Космічні стратегії огляд та опис стратегії про космос
Всім, привіт! Космічні стратегії користувалися великим увагу серед багатьох гравців, і багато з них стали легендарними завдяки своїм сюжетом гейплею і вовлеченостью гравця. Тут я вирішив описати найбільш популярні, а можливо навіть кращі космічні стратегії які вийшли у світ і завоювали мільйони гравців. Список ігор написаний в порядку вивчення на форумах та ігрових сайтів, тому місце розташування їх ніяк не позначається на тому вони краще або гірше вище описаної гри. Окремо я підготував добірку ігор про космос, не стратегій, а інших жанрів.
Homeworld 1-2
Дата виходу: Перша 1999 р, Друга 2003 р
Жанр: Стратегія в реальному часі
Homeworld це можна сказати цілий симулятор управління бойовим космічним флотом. Великий набір космічних кораблів — починаючи від ескадрилій дрібних винищувачів і корветів до гігантських есмінців і, лінкорів Великий вибір тактичних рішень і розпорядку бойових порядків перед атакою і захистом. Реалізація шести ступенів свободи пересування ігрових об'єктів — ви можете оглядати флот або бойову одиницю з будь-якої точки повертаючи камеру так, як вам зручно.
Присутній декількох рас, до речі це одна з небагатьох космічних стратегій, де немає раси людей, кожна з яких володіє своїми кораблями. Цікавий сюжет та історія рас які розкриваються у міру проходження місій. У кожній новій місії гравець починає рівно з тією кількістю кораблів з яким закінчив попереднє бій.
Conquest Frontier Wars
Дата виходу: 2001 р.
Жанр: Космічна стратегія в реальному часі
Цікавою особливістю гри є те, що рівні граються одночасно на декількох картах. Гравець може будувати свої бази на орбітах планет в різних системах, але для цього він повинен встановлювати лінії постачання між цими системами. Кожен корабель має обмежену кількість одиниць постачання, які вичерпуються по мірі використання зброї та спец-пристроїв. Кораблі истощившие свій запас є літаючими мішенями поки не повернуться на базу для перезарядки. Тому використання кораблів постачання є важливою частиною ефективного нападу.
У грі також є адмірали, які є ка б героями в грі і можуть приєднуватися до ескадрі кораблів даючи цій групі певне посилення і бонуси і також контроль. Є три раси: Земляни, Мантисы, Селареоны.
Космічні рейнджери 2: Домінатор
Дата виходу: 2004 р.
Жанр: Поєднує в собі стільки жанрів, що просто закачаєшся: RPG, покрокова стратегія, текстовий квест, стратегія в реальному часі, екшен і аркада
Люди які грають і люблять ігри вже досить довгий час знають що таке Космічні рейнджери. Для багатьох російських і не тільки російських гравців гра стала культовою. Багато провели за цією грою не один день. Дії гри відбуваються в космосі 3400 році, де взаємодія відбувається між п'ятьма цивілізаціями: Малоки, Пеленги, Люди, Фэяне, Гаальцы. Гравець може вибрати расу, характер зовнішність. Гра входить в список найкращих RPG ігор за весь час.
Після чого гравець може подорожувати по космосу виконуючи різні квести, битви, торгівля, видобуток ресурсів і так далі. Світ Космічних рейнджерах відкритий і живе своїм самостійним життям навколо нього. Є інші рейнджери які також як і ви заробляють кредити (ігрова валюта) іт виконують свої місії пірати можуть напасти на вас у будь-який момент гри.
У грі присутній гумор, часто в діалогах персонажів можна почути ту чи іншу жарт. По мірі розвитку і заробітку кредитів можна покращувати обладнання свого космічного корабля покращуючи його характеристики.
Haegemonia: Legions of Iron
Дата виходу: 2002 р.
Жанр: Космічна стратегія в реальному часі
Гравець досліджуючи простори відкритого космосу колонізує нові планети, видобуває на них ресурси та розширює свою імперію і свій вплив в космосі. Безліч нових планет, великий кількість досліджуваних технологій — більше 200, більше 40 видів кораблів у флоті. Також в грі є можливість створення героїв.
Бойові космічні кораблі розділені на чотири класи винищувачі, корвети, важкі крейсери, і лінкори. Кількість одиниць у кожній групі класу обмежена. Наприклад винищувачів може бути 4 в групі а крейсерів всього лише 1. Є інші типи кораблів, але вони призначені не для війни, а для вирішення інших завдань, що постають перед гравцем.
Space Colony
Дата виходу: 2003 р.
Жанр: Стратегія в реальному часі, симулятор життя
Космічна колонія — гра від творців популярної серії стратегій Stronghold. У грі нам необхідно побудувати космічну станцію розвивати, крім цього в ній є цікава фішка, більше 20 персонажі станції кожен з персонажів має свою певну вдачу, характер і здібності. Потреби кожного з них ми повинні задовольняти, стежити за їжею рівнем повітря і енергії. Основа управління чимось нагадує популярну гру Основа дуже нагадує «The Sims».
У Space Colony має кілька місій в кожній місії ваші Персонажі повинні видобувати корисні копалини на планеті, налагоджувати взаємини і запобігати ресурсів. Деколи доводиться відбиватися від нападу інопланетних форм життя і атаки прибульців. Гравцеві може вибрати мирний шлях розвитку або ж військовий. Мирний зводиться до видобутку ресурсів,налагодження взаємин між персонажами отже далі. У військовій частині вам належить битися з фрибуланцами, які так само як і ви колонізують планети і будують на них свої станції.
Galactic Civilizations I, II, III
Дата виходу: I — 2003 р. II -2006 р. III — 2015 р.
Жанр: Покрокова стратегія, глобальна стратегія
Дія гри відбуваються в 2178 році. Людство за час освоєння космосу встановила контакт з іншими позаземними цивілізаціями. Основною метою гри є розширення свого впливу і контроль галактики. Гравець може здобути перемогу, вибираючи той шлях який йому більше до душі. Це може бути військовий захоплення, або ж об'єднання всіх рас в союз, домінування культури раси або технологічну перевагу над іншими.
У першій частині є 5 рас, у другій 10 за кожну з яких ми можемо грати. Можна також створити свою расу. Кожна раса має свої особливості і сильні сторони. Всі раси можуть будувати космічні станції ((військові, економічні, впливу, видобувні) прямо в космосі або на видобувних ресурсах. Станції будуються кораблями класу Конструктор. Станції можна покращувати збільшуючи їх захист і продуктивність. Деякі раси можуть перетворити в мобільну Терор Зірку, яка здатна знищити цілу зірку.
При колонізації нової планети або розвитком, перед гравцем буде стояти моральний і етичний вибір, яким шляхом він буде це робити, або ж йти чесним — добрим шляхом, які трохи складніший або ж злим коли ви просуваєтеся за рахунок інших і обману.
O. R. B. Off-World Resource Base (орбітальні космічні станції)
Дата виходу: 2003 р.
Жанр: Стратегія в реальному часі
У далекому космосі, біля зірки Альдус, з-за тисячолітніх воєн і руйнувань утворилася велика кількість космічного сміття. Дві планети сусіди постійно ведуть між собою війну. Але можливо з ними є ще більш небезпечний ворог!? Цікава всесвіт з безліччю зоряних систем — з планетами і їх супутниками, з астероидными поясами, космічним сміттям який і є основним ресурсом в грі з повною свободою космічних польотів!
У кожної раси унікальний флот, озброєння, броню і дослідження, Енциклопедія кожній з рас, її особливостей, віри і світогляду.
Nexus: The Jupiter Incident
Дата виходу: 2004 р.
Жанр: Тактична гра в реальному часі
В відмінності від стратегій в реальному часі або економічних стратегій, де потрібно спочатку добувати ресурси потім будувати в Nexus все залежить від тактичних рішень в бою. У кожної місії гравцеві дають певну кількість кораблів з допомогою, яких він повинен виграти битву.
Гравець може отримати під своє управління 10 великих космічних кораблів які прикривають більш дрібні винищувачі і бомбардувальники. Велика можливість кастомізації і поліпшення своїх кораблів. У міру проходження гри здатності екіпажу кораблів поліпшуються.
Крім епічних і відкритих боїв з ворогом існую диверсійні місії в яких необхідно провести шпигунство або розвідку всього пару одиниць кораблів. 6 різних інопланетних рас, кожна з яких володіє своїми унікальними здібностями кораблів, озброєння і тактикою. 10 зоряних систем, 50 персонажів, 90 видів зброї.
Star Wolves I, II, III
Дата виходу: I — 2005 р. II -2007 р. III — 2010 р
Жанр: Стратегія в реальному часі, RPG, тактична стратегія
«Зоряні вовки» — тактична космічна стратегія з елементами RPG. Для боротьби з піратами постійно грабують вантажні і торгові суду був створений спеціальний загін «мисливців за головами» — вільні найманців, які мають свої швидкісні кораблі екіпаж, і право на піймання злочинців і піратів. Саме в ролі такого найманця гравець і вступає в гру, маючи спочатку лише невелику суму грошей, пару кораблів і масу амбіцій.
Гравцеві належить битися з піратами, охороняти торгові суду, брати участь у полюванні за знаменитим Червоним Корсаром, наживатися на пристрастях уранової лихоманки, виконувати секретні завдання, і навіть служити агентом імператора. У команді гравця може бути кілька унікальних персонажів, що володіють своїм характером здібностями і вміннями
Ланка космічних винищувачів є найважливішим елементом ігрової тактики. Призначаючи лідера ланки, гравець керується, в основному, його характеристиками та здібностями. Віддаючи в ході бою нові вказівки веденим, або навіть змінюючи лідера, гравець має можливість тонко налаштовувати ланка в залежності від кількості та типу ворогів, застосовуваного ними озброєння і наявного спеціального обладнання.
Sword of the Stars 1-2
Дата виходу: Перша — 2006 р. Друга — 2011 р.
Жанр: Покрокова стратегія, стратегія в реальному часі
У 21 столітті людство винайшло двигуни здатні долати швидкість вище швидкості світла, освоюючи нові куточки космосу люди зіткнулися з новими інопланетними расами, які виявилися не настільки добрими наскільки їм хотілося б. Гравець бере на себе відповідальність і несе рішення в створенні міжзоряного імперії в режимі покрокової стратегії і веденні космічних битв в реальному часі.
Гравець визначає бойовий порядок кораблів і По мірі потрапляння знарядь, «візерунок» шкали змінюється. Вивчення досліджень які дозволяють поліпшити екіпіровку і захист кораблів. Можливість наймати адміралів для управління флотом, якщо адмірал помирає той флот стає небоєздатним. Гравцеві також слід стежити за енергопостачанням і споживанням кораблів. Занадто енергоємні системи або знаряддя просто не зможуть ефективно працювати без необхідної кількості енергії. Це найбільше стосується енергетичної зброї.
Star Wars: Empire at War
Дата виходу: 2006 р.
Жанр: Стратегія в реальному часі, глобальна стратегія
Star Wars: Empire at War космічна стратегія створена з популярного фільму «Зоряні війни». Є глобальна стратегічна карта галактики на якій гравець веде будівництво всіх великих будівель, бойового флоту і військ. Якщо гравець грає за Імперію то він може вивчати нові технології та дослідження і створювати нові кораблі, нове озброєння і броні. Граючи за повстанців гравець не може вивчати технології, але може выкрадывать їх імперців.
Гравець може вести битви як на планетах так і в космосі. У боях можуть брати участь різні герої знайомі нам з фільму: адмірал Акбар імператор Палпатін, Дарт Вейдер, Боба Фетті, Хан Соло і Чубакка і так далі.
Sins of a Solar Empire
Дата виходу: 2008 р.
Жанр: Стратегія в реальному часі, глобальна стратегія
Глобальна космічна real-time стратегія у фантастичному сетінгу. Сюжет зав'язаний на протистоянні фракцій, які борються за володіння ресурсами і повним контролем у всій галактиці. У грі доступно 3 цивілізації, які мають свою історію і переслідують власні цілі, гравець зможе приєднатися до будь-якої з них.
Дії гри відбуваються в космічному 3D просторі, в якому гравець починає свій шлях з невеликої станції. Головна мета гри – захопити або повністю знищити інші фракції, тому геймер повинен швидко побудувати потужний флот, колонізувати інші планети і налагодити видобуток ресурсів. Гра розділена на два режиму, глобальний і локальний. У першому, можна керувати цілими групами об'єктів, переміщаючи свої сили на великі відстані. У другому, гравець зможе керувати кожним кораблем по-окремо. З ключових особливостей проекту, можна відзначити велику кількість готових локацій і можливість генерування нових карт.
Gratuitous Space Battles
Дата виходу: 2009 р.
Жанр: Стратегія, симулятор
У грі є 4 раси кожна з яких володіє своїми унікальними технологіями, озброєнням і кораблями. Широкий вибір різних модулів і кастомізації кораблів. Гравець повинен перед початком битви задати початкові параметри своїх кораблів і їх конфігурації, керуючись наявною інформацією та даними про кораблі супротивника. У Gratuitous Space Battles гравець не може вплинути на хід битви безпосередньо під час бою. Правильно розташувавши бойові порядки кораблів перед боєм і вміло задавши їм накази, після відбувається бій між кораблями, де ви можете перевірити, чи правильно ви все зробили і застосували потрібні тактичні рішення.
40 видів корпусів для кораблів, 120 різноманітних модулів для кораблів. Битви можуть відбуватися по різному в залежності від того, яка буде аномалія поруч з місця ведення бою. Ви можете створити свій продуманий до дрібниць флот відточений і відшліфований так як вам завгодно і лише система покаже кращий чи це рішення. Кожен бій можна проводити заново, удосконалюючи свою тактику і озброєння, знижуючи втрати і час перемоги.
StarCraft II
Дата виходу: 2010 р.
Жанр: Стратегія в реальному часі
Культова стратегія в реальному часі яка підкорила серця мільйонів гравців у всьому світі. Перша частина вийшла в далекому 1998 році і відразу ж стала «кращою грою року», «найбільш продаваною грою». Дія гри відбувається в XXVI столітті у віддаленій частині Чумацького шляху. У грі є три ворогуючі між собою раси: Терранов, Зергов і Протоссов. Гра входить в топ кращих стратегій для PC і в кращі військові стратегії.
Гравець може вибирати за яку з рас він хоче битися, і за неї проходить сюжетну місію гри або бореться проти іншого гравця. Кожна раса і кожен юніт володіє своїми унікальними здібностями, як сильними, так і слабкими сторонами. Гра є кіберспортивної дисципліною тому в ній добре збережений ігровий баланс.
Основний акцент робиться на швидкій видобутку ресурсів в першій і в другій частині ресурсів всього лише 2, будівництво військових баз і бойових юнітів і численних битвах. Дотримання правильної тактики, мікроконтроль над групами військ і правильно підібрані війська проти ворожих військ визначають результат битви.
Endless Space 1 і 2
Дата виходу: Перша 2012 р. Друга 2016 р.
Жанр: Глобальна покрокова стратегія, економічна стратегія
Гра більше спрямована на економічний розвиток ніж на битви. Битви в Endless Space дещо спрощено, а модернізація космічних кораблів зводиться до встановлення модулів, вибраних гравцем, але без режиму тонкої настройки і установки модулів в певні місця. Упор зроблений на деталізацію управління зоряними системами, переміщення великих флотів і дипломатію.
Дії гри відбуваються в далекому космосі в 3000 р. Гравець може вибрати будь-яку з існуючих рас. Величезна кількість контенту в грі — сотні видів ресурсів, аномалій і випадкових подій, що відбуваються навколо колонізованих планет, сама генерує світ і галактика.
У грі існує кілька типів перемог: захоплення більшої частини планети в грі, накопичити певну кількість грошей так звану пил (ігрова валюта), перемога за очками і так далі. Гру також відрізняє красива графіка. Як висловився один із гравців: «Запускаючи гру ви погоджуєтесь, що наступні кілька днів будуть безповоротно випиляні з вашого життя, так затягує не по-дитячому».
StarDrive 1 і 2
Дата виходу: Перша 2013 р. Друга 2015 р.
Жанр: Стратегія в реальному часі, пісочниця
Основною метою гри є створення космічної імперії. Починаючи з однієї рідної планети (все залежить яку расу обираєте, наприклад, якщо вибрати людей, то свій розвиток починаєте з Землі і Сонячної системи) ви відправляєтеся на вивчення всесвіту, створення колоній, виявлення інших форм розумного життя.
Почавши свій розвиток з рідної планети і невеликої кількості космічних кораблів, гравець починає відкриття нового в космосі: будівництво і розвиток нових колоній, їх захист від ворогів. Використовувати дипломатію або грубу силу, торгівлю, шпигунство або наукові дослідження, укладати союзи або наживати собі ворогів – яким шляхом йти до галактичного панування, вирішувати тільки вам.
Особливістю гри є широкий вибір кастомізації кораблів (можна створити свій унікальний дизайн для кожного з кораблів вашого флоту). Завдяки детальній системі кастомізації зорельотів, є можливість встановлення певних модулів у різних частинах корпусу, що прямо впливає на доступні тактичні маневри в бою. Під час битви враховується броня кожного окремо взятого борту корабля, більш дрібні суду можуть ховатися в захисних полях материнського корабля, а правильне використання стрибкових двигунів допоможе наносити блискавичні атаки і вчасно відводити флотилії від ворожого вогню.
Серія Master of Orion
Дата виходу: 2003-2016 р.
Жанр: Покрокова стратегія, глобальна стратегія
Гра ведеться в стилі покрокової стратегії основної звичайно ж метою є освоєння і колонізація нових планет. Під час кожного ходу гравець приймає рішення, які відбудуться під час цього ходу, включаючи дослідження нових систем, колонізацію світів, дипломатичні відносини з іншими расами, голосування в Галактичному Сенаті, дослідження технологій, шпигунство, а також дизайн, створення та управління космофлотом. Всього в серії 4 частини.
Гра включає в себе економічну, наукову, військову і дипломатичну складові. Можна вибрати одну з рас, що населяють космос і грати за неї кожна раса володіє своїми особливостями, вадами та можливостями. У грі є цікава особливість це управління будівництвом флоту. Ми створюємо проект корабля і завантажуємо його в будівельну верф. Можна дозволити грі створити дизайн вашого корабля або ж самостійно, балансуючи між міццю, скорострільністю і дальністю, вибираючи необхідні вам параметри корабля.
Серія XCOM
Дата виходу: 2012-2016 р.
Жанр: RPG, тактична стратегія, інопланетяни
XCOM — Уряд землі побоюючись нападу позаземних цивілізацій, створює спеціальну службу X-COM, призначену для захисту землі від вторгнення і нападу НЛО на землю. Вам належить узяти обов'язки голови цієї служби. Побоювання виявляються реальними. У частині XCOM 2 ми боремося з прибульцями, які вже захопили Землю.
Керуючи центральною базою, гравець повинен вести спостереження прибульців, розподіляти фінанси на розвиток вивчення нових технологій, зброї, розміщення кораблів для знищення кораблів прибульців, а також відправляти загони бійців для битви з прибульцями на землі. На початку гравець повинен розмістити базу на поверхні Землі (В другій частині ми переміщаємося). Гравець повинен також вивчати полонених, розвивати і розширювати базу організації. Головним завданням є захист 16 держав. Успіх ваших дій визначається рівнем паніки населення.
Etherium
Дата виходу: 2015 р.
Жанр: Зтратегія у реальному часі, RTS
Стратегічна гра, виконана в науково-фантастичному стилі. Події гри розповідають про війну трьох фракцій, які борються за цінний і загадковий ресурс «Етериум». Війна відбувається прямо у відкритому космосі і на різних планетах, а головна мета суперників – повна перемога і знищення материнського корабля суперника.
У грі реалізований суворий баланс між трьома фракціями, кожна з яких має своїх юнітів, техніку, авіацію та інші унікальні особливості. Бої є динамічними, тому тактика накопичення сил, без активних дій, буде провальною. З ключових особливостей гри, варто відзначити погодні умови, які впливають на поведінку армії, а також великий вибір різної техніки, починаючи від танків і літаків і закінчуючи гігантськими роботами.
Planetbase
Дата виходу: 2015 р.
Жанр: Містобудівний симулятор
Науково-фантастична містобудівна стратегія з елементами survival. Гравець виступає в ролі керівника бази, яка розташовується на планеті. Основне завдання – налагодити виробництво і видобуток енергії, а також забезпечити населення бази усіма умовами для виживання.
Гравець повинен особисто займатися будівництвом бази. Кожен перехід і відсік, треба забезпечити достатньою кількістю кисню води і їжі. Це досягається за рахунок побудови повітряних або сонячних генераторів, а також встановлення спеціальних систем для очищення та добування води. У грі часто відбуваються випадкові події на кшталт метеоритного дощу або піщаної бурі, це може призвести до поломок на базі, тому форс-мажорні ситуації теж слід брати до уваги.
Stellaris
Дата виходу: 2016 р.
Жанр: глобальна Покрокова стратегія, RTS
Глобальна 4Х стратегія в реальному часі. Сюжет побудований на протистоянні космічних цивілізацій, які змагаються за повне панування в галактиці. Кожна фракція має свої інтереси і завдання, але головна мета в грі – створення могутньої імперії з тотальним контролем всіх інших цивілізацій.
У проекті присутній процедурна генерація всесвіту. Це означає, що кожна нова партія гри відбуватиметься на унікальною карті, з різними планетами, ресурсами, видами і т. д. Ігровий процес Stellaris можна розділити на два типи. Перший – це модернізація і розвиток своєї цивілізації. На цьому етапі потрібно шукати цінні ресурси, добувати їх і отримувати прибуток, досліджувати нові технології і розвивати свою імперію. Після розвитку, наступає другий етап – військовий і дипломатичний. Залежно від стилю гри, геймер зможе нападати на ворогів або зайнятися дипломатією.
Offworld Trading Company
Дата виходу: 2016 р.
Жанр: Економічний симулятор, економічна стратегія
Економічна стратегія в Sci-fi сетінгу. Сюжет гри замішаний на протистоянні могутніх корпорацій, які колонізували Марс для видобутку цінних ресурсів. Гравець зможе взяти одну з баз під свій контроль, домогтися максимального прибутку і витіснити конкуруючі фірми з планети.
У цьому проекті, гравець повинен стежити за економікою та розвитком конкурентів. Всі основні дії відбуваються на ринку, який динамічно змінюється в залежності від продажів і дій кожної корпорації. Для перемоги над конкурентами потрібно скупити всі його акції, ціна яких залежить від кількості грошей або боргів.
Stars in Shadow
Дата виходу: 2017 р.
Жанр: Покрокова стратегія
Покрокова космічна 4Х інді-стратегія. Сюжет гри розповість про світ, який був практично знищений великою війною. Із тих залишилося всього сім фракцій, які продовжують вести боротьбу за панування над усією галактикою. Гравець повинен очолити одну з цивілізацій і привести її до повної перемоги над ворогом.
Ігровий процес є класичним для покрокових стратегій. Гравець повинен побудувати базу, удосконалити технології і зібрати потужну армію. Варто відзначити, що кожна фракція має власних юнітів, які корисні в одних умовах і не ефективні в інших. Це створює особливий баланс і високу реіграбельность проекту. У грі доступна дипломатія, тому «мирні» геймери зможуть вступати в союзи та об'єднувати зусилля.
Популярні космічні онлайн стратегії
Стартрек: Чужа земля
Дата виходу: 2014 р.
Жанр: ММО, стратегія
Браузерна RPG стратегія про космос, де можна взяти під контроль космічний корабель, і подорожувати по галактиках. Гра приємно дивує безліччю реально існуючих космічних об'єктів, як чорні діри, планети, зірки, супутники, астероїди, комети. А також в грі присутній позаземна життя агресивно налаштована по відношенню до гравця.
ГРАТИ
На вибір представлено дві фракції: Об'єднана федерація планет і Клингонская імперія, кожна фракція унікальна і має свої особливості, але не дивлячись на це сили фракцій збалансовані, що робить гру цікавою. Величезний упор в грі зроблений на побудову і розвиток своєї бази. Також захист її та інші космічні приблуди.
Зоряна Федерація — космічна стратегія в реальному часі
Дата виходу: 2015 р.
Жанр: Космічна онлайн стратегія в реальному часі
Зоряна федерація — браузерна ММО-стратегія в реальному часі, створена для цінителів всіх аспектів зоряних стратегій – економіки, війни, шпигунства, торгівлі, досліджень, піратства. Гра вийшла в 2015 році, але вже встигла «переманити» багатьох гравців від «маститих законодавців» жанру. І це не дивно, адже у Зоряної Федерації зроблений упор на інваріантність, можливість створювати унікальні проекти кораблів, гнучко керувати економікою, розробляти астероїди, проводити археологічні розкопки, колонізувати, бомбардувати або руйнувати планети. Гра досить ліберальна в плані заробітку ігрової валюти – існує маса можливостей для її одержання крім пожертвувань, навіть шляхом простого продажу Федерації здобутих матеріалів.
ГРАТИ
У грі є сім ігрових рас з достоїнствами і недоліками і одна, найбільш сильна, що належить штучного інтелекту, з якої можна воювати заради різних бонусів. Гравцеві належить добувати і переробляти 19 видів ресурсів, виробляти з них 13 видів матеріалів, нескінченно досліджувати технології без витрат ресурсів, проектувати гнучко комбінуючи з мільйонів варіантів комплектацій, виробляти комплектуючі і будувати кораблі, колонізувати планети – загалом, вести звичайне життя повелителя зоряної імперії.
Лайкаем і пишемо коментарі.