Жанр: економічна стратегія
Port Royale — дії в грі відбуваються в період XVI — XVII століттях. Сюжет заснований на суперництві між піратами і буканьерами, пропонуючи гравцеві вибрати одну із сторін. Вас чекає величезний недосліджений світ Карибського моря: 60 міст і безліч піратських баз. Ваша доля у ваших руках: займайтеся чесною торгівлею або грабуйте чужі каравани.
Досягніть положення в суспільстві і побудуйте свою торговельну імперію. На ваш вибір чотири нації, які беруть участь у боротьбі за контроль над Карибським басейном: англійці, французи, іспанці та голландці.
Port Royale 2
Дата виходу: 3 травня 2004 р.
Жанр: Економічна стратегія
Дії в грі відбуваються в XVII столітті. Пережд початком гри нам необхідно вибрати країну. Після чого вибираємо шлях збагачення який нам більше до вподоби: торгівля, виконання доручень і завдань або ж піратство. Крім того, в містах гравець може будувати підприємства, такі, як, наприклад, ткацькі фабрики, м'ясні ферми, плантації конопель, бавовни, цукрового буряка або тютюну, цегельні, лісопильні, плантації пшениці і фруктів, виноробні, заводи по виробництву барвників і канатів.
У грі 5 типів товарів — товари першої необхідності, сировину, готові товари, колоніальні та імпортні товари. Чим більше стає місто, тим в більшій кількості різних товарів він потребує. По ходу росту капіталу гравця підвищується його звання. Від звання залежить, скільки можна найняти капітанів, ліцензії на будівництво у скількох містах можна отримати, а також доручать чи гравцеві те чи інше завдання.
Port Royale 3: Pirates & Merchants
Дата виходу: 4 травня 2012 р.
Жанр: Економічна стратегія
Port Royale 3— Серйозний економічний симулятор. Три способи одержання слави і популярності — вибрати роль пірата, торговця або намагатися поєднати всі відразу Захоплюючі морські битви, облога прибережних міст, напади та грабежі і багато інших пригод. Тих хто вибере шлях пірата чекають різні рейди, полювання за головами, грабіж і захоплення міст. А торговцю доведеться задіяти всі свої вміння, щоб стати найвпливовішим негоциантом в Новому Світлі.
На початку гравець отримує в своє розпорядження маленький торговий корабель. Потім його завдання з допомогою торгівлі розбагатіти, заснувати власну державу на берегах Карибського моря, вести дипломатію з усіма державами, присутніми в Карибському морі, купувати або захоплювати міста і кораблі, розвивати столицю своєї держави, виконувати завдання жителів міст і вести грамотну торгівлю.
CivCity Rome
Дата виходу: 24 липня 2006 р.
Жанр: економічна стратегія, містобудівний симулятор
CivCity Rome містобудівний симулятор, в епоху розквіту Стародавнього Риму. Гравець виконує різні місії — військові, економічні та політичні. Головним завданням є поліпшення та підтримання економіки міста, захист самого міста і його жителів. Важливим чинником є і настрій населення на яке ми повинні будемо впливати будуючи храми і громадські будівлі.
Гра має цікаву особливість з побудованих будинків можна прибрати дах і подивитися, що діється всередині. Так як дії відбуваються в часи Стародавнього Риму, велику роль буде впливати розвиток боїв на арені. Можливість звести грандіозні будови та пам'ятники: колону Трояна, велику бібліотеку і багато іншого.
City Life
Дата виходу: 3 серпня 2006 р
Жанр: Економічна стратегія, містобудівний симулятор
City Life — гра створена від творців серії Cities XL, дуже схожа на SimCity. Нам необхідно створити успішний мегаполіс вирішуючи його проблеми і проблеми населення. Гра має економічну складову, так як велика кількість часу в грі займає розподіл грошових коштів між будівлями і господарством міста.
У грі також присутній кілька соціальних верств населення кожен з яких необхідно задовольнити: створити робочі місця, забезпечити безпеку, побудувати школи, бари готелі поліцейські ділянки. Гравець може вибирати цілі або ж грати без цілей просто удосконалюючи мегаполіс. Цілями можуть бути збільшення населення міста, створення певного доходу в бюджет або ж відсоток багатих жителів і так далі.
City Life 2008
Дата виходу: листопад 2007 р.
Жанр: Економічна стратегія, містобудівний симулятор
60 нових будівель на додаток до 300 будівель, присутньому в оригінальної гри City Life
Архітектурні пам'ятники: Ейфелева вежа, Королівський театр Ковент-Гарден, Собор святого Павла. 10 нових карт в. 6 класів міських жителів .5 різних кліматичних зон. Дуже простий у використанні редактор будівель, що дозволяє створювати нові споруди з елементів старих. Режими компанії і нескінченний режим, де можна відточувати і удосконалювати своє місто.
Також 50 карт в п'яти різних видах навколишнього середовища. Шість різних субкультур зі своїми поглядами і потребами. Потужний будівельний інструмент, заснований на модульній системі. Не потрібно ніяких технічних знань, тільки ваша уява. Гра підійде для тих у кого слабкий комп'ютер.
Light of Altair (підкорювачі галактики)
Дата виходу: 4 червня 2009 р.
Жанр: економічна стратегія, стратегія в реальному часі, космічна стратегія
Light of Altair переносить нас у далеке майбутнє. Планета Земля була знищена після третьої світової війни. Вцілілі країни уклали договір про перемир'я, але коли почалося освоєння планет сонячної системи почалися конфлікти з-за колоній. Людство розділилося на кілька фракцій. Гравцеві належить почати освоєння Місяця, ладу електростанції, гідропонні ферми, лабораторії. Для видобутку корисних копалин, поліпшення роботи споруд, удосконалення флоту необхідно освоювати нові технології.
Крім будівельної та управлінської частини в грі знайшлося місце і бойової складової, орбітальні бої будуть відбувається регулярно, так як інші фракції будуть постійно намагатися відбити у вас колонії. Тільки вам приймати рішення вести частіше дипломатичні переговори або ж вести бойові дії. Light of Altair — це симулятор будівництва колонії. Гравець буде повністю відповідати за будівництво колонії, починаючи від висадки і до повного обживання планети.
East India Company
Дата виходу: 31 липня 2009 р.
Жанр: Економічна стратегія, економічний симулятор
В економічних умовах, наближених до реальних, гравцям потрібно налагодити торгівлю чаєм, фарфором і шовками. Вам належить узяти на себе роль британського Негоціант (торговця) який зайнятий нелегкою справою з підйому торгівлі між Британією та Індією. Крім спекулятивних відносин гравцеві буде потрібно змагатися з конкуруючими з інших країн періодично переводячи відносини у стан війни. Гра підійде для тих хто любить займатися постійним бартером в іграх, нарощуючи багатство і використання економічних важелів впливу на конкурентів.
Гра чимось скидається на Anno. Правда щоб отсраивать місто треба його захопити. Гра підходить для тих хто любить торгувати і морські битви. В цілому гра непогана, трохи одноманітний ігровий процес з часом набридає. Графічно красива і приємна, але при цьому незрозуміло сильно гріє відеокарту, хоча технологічним досконалістю не блищить.
Cities: Skylines
Дата виходу: 2015 р. Остання версія 2016 р.
Жанр: Містобудівний симулятор
Симулятор будівництва міста. Гра являє собою сучасний містобудівний симулятор з особливою увагою до дрібних деталей. Крім стандартної споруди головних будівель, в Cities: Skylines потрібно прокладання комунікацій, створення доріг, електрифікація будівель і т. д.
Гра відрізняється великими можливостями в будівництві та налагодження інфраструктури. Спочатку гравець починає свій шлях з невеликого кварталу, який надалі зможе розростися до многомилионного мегаполісу. Також гравець повинен постійно стежити за параметрами, що впливають на жителів міста і їх настрій.
Transport Fever
Дата виходу: 2016 р.
Жанр: Економічний симулятор, менеджмент, ігри про поїзди
Економічна стратегія з елементами симулятора логістики. У грі захоплюються широкі часові рамки – від 1850 до 2050 років. За цей проміжок, гравець зможе пройти довгу подорожі від простого паровоза і кінних возів, до високотехнологічних поїздів на повітряній подушці і сучасних електромобілів.
У Transport Fever, гравець зможе повністю вибудувати залізничні сполучення між містами, організувати вантажоперевезення, а також зайнятися менеджментом громадського транспорту. З ключових достоїнств варто відзначити широкі можливості у розвитку транспортного бізнесу, відмінне графічне виконання і генеровані міста.
Banished
Дата виходу: 2014 р. Остання версія 2016 р.
Жанр: Містобудівний симулятор
Стратегічний містобудівний симулятор. Гра пропонує взяти управління над невеликим поселенням людей, які знаходяться відрізаними від усього світу. Оскільки способу повернуться в цивілізоване суспільство, поселення починає розвиватися, перетворюючись в нове місто.
Основним завданням гравця стане постійний контроль за станом жителів. У них є безліч параметрів, які відповідають за щастя, здоров'я і голод. Кожен житель може померти або захворіти, тому крім споруди міста та розвитку інфраструктури, гравець повинен піклуватися про виживання поселенців.
Railroad Tycoon 3
Дата виходу: 2003 р.
Жанр: Економічна стратегія, ігри про поїзди
Економічна стратегія в сетінгу залізничного бізнесу. Гравець бере керування над невеликої залізничної компанією, яка має бідний бюджет і мінімальний дохід. Що б виправити ситуацію, гравець повинен стати справжнім бізнесменом.
Гра зачіпає багато економічні деталі. Крім звичайного прогресу в розвитку залізниці, гравець зможе вкладати гроші в інші компанії або отримувати сторонні інвестиції. Гра зможе порадувати великою кількістю реально існуючих поїздів, а також великими можливостями в розвитку власного підприємства.
Offworld Trading Company
Дата виходу: 2016 р.
Жанр: Стратегія в реальному часі, економічна стратегія
Містобудівна стратегія в науково-фантастичному сетінгу. Дії гри відбуваються на колонізувати Марс, який став прибутковим місцем для видобутку цінних ресурсів. Кілька видобувних компаній, що знаходяться в постійному суперництві, а гравець зможе вибрати одну з них і постаратися повністю витіснити конкурентів з планети.
Головна мета гри – максимально швидко розвинути видобуток і переробку цінних ресурсів, а потім поглинути більш дрібні компанії. Оскільки дії відбуваються на непридатною для життя планеті, гравцеві варто подбати про системи життєзабезпечення і сполучні комунікації між будівлями переробниками і видобувними установками.
Elvenar
Безкоштовна покрокова багатокористувацька стратегія. Після масштабної війни, в вижили залишилися всього дві раси – люди й ельфи. У гонці за лідерством вони продовжують локальні битви, які в кінцевому підсумку приведуть одну з рас до перемоги, а іншу до повного знищення. У грі велика виробнича ланцюжок, практично всі будівлі поліпшуються.
ГРАТИ
На початку гри, гравець вибирає расу і починає розвивати невелике поселення в світі Elvenar. Крім класичного удосконалення будівель і видобутку цінних ресурсів, потрібно буде створювати політичні та економічні союзи з представниками своєї раси. Проект підійде всім любителям хардкорних MMORTS.