Проходження South Park: The Stick of Truth (Південний парк: Палиця істини) | gameshare.com.ua - ігровий підхід

Проходження South Park: The Stick of Truth (Південний парк: Палиця істини)




южный парк палка истины прохождение

Новенький в місті

Приймаємо пропозицію батьків освоїтися в місті. Забираємо гроші які залишив нам батько отпраляемся в містечко шукати собі нових друзів. По дорозі зустрічаємо нашого сусіда Баттерса Милосердного. Тепер у нас є один друг. Слідуємо за Баттерсом до будинку Картмана він же «Великий магістр». Заходимо до неї в будинок, в тумбочці біля дивана можна взяти, ключ від гаража Картмана.

Квітка для принцеси. Екіпіруй свою зброю

южный парк палка истины прохождение

Потрапляємо в королівство фортеці Купа. Оглядаємо його біля паркану повинен зростати квітка Нарцис віддаємо його Кенні. Після чого підходимо до Клайду, купуємо у нього зброю в залежності який у вас, клас, якщо єврей, то купуємо єврейський посох, маг то чарівну паличку і так далі, після проводимо з ним покроковий бій. Наносимо спочатку йому удар зброєю він ставить блок. Після ставимо самі блок, коли він нападає на нас і з'явиться нами з'явиться щиток. Після використовуючи «окуляри сили» застосовуємо здатність рукоприкладство.

 

Захисти палицю істини

южный парк палка истины прохождение

палиця істини

Бій описано для воїна

Говоримо з Картманом в його наметі, дивимося на палицю істину. Після чого піднімається тривога. Ельфи напали на фортецю. Боремося з двома ельфами, стрільцем, і воїном. Лучника вирубуємо «рукоприкладством», йому повинно вистачити одного удару, а після чого справляємося з воїном. Підбираємо у лучника «лук отстойности» йдемо до наступної групи ельфів. лучника прикриває захисник, ближній бій не допоможе, стріляємо в стрільця з лука. Після рукоприкладством вирубуємо захисника. Боремося з третьою групою воїнів, заступника з щитом і часового, пробиваємо звичайною зброєю ближнього бою, або використовуємо здатність.

 

Созови кращих

Нам потрібно скликати кращих воїнів у нашу армію, щоб відбити вкрадену палицю істини. Вирушаємо спочатку в будинок Крейга. По дорозі нам будуть потрапляти загони ельфів, які будуть на нас весь час нападати. В будинку Крейга нам відкриє його батько і скаже, що сина залишили в школі після уроків. за те що він показав середній палець директору.

 

Гарячий кави

южный парк палка истины прохождение

Посилку звичайно ж не вийде просто так взяти

Вирушаємо в «Кава Твіков» шукати Твіка. У кафе заходимо до в підсобку і бачимо замордованого від роботи Твіка, передаємо йому листа. Твік не встигає впоратися зі своїми завданнями, тому треба допомогти йому зробити частину роботи, сходити за посилкою. Йдемо до хати Кенні. Двері нам відкриє Місіс Маккормік (мама Кенні), якій ми віддамо квитанцію Твіка на одержання посилки. Вона дасть нам ключ від свого гаража в якому і потрібно буде забрати посилку.

Всередині гаража, тусуються метамфетаминщики, які весь час віддавали посилку Твику, і побачивши незнайомих пацанів, думають, що це менти. Боремося з ними, після чого, піднявшись по сходах і скинувши дошку з якої переходимо забираємо пакет. наверх ставимо сенсор Челмедведосвина, обрушуючи стелю стрілами. Повертаємося в кафешку віддаємо пакет, вербуємо Твіка.

 

Непроханий гість

Йдемо в магазин і Джимбо купуємо у нього протигаз, після чого прямуємо до елітного будинку Токена, надягаємо протигаз. Охоронець бризне нам в обличчя перцевим газовим балончиком. Боремося з ним. Віддаємо лист Токена. Повертаємося в будинок Картмана і вивчаємо нову магію «рев дракона»

 

Затримання після уроків

Вирушаємо в школу, щоб визволити Крейга від затримання. Бачимо в вікно, що він сидить у класі з містером Маки. Заходимо школу і пробиваємося крізь рудих чергових. двері в клас з Крейгом закрита, йдемо далі в пошуках ключа. перед нами будуть закритий прохід ґратами. З допомогою Кенні обвораживаем рудого чергового на протилежній стороні, навівши спочатку Кенні, а потім на чергового і він сам нам відкриє двері.

 

южный парк палка истины прохождение

Відкриваємо закриту ґрати

Порада: завжди оглядайте предмети поруч з рудими черговими. Можна стріляти в різні предмети (книги, вентиляцію, картину, попільничку) над ними які поблескиваю і вони будуть падати на них і тоді ми зможемо уникнути прямої бійки.

Б'ємо наступну групу рудих чергових і отримуємо латунний ключ. Повертаємося назад і цим ключем відкриваємо факультативний клас (faculty only). Стріляємо в пеперльницу і книги, завал з стільців усуваємо «ревом дракона» В кутку сидить поранений хлопчик, якщо у нас стоїть Кенні міняємо його на Баттерса і лікуємо хлопчика. Забираємо срібний ключ.

Відкриваємо срібним ключем кабінет містера Маки, зверху на полиці, буде лежати золотий ключ, збиваємо його стрілою. Йдемо в їдальню (кафетерій), нас там чекає перший бос — головний черговий.

 

Головний черговий він же рудий куратор

южный парк палка истины прохождение

Рудий куратор

Не даємо черговому підготуватися до нищівній атаці, для цього підходить «рев дракона», якщо у вас є здатність (залежить від класу) оглушати, наприклад, «грабіж», «всмятку», то найкраще його просто оглушити. До речі кинути в нього какашкой теж чудове рішення, швидше з ним впоратися. Після перемоги йдемо в будинок Картмана, заслуговуємо підвищення — нове горде звання Сер Чмо і вивчаємо нову магію «Воню-Чари»

 

Бард

южный парк палка истины прохождение

Вирушаємо в таверну «Ржущий віслюк», спускаємося в підвал, де нас чекає заїкається Джиммі Бард. Боремося з ельфами під пісні Барда. З підвалу вибираємося пукая» Воню-Чарами» на вогонь, щоб зруйнувати барикади, б'ємося ще з ельфами. Стріляємо у вікно щоб відкрити вікно Крейгу, коли він впаде здатністю Баттерса лікуємо його, виходимо з підвалу. На кухні боремося ще з ельфами і виліковуємо Картмана.

Пуком дракона, прибираємо палиці з цвяхами зі свого шляху, стріляємо в грілку біля дверей, щоб розбити скло, після пукаем у вогонь, вхідні двері вибухне і увійдуть наші союзники, які розчистять шлях далі, перед сходами на другий поверх, б'ємося з ельфами один з них буде у протигазі — добре працює проти нього кровотеча.

Піднімаємося на другий поверх, заходимо в кімнату з Кенні і ельфом на ліжка, били по столу, стріляємо в полку піднімаємося по ним до стелі, выстреливаем люстру і по дроту сповзаємо на ліжко. На горище можна потрапити якщо залучити ельфа нагорі здатністю Кеннни, тоді він сам спустить сходи вниз. На горищі пукаем у вогонь, щоб знести перешкоду, стріляємо в скриню, він впаде і проб'є стелю зробивши дірку. Зістрибує вниз в кімнату. Боремося з Бардом, викликаємо у нього негативні ефекти.

 

Викрадення інопланетянами

 

Повертаємося додому і лягаємо спати. Нас викрадають інопланетяни, і проводять над нами експерименти, в слідстві чого залишають у нас інопланетний зонд, якими ми можемо користуватися, переміщаючи себе в різні точки і обходячи силові поля. Спускаємося сходами щоб вийти з лабораторії в якій над нами проводили експерименти.

южный парк палка истины прохождение

Використовуємо зонд щоб переміщати себе

Йдемо вправо, обходячи силові щити, які поставили прибульці, використовуючи інопланетний зонд, і боремося з ними. Вони весь час будуть ставити щити, які добре пробиваються дальнім зброєю, наприклад цибулею. Йдемо до ліфта, Ренді Марш буде підказувати що нам робити. Опиняємося в приміщенні, де пересуваємо платформи і переміщаємося на них використовуючи зонд.

Спускаємося вниз, в космічний коридор боремося з прибульцем-вартовим і простим інопланетянином. Страж має здатність ухил, від далеких і ближніх атак, тому на ньому найкраще використовувати здібності. Йдемо по коридору і на панелі бачимо Ренді на екрані, натискаємо правильно кнопки (якщо ні то нашому другові буде дуже погано), побачимо, як з'явиться доріжка біля ліфта. на якому ми приїхали, в іншу кімнату з червоними ліфтами.

южный парк палка истины прохождение

спускаємося спочатку вниз з допомогою інопланетного зонда

Переміщаємося наверх, знищуємо прибульців використовуючи «Воню-Чари». Відкриваємо на панелі двері в іншу кімнату, в якій знову повторюємо так як прозвучали кнопки. відкриється двері в кімнату з червоними екранами. Йдемо туди і боремося з начальником охорони. Після відключаємо сигналізацію корабля.

Вирушаємо назад у кімнату з Ренді Марш і звільняємо його, підбираємо білий энергокристалл. Йдемо до іншого ліфта і вставляємо отриманий кристал, щоб активувати ліфт. Піднімаємося в рубку, б'ємося з пілотами і захистом. Після цього тарілка падає і завдання завершено.

 

Знайдіть нових союзників

Завербуй готовий

южный парк палка истины прохождение

Йдемо на задній двір школи, поговорити з готами, вони відмовлять нам і зажадають спочатку, щоб ми стали походи на них.

 

Нонконформіст

У «Кава Твіков» купуємо «Сильну обжарку». Коли вийдемо нас зустрінуть ельфи, захоплять у полон і відведуть в свій табір, в якому запропонують приєднатися до них. Костюм, капелюх і рукавички гота, можна купити у бомжа поруч із «Бережи сам», після чого одягаємо наш прикид і вирушаємо до магазину Джимбо на смітник, де тусується пронози-куряги, б'ємося з ними і отримуємо сигарети.

Повертаємося до готів, отримуємо від них нове завдання здійснити зухвалий вчинок, у будинку культури під час батьківських зборів міста прикріпити плакат до столу. Коли будемо підходити до столу, до нас підійде Ренді Марш — навчаємося у нього нового прийому пуку «Шептун»

 

Проблеми батьківського комітету

Після оволодіння технікою «Шептуна» вирушаємо на будівельний майданчик «Тако Белл». Відволікаємо охорону «Шептуном», щоб проникнути всередину. Одного військового підводимо до калюжі під напругою. Використовуємо інопланетний зонд і рухаємось вгору ліземо у вентиляцію. Перемагаємо німецького зомбі, забираємо диктофон. Йдемо в будинок культури віддаємо нпйденный диктофон батькам отримуємо фотку для готів. Повертаємося до готів танцюємо їх танець отримуємо нових союзників.

Після готовий нам треба вибрати сторону, Залишитися з Картманом або перейти на бік Ельфів. Загалом у будь-якому випадку вам треба буде забрати палицю істини в школі.

 

Атакуй школу

Йдемо на задвірки школи, лікуємо гота здатністю Баттерса, тоді він відкриє нам прохід всередину, ну або Барда для відкриття перегородки для інвалідів, залежно яку сторону вибрали. Добираємося до чувака який поливаємо з пожежного шланга, обходимо за спину з вентиляції в стіні. Стіну ламаємо здатністю «Воню-Чари».

У вестибюлі відключаємо вентилятор, выстреливаем в пожежний індикатор в стелі, після чого підпалюємо завал «Воню-Чари». Спускаємося в підвал і боремося з перетворилися рудими черговими, виходимо в іншій частині школи з підвалу, за ґратами б'ються, пердежом їх шкільних шафок дістаємо медальйон. Заходимо в зал, де в нас стріляють палаючим маслом , використовуємо «Воню-Чари» або інопланетний зонд. Б'ємо супротивників, після чого пускаємо вогонь і пердим у вогонь щоб підірвати двері і впустити інших наших союзників. Боремося зі Стэном — добре працює проти нього нудота і кровотеча.

южный парк палка истины прохождение

У фінальному бої пердстоит з'ясувати що сильніше ваш пук або машина для продувки

На другому поверсі пробиваємося через супротивників, добираємося до класу з Кайлом. Знову нам нададуть вибір з ким битися. В кінці бою нам доведеться використовувати всю свою міць пердежа. Тільки з Кайл буде дути на нас вентилятором, а Картман теж пердежем.

 

Переможи білизняних гномів

Повертаємося додому і лягаємо спати. Вночі до нас прийдуть білизняні гноми, боремося з ними. Після зменшення слідуємо за ними в дірку в стіні, пробиває собі шлях через дошки, щурів, і по проводах забираємося в кімнату батьків, де і побачимо гномів, б'ємося з ними, а потім з гномом чаклуном, під батьками встигаючи йти від яєць ))). Добре працює проти нього кровотеча і вогонь. За це отримуємо можливість зменшуватися.

 

Створення альянсів

Зустрічаємося з Кайлом в його будинку. Отримуємо завдання завербувати дівчат.

Завербуй дівчат

Біля будинку культури підходимо до дівчинку Енні, вона відведе нас на збори дівчаток, в якому приймаємо від них завдання яке треба неодмінно виконати щоб вони погодилися розглянути пропозицію нашого героя приєднатися до гри хлопчиків. Прикинься бойфрендом Бебе йдемо до Моніці, після підстави боремося з її бойфрендом.

южный парк палка истины прохождение

 

Незаплановане батьківство

Виконуємо наступне завдання дівчаток. Переодягаємося в дівчинку, йдемо в клініку для абортів, заходимо в кабінет лікаря, коли у нього зламається апарат, і він піде, беремо його одяг в кабінеті, одягаємо і проходимо в архів міста. Після того як набіжать агенти з охороною. Уменьшаемся і ліземо в дірку в стіні. Стріляємо в труби над супротивниками якщо не хочете з ними битися. Виходимо в операційній і проводимо операцію над Енді Маршем.

Виходимо з операційної, в кімнаті на агентів нападуть зародки-мутанти. Зменшуємо себе і проходимо через тіло військового, в стіні дістаємось до вентиляції перед пацюками проходимо по ній спостерігаючи через грати як військові борються з мутантами. В місці де стоїть кулемет зменшуємо себе, після чого переміщуємо до вентиля, закриваємо воду і після чого переміщуємо себе всередину труби з якого лилася вода. Пробираємося до стелі над кулеметом і стріляємо в провід щоб обрушити на нього стеля. Спускаємося до кулемета і добиваємо його, з допомогою «Воню-чари». Боремося з величезним зародком.

 

На північ

южный парк палка истины прохождение

Йдемо до хлопчиків, вони відправлять нас у «Фото-додзе зробити фото на паспорт. Боремося з підробленим фотографом отримуємо фото. тепер нам треба відправитися в Канаду. До неї можна дістатися відправившись по стежках від церкви, обходячи навколо ставка Старка, і потім весь час піднімаємося вгору, ну або через ферму — трохи довше йти. У Канаді прямуємо в місто Оттава (Ottawa) до принца.

 

О, Канада

Залишаємо принца на виході одержуємо знімки з ними і прямуємо до графу Вінніпегу. Граф зажадає знищити лютого ведмедя. Ведмідь знаходиться праворуч від графа, прямо в місті, тому далеко ходити не треба. за перемогу отримуємо його шкуру. Від графа йдемо до принца отримуємо від нього завдання вбити єпископа Банффа.

южный парк палка истины прохождение

У пошуках лютого ведмедя

Вирушаємо до єпископа і забираємо його яйця. Після принца йдемо до Герцога Ванкуверсу. Від нього не виходячи з міста йдемо до монахів, показуємо їм всі наші пердежи, які ми знаємо. Вивчаємо пук «Нагасакі» який допоможе ламати стіни. Йдемо в печеру, використовуємо «Нагасакі», щоб відкрити прохід у печері до міністра Монреаля. На цьому можна залишати Канаду вирушаючи до дівчаток.

 

Отдубась Клайда

Використовуємо «Нагасакі», щоб зруйнувати перші ворота, струм до калюжі відключаємо праворуч переміщаючись з допомогою зонда. Можна також обійти головний вхід праворуч, де стоїть генератор за ним можна знайти щілину в яку ми можемо пройти якщо уменьшимся. Пробиваємося через супротивників до місця, де була піднята корова. Дістатися до сходів можна якщо вдарити по платформі, а після пукнути «Нагасакі».

южный парк палка истины прохождение

Гідне звання Сер Чмо

На башті використовуємо «Воню-Чари» та «Нагасакі» щоб підпалити феєрверк, і розвалити будиночки на яких знаходяться вентилі для підняття воріт. Всередині поки Крег піднімає третю корову, використовуємо пуки, з боків вікнах щоб впустити наших союзників. Зліва «Воню-Чари», Праворуч «Нагасакі». тоді в бою з Крегом буде всього лише одна корова.

Боремося з Крегом навішуємо на нього, як можна більше негативних ефектів, коли він розмножиться, то цього можна якщо він втрачає менше життів, ніж інші. Перемагаємо його піднімаємося сходами.

 

у пошуках бомби в кишечнику

 

Далі починається цікаве, уменьшаемся і проникаємо в задній хід ))). Рухаємося по кишечнику. Електрику можна пройти здатністю Стена викликати пса Спаркі. Далі выстреливаем в міхур, щоб знайти інопланетну фігню і переміститися через какашки. Великий м'яч прибираємо здатністю «Нагасакі». Кажана проганяємо вставши на кнопку ліхтарика. Добираємося до примари горобця. Воробей невразливий до кровотечі і нудоти. на нього добре працює магія.

Після горобця використовуємо «Нагасакі» щоб розгойдати кулю і інопланетний зонд, щоб поставити себе на кнопку. Йдемо до двом охоронцям расправляемся з ними. Проникаємо в кишечник з бомбою. Використовуємо барда щоб відкрити панель. Проводимо операцію на бомбі.

Залишився тепер Клайд йдемо до нього боремося з шефом, накидаємо на нього негативні ефекти до яких він вразливий. Дивимося діалог здорового мужика і Моргана Фрімана.

 

Зрада

южный парк палка истины прохождение

Дружба сильніше чарівництва палиці істини

Закупаємося перед останньою битвою в магазині і йдемо боротися з Кенні. У неї не так багато життів як у інших босов, але доведеться її бити 4 рази. Накидаємо на неї негативні ефекти, ну і б'ємо звичайно споживаючи підсилюють речовини. В кінці нашим героям доведеться порушити джентльменський кодекс і пукнути на яйця «Ревом дракона».