Проходження основної лінії Batman:Arkham Origins | gameshare.com.ua - ігровий підхід

Проходження Batman: Arkham Origins




прохождение Batman Arkham Origins, прохождение бэтмен летопись аркхема

 

Невелика інформація: люди по різному сприймають інформацію. Тому для більшої зручності я розмістив текстовому і відео проходження Batman: Arkham Origins в посаді.

 

Завдання: З'ясуйте місцезнаходження Чорної маски

Починаємо гру перед в'язницею Блэкгейт. Йдемо і присідаємо під балкою, щоб пройти всередину. Просуваємося до мафіозі і начальника в'язниці, вирубуємо контрударом мафіозі, і відбиваємо атаку Начальника в'язниці.

 

Завдання: Знайдіть комісара Лоуба

Прямуємо до в'язниці, спускаємося по сходах, відкриваємо решітку і валимо людей Чорної Маски. Один з них розповідає нам що той іде разом з комісаром в камеру для страти.

 

Завдання: Проникніть на місце страти

Йдемо далі по дорозі бачимо безпілотник. Вирубуємо вийшли з камер ув'язнених, після чого чіпляємося гаком нагорі і підтягуємося чтобв пролізти по решітці в наступне приміщення. Добираємося до мафіозі який пристав до охоронця і вирубуємо його. Чіпляємося гаком за гору, підтягуємося йдемо далі.

 

Пункт оформлення укладених

Використовуємо детективне зір , вибираємо Бэтаранг, кидаємо його у перемикач воріт, з розбігу проскакуємо під дверима прямо до ворога, розбираємося з ними відкриваємо Бэтарангом ще один перемикач, щоб відкрити наступну двері. Вибираємо вибуховий гель, наносимо його на підлогу, щоб зробити дірку в підлозі.

 

Завдання: Слідуйте за Чорною Маскою

Після того як Чорна Маска поговорить з зеками відламує поруч грати від вентиляції, ліземо по ній і справляємося з ув'язненими. Йдемо в приміщення праворуч від решітки за якою стоїть Маска, вибираємо Бэткоготь стріляємо їм по вентиляційній решітці зверху видирає її і знову ліземо у вентиляцію. Спригиваем вниз і вибуховою гелем робимо в стіні дірку.

Доходимо до зачинених дверей, використовуємо швидкий бэтаранг стріляючи по двох перемикачів одночасно. Проходимо і відриваємо грати від вентиляції ліземо по ній. Спостерігаємо кару Комісара, після чого пробиваємо скло і валимо ще декількох супротивників. Рухаємося по коридору до зламаного безпілотника в якому знаходимо карту пам'яті. З допомогою гака піднімаємося вгору, виходимо на дах в'язниці.

Завдання: Переможете Кроку-вбивцю

На даху боремося з босом Крок-вбивця. Оглушаем його і наносимо ряд атак, ухиляємося від його атаки. В один з моментів він схопить нас, Долна здатися кнопка на яку треба тиснути на ПК, це все повинен бути пробіл. Як тільки він схопить палаючу бочку, використовуємо швидкий бэтаранг щоб потрапити до неї, тоді вона вибухає у нього прямо в руках і завдає йому шкоди.

Після вбивства боса в печері Бетмена розшифровуємо знайдену карту пам'яті. В якій є інформація про 8 найнебезпечніших найманих убивць, яким заплатив Чорна Маска для вбивства Бетмена.

 

 

Завдання: Знайдіть пінгвіна

Вишка GCR в Ковентрі

Нам треба вирубати глушилку на вишці зв'язку. Заходимо в кімнату із злочинцями, що тримають заручників, використовуємо димові гранати, підтягуємося наверх гаком. Пересуваємося по верху (використовуємо детективне зір, щоб побачити куди стрибати і чіплятися) і робимо захоплення з висоти злочинця який тримає заручника. ліземо у вентиляцію і звідти вирубуємо злочинця, коли він відвернеться від нас. Третього злочинця із заручником хапаємо через стіну вирішальним ударом.

Добираємося до диспетчерської вишки, скануємо докази в кімнаті, спочатку труп, потім стіну, в результаті з'ясовуємо, що смерть сталася в результаті вибуху панелі доступу. Скануємо панель і знімаємо відбитки пальців, залишилося для цього просканувати подія смерті відкручуючи час вперед або назад. Червона смужка під час збору улиу вкаже на карту доступу за ґратами. Відриваємо решітку і підбираємо її. Дістаємо шифрувальний секвенсор, зламуємо панель доступу. Піднімаємося наверх і ще раз зламуємо пристрій блокуючий вишку зв'язку Ковентрі.

Після цього відразу ж рекомендую сходити в район Бернлі та відвідати штаб квартиру Енігми, щоб отримати інформацію про людей Енігми і відображення на карті. Після того як ми допитуємо інформаторів, на карті також відображаються блоки даних

 

 

Завдання: Допросите торговця зброєю, який працює на Пінгвіна

Проходимо Готэмский міст Піонерів, з'явиться інформація про скоєне злочин, усуваємо його і йдемо далі в район Бауэри до місця, де зазначено наступне завдання. Чекаємо, коли почнеться операція людей Пінгвіна. Нападаємо на групу зверху, після того як з усіма справляємося допитуємо Базіку. Бетмену потрібно рахувати з його телефону SIM-карту, але для цього необхідно відключити вишку зв'язку в районі.

 

Вишка зв'язку Бауэри

Забираємося на вишку і вирубуємо всіх злочинців. Нам потрібно відкрити двері у вежу яка під електрикою, для цього запускаємо керований бэтаранг в дірку, щоб він пройшов через електрику і потрапив у запобіжник. Заходимо і зламуємо пристрій.

 

Перша SIM-карту

Прямуємо в Парк атракціонів щоб знайти переносні станції людей Пінгвіна, вирубуємо групу злочинців після чого підключаємося до пристрою, ловимо потрібну частоту Пінгвіна.

Друга SIM-карту

Друга сім карта знаходиться в промисловому районі. Застрибаємо на контейнер який тримає кран, з нього зістрибує на противників і знешкоджуємо їх, тут вже будуть супротивники з вогнепальною зброєю, так що акуратно вбиваємо їх по одному ховаючись за укриттями. Після чого підключаємося до пристрою і ловимо сигнал. З отриманої інформації з'ясовуємо, що Пінгвін знаходиться на лайнері «Final Offer».

 

 

 

Завдання: Проникніть на лайнер «Final Offer».

Прямуємо до лайнера який знаходиться в Парку атракціонів. З великої будівлі пікіруємо на вишку на кораблі і справляємося зі снайпером. Перебираємося поверху на інший бік і знімаємо ще одного снайпера стоїть на контейнері зверху. Далі по одному підкрадаючись або пікіруючи зверху справляємося з озброєними людьми Пінгвіна.

Заходимо всередину б'ємося з двома бійцями з клинками в руках, ухиляємося від атак і наносимо контрудари, просуваємося вперед і б'ємося ще з групою бандитів. Доходи до затопленої палуби 1. Якщо бетмен падає у воду, то знову залазить нагору (незрозуміло чому? Ах, так, мабуть, летючі миші не люблять воду!). Загалом не можна падати у воду, тому перебігаємо по тросах і перестрибуємо місця розлому.

Добираємося до плота підтягуємо його до себе, після чого зістрибує на нього, чіпляємося за кільця попереду гаком підтягуємося на плоті до них. Доплываем до кільця нагорі чіпляємо його, м тягнемо після чого можна підтягнутися наверх.

Потрапляємо в бойлерну, проскакуємо через гарячий пар б'є з труб наверх і там відкриваємо гаком великий люк у стіні, зістрибує на арену. На бій з нами виходить електрошокер. Багато зібралося народу, я приготувався до бою, але варто підійти до нього як бетмен просто з стрибка ногою втаскивает йому в щелепу і той вирубується. Після чого на арену встрибують інші супротивники з якими можна побитися від душі.

Після розбирання на арені, допитуємо одного з бійців, про місце розташування Пінгвіна. Він повідомляє нам, що той перебуває у себе в кабінеті і до нього можна пройти тільки через Трейсі.

 

 

 

Завдання: Проникніть в офіс Пінгвіна

Піднімаємося наверх, де були глядачі після чого йдемо в коридор на палубу, зістрибує вниз і проскальзываем по підлозі під перешкодами просуваючись далі. Добираємося до стіни з льоду і проламываем вибуховою гелем, далі йдемо в скрижанілий кімнату застрибаємо і чіпляємося руками за уступ, де рухається штука вгору-вниз, і далі гаком підтягуємося ще вище, повторюємо стрибок вгору і вирубуємо двох бандитів.

Вирубуємо трьох біля решітки за якої б'є електрика. Проходимо і відриваємо стелю гаком, після чого робимо теж саме з гратами вентиляції, ліземо в неї.

У казино расправляемся з злочинцями, чекаємо коли Трейсі скаже своє слово і чекаємо виходу ще партії бійців. Коли хлопці будуть мирно відпочивати на підлозі ліземо через вентиляцію в підлозі, зламуємо в кімнаті пароль і повертаємося назад в казино вирубуємо ще трьох, і йдемо в приміщення, звідки вони вийшли. Їдемо на ліфті

Замикаємо в ліфті Трейсі, зламуємо комп'ютер, знову застрибаємо в зал казино, відкриваємо велику двері звідки вивалюють ще бійці з карателем, расправляемся з ними, йдемо у великий зал, де багато противників, пересуваємося поверху. Можна зробити захоплення з висоти, а після того як вони всі зберуться біля свого підвішеного людини, напасти зверху не даючи стріляти, при цьому використовуючи дим. Допитуємо охоронця.

 

 

Завдання: Переможете Дефстроука

Пінгвін катує синка мафіозі Альберто Фальконе. Вриваємося в кабінет, б'ємося з бандитами. Після чого Бетмен починає допитувати про Пінгвіна Чорній Масці, але вривається Дефстроук і заважає допиту, пропонуючи Бэту січу велику.

Багато гравців запарюються з цим босом, але насправді все просто — всьому голова «контрудар»

  • Обов'язково і дуже важливо чекаємо, коли дефстроук почне атакувати першим! Відображаємо його атаку контратакою, і відразу після цього б'ємо його 1-2 рази звичайним ударом або чіпляємо беткогтем, підтягуємо до себе і били.
  • Коли він кине слеповую гранату і стрибне на нас, натискаємо контрудар. Бетмен ліктями відіб'є удари після чого завдасть Дефстроуку велику серію комбо-ударів від чого він втратить багато ХП.
  • Коли він стріляє в нас швидко натискаємо «контрудар» щоб кинути в нього бочку. Після чого підтягуємо його гаком до себе, щоб він не встиг за нас вистрілити чи перекатами переміщаємося до нього, але краще потрапити гаком і підтягти до себе
  • Коли зламаємо йому палицю, з сокирою на наші атаки він буде відповідати своєю контратакою і тут дуже важливо НАТИСКАТИ КОНТРАТАКУ ТІЛЬКИ В ТОЙ МОМЕНТ КОЛИ З'ЯВИТЬСЯ ЗНАЧОК, НЕ НАТИСКАЮЧИ ДО ЦЬОГО НІЯКИХ КНОПОК! Загалом найголовніше натискати кнопку в той момент тільки коли вона з'явиться.

Головне нікуди не поспішати і все вчасно натискати, тоді ви обов'язково впораєтеся з Дефстроуком. Після перемоги отримуємо його керований кіготь — пристрій натягує трос між предметами по яким можна переміщатися і чіплятися за нього гаком.

 

Розслідування вбивства

 

Завдання: Розслідуйте злочин у Лейсі Тауерс

Пікіруємо зверху на літак до великої двері вона виявиться закритим, Пінгвін, поговорить з нами через великий екран і повідомить, що Чорна Маска убитий. Залишаємо корабель використовуючи керований кіготь. На виході ще один псих Анарки запропонує нам знайти три закладені ним бомби в місті.

 

 

Переміщаємося в район Ковентрі. На даху б'ємо спецназ поліцейських після чого ловимо їх частоту. На балконі вирубуємо ще двох поліцейських, заходимо всередину будівлі. Знаходимо труп Маски. Скануємо спочатку труп і його руку. Після чого скануємо труп дівчини підвішеною до люстрі. і реконструюємо, як відбувалося вбивство. Ще раз проводимо аналіз трупів, для з'ясування траєкторії пострілів і зростання злочинця.

У підсумку приходимо до висновку, що на людину напали з балкона коли він сидів за столом. Прокручуємо сцену, для відтворення місця злочину. Виявляємо клаптик білої тканини, якраз тоді, коли вбивця заходив у кімнату з балкона. Після скануємо вбивство на кухні, в результаті розслідування виявляємо цифрову доказ — текстове повідомлення, в якому дівчина говорила про людину по імені Джокер.

 

Завдання: Отримати доступ до серверів поліцейського управління

Переміщаємося в печеру Бетмена, щоб взяти ударний детонатор, після цього вирушаємо в район Бернлі до поліцейської дільниці.

 

 

Нам треба непомітно проникнути в поліцейську ділянку, через дах. Застрибаємо на дах, для виявлення супротивників можна використовувати детективне зір. Рекомендую в першу чергу усунути снайпера, після безшумно усунути охорону.

Коли потрапимо всередину спускаємося вниз, вибухових гелем ламаємо стінку праворуч і зістрибує на ліфт в якому кажуть поліцейські. Проникаємо у вентиляцію і проповзаємо ізолятор поліції. Вирішальним ударом вирубуємо решітку і поліцейського який стоїть за нею.

В офісі справляємося з трьома поліцейськими після чого нагорі є решітка вентиляції відриваємо її і ліземо в неї. Внизу стоїть велика група озброєних людей, використовуємо керований кіготь який взяли у Дефстроука і натягуємо трос над ними, проповзаємо за нього і безшумно спускаємося в іншій кімнаті.

До нас спиною стоїть ще один коп, його можна безшумно вирубати, щоб він не підняв тривогу або по тихому проповзти до дверей праворуч, і зламати кодовий замок. У приміщенні вирубуємо ще чотирьох. Заходимо в допросную кімнату. За склом поліцейський допитує Базіку. Через скло вирішальним ударом хапаємо його і допитуємо Базіку.

 

 

Проходимо в кімнату, де підрозділ спецназу, б'є бомжів — расправляемся з ними. Вибуховою гелем зносимо забиті дошки в вікні. У душовій підкрадаємося до поліцейської говорить по телефону і укладаємо його спати, ліземо у вентиляцію. Добираємося до поліцейського ізолятора. Безшумно по одному расправляемся з озброєною охороною. Після чого зламуємо замок до дверей і проходимо в коридор в якому розмовляють два копа. Знешкоджуємо їх. Йдемо далі перед нами двері у серверну, яку не можна зламати дешифратором Бетмена.



 



1 2 3

Проходження Batman: Arkham Origins





Завдання: Візьміть Деструктор з шафки для зберігання доказів

Йдемо в двері ліворуч від серверної, всередині два спецназівці, один з них з щитом, расправляемся з ними, зламуємо замок, щоб відкрити грати до шахті ліфта, після чого зістрибує вниз, у підвал поліцейської дільниці.

 

 

Коли доходимо до тюремних камер, метаем в натовп спецназу ударний детонатор, після чого вриваємося в неї і укладаємо всіх. Йдемо в лазарет, гелем підриваємо тонку стіну і потрапляємо в стару шахту,що ведуть до сховища доказів. Чіпляємося кігтем наверх щоб піднятися з шахти ліфта, після чого використовуємо керований кіготь — натягуємо трос і за нього чіпляємося, для того щоб піднятися ще вище. Потрапляємо у сховищі та в шафі для зберігання доказів беремо деструктор.

Повертаємося тим же шляхом що й прийшли, тому до тюремних камер, расправляемся з бунтовавшимися ув'язненими. Вибираємося з підвалу поліцейської дільниці, знову ж вже пройденим шляхом, прямо до серверної, выстреливаем деструктором по панелі над кодовим замком і зламуємо її. Всередині Бетмен спілкується з Барбарою яка повідомляє, що підключитися до серварам поліції можна через кабелю знаходяться в каналізації.

 

Завдання: Покиньте поліцейське управління Готема

Ліземо у вентиляцію в підлозі і потрапляємо в стрілецький полігон. Використовуємо деструктор за рекомендацією Бетмена, щоб знешкодити спецназ (але я волів димові гранати), після чого б'ємо їх до повної відключки на землі. Зламуємо двері в кімнату розслідувань і на ліфті піднімаємося наверх, де зустрічаємо капітана Гордона. Поговоривши з ним відбиваємо атаку спецназу і виходь на дах поліцейської дільниці.

 

Завдання: Проникніть в каналізацію під поліцейським управлінням Готема

При виході на дах отримуємо від Барбари додаткове завдання знищити схованки зі зброєю Пінгвіна.

 

 

У відео показано злом вишки зв'язку Бернлі і знищення мережевих ретрансляторів в цьому районі

 

 

 

Каналізація Бернлі

Завдання: Завантажити Бэткомпьютер національну кримінальну базу даних

Добираємося до каналізаційного люка, ліземо всередину. У каналізації виявляємо, що в ній тусуються люди чорної Маски. Зістрибує і розбираємося з ними, після чого підриваємо гелем дошки, щоб пробити собі шлях далі. Пробираємося в зону водоочищення, акуратно проходимо гарячий пар піднімаючись вгору, проповзаючи по уступах і вирубуючи чергових бандитів.

Натискаємо кнопку, щоб закрити воду, після чого стріляємо в люк труби з якої йде пара. Выстреливаем попереду в стіну щоб протягнути трос. За нього пробираємося вперед проламуючи скло в приміщення і вирубуючи ще одного бандита. Зламуємо пристрій. Нижче відкривається ще один каналізаційний тунель в якому стоїть злочинець, добираємося до нього і вирубуємо його.

Проходимо в кімнату зв'язку поліції. Бачимо, як люди Маски повністю замінували каналізацію під поліцейським ділянкою. Вирубуємо бандитів внизу після чого на вантажному ліфті піднімаємося нагору. Як тільки виходимо з ліфта, решітка за нами відразу ж закривається, знову б'ємося з бандитами. Коли впораємося підключаємося до поліцейській базі даних.

У підсумку Бетмен проводить аналіз ДНК жертви в Лейсі Тауерс з якого розуміє, що це труп лише двійника Чорної Маски. Самого Маску захопив Джокер, щоб забрати його гроші в Комерційному банку Готема.

Залишаємо каналізацію. Як тільки піднімемося сходами наверху нас чекають три веселих співаючих кролика і пропозицію від Капелюшника відвідати його і врятувати заручницю. Підбираємо пароль до замка і виходимо в місто.

 

 

Проходження додаткової місії Божевільний капелюшник

 

 

 

Комерційний банк Готема

Завдання: Проникніть в Комерційний банк Готема

Йдемо в район Бауэри до банку. На даху банку замкнені двері, праворуч у стіні є слабке місце підриваємо гелем, проникаємо всередину, відкриваємо кришку в підлозі. Всередині решітка перед дверима деструктором выстреливаем в панель над гратами і зламуємо замок.

Потрапляємо у велику залу банку, де багато трупів. Центральна двері закриті, але праворуч від неї є вентиляція, пролазимо по ній і зістрибує в маленьке приміщення. Хисткий підлогу можна підірвати тому наносимо на нього вибуховий гель.

Бетмен падає вниз і потрапляє, як раз в самий розпал пограбування банку. Джокер розіграє перед нами сцену переодягнувшись в Чорну Маску, а після чого вистріливши в нашого героя і підірвавши за собою прохід вбиває заручницю і йде від Бетмена.

 

Завдання: Візьміть Джокера.

Опиняємося знову в центральному залі банку. Джокер наказує своїм людям вбити нас, тому по одному расправляемся з його людьми. Останнього здалося допитуємо, про те, де зараз знаходиться Джокер. Він повідомляє нам про те, що той зараз перебуває на сталеливарному заводі. Перед тим, як залишити банк, можна досліджувати тіло що сміється дівчини. В результаті з'ясується, що вона не сміялася, а була отруєна отрутою.

 

 

Сталеливарний завод

Завдання: Дослідіть сталеливарний завод.

Залишаємо Готэмский банк через головний вхід, на вулиці нас вже чекає спецназ, розбираємося з ними, щоб пройти далі.

 

 

Прямуємо в промисловий район на сталеливарний завод. Головний вхід посилено охороняє озброєна охорона тому обережно усуваємо їх всіх і заходимо всередину. У будинку повно людей Джокера, але з вогнепальною зброєю нікого немає, тому можна від душі прописувати їм комбо-удари.

Піднімаємося сходами нагору, перед дверима нагорі є вентиляція, ліземо по ній в офіс Сиониса, расправляемся з бандитами, підходимо до комп'ютера Чорної Маски, щоб Альфред його зламав і отримати охоронні коди. Йдемо назад до дверей і зламуємо замок потрапляємо в навантажувальний пункт з нього проходимо на склад.

Расправляемся з бандитами, які займаються навантаженням. З що відкривається стіни виходить ще загін з карателем на чолі, укладаємо їх, а після натискаємо кнопку, щоб підсунути кран до стіни. Після чого чіпляємо вантаж на крані гаком і натягаємо, щоб доруйнувати стіну.

 

 

Застрибаємо в секретну кімнату, після чого заходимо в ліфт, скануємо труп, щоб з'ясувати від чого він помер. Виходимо з ліфта, б'ємося ще з однією групою, зламуємо замок і потрапляємо в нарколабораторію. В лабораторії расправляемся з озброєними людьми. Заходимо в офіс Чорної маски.

 

Завдання: Вивчіть пробу отрути Медноголовки. Дістаньтеся до місця скидання протиотрути

 

Бетмен знаходить Сиониса і звільняє його, але в цей час на нього нападає Медноголовка і отруює його. Скануємо місце і знаходимо залишок її отрути.

Виходимо в лабораторію з неї повертаємося назад на поверхню міста, по дорозі бачимо, галюцинації, б'ємося з розмноженої Медноголовкой.

 

Завдання: Переможете Медноголовку.

Діставшись до складу, нам встетится Медноголовка, через отруєння отрутою, бачимо безліч її ілюзій-двійників. Боремося з усіма, але при ударі спостерігаємо віднімається здоров'я у боса. Якщо таке відбувається, то ми визначили справжню Медноголовку, наседаем саме на неї.

Коли у неї залишиться мало здоров'я, вона почне нападати на нас із темряви, залишаючи двійників, б'ємо всіх і чекаємо вакцини отрути від Альфреда. Після цього трохи б'ємо її. Бетмен пов'язує Медноголовку і замикає в контейнері.

 

Завдання: Знайдіть електромагнітну сигнатуру Електрошокера

Рукавички Електрошокера випускають сильну електромагнітну сигнатуру. Вибираємося з сталеливарного заводу, тим де шляхом, що й прийшли. На виході буде ще кілька бандитів, справляємося з ними і вирушаємо на Міст Піонерів, щоб зловити сигнал електричні рукавичок Електрошокера.

 

 

Піймавши сигнал на мосту вирушаємо до його джерела в округ Даймонд. В результаті добираємося до готелю «Gotham City Royal»

 

Готель Gotham City Royal

Завдання: Проникніть в готель «Gotham City Royal»

Прориваємося через бандитів і спецназ, потрапляємо на автостоянку готелю. Проходимо повз раскуроченных машин, вирубуємо двох бандитів і зістрибує вниз, щоб розібратися ще з групою злочинців. Після чого зламуємо код до решітці. Всередині выстреливаем бэтарангом по перемикачу щоб відключити електричний струм. Натягуємо трос нагорі, щоб зачепитися. В кімнаті натискаємо кнопку і відкриваємо ворота паркування йдемо туди і запускаємо генератор. відкриється ліфт.

 

 




 



1 2 3

Проходження Batman: Arkham Origins




 

 

Завдання: Проникніть в приміщення охорони

Щоб розшукати Джокера в готелі вирушаємо прямо з ліфта в центральний зал і расправляемся з бандитами, зламуємо замок в кімнату. На камері бачимо збори Джокера і найнятих ним вбивць. Джокер викидає Електрошокера з вікна. На виході ми і можемо взяти його шокові (електричні) рукавички.

 

Завдання: Проникніть в пентхаус

Використовуємо шокові рукавички, щоб запустити ліфт і піднятися на ньому. Далі гаком добираємося ще вище в східну вежу 10 поверху. Йдемо далі заряджаємо пристрій рукавичками, щоб підвести грати за якою говорять бандитами з розгону проскальзываем по підлозі і б'ємося з бандитами.

Через пральню і вентиляцію обираемся до шахти ліфта, Застрибаємо на ліфти один з них обрушиться. Заряджаємо другий шоковими рукавичками піднімаємося на ньому вище на 19 поверх. Нас вже чекають, тому можна спробувати в бою придбані нещодавно рукавички. Підходимо до співробітника готелю, він просить, щоб ми звільнили інших заручників.

Заряджаємо пристрій щоб підняти ґрати, йдемо по коридору до відкритого вікна і натягуємо трос керованим кігтем між вежами готелю, за нього скочуємося в східну вежу. За рогом стоятиме гармата виводимо її з ладу за допомогою деструктора. Заряджаємо пристрій, піднімається грати за якою стоять бандити, боремося з ними.

У вентиляційній шахті ліземо по уступах наверх, щоб обійти вентилятори, натягуємо трос. Натискаємо кнопку, щоб вимкнути вентилятор нагорі, чіпляємося кігтем, ліземо у вентиляцію. У приміщенні знизу з-під грат б'є гарячий пар, чіпляємо кігтем за кільце і тягнемо щоб відкрити клапан і пустити пар з нього. Прямуємо далі.

Західна вежа 25 поверх. Йдемо по коридору, вирубуємо двох злочинців з ножами. Заходимо в танцювальний зал, йдемо вправо зістрибує вниз у шахту. У парку атракціонів б'ємо ще одну групу людей Джокера. І йдемо до води, в якій б'є струм. Тут починаються цікаві пастки Джокера.

 

 

Загадки Джокера в парку атракціонів

У нас цокає час тому робимо все швидко. Щоб пройти воду з електрикою, кидаємо в панелі ліворуч і праворуч бэтарангом, відкриваються захвати на які ми можемо прикріпити трос. Стрибаємо на трос з нього до стіни з дощок, висаджуємо їх гелем, після чого підбираємо пароль, щоб зламати пристрій і відключити струм.

Зістрибуємо у воду йдемо далі. Встаємо на кнопку в підлозі щоб в щілини з'явився струм, після чого запускаємо керований бэтаранг через струм. Запобіжник знаходиться праворуч від нас за сіткою. Бэтаранг вилітає з одного ока клоуна тому розгортаємо і направляємо його в інше око клоуна.

Нагорі відкриється люк застрибаємо і біжимо по залізничних коліях до іншого кнопці. Навпроти нас підвішений чоловік і клоуни з кулями. Як тільки ми стаємо на кнопку клоуни по черзі спалахують, потрібно запам'ятати, а після чого в такому ж порядку розстріляти кулі.

Відкривається шлях далі. В огородженні з колами знаходяться люди Джокера з Карателем, розбираємося з ними, а після чого застрибаємо на балкон нагорі, активуємо пункт, з коробки вискакує іграшка на носі у якій захоплення для троса. Розтягуємо його і йдемо за ним далі.

Перед баром злочинець буде загрожувати заручникові оглушаем його йдемо в бар. Перед баром опущена решітка поетом проповзаємо по шахтам в підлозі всередину. Вискакуємо з під підлозі боремося з бандитами і рятуємо заручників. Проходимо далі в коридор, підриваємо гелем дошки на вікні. Крюком добираємося по фасаду будівлі на 28 поверх готелю.

Заряджаємо електричними (шоковими) рукавичками пристрій, підніметься решітка, всередині бачимо заміноване приміщення, зі сніговиками, підбираємо пароль, щоб розмінувати бомби. Після чого вискакуємо чіпляючись за вертоліт репортерів. Зістрибує з вертольота на групу бандитів і расправляемся з ними. Східна вежа 40 поверх — добираємося до центрального приміщення з трупами в басейні і і прибираємо всіх людей Джокера.

 

 

Бібліотека в пентхаусі

Переможете Бейн

Підбираємо пароль і входимо в пентхаус. Б'ємо пику Джокеру після чого Бейн, хапає нас і скидає в бібліотеку. Боремося з ним. Тут все просто, ухиляємося від його ударів, коли над ним червоні хвилі і даємо йому в «щі» використовуючи ультраоглушение, коли він викине нас у вікно ухиляємося від його таранов (коли біжить на нас під впливом хімії) і знищуємо прибуває на підмогу.

Після того Джокер впаде з будівлі і Бетмен стрибне за ним, використовуємо контрудар, щоб ухилитися в польоті від удару Джокера. Далі йде історія Джокера у в'язниці і його розмови з психологом.

 

 

Пошуки Бейна в проходженні Batman:Arkham Origins

 

Завдання: Проскануйте труп у морзі поліцейського управління Готема

Переміщаємося в район Бернлі. Входимо в каналізаційне приміщення навпроти поліцейської дільниці. Всередині б'ємо поліцейських, потім спускаємося в каналізаційний люк
. У підземному тунелі використовуємо клейову гранату (клавіша «5») щоб заклеїти відкриті клапани парових труб. Зістрибує вниз до води. Кидаємо у воду клейову гранату, щоб створити крижину. Встаємо на крижину, бэткогтем притягиваемся до кілець на стіні.

Проходимо далі, піднімаємося в поліцейський морг. Скануємо труп одного з найманців Бейн, дізнаємося про речовина Веном. Виходимо назовні.

 

 

 

Завдання: З'ясуйте місце розташування маячка Бейн

Переміщаємося в район Паркова вулиця. Входимо в будівлю біля західного узбережжя. Через вентиляційну шахту потрапляємо в каналізацію. Підходимо до води, з клейовий бомби створюємо пліт, на неї доїжджаємо до іншого берега. Знищуємо ворогів і проходимо в закриту зону каналізації.
Вхід в польовий штаб Бейна. Входимо в кімнату праворуч. Вивчаємо екран, беремо аудіозапис про Бейне. На виході оглядаємо кушетку. Входимо в штаб Бейна. Його тут немає, але на екранах ми бачимо, що Бейн знає головний секрет: Бетман – це Брюс Уейн. Швидко вибираємося на поверхню.

 

 

 

Бомби Світлячка

 

Завдання: Попередьте Гордона про бомби
Йдемо на Міст піонерів. Знешкоджуємо чотирьох спецназевцев, присутніх штурмувати міст. Входимо в двері з червоним колесом. В технічному приміщенні з-за ящиків заг аемся з капітаном Гордоном.

 

Завдання: Знайдіть бомби Світлячка

Поліцейські відступають, можна забиратися в міст. Зламуємо ліфт і входимо в нього. Піднімаємося наверх, через вентиляцію виходимо в бойлерну. Тут потрібно знищити всіх ворогів і допитати останнього. На статуях горгулій в центрі закладена вибухівка, не потрібно чіплятися за них, щоб не піднімати тривогу. У допитаного дізнаємося, що всього на мосту чотири бомби. Йдемо розмінувати найближчу з них.

 

Завдання: Потрібно бомбу в бойлерній

Підходимо до панелі перед бомбою, зламуємо її як зазвичай, тільки потрібно буде вгадати 3 код за 30 секунд.

 

Завдання: Потрібно бомбу на залізничному вокзалі

На ліфті забираємося наверх. Підходимо до зарядного пристрою, вклюрррррчаем його і піднімемо ліфт ще трохи вище. Підриваємо двері над ліфтом. Перемагаємо ворогів, розв'язуємо лейтенанта спецназу Говарда Брендона, а потім оглушаем його.

Забираємося наверх по сходах, потрапляємо на залізничний вокзал. Безшумно усуваємо ворогів. Після перемоги заходимо в кімнату управління навпроти вагона з заручниками. На другому поверсі кімнати натискаємо кнопку, від цього вагон опуститься вниз.

 

Завдання: Потрібно бомбу у південній опори

Входимо в південну двері. Далі падаємо від невеликого вибуху і рухаємося по зруйнованій частині мосту. Використовуємо трос, з нього рухаємося далі на південь через висять вагони. На бічній частині мосту знешкоджуємо трьох снайперів.
Входимо в приміщення з безліччю бандитів і з електричними стінками. Ворогів електрика не б'є, а от нам не потрібно торкатися до стінок. Після перемоги натискаємо на кнопку, входимо в двері і знешкоджуємо третю бомбу.

 

 

Завдання: Потрібно бомбу у північній опори

Повертаємося на ж/д вокзал, а звідти йдемо на північну частину мосту. Після відкриття пожежної заслінки йдемо у велику двері ліворуч.

Застрибаємо на уламок попереду, йдемо по ньому до кінця, включиться вид збоку. Перестрибуємо прірву і чіпляємося за карниз. По карнизу перебираємося далі вперед, а потім виходимо на арену в центрі мосту, де стовпилися бандити. Б'ємо бандитів, після цього прилітає Світлячок.

 

Завдання: Переможете Світлячка

 

 

Завдання: Знайдіть Альфреда

Підходимо до головної панелі управління, відновлюємо роботу детективного зору. Шукаємо Альфреда, знаходимо його далеко внизу, на схилі печери під уламками. Розбираємо завал і реанімуємо Альфреда. Підходимо до панелі управління і дізнаємося, що Джокер захопив в'язницю, в якій сидів.

 

В'язниця Блекгейт.

Завдання: Зупиніть Джокера

Висаджуємося відразу біля в'язниці. Йдемо і знищуємо ув'язнених, які зібралися біля парадного входу. Звільняємо трьох поліцейських.

 

 

Завдання: Проникніть у в'язницю Блэкгейт через каналізацію

Спускаємося в люк перед правим палаючим вікном. В тунелі пробиваємо підлогу, йдемо по нижньому поверху. Потрапляємо в приміщення, де вода на підлозі знаходиться під електрикою. Створюємо собі шлях, простягаючи троси між точками кріплення. Забираємося вище, пробиваємо стінку, летимо на протилежний берег, там вимикаємо замкнув електрощиток. Після цього клейкою гранатою створюємо пліт на воді, пливемо по тунелю вперед.
Забираємося на височину. Заходимо в кімнату управління зліва, натискаємо там кнопку і швидко запускаємо керований бетаранг через з'явилося електрика, після цього врезаемся в щиток з пробками зліва від електрики. Від цього в шлюзі наповниться вода. У воді створюємо пліт, підтягуємося до іншої стінці і підриваємо в ній тонке місце.
Далі активно користуємося клейкими гранатами. Заклеюємо всі парові клапани, створюємо пліт, пливемо на ньому за течією, по дорозі заклеюємо ще три клапана. В кінці бачимо у воді три гвинти, щоб врятуватися від них, выстреливаем в три клапана зверху, труба вибухне від тиску, після цього забираємося на верхній уступ.

 

Завдання: Зупиніть Джокера

Входимо в центральне приміщення в'язниці під назвою Перехід. Тут потрібно безшумно знешкодити 10 ув'язнених. Після перемоги рятуємо пару охоронців і доктора Харлін Квинзель.
Входимо в тюремний блок Б. Перемагаємо натовп ворогів. На другому поверсі в одній з камер знаходимо отжимающегося Дефстроука, якого Джокер побоявся випускати. Проходимо далі і спускаємося на перший поверх, де потрібно битиметься з цілою юрбою укладених з 20 чоловік, а потім ще вийде величезний здоровань. Без десятка бойових поліпшень тут не обійтися.
Після перемоги проходимо в коридор, що веде в цілий відсік. Там чекає ще одна нелегка битва з натовпом. Заходимо в сам цілий відсік. Тут Джокер влаштував чергове шоу.

 

 

Завдання: Переможете Бейн

На ринг виходить Бейн, на ньому встановлений кардиометр, який вважає його удари серця. Нагорі в заручниках у бандитів знаходиться начальник в'язниці. Джокер вмощується на електричний стілець, який спрацює, якщо серце Бейн буде битися більше кількох хвилин. Хтось з двох лиходіїв обов'язково помре, чого не може допустити Бетмен.
Тактика боротьби з Бейн та ж сама: уворачиваемся від трьох його таранов, уворачиваемся від стрибка, потім робимо ультраоглушение (клавіші СКМ, SCM, СКМ), добивання, а в кінці вириваємо шланг з його спини. Відмінність тільки в тому, що навколо дуже багато звичайних ворогів, доведеться постійно ухилятися ще й від них.
Добивши Бейна пару раз, активуємо електричні рукавиці, щоб досягти клінічної смерті Бейн. Добиваємо його ще три рази. Бій виграно.

Джокер йде зі сцени, за ним женуться начальник тюрми і прибув капітан Гордон. Бетмен залишається і оживляє Бейн розрядом електрики. Бейн тут же продовжує бій і вколює собі надмірну дозу венома. Бій триває в каналізації в'язниці.
Бейн ходить колами навколо камер. Зараз Бейну не завдати шкоди прямими атаками, потрібно нападати на нього раптово. Ми можемо ховатися або в підземних лотках, або у вентиляційних шахтах. Чекаємо, коли Бейн пройде повз, потім нападали ззаду, сідаємо йому на шию і б'ємо його об стінку або електричні решітки. Так повторюємо кілька разів.
В кінці вже майже добитий Бейн жбурляє Бетмана і пробиває їм стіну. Вчасно чіпляємо його руки тросами до точок кріплення. Ось тепер Бейн точно знерухомлений.

Входимо в кімнату управління, а звідти в камеру смертників. Знаходимо пораненого начальника в'язниці. Сюди ж приходить звільнений Крок-вбивця, але бандит-снайпер відлякує мутанта своїм пострілом. Капітан Гордон приголомшує снайпера і допомагає нам в бою.

 

Джокер. Фінал

Входимо в приміщення До місця страти, потім в Собор. Тут зустрічаємо самотнього Джокера, що лежить перед вівтарем. Починаємо бити Джокера за всі його злодіяння. Він лише іноді відбивається, а в основному – навіть насолоджується люттю Бетмана. В кінці добиваємо його до несвідомого стану і здаємо капітану Гордону.
Вся гра пройдена!

У фінальних титрах спочатку слухаємо шалену пісню у виконанні Джокера; потім телевізійну передачу, де кажуть про швидке відкриття Психіатричної лікарні Аркхем з-за недостатньої захищеності в'язниці Блэкгейт. Після титрів бачимо ролик, де до укладеного Дефстроуку приходить Аманда Уоллер і пропонує вступити в Загін Самогубців.
За проходження гри відкривається режим «Нова гра +» (проходження гри ще раз, але вже з усіма відкритими речами, примами і поліпшеннями), а так само можливість змінити костюм головного героя.

 

 

 


 



1 2 3