Проходження Castlevania Lords Of Shadow 2
Пролог
Замислене восседание на троні Гэбриеля Бельмонта, порушує якийсь шум за воротами. В тронний зал увірвалися кілька озброєних лицарів. Освоюємося в управлінні, щоб зрозуміти механіку. Після чого починаємо тренувальний бій з ворвавшимися. Ставимо блок і контратакуем ворогів. Коли один з лицарів підніме вгору меч і потім різко кинеться на нас виставляючи вперед його клинок, ухиляємося від його атаки. (клавіша відходу в бік + блок)
У оглушенных супротивників можна випити кров, для цього потрібно підійти до нього і натиснути кнопку F, коли два кола зійдуться разом натискаємо ще раз цю кнопку, наш герой трохи поповнить своє здоров'я. Використовуємо інше наша зброя «Меч Безодні» -витягають життя ворогів і поповнює наше здоров'я при кожному ударі та «Кігті Хаосу» -руйнують броню ворога.
Після тренування бою виходимо із залу, шлях далі можна побачити зграї кажанів. Застрибаємо на решітку перестрибуємо з решітки на іншу сторону над проломом, лорд зірветься реагуємо, коли кола зійдуться разом, щоб встигнути вхопитися, пролазимо далі зістрибує на підлогу.
Паладин
Найкращою зброєю проти Паладина є батіг, якщо у нас залишилося мало життів то використовуємо меч, щоб поповнити їх. Коли у нього на мечах з'являються два червоні кола, він буде атакувати нас два рази поспіль, всі ці два рази ухиляємося від його атаки і знову нападемо на нього. Коли він знаходиться від нас далеко, то пускає в нашу сторону хвилю вогню, від якої можна просто піти, якщо вчасно відреагувати або ухилитися.
Коли у паладина залишиться половина життів він піде, а лорд стрибне на руку Титану. Боремося з новими противниками. Титан за наказом паладина розгорне руку і почне нею бити в замок. Тримаємося за його руку і під час ударів, коли будуть сходитися кільця натискаємо клавішу, щоб не зірватися з руки. Після ударів ухиляємося від пострілів паладина. Нагорі нам треба розбити три заклепки, для цього спеціально направляємо постріли паладина в них. Ліземо вгору ухиляючись від пострілів і проскакуючи через шестерні титану.
Видершись нагору боремося з постійно з'являються лицарями, і направляємо постріли паладина ще дві заклепки. Коли заклепки будуть зірвані, підходимо до залізниці пластині і відриваємо її. Попереду будуть ще крутяться шестерні, проскакуємо їх, стаємо на останньому колі, чекаємо коли він прокрутиться вниз разом з нами, стрибаємо на стінку чіпляючись за неї. Забираємося на ще один майданчик. Даємо паладину відстрелити три заклепки, після чого руйнуємо голову титану.
Знову боремося з паладином. Коли він пускає свою зброю по підлозі горизонтально — подпрыгиваем, коли вертикально — ухиляємося. Під час близький атаки ставимо блок і наносимо йому сильну атаку — кілька ударів одночасно.
Науковий центр. Корпорація Биоквитек
Через багато років
Після пробудження йдемо по вулиці за міражем, там на нас нападе монстр, боротися з ним марно, він все одно нас переможе і ми опинимося на землі. Після того. як очухаемся в приміщенні з сім'єю, випиваємо їх кров. Після бесіди з Зобеком вирушаємо через портал в фармакологічну клініку.
Корпорація Биоквитек
Піднімаємо ворота, побачимо червоне підсвічування, над закритими дверима, стріляємо в неї кинджалом тіней (клавіша «X» вибір умінь клавіші 1.2,3), проходимо в будинок. Усередині знаходяться Голгофианские варти, підходимо до скопищу щурів (F) перетворюємося на одну з них. Проходимо стражника і в іншому тіньовому порталі знову перетворюємося на Дракулу. Підбираємося до стражникові за спиною і опановуємо їм ( F) і відкриваємо двері.
Заходимо в камеру натискаємо важіль щоб закрити шлюзові затвори, проходимо дезінфекцію. У залі стоять два стражника вибираємо рой кажанів (вибір умінь клавіші 1,2,3,), направляємо їх на охоронця, інший, який стоїть біля сходів підбіжить до нього. Після чого ліземо на сходи, праворуч пробитий провід б'є струмом, вибираємо момент коли він перестане видавати струм і швидко стрибаємо. В іншому приміщенні йдемо до галюцинації.
Крило Бернхардов
У стародавньому замку, в місці де буде розламана гвинтові сходи, піднімаємося наверх, де буде знаходитися темна хмара, чіпляючись за предмети. В крилі замку, йдемо до великого важеля натискаємо його, як бачимо кров блокує механізм — стріляємо в неї тіньовими кинджалами. Прямуємо в зал, на протилежній стороні побачимо хлопчика. Перестрибуємо з люстрам, розгойдуючи їх, ходячи взад і вперед. Лорд поговорить з хлопчиком і зрозуміє, що це Тревор.
Йдемо куди пішов хлопчик, перебираємося через зруйноване приміщення до коридору. Готуємося, підлога коридору почне падати під нами, біжимо вперед стрибаючи і чіпляючись в потрібний момент.
Кам'яний голем
Як тільки ви візьмете меч безодні, з'явиться кам'яний голем. В залі будуть стояти статуї краще їх зруйнувати щоб вони не заважали в бою ухилятися від атак. Б'ємо його по нижній частині тіла, де у нього видно артерія (червона кров), коли він тупотить ногою то від нього виходить хвиля крові і повертається назад, перестрибуємо її. Якщо голем мчить на нас то ухиляємося ліворуч або праворуч від нього.
Коли у нього залишиться трохи менше половини життів він стане жовтим підбігаємо до нього і взаємодіємо, щоб лорд наніс йому удар в центр грудей. Після цього його артерія переміститься на верхню частину тіла. Тепер подпрыгиваем і б'ємо його верхньої частини тіла. Коли його молот засвітиться червоним або він пустить за нами по підлозі кров, ухиляємося від атаки, відходячи весь час в сторону. І краще всього постійно бігати навколо нього. Коду з голема випадає сфери магії безодні, притягуємо їх до себе (Q). Наприкінці наносимо йому останній удар.
Білий вовк
В голові голема беремо, камінь безодні. Тепер можемо у водоспад кинути снаряд безодні і заморозити його, для цього вибираємо клинок і снаряди. Піднімаємося наверх по крижина. Добираємося до наступного залу в якому Лорду треба буде захиститися Тревора. Б'ємося з нашими колишніми підлеглими. Коли один з вампірів буде вистачати Тревора, відразу ж б'ємо вампіра. Після перемоги хлопчик дасть медальйон білого вовка. Цей медальйон потрібен для того щоб переміщатися в реальний світ і в замок. Використовуємо медальйон, з'явиться білий вовк йдемо за ним.
Знову опиняємося в науковому районі. Зістрибує вниз, б'ємося з вампірами. Заморожуємо воду забираємося з нею щоб потрапити в інше приміщення корпорації. Знову заморожуємо воду в місці, де крутиться вентилятор, перетворюємося в щура, пролазимо щілину поки вентилятор заморожений. Біжимо по вентиляції, вогонь перестрибуємо, проходимо по вузькій стежці воду під електрикою. Виходимо в іншому приміщенні, в якому варто голгофианский вартовий біля дверей.
Пацюком поруч з ним забегаем в іншу вентиляцію пробігаємо обрізаний провід під напругу, перегрызаем провід. Страж викличе техніка. Йдемо до них, направляємо в стража рой кажанів, і підбігаємо до опановуючи техніку їм. Підходимо до пристрою з іншого боку дверей, проходимо ідентифікацію особистості. Заходимо в лабораторію з вченими, після того як вони мутують і стануть одержимими боремося з ними.
Раїса Волкова
Раїса дуже швидко переміщається і з нею важко боротися. Сповільнюємо її, для цього вибираємо меч безодні і стріляємо в неї снарядами безодні, щоб заморозити і сповільнити. Тоді вона відірве дроти і почне бити ними і притягувати нас, перемикаємося на хлист. Якщо вона притягує нас до себе, реагуємо і натискаємо на кнопку, коли два кола зійдуться разом. Намагаємося триматися від неї подалі і стріляючи кинджалами тіней, при цьому ухиляючись від атак і заходячи за спину.
Якщо вона випускає навколо себе електрика, намагаємося якомога далі відійти від неї. Коли вона розтане знову почне швидко переміщатися знову заморожуємо її снарядами безодні і продовжуємо бити. Коли переможемо перемістимося через портал в палац Зобека.
Місто проклятих
Зобека ми не застанемо, зате побачимо Тревора і перемістимося в місто проклятих, повертати кігті хаосу. Йдемо у великій ліфт натискаємо важіль, вхід в який ми зайшли закриється, відкриється інший, йдемо туди. Нас зустріне Евріала і попередить про те, що наші послушники більше нам не поклоняються а сила хаосу знаходиться у медузи. йдемо в зал із зберігачем підземелля.
Зберігач підземелля
Навколо зберігача бігає багато підземельних міньйонів, б'ємо спочатку їх, намагаючись не вступати в ближній бій із зберігачем. Коли він вистачає одного з поплічників, готуємося ухилятися, так як він шпурне його в нас. Після того як всі міньйони будуть знищені, зберігач тараном побіжить на нас ухиляємося від нього. Він вріжеться в стінку головою і застрягне там, в цей час довбаємо його ззаду. Також коли він йде на нас розмахуючи молотом, відходимо від нього, він зупиниться щоб перевести подих у цей час знову б'ємо його ззаду.
Він знову буде викликати міньйонів б'ємо їх, але коли він врізається тараном у стіну переключається на нього. Після перемоги він віддасть нам ключ від в'язниці. Використовуємо його вставивши в пристрій після чого прокручуємо барабани щоб відкрити ворота йдемо туди.
Зліва від нас якщо перейти лавину буде вівтар для виклику білого вовка. Але нам треба поки що йти вперед до медузі Горгону. Застрибаємо на скелю з неї стрибаємо і чіпляємося за велику ланцюг, потрібно швидко стрибати вгору по ній і перестрибувати на балку поруч чіпляючись за кільце, інакше ви разом з нею сползете вниз, і так знову чіпляючись вище ще за одне кільце. Перебираємося на іншу сторону тепер спускаємося з іншого ланцюга вже вниз. Зліва нижче буде кільце, за яке чіпляємося і ліземо вже у 3 ланцюгам за ним швидко перестрибуємо на уступ ліворуч.
Попереду будуть труби з яких виходить вогонь спочатку з'являється пар (пар не страшний), що попереджає, що скоро вийде вогонь по них перестрибуємо на іншу сторону. Добираємося до наступного залу боремося з підземними миньонами і прямуємо до медузи.
Чупакабра
Доходимо до пристрою яке розставляє 4 прозорих дзеркала, робимо місток перед собою, підходимо до укладеної Чупакабру. Він погодиться нам допомогти тільки в тому випадку якщо ми його звільнимо. Нам треба перебратися на протилежний бік, щоб спочатку опустити клітку з Чупакаброю.
1. Для цього будуємо прямий міст з платформ пробігаємо до наступного точці
2. Від цієї точки пускаємо дві платформи прямо і дві наліво, підбігаємо до важеля і натискаємо, клітка з Чупакаброю опуститься
3. Повертаємося назад до пристрою пускаємо заркала прямо від себе, проходимо до наступної точки (клітка повинна бути зліва від нас)
4. Тепер вліво відправляємо платформи прямо до клітки Чупакабри.
5. Тепер нам треба доставити клітку до зломщика. Підтягуємо клітку до себе після чого пускаємо три платформи вперед і одна з кліткою вправо. Пробігаємо до іншої точки, пускаємо клітку зліва від себе до зломщика.
Після звільнення Йоду Чупакабра відкриє нам шлях далі. Йдемо тунелем з лавиною виливаючи кров Дракули
Гарпії
Йдемо по коридору нас відразу ж атакує гарпія, коли зімкнуться кола готуємося натискати кнопку. Гарпій потрібно бити в повітрі. Для битви з ними добре підійдуть прокачані здібності «Повітряний хлист», і «Гільйотина». Також у гарпій можна стріляти снарядом безодні, щоб заморозити їх і вони падали на землю. За великий ланцюга переходимо на іншу сторону боремося ще з трьома гарпиями. Стрибаємо на стовп з нього на стіну перебираємося на інший балкон.
Там нас вже чекають двоє охоронців підземелля. Намагаємося триматися від них на відстані завдаючи шкоди своїм хлистом і кинджалами тіней. Після їх смерті забираємо у них два ключа, і використовуємо щоб відкрити прохід далі. Йдемо в зал зі статуєю лицаря в центрі, натискаємо на меч, відкриється сходи ведуча вниз, забираємо свої кігті хаосу. Після чого падаємо вниз до медузі Горгону.
Медуза Горгона
Перед початком бою бос виставить перед нами стіну, розбиваємо її кігтями. Після чого можна бити підстрибуючи бити по обличчю саму медузу, але довго в повітрі не можна її бити або вона постійно буде бити нас рукою від чого швидко будемо втрачати життя. Або ж піти іншим шляхом позаду нас її щупальця розвертаємося і б'ємо по ним встигаючи при цьому вистачати випадають сфери магії хаосу. Медуза в цей час постійно буде плювать нас вогнем, можна просто ухилитися і не вставати на червону землю.
Як тільки у Горгони залишиться менше половини життя, вона вдарить рукою в підлогу, в цей час заморожуємо її руку снарядами безодні. Після чого по руці забираємося на голові медузи, намагаючись ухилитися від її руки, якою вона буде намагатися вас скинути. Діставшись до голови вона проковтне Лорда. Тикаємо на кнопку, щоб відкрити їй впасти.
Знову б'ємо їй за щупалець ухиляючись від атак. Тепер вона може ще поглядом направляти на нас промінь, якщо будемо стояти довго центрі перетворимося на камінь. Тому просто йдемо з центру. Коли вона поставить іншу руку заморожуємо її, але вона перетворить передпліччя в камінь, перемикаємося на кігті і розбиваємо камінь. Забираємося до голови вдаряє в око.
Коли медуза нас скине остання голова відкриє пащу запускаємо їй прямо в горло снаряд безодні. У скам'янілому серце медузи беремо камінь первозданного хаосу. З'явиться нова можливість з пазурів хаосу пускати бомби хаосу в предмети руйнуючи їх. забираємося з медузі наверх добираємося до ліфта, по дорозі можна заглянути в магазин Чупакабри, після чого йдемо до вівтаря,викликаємо білого вовка і повертаємося в реальний світ.
Центр міста
Вийшовши з міста проклятих опиняємося в підземній парковці машин, піднімаємося на ліфті до Зобеку. Поспілкувавшись з ним Лорд повинен знайти протиотруту проти розповсюдилася зарази і повернути Раїсі Волкової людський вигляд, щоб прочитати її думки. Знову спускаємося на ліфті в підземну парковку боремося з одержимими. Бомбою розбиваємо двері, нагорі в стелі стріляємо в систему пожежогасіння, поллється вода і загасить вогонь. Йдемо до ліфта який виведе нас на вулицю.
На виході нас вже чекають 4 одержимих, боремося з ними. Йдемо далі по мосту, вбиваємо ще кількох одержимих, заходимо в книжковий магазин, перетворюємося в щура проходимо через вентиляцію в іншу кімнату, піднімаємося на другий поверх по шафі, зістрибує вниз знову опиняємося в науковому районі.
Пробиваємося через одержимих, біля фонтану з під землі повилазить багато монстрів, расправляемся з ними. Праворуч буде генератор а над ним іскристий провід, выстреливаем в нього тіньовим кинджалом, щоб відключити струм. По трубах на стіні проникаємо всередину будівлі.
Психлікарня
Лорд закриє двері і включиться душ для дезінфекції. Через коридори доходимо до завалу руйнуємо його через верх пробираємося в іншу кімнату, перетворюємося в щурів, ліземо у вентиляцію і дірку в підлозі. Там обходимо одержимих щоб вони нас не затоптали знову перетворюємося на Дракулу. Знищуємо монстрів, спускаємося вниз по сходах.
У підвалі боремося з новими монстрами, у них щити тому спочатку кігтями ламаємо броню після чого можна бити будь-якою зброєю. Заморожуємо вогонь, проходимо, крутимо вентиль йдемо до важеля запускаємо генератор, включиться освітлення і відкриється двері. йдемо через разом в інші приміщення лікарні. Надаємо в головному вестибюлі лікарні, б'ємося ще з одними монстрами, піднімаємося по сходах йдемо до вантажного ліфта.
Вийшовши з лікарні перед нами буде велика відкрита площадка зістрибує на неї, б'ємося з одержимими, чекаємо приходу бійців правопорядку у вигляді бабок, б'ємося з ними, пробиваємо захист кігтями після підстрибуючи в повітрі наносимо їм удари. Йдемо через дірку в решітці до вимикача, запускаємо електрика, щоб відкрити двері. Йдемо на вулицю боремося з ворогами підходимо до люка в каналізацію.
Фармакологічна компанія
Через каналізацію проникаємо в фармакологічну компанію, добираємося до замороженої двері розбиваємо лід бомбою хаосу, натискаємо важіль, проходимо дезінфекцію йдемо далі. Зістрибує вниз на решітчасті платформи йдемо по коридорах знищуючи одержимих. Виходимо у великий зал вежі, ліземо вгору в центрі по трубах уникаючи струму і пара. Далі піднімаємося на міст, де нас вже чекають вороги.
Контейнери на рейках
На мосту в нас здалеку буде стріляти боєць, можна заморозити на час. Добираємося до вежі корпорації, праворуч двері, выстреливаем кинджалами тіней з лівої та правої її сторони, тоді вона відкриється. Заходимо в величезний ліфт їдемо на ньому.
Потрапляємо в місце де на рейках перевозяться великі залізні контейнери. Зліва піднімаємося по стіні, чекаємо коли під'їде контейнер стрибаємо і чіпляємося за нього, спускаємося вниз на контейнері щоб нас не скинуло вниз разом з'єднання рейок. Коли над нами будуть проїжджати інша лінія контейнерів зістрибує на один з них, і швидко ззаду. Доїжджаємо до землі зістрибує на неї.
Залізничний потяг
Відкриваємо великий люк, стрибаємо вниз, перед дверима стоять два вартові, пускаємо рой кажанів в далекого варта, коли другий відвернеться на нього і повернеться до нас спиною підбігаємо до нього ззаду і опановуємо його тілом, проходимо ідентифікацію у двері.
Виходимо до поїзда, зліва стоїть вартовий пускаємо в нього кажанів застрибаємо на сходи і по трубах ліземо далі. Страж почує шум піде перевіряти що сталося, підбираємося до нього за спиною і опановуємо їм і відкриваємо решітку. На вході в поїзд стоять ще два варта знаходимо портал, перетворюємося в щурів і через щілину між ними проникаємо всередину, в порталі повертаємо вигляд Лорда.
Після того, як поїзд поїде на поїзді на нас нападе Солдатів Сатани. Битва буде не довгою, коли він кине Дракулу в вагон, швидко стрибаємо у вікно праворуч поки вартовий не почав стріляти в нас, ліземо вздовж вагона і сходами збираємося на верх біжимо назад, де билися з Солдатом Сатани. Страж почне стріляти в зчеплення вагонів щоб від'єднати вагони з нами. Запускаємо в нього рой кажанів, і стрибаємо до нього.
Варта вигляне і його знесе стовпом, знову ліземо вздовж вагона до сходів, піднімаємося на дах вагона. Нам покажуть. що попереду небезпека — світлофори які можуть нас скинути з даху, з лівої сторони вагона спускаємося по сходах і застрибаємо у вікно всередину. Всередину зайде страж, чекаємо коли він повернеться до нас спиною опановуємо їм і відкриваємо двері.
Знову боремося з Солдатом Сатани, чекаємо коли він втече. У вагоні навпроти стоїть вартовий, пускаємо в нього кажанів, чіпляємося за уламок, двері і знову ліземо по стіні вагона тікаючи від куль. Залазимо на дах вагона і ухиляємося від світлофорів.
1 2