Проходження Batman: Arkham Origins
Завдання: З'ясуйте місцезнаходження Чорної маски
Починаємо гру перед в'язницею Блэкгейт. Йдемо і присідаємо під балкою, щоб пройти всередину. Просуваємося до мафіозі і начальника в'язниці, вирубуємо контрударом мафіозі, і відбиваємо атаку Начальника в'язниці.
Завдання: Знайдіть комісара Лоуба
Прямуємо до в'язниці, спускаємося по сходах, відкриваємо решітку і валимо людей Чорної Маски. Один з них розповідає нам що той іде разом з комісаром в камеру для страти.
Завдання: Проникніть на місце страти
Йдемо далі по дорозі бачимо безпілотник. Вирубуємо вийшли з камер ув'язнених, після чого чіпляємося гаком нагорі і підтягуємося чтобв пролізти по решітці в наступне приміщення. Добираємося до мафіозі який пристав до охоронця і вирубуємо його. Чіпляємося гаком за гору, підтягуємося йдемо далі.
Пункт оформлення укладених
Використовуємо детективне зір , вибираємо Бэтаранг, кидаємо його у перемикач воріт, з розбігу проскакуємо під дверима прямо до ворога, розбираємося з ними відкриваємо Бэтарангом ще один перемикач, щоб відкрити наступну двері. Вибираємо вибуховий гель, наносимо його на підлогу, щоб зробити дірку в підлозі.
Завдання: Слідуйте за Чорною Маскою
Після того як Чорна Маска поговорить з зеками відламує поруч грати від вентиляції, ліземо по ній і справляємося з ув'язненими. Йдемо в приміщення праворуч від решітки за якою стоїть Маска, вибираємо Бэткоготь стріляємо їм по вентиляційній решітці зверху видирає її і знову ліземо у вентиляцію. Спригиваем вниз і вибуховою гелем робимо в стіні дірку.
Доходимо до зачинених дверей, використовуємо швидкий бэтаранг стріляючи по двох перемикачів одночасно. Проходимо і відриваємо грати від вентиляції ліземо по ній. Спостерігаємо кару Комісара, після чого пробиваємо скло і валимо ще декількох супротивників. Рухаємося по коридору до зламаного безпілотника в якому знаходимо карту пам'яті. З допомогою гака піднімаємося вгору, виходимо на дах в'язниці.
Завдання: Переможете Кроку-вбивцю
На даху боремося з босом Крок-вбивця. Оглушаем його і наносимо ряд атак, ухиляємося від його атаки. В один з моментів він схопить нас, Долна здатися кнопка на яку треба тиснути на ПК, це все повинен бути пробіл. Як тільки він схопить палаючу бочку, використовуємо швидкий бэтаранг щоб потрапити до неї, тоді вона вибухає у нього прямо в руках і завдає йому шкоди.
Після вбивства боса в печері Бетмена розшифровуємо знайдену карту пам'яті. В якій є інформація про 8 найнебезпечніших найманих убивць, яким заплатив Чорна Маска для вбивства Бетмена.
Завдання: Знайдіть пінгвіна
Вишка GCR в Ковентрі
Нам треба вирубати глушилку на вишці зв'язку. Заходимо в кімнату із злочинцями, що тримають заручників, використовуємо димові гранати, підтягуємося наверх гаком. Пересуваємося по верху (використовуємо детективне зір, щоб побачити куди стрибати і чіплятися) і робимо захоплення з висоти злочинця який тримає заручника. ліземо у вентиляцію і звідти вирубуємо злочинця, коли він відвернеться від нас. Третього злочинця із заручником хапаємо через стіну вирішальним ударом.
Добираємося до диспетчерської вишки, скануємо докази в кімнаті, спочатку труп, потім стіну, в результаті з'ясовуємо, що смерть сталася в результаті вибуху панелі доступу. Скануємо панель і знімаємо відбитки пальців, залишилося для цього просканувати подія смерті відкручуючи час вперед або назад. Червона смужка під час збору улиу вкаже на карту доступу за ґратами. Відриваємо решітку і підбираємо її. Дістаємо шифрувальний секвенсор, зламуємо панель доступу. Піднімаємося наверх і ще раз зламуємо пристрій блокуючий вишку зв'язку Ковентрі.
Після цього відразу ж рекомендую сходити в район Бернлі та відвідати штаб квартиру Енігми, щоб отримати інформацію про людей Енігми і відображення на карті. Після того як ми допитуємо інформаторів, на карті також відображаються блоки даних
Завдання: Допросите торговця зброєю, який працює на Пінгвіна
Проходимо Готэмский міст Піонерів, з'явиться інформація про скоєне злочин, усуваємо його і йдемо далі в район Бауэри до місця, де зазначено наступне завдання. Чекаємо, коли почнеться операція людей Пінгвіна. Нападаємо на групу зверху, після того як з усіма справляємося допитуємо Базіку. Бетмену потрібно рахувати з його телефону SIM-карту, але для цього необхідно відключити вишку зв'язку в районі.
Вишка зв'язку Бауэри
Забираємося на вишку і вирубуємо всіх злочинців. Нам потрібно відкрити двері у вежу яка під електрикою, для цього запускаємо керований бэтаранг в дірку, щоб він пройшов через електрику і потрапив у запобіжник. Заходимо і зламуємо пристрій.
Перша SIM-карту
Прямуємо в Парк атракціонів щоб знайти переносні станції людей Пінгвіна, вирубуємо групу злочинців після чого підключаємося до пристрою, ловимо потрібну частоту Пінгвіна.
Друга SIM-карту
Друга сім карта знаходиться в промисловому районі. Застрибаємо на контейнер який тримає кран, з нього зістрибує на противників і знешкоджуємо їх, тут вже будуть супротивники з вогнепальною зброєю, так що акуратно вбиваємо їх по одному ховаючись за укриттями. Після чого підключаємося до пристрою і ловимо сигнал. З отриманої інформації з'ясовуємо, що Пінгвін знаходиться на лайнері «Final Offer».
Завдання: Проникніть на лайнер «Final Offer».
Прямуємо до лайнера який знаходиться в Парку атракціонів. З великої будівлі пікіруємо на вишку на кораблі і справляємося зі снайпером. Перебираємося поверху на інший бік і знімаємо ще одного снайпера стоїть на контейнері зверху. Далі по одному підкрадаючись або пікіруючи зверху справляємося з озброєними людьми Пінгвіна.
Заходимо всередину б'ємося з двома бійцями з клинками в руках, ухиляємося від атак і наносимо контрудари, просуваємося вперед і б'ємося ще з групою бандитів. Доходи до затопленої палуби 1. Якщо бетмен падає у воду, то знову залазить нагору (незрозуміло чому? Ах, так, мабуть, летючі миші не люблять воду!). Загалом не можна падати у воду, тому перебігаємо по тросах і перестрибуємо місця розлому.
Добираємося до плота підтягуємо його до себе, після чого зістрибує на нього, чіпляємося за кільця попереду гаком підтягуємося на плоті до них. Доплываем до кільця нагорі чіпляємо його, м тягнемо після чого можна підтягнутися наверх.
Потрапляємо в бойлерну, проскакуємо через гарячий пар б'є з труб наверх і там відкриваємо гаком великий люк у стіні, зістрибує на арену. На бій з нами виходить електрошокер. Багато зібралося народу, я приготувався до бою, але варто підійти до нього як бетмен просто з стрибка ногою втаскивает йому в щелепу і той вирубується. Після чого на арену встрибують інші супротивники з якими можна побитися від душі.
Після розбирання на арені, допитуємо одного з бійців, про місце розташування Пінгвіна. Він повідомляє нам, що той перебуває у себе в кабінеті і до нього можна пройти тільки через Трейсі.
Завдання: Проникніть в офіс Пінгвіна
Піднімаємося наверх, де були глядачі після чого йдемо в коридор на палубу, зістрибує вниз і проскальзываем по підлозі під перешкодами просуваючись далі. Добираємося до стіни з льоду і проламываем вибуховою гелем, далі йдемо в скрижанілий кімнату застрибаємо і чіпляємося руками за уступ, де рухається штука вгору-вниз, і далі гаком підтягуємося ще вище, повторюємо стрибок вгору і вирубуємо двох бандитів.
Вирубуємо трьох біля решітки за якої б'є електрика. Проходимо і відриваємо стелю гаком, після чого робимо теж саме з гратами вентиляції, ліземо в неї.
У казино расправляемся з злочинцями, чекаємо коли Трейсі скаже своє слово і чекаємо виходу ще партії бійців. Коли хлопці будуть мирно відпочивати на підлозі ліземо через вентиляцію в підлозі, зламуємо в кімнаті пароль і повертаємося назад в казино вирубуємо ще трьох, і йдемо в приміщення, звідки вони вийшли. Їдемо на ліфті
Замикаємо в ліфті Трейсі, зламуємо комп'ютер, знову застрибаємо в зал казино, відкриваємо велику двері звідки вивалюють ще бійці з карателем, расправляемся з ними, йдемо у великий зал, де багато противників, пересуваємося поверху. Можна зробити захоплення з висоти, а після того як вони всі зберуться біля свого підвішеного людини, напасти зверху не даючи стріляти, при цьому використовуючи дим. Допитуємо охоронця.
Завдання: Переможете Дефстроука
Пінгвін катує синка мафіозі Альберто Фальконе. Вриваємося в кабінет, б'ємося з бандитами. Після чого Бетмен починає допитувати про Пінгвіна Чорній Масці, але вривається Дефстроук і заважає допиту, пропонуючи Бэту січу велику.
Багато гравців запарюються з цим босом, але насправді все просто — всьому голова «контрудар»
- Обов'язково і дуже важливо чекаємо, коли дефстроук почне атакувати першим! Відображаємо його атаку контратакою, і відразу після цього б'ємо його 1-2 рази звичайним ударом або чіпляємо беткогтем, підтягуємо до себе і били.
- Коли він кине слеповую гранату і стрибне на нас, натискаємо контрудар. Бетмен ліктями відіб'є удари після чого завдасть Дефстроуку велику серію комбо-ударів від чого він втратить багато ХП.
- Коли він стріляє в нас швидко натискаємо «контрудар» щоб кинути в нього бочку. Після чого підтягуємо його гаком до себе, щоб він не встиг за нас вистрілити чи перекатами переміщаємося до нього, але краще потрапити гаком і підтягти до себе
- Коли зламаємо йому палицю, з сокирою на наші атаки він буде відповідати своєю контратакою і тут дуже важливо НАТИСКАТИ КОНТРАТАКУ ТІЛЬКИ В ТОЙ МОМЕНТ КОЛИ З'ЯВИТЬСЯ ЗНАЧОК, НЕ НАТИСКАЮЧИ ДО ЦЬОГО НІЯКИХ КНОПОК! Загалом найголовніше натискати кнопку в той момент тільки коли вона з'явиться.
Головне нікуди не поспішати і все вчасно натискати, тоді ви обов'язково впораєтеся з Дефстроуком. Після перемоги отримуємо його керований кіготь — пристрій натягує трос між предметами по яким можна переміщатися і чіплятися за нього гаком.
Розслідування вбивства
Завдання: Розслідуйте злочин у Лейсі Тауерс
Пікіруємо зверху на літак до великої двері вона виявиться закритим, Пінгвін, поговорить з нами через великий екран і повідомить, що Чорна Маска убитий. Залишаємо корабель використовуючи керований кіготь. На виході ще один псих Анарки запропонує нам знайти три закладені ним бомби в місті.
Переміщаємося в район Ковентрі. На даху б'ємо спецназ поліцейських після чого ловимо їх частоту. На балконі вирубуємо ще двох поліцейських, заходимо всередину будівлі. Знаходимо труп Маски. Скануємо спочатку труп і його руку. Після чого скануємо труп дівчини підвішеною до люстрі. і реконструюємо, як відбувалося вбивство. Ще раз проводимо аналіз трупів, для з'ясування траєкторії пострілів і зростання злочинця.
У підсумку приходимо до висновку, що на людину напали з балкона коли він сидів за столом. Прокручуємо сцену, для відтворення місця злочину. Виявляємо клаптик білої тканини, якраз тоді, коли вбивця заходив у кімнату з балкона. Після скануємо вбивство на кухні, в результаті розслідування виявляємо цифрову доказ — текстове повідомлення, в якому дівчина говорила про людину по імені Джокер.
Завдання: Отримати доступ до серверів поліцейського управління
Переміщаємося в печеру Бетмена, щоб взяти ударний детонатор, після цього вирушаємо в район Бернлі до поліцейської дільниці.
Нам треба непомітно проникнути в поліцейську ділянку, через дах. Застрибаємо на дах, для виявлення супротивників можна використовувати детективне зір. Рекомендую в першу чергу усунути снайпера, після безшумно усунути охорону.
Коли потрапимо всередину спускаємося вниз, вибухових гелем ламаємо стінку праворуч і зістрибує на ліфт в якому кажуть поліцейські. Проникаємо у вентиляцію і проповзаємо ізолятор поліції. Вирішальним ударом вирубуємо решітку і поліцейського який стоїть за нею.
В офісі справляємося з трьома поліцейськими після чого нагорі є решітка вентиляції відриваємо її і ліземо в неї. Внизу стоїть велика група озброєних людей, використовуємо керований кіготь який взяли у Дефстроука і натягуємо трос над ними, проповзаємо за нього і безшумно спускаємося в іншій кімнаті.
До нас спиною стоїть ще один коп, його можна безшумно вирубати, щоб він не підняв тривогу або по тихому проповзти до дверей праворуч, і зламати кодовий замок. У приміщенні вирубуємо ще чотирьох. Заходимо в допросную кімнату. За склом поліцейський допитує Базіку. Через скло вирішальним ударом хапаємо його і допитуємо Базіку.
Проходимо в кімнату, де підрозділ спецназу, б'є бомжів — расправляемся з ними. Вибуховою гелем зносимо забиті дошки в вікні. У душовій підкрадаємося до поліцейської говорить по телефону і укладаємо його спати, ліземо у вентиляцію. Добираємося до поліцейського ізолятора. Безшумно по одному расправляемся з озброєною охороною. Після чого зламуємо замок до дверей і проходимо в коридор в якому розмовляють два копа. Знешкоджуємо їх. Йдемо далі перед нами двері у серверну, яку не можна зламати дешифратором Бетмена.
1 2 3