Проходження Dead Space
Якщо ви любите ігри про космос, некроморфов і дивні обеліски, які перетворюють людей в ходячих мерців, то гра як раз для вас. Якщо навіть це і не так, то незалежно від цього Dead Space все одно повинен вам сподобатися, за неповторну атмосферу яку надає гра. Я викладаю відео проходження гри та текстовий опис, для більшої зручності читачів.
Розділ 1. Прибуття
посадковий термінал
Проходження Dead Space починається з того, що космічний шатл стикується з іншим кораблем — планетарним різником «Ишимура», який довгий час не виходив на зв'язок і група технарів хоче з'ясувати, що сталося з кораблем полагодити виникли неполадки і налагодити зв'язок з кораблем.
Висуваємося разом з групою. Нас просять підключитися до консолі доступу, щоб запустити ліфт з кімнати. Вчасно підключення включається карантин і на нашу групу нападають монстри, швидко біжимо у відкриту двері праворуч і вниз коридором до ліфта.
В наступному приміщенні піднімаємо на столі біля трупа плазмовий різак, наше перше зброю. Відкриваємо і розбиваємо світяться ящики, в яких знаходимо патрони і аптечки.Розбиваємо замок до дверей і відкриваємо її. На нас нападе монстр відстрілюємо йому кінцівки, а потім ногами добиваємо.
Завдання: Замінити зламану вагонетку
Добираємося до кімнати транспортного контролю. Поспілкувавшись з ними членами нашої команди вирушаємо замінити зламану вагонетку застряглу в тунелі. Спускаємося в транспортний тунель. Поряд з постійно відкриваються і закриваються дверима знаходимо стазис-модуль. З допомогою нього сповільнюємо двері (стріляючи в неї кнопка З) і проходимо далі.
Дійшовши до ремонтної платформи, де потрібно замінити зламану вагонетку, чіпляємо два гака до вагонетці. Один з гачків не справний і не хоче чіплятися, його потрібно уповільнити стазис-модулем перед самим захопленням. Після захоплення запускаємо консоль ремонту вагонетки.
Інженерний відсік
Після виконаного завдання вирушаємо на інженерну палубу. для того щоб орієнтуватися куди йти натискаємо кнопку B. Використовуємо ліфт щоб потрапити в інженерний відсік. Готуємося у відсіку боротися з монстрами, які будуть заходити зі всіх сторін і лізти з вентиляційних шахт. Піднімаємося на вищий рівень з допомогою іншого ліфта і там піднімаємо ключ складу інженерного відсіку. Спускаємося на ліфті на рівень нижче і доходимо до складу. На складі беремо інформаційна панель і використовуємо верстат для поліпшення характеристик зброї і костюмів.
Після чого біжимо в кімнату транспортного контролю вставляємо інформаційна панель і викликаємо вагонетку. Прослухавши наших членів команди вирушаємо до свого човнику в початок гри. Запускаємо човник, але він вибухає тому вискакуємо з нього.
Розділ 2. Інтенсивна терапія
Наша команда хоче щоб ми розшукали тіло капітана і підібрали його ІКС в мед відсіку, для підключення до хост-комп'ютера «Ишимуры». Вирушаємо до транспортної вагонетці, перед нею можна закупитися в магазині і придбати захисний костюм 2 рівня. Вийшовши з вагонетки бачимо дівчину яка плаче над трупом. Вона выронит з рук кинезис-модулем, підбираємо його.
Далі з допомогою кинезиса відсуваємо ящики з проходу (кнопка F). В коридорі знайдемо схему вогнемета. У приміщенні нам необхідно підірвати завал біля проходу, щоб пройти в морг.
Дослідне крило.
Завдання: Знайдіть терміт
Йдемо спочатку в головну лабораторію по коридору вниз через купу трупів. Сповільнюємо двері з допомогою стазис і проходимо всередину. У приміщенні спрацює режим карантину готуємося до бою з некроморфами. Після того, як усіх переб'ємо, спускаємося нижче на вантажному ліфті, обшукуємо приміщення.
Нам потрібно йти в двері праворуч від вантажного ліфта, як тільки зайдемо можна зберегтися. Незабаром побачимо, як за склом людина просить допомоги і його вбиває новий некроморф. Заходимо в приміщення, де тільки, що це сталося і вбиваємо накинувшись створіння.
Піднімаємося на вантажем ліфті і заходимо в приміщення і знаходимо терміт — перший компонент необхідний нам для вибуху завалу. Після чого повертаємося назад де отримали завдання підірвати прохід.
Діагностичне крило.
Завдання:Знайдіть дефібрилятор
Рухаємося по коридору, бачимо картину, як якийсь мужик б'ється головою об стіну, після чого падає. Проходимо повз нього. В іншому приміщенні буде закрита двері, щоб її відкрити, потрібно вставити в силовий замок один силовий вузол. У приміщенні буде лежати золотий напівпровідник, і велика аптечка.
Щоб пройти далі відкладаємо з допомогою кинезиса камеру з трупом усередині, в ліву сторону. На підлозі буде лежати батарея, також з допомогою стазис піднімаємо її й вставляємо в порожній слот біля дверей, після чого двері і ліфт поруч стануть активними. Піднімаємося на вантажному ліфті вгору. Підсовуємо камеру за допомогою кинезиса до обриву щоб пройти по ній. Після чого робимо це ще раз в іншому коридорі.
Розбиваємо замок двері і заходимо у відділ нульової гравітації. Далі нам доведеться рухатися у вакуумі, де витрачається кисень, тому довго не затримуємося. Хоча взагалі, це перший і невеликий відрізок який ми повинні пройти в вакуумі, так скажемо підготовка до інших моментах, коли нам доведеться все робити набагато швидше, щоб вистачило повітря в балонах.
Заходимо у велике приміщення і вмикаємо гравітацію у консолі. Перестрибуємо на іншу сторону до дверей і вставляємо батарею в порожній слот, щоб активувалася двері, заходимо та беремо дефібрилятор (электроподушку). Повертаємося назад тим же шляхом, що й прийшли.
Морг.
Завдання: Знайдіть ІКС капітана
Всі компоненти у нас зібрані, тому підходимо до місця завалу і натискаємо Е. Завал вибухає тепер можемо рухатися вперед в морг. В закривавленій приміщенні моргу вставляємо батарею в порожній слот біля дверей, йдемо далі. Праворуч буде закритий силовий замок, всередині патрони, трохи кредитів, і схема лазерного магазину необхідна для розблокування в магазині «заряди лазерної гвинтівки». Просуваємося вперед вбиваючи монстрів.
За склом побачимо, як жінка в скляній камері, щось робить з трупом людини, а після чого перерізає собі горло тесаком. Трохи попереду пройшовши по коридору заходимо в ліфт. Вийшовши з нього і зайшовши в інше приміщення бачимо, як за склом якась тварюка заражає труп людини і він стає некроморфом. Монстри пробивають скло. Намагаємося в першу чергу вбити ту тварюку що заражає, щоб вона не встигла підняти інші трупи. Труп який став некроморфом і був капітаном, забираємо його ІКС біжимо до початку до транспортної вагонетці.
Розділ 3. Орбітальна корекція
Центральна центрифуга вийшла з ладу, паливо не подається тому «Ишимуру» повільно тягне вниз. Нам потрібно все це привести в порядок, щоб наш кеп стабілізував орбіту.
Майстерня
Завдання: Подайте паливо в двигун
Спускаємося в майстерню. По дорозі можна знайти схему «паливо для вогнемета». Знаходимо спеціальний важіль який потрібно потягнути вниз. Підходимо до гондолі, підтягуємо її до себе за допомогою кинезиса, і на ній перебираємося на іншу сторону. Доходимо до другого важеля ,опускаємо його вниз, активується режим дозаправки, поруч з ним можна знайти схему труборіза. Завдання виконано.
Центрифуга
Завдання: Активуйте центрифугу
Йдемо до ліфта веде до центрифузі. Доходимо до камери знезараження, запускаємо очищення і готуємося монстри посипляться з усіх боків, притулитися спиною в камері особливо не де, тому доведеться весь час оглядатися звідки монстри будуть встрибувати в камеру. Після того, як очищення буде завершена можна йти далі. Заходимо в зону невагомості.
Щоб вставити два затиску в центрифугу сповільнюємо крутяться котушки на кінці з допомогою стазис, а після чого швидко вставляємо їх кинезисом. Робити все треба швидко, так як в цей час будуть атакувати монстри , а дія уповільнення пропадати. Після виконаної роботи стрибаємо до консолі і запускаємо центрифугу.
Тепер залишилася справа за малим дійти до виходу, через круглу центрифугу. Тут справа за малим, головне не поспішати, перебігаємо з одного отвору в інший, як раз коли вона проходить повз нас. Монстри які будуть нам зустрічатися вбиваємо в цих отворах або даємо їм шанс самим сглупить і потрапити під ковадло. Загалом, головне не поспішати, краще почекати поки вона прокрутиться два рази повз нас і зорієнтуватися, ніж померти і починати все заново, кисню повинно цілком вистачити.
Як тільки вийдемо із зони гравітації і вакууму, схопить нас великий хробак за ногу і потягне по коридору стріляємо по жовтому наросту, щоб він відпустив нас.
Двигун
Залишилася справа за малим запустити двигуни корабля. Виходимо в космос в розламаної частини корабля, після чого стрибаємо на великий отломанный шматок корабля прямо навпроти нас і з нього в інший прохід, який веде до відсіку двигунів. Після вакууму і відновлення тиску, просуваючись трохи вперед і піднімаємо схему «великого кисневого балона».
Опиняємося в приміщенні в якому всі стіни вкриті якоюсь дивною субстанцією і людиною врослого в стіну. Спускаємося вниз на двох ліфтах. Внизу використовуємо силовий вузол отримаємо 5 000 кредитів, схема «леза труборіза» і «середньої аптечки», патрони, аптечка.
Сповільнюємо двері в руховий відсік доходимо до управління двигунами. Після запуску двигуна відбиваємо атаку ворогів. Після запуску повертаємося до вагонетці.
Глава 4 неминуча Смерть
«Ишимура» потрапляє в хмару космічних уламків, нам необхідно відновити систему метеоритної захисту корабля і активувати захисні гармати, щоб збити астероїди і уламки. Прямуємо в капітанський місток. Перед входом на місток лежить схема захисного косюма 3 рівня. Поговоривши з нашим кепом, отримуємо від нього завдання запустити ліфти і перенаправити енергію до гармат.
Завдання: Увімкніть ліфти
Бос
Йдемо в центральний зал. З дверей виривається величезний бос. Він практично весь броньований за винятком підсвічених жовтих місць на руках і спини. Бігаємо від нього не даючи йому до нас дістати, використовуємо стазис, для уповільнення боса забегаем за спину і стріляємо в нього. Якщо ви мітки стріляємо з жовтим місць на руках, після чого він падає швидко заморожуємо його стазисом і забегаем за спину.Як впораєтеся з великим монстром, йдемо в те місце звідки він вискочив і вмикаємо на консолі ліфти.
Завдання: Перенаправте енергію до гарматам
1. У центральному залі, де завалили боса, вирушаємо на ліфті. У коридорі на підлозі буде валятися схема «силового різака». В інший приміщенні з підлоги будуть йти коливання або випаровування які небезпечні, обходимо їх і намагаємося щоб нападники монстри потрапляли в них. Кинезисом відсуваємо ящики з проходу і заходимо в ще одне приміщення, в якому на нас нападе другий величезний монстр, вбиваємо його. В кутку будуть розірвані дроти бити електрикою. Сповільнюємо їх пройти і на консолі перенаправляємо енергію. Йдемо назад до ліфта.
2. У центральному залі використовуємо інший ліфт, їдемо на рівень 1. Двері справа в коридорі вибухає і утворюється вакуум, проходимо його. Заходимо в приміщення в якому ті ж отруйні випаровування з підлоги. Одна двері ліворуч буде закрита силовим замком, якщо відкрити, то всередині знайдемо патрони, кредити 7300, велика і можливо середня аптечка, золотий напівпровідник. Обходимо небезпечні коливання і в кінці добираємося до консолі, перенаправляємо енергію в двигуни. Йдемо назад до ліфта
3. Їдемо на рівень 3. Бачимо, як навпроти нас стоїть людина, а потім йде, підбираємо схему «силовий пістолет». Просуваємося вперед і в консолі перенаправляємо енергію.
Завдання: Знищити астероїди
Гармата
Після того як впоралися з енергією йдемо у відкриту двері, доходимо до ліфта і їдемо на ньому. Готуємося до виходу у відкритий космос. Перебігаємо від укриття до укриття, ховаючись за ними в той час, коли б'ють метеорити. Добігши до гармати сідаємо в неї і відстрілюємо летять метеорити. У кімнаті з гарматою піднімаємо рубіновий напівпровідник. Повертаємося до вагонетці. На це глава завершена.
Глава 5. Смертельне пристрасть
Повітря на «Ишимуре» отруює якась субстанція, і незабаром команді нічим буде дихати на кораблі, тому тепер завдання Айзека знищити цю штуку зібравши всі реагенти в хімічній лабораторії. Йдемо в те ж місце, де були у другій главі Dead Space.
Діагностичне крило
Завдання: Знайти хімічну капсулу
Йдемо в крило діагностики, проходимо повз рухомої камери, вбиваємо врослого в стіну монстра. Він постійно розкидає навколо себе дрібних монстрів тому його потрібно вбити швидко, стріляємо по каналах якими він прикріплений до стіни. Піднімаємося наверх на ліфті, сповільнюємо рухому камеру за допомогою стазис і швидко проходимо по ній, з іншого боку робимо точно також.
Заходимо в кімнату з людиною і монстром в інкубаторі. Піднімаємо схему «силовий блок». В консолі створюємо антиген і забираємо хімічну капсулу. З нами заговорить псих через скло, як тільки він піде з інкубатора вискочить монстр. Його не можна вбити, а тільки сповільнити, відсікаючи кінцівки. Він знову відновлюється, тому просто вибігаємо з кімнати.
Клініка
Завдання: Знайти тканини із зразками ДНК.
Висуваємося в клініку. За склом знову буде говорити псих. Заходимо в приміщення, там нас буде чекати регенеруючий монстр та інші некроморфи. Наше завдання вижити і потягнути час, коли наша напарниця Кендра зможе відкрити заблоковані двері. Відстрілюємо кінцівки некроморфам і сповільнюємо їх стазисом, отбегаем від них. Монстрів краще не добивати а відсікти їм ноги, щоб вони повільно повзали за вами інакше будуть вилазити нові та цілі які бігають дуже швидко.
Після того як з вами зв'яжеться напарниця виходимо в открышуюся двері і добираємося по коридору, до лігва доктор Келлуса Мерсера в консолі забираємо хім. капсулу з ДНК. Клініка заповнюється вакуумом, біжимо назад прориваючись через монстрів щоб включити систему життєзабезпечення.
Кріогенна камера
Завдання: Створити антиген
Знову біжимо в крило діагностики вже для створення отрути, яке допоможе знищити проникшее на корабель істота — левіафана. Добираємося до лабораторії і створюємо антиген, після чого прямуємо в кріогенну лабораторію.
Тут і займемося вбивством регенеруючого некроморфа. Все досить просто, потрібно його уповільнити стазисом в камері посередині і після чого, коли він буде стояти там, натиснути в кімнаті навпроти заморозку. Камера закриється і заморозить його. Можемо тепер забути про нього. На цьому п'ята глава завершена. Вирушаємо до транспортної станції.
1 2