Проходження гри The Incredible Adventures of Van Helsing (Ван Хельсинг Нова історія) | gameshare.com.ua - ігровий підхід

Проходження гри The Incredible Adventures of Van Helsing (Ван Хельсинг Нова історія)




The Incredible Adventures of Van Helsing прохождение игры

«-Я намагаюся врятувати, всіх кого можу!

-Вірно. Це у нього професійне захворювання.»

 

Перевал Горгони

Завдання: Шлях до воріт Борговии. Пошуки села.

Після створення персонажа починаємо шлях з нашої путницей Леді Катаріною. На нас відразу ж побіжать розбійники. Кнопкою «Е» перемикаємося між зброєю ближнього і далекого бою. Коли вороги на відстані стріляємо з них з далека, коли підбіжать впритул хапаємо зброя ближнього бою і боремося з ними. Якщо треба підлікуватися використовуємо клавішу «Q». Трупи можна перевертати і збирати з них лут.

Можна керувати нашою супутницею. У лівому верхньому куті можемо вибрати, як вона буде атакувати з відстані або в ближньому бою. Дуже корисно, коли у вас або у неї закінчуються життя можна мінятися позиціями. Один стріляє з далека інший танчит ворогів. Підняте спорядження і зброя з убитих ворогів можна ставити як на себе, так і віддавати леді Катаріні.

The Incredible Adventures of Van Helsing прохождение игры

Після кожного нового отриманого рівня можемо розподіляти окуляри між спритністю, силою волі, статурою відкривати нові навички та вміння. У нашій супутниці ми можемо робити те ж саме.

Просуваємося через розбійників до мосту. Міст підірвуть тому шлях буде закритий йдемо стежкою далі, через волков. Добираємося до містка через річку. Проходимо через нього знищуємо великий табір бандитів біля вівтаря покращуємо наші здібності, обшукуємо трупи і скрині. Йдемо стежкою далі на шляху нам зустрінуться русалки, знищуємо їх і йдемо до сторожі біля воріт Марковнии.

 

Марковния. Стогне ліс.

Основне завдання: Знайдіть старосту

Основне завдання: Знайдіть циганського Барона

У селі можемо продати весь непотрібний мотлох у купця або коваля, а також придбати потрібні речі. Йдемо до начальника варти і старійшині. Поговоривши з старійшиною нам треба буде поговорити з циганами, щоб вони зняли мовчання з алхіміка. Начальник охорони скаже нам шлях до Боргонии може показати нам староста який пішов у Стогне ліс. Вирушаємо в ліс.

В циганському таборі розмовляємо з Бароном щодо алхіміка, він попросить зробити для нього послугу вбити небезпечного Снежношкура. Вбиваємо Снежношкура повертаємося до Барона. Він зніме з алхіміка мовчання і дозволить заново розподілити окуляри. Йдемо в Марковнию говоримо з алхіміком, на це завдання завершено. В скрині у циган можна знайти реліквію 1 дорогоцінний камінь

В лісі знаходимо розбитий віз, яку охороняють механізми-Злокнехты, знищуємо їх. Ван Хельсинг обстежує місце і знайде сліди перевертнів які ведуть до лігва перевертнів. Всередині боремося з Грумшем. Коли у нього залишиться зовсім мало життів ми перемістимося в інший світ. З закликає знака будуть постійно вилазити вовки, знищуємо всі знаки, після цього знову з'явиться Грумш.

Після перемоги над ним вибираємо знищувати його чи ні (не знаю як вбивство впливає на гру я вибрав пощадити його надалі у електричної станції вовк дасть нам приємну плюшку і в локації Старе місто він допоможе зі своєю зграєю битися. Читай нижче). Розмовляємо зі старостою і йдемо в село щоб з ним зустрінеться там. Він розповість нам що переміститися в Боргонию можна, але через болота і залізну шахту.

 

Додаткові місії Стогне ліс

ван хельсинг новая история прохождение

карта стонущего лісу

Живий привид

По дорозі до лігва перевертнів у Стогнучий лісі ми побачимо повішеного людини. Пройшовши далі від нього ми побачимо неупокоенного примари, беремо його з собою, повертаємося до трупа. Він вселиться в тіло і вирішить що у всьому винні ми. Нищимо його. Якщо відвести його до вівтаря то він не буде нападати.

 

Охорона купця

Праворуч і трохи вище від розбитої вози в Стогнучий лісі, ми знайдемо купця який попросить допомоги і відвести його до циганського табору. Під час сутичок не даємо його вбити. Рухаючись до лігва перевертнів циганський табір буде в лівій нижній частині карти лісу.

 

Напад русалок

Звільнивши старосту можна отримати у нього це завдання. Він попросить захистити місто від нападу русалок. Біжимо до точок у місті: церква, лавка, велика статуя, північні, західні та південні ворота Знищуємо всіх русалок.

 

Ескалібур

В камені В Стогнучий лісі ми можемо знайти стирчить меч, для якого потрібно масло. Вбиваємо лісовика у нього забираємо стародавню монету. Після чого йдемо до криниці бажань кидаємо в нього монетку. з колодязя повилазять монстри знищуємо їх і забираємо масло йдемо і дістаємо меч Ескалібур. Для того, щоб активувати його здібності потрібно вбити певну кількість мобів.

 

The Incredible Adventures of Van Helsing прохождение игры

меч у камені — ескалібур

Зловісне лякало

Просто йдемо активуємо опудало, після чого перемістимося з ним в інше місце, знищуємо його і збираємо з нього і ящиків все добро.

 

Болота Шибеників. Шахти

The Incredible Adventures of Van Helsing прохождение игры

карта болота Шибеників

Основне завдання: Пошуки дороги до шахт.

Нам треба знайти чорні брами до шахт. Знаходимо на болотах професора Жабу він відзначить на карті місце розташування воріт. Йдемо до боса Суддя Обесовский знищуємо його і його помічників, після чого чорні брами до шахт відкриються.

 

Основне завдання: Через штольні

Переміщаємося через портал в шахти, рухаємося через павуків і потвор до залізничних шляхів. Йдемо за ним потім знищуємо роботів і заходимо на вантажну станцію.

 

Основне завдання: Переможете Печерного хробака

Активуємо на станції всі зарядні пристрої, по колу при цьому вбиваючи постійно з'являються павуків,після чого активуємо в центрі пристрій, швидко підбігаємо до черв'якові і б'ємо його, поки він у відключці кілька секунд. Повторюємо так кілька разів. А після чого йдемо в обитель страху.

В болотах також можна знайти 2 таємничий камінь у скрині. Зібрати 4 кістяних реліквій які ми можемо кинути в статую проглота і за кожну реліквію будемо отримувати 200 очок досвіду і 2 очки характеристик.

  • кістяна реліквія у електричного звіра в завданні коваля
  • у завданні статуя жаб
  • знайшовши борговинского світлячка йдемо за ним, він приведе нас в засідку, знищуємо всі світлячків підбираємо реліквію
  • убивши шамана водяних

 

Прохання коваля

Коваль попросить на Болотах Шибеників знайти для нього электросущность. Йдемо в табір де буде електричний звір і купа роботів. Звір кидається вперед роботів на нас, відступаємо і стріляємо по ньому, коли він помре можна відступити від роботів і перечекати, коли відновиться здоров'я, після чого добити їх всіх з відстані по-потихеньку відступаючи назад.

Зі звіра ми візьмемо кістяну реліквію яку можна буде кинути в статую проглота і отримати досвід і додаткові окуляри характеристик героя. Відключаємо електростанцію, вискочить із клітки вовк якщо ми не вбивали їх ватажка в лігві коли рятували старосту, він передасть від нього трофей камінь душі перевертня. Забираємо электросущность. Після чого можна продати її ковалю за 1500 золота або залишити собі.

камень-души-оборотня

 

Збір металобрухту. зібрати 5 іржавих бомб

Це завдання можна отримати у купця. Купець попросить нас зібрати на болотах 5 іржавих бомб. Виходимо на болота і рухаємося весь час вправо по низу карти. Побачимо розбитий дирижабль з пристроєм і кнопкою, якщо натиснути на кнопку з'являться роботи. Обшукуємо навколо дирижабля всі п'ять бомб повинні бути там. Є бомби які вибухають. Повертаємося до купця

 

Статуя жаби

На болотах повертаємо маленькі статуї жаб обличчям до великої статуї жаби. Вони всі знаходяться навколо неї поблизу просто обегаем навколо і повертаємо їх. Біля великої статуї з'являться два Водяних-близнюка знищуємо їх з трупа випаде кістяна реліквія.Йдемо далі до гігантської статуї проглота, кидаємо в неї цю кістяну реліквію отримуємо досвід і +2 очки характеристик.

 

Кривий клинок (не завдання)

Кривий клинок можна отримати у коваля заплативши йому 100 золотих за спробу вибити зброю з допомогою його інструментів. Викувати клинок у нас не вийде і чи вийде кривий клинок. Коваль запропонує викупити його у нас за один золотий ми можемо лише вибрати продати його або залишити його собі.

The Incredible Adventures of Van Helsing прохождение игры

кривий клинок

У місті знаходимо Двинутого Стефана після чого можемо віддати йому кривий меч за що він дасть нам ірраціональну сутність або ж називаємо меч вбивцею кроликів і залишаємо його собі. Надалі в грі через портал ми зможемо переміститися в локацію «Пропав і знайшовся» в завданні Загубився в чорності. Досліджуючи місцевість знайдемо гору трупів і кролика. Кролика можна вбити і простим зброєю, а можна і цим спробувати (можливо нагорода відрізняється). За вбивство простим зброєю отримаємо з нього кістяну реліквію яку можна буде кинути там же в статую проглота.

 

Подорож в чорноту

Завдання можна взяти у алхіміка. Він попросить нас спуститися в колодязь темряви і дістати для нього його мішечок. Переміщаємося через колодязь в чорну розколину, добираємося до скрині з мішечком, з'явиться портал через який можемо повернутися в Марковнию. По дорозі по щілині до мішечку в ящику на обриві можна знайти ще один 3 таємничий камінь. Віддаємо мішечок алхімікові і на цьому завдання завершено.

 

Дух лісу

В болотах натискаємо на всі Рунічні камені всього їх має бути 7, коли почуєте рев йдіть до мосту через річку на болотах битиметеся з духом лісу.

 

Велика статуя в Марковнии (не квест)

Зібравши три таємничих каменю у центрі Марковнии є велика статуя. Вставляємо в неї три каменю і отримуємо таємничий ключ. Поки тягаємо з собою.

The Incredible Adventures of Van Helsing прохождение игры

таємничий ключ зі статуї в Марковнии

 

Обитель страху

The Incredible Adventures of Van Helsing прохождение игры

карта локації обитель страху

Основне завдання: Знайдіть притулок

Рухаємо вліво по карті, вбиваючи роботів і громив, Нам попадеться загін гренадерів які оточили бійця опору, знищуємо їх усіх, а у бійця після цього можна поторгувати. Йдемо далі до ліфта по дорозі знищуючи ворогів і збираючи частини машин (потрібні будуть після того як ви запустите генератор). Спускаємося на ліфтах і під мостом буде притулок. Перед притулком буде лежати труп перевертаємо його під ним буде лежати 4 таємничий камінь.

У притулок розмовляємо з вампіром. Він запропонує нам озирнутися в притулок. Осомотревшись підходимо до нього знову і він дасть нам завдання. Щоб перемогти вченого захопив місто потрібно запустити генератор, але для цього необхідно знайти інженера.

 

Основне завдання: Запуск генератора (знайти інженера)

Переміщаємося з допомогою порталу на центральну площу міста по іншому ніяк туди не дістатися так як стоять силові поля. Йдемо вправо там і знайдемо нашого інженера в кутку. Для запуску генератора він попросить нас знайти 4 котушки. Всі котушки позначені на карті, тому просто рухаємося до точок і збираємо їх всі. Коли зберемо всі котушки йдемо в притулок і віддаємо їх інженеру.

 

Нетрі

The Incredible Adventures of Van Helsing прохождение игры

карта локації нетрі

Ритуал

Отримуємо завдання в притулок у дівчини Саффі поруч з циганським бароном, необхідно зібрати 5 щурячих кісток. Всі 5 кісток знаходяться в нетрях під мертвими крысачами. На карті позначені всі точки де їх можна знайти.

 

Очищення вод

В нетрях можна зустріти городянина, який попросить нас відбити резервуар з водою від банди водяних. Йдемо до резервуару знищуємо всіх водяних і повертаємося до городянину, у нього можна взяти капелюха за виконану роботу.

 

Темний алхімік

В нетрях поряд з зеленою рідиною, рятуємо мужика і розмовляємо з ним. Він скаже нам про те, що необхідно знайти вибухівку. Даємо жебракові грошей за інформацію. Жебрак наведе нас на Аркадія -торговця забороненими товарами. Його місце розташування з'явиться на карті. Купуємо у нього вибуховий пристрій. Після чого підриваємо стічне отвір з якого ллється зелена слиз. З'явиться купа упирів і Темний алхімік — нищимо його. Говоримо з мужиком.

 

Чудовиська на вулицях

Говоримо з тим же мужиком, у якого виконували квест по темному алхімікові. Він запропонує нам знищити втекли породження. На карті в нетрях з'явиться їх місце розташування. Просто йдемо вбиваємо їх і повертаємося до мужика здавати квест.

 

Рибалка (не квест)

Тепер про вудку яку ви можете знайти на локації. Якщо у вас немає наживки, підійшовши до неї ви отримаєте старі чоботи які можна віддати убогим. Наживку можна знайти по дорозі до Аркадію, у якого купуємо зарядний пристрій. Використовуємо наживку щоб зловити рибу. Рибу згодовуємо коту.

 

Старі тунелі

Увага: Перед відправкою в старі тунелі можна в нетрях у Аркадія придбати протигаз який добре буде захищати вас від отрути.

противогаз

протигаз

 

Основне завдання: Газовий агрегат

Отримуємо завдання у вампіра в притулок. Пробираємося до тунелів через нетрі. Всередині нам треба знищити спеціальні хімічні агрегати — флогистоны і монстрів навколо них. Рекомендується спочатку знищувати агрегати так як, монстри дуже швидко хилятся поруч з ними. Здаємо завдання вампірові. Локація невелика і тому особливо складного в ній нічого немає.

 

Очисний завод

The Incredible Adventures of Van Helsing прохождение игры

карта Очисного заводу

Ворог у тунелях

Отримуємо завдання у інженера. Він попросить нас очистити тунелі навколо притулку. Пробираємося до тунелів через нетрі. Прямо в притулок рухаємося до коридорами в яких труться монстри. Знищуємо їх всіх і йдемо здавати квест інженеру.

 

Завдання: Король жебраків

Якщо ви дали всім жебракам у локаціях нетрі і очисний завод, то останній жебрак просить вас допомогти їх королю. Він дасть вам старі руни і трохи подалі відкриється портал до притулку, йдемо до нього, пробиваємося через монстрів до короля і рятуємо оточили його від ворогів.

 

Основне завдання: Убийте генерала Фулмигати

Нам треба знищити все сторожові пости ворога і механізм управління мостом. З притулку йдемо в нову відкриту локацію Очисний завод. Всі мости підняті тому шлях нам буде закритий у багато місця йдемо спочатку до механізму управління і активуємо його щоб опустити мости. Знищуємо все, що ворушиться в місцях де блимають завдання. Прямуємо в промисловий порт до водопроводу.

 

Лаборант

The Incredible Adventures of Van Helsing прохождение игры

дослідницька лабораторія

Завдання можна отримати у інженера після виконання завдання «газовий агрегат». Він попросить знайти лаборанта який має деякі документи генерала Фулмигати. І знайти креслення генератора. Йдемо в дослідну лабораторію, в яку можна потрапити через очисний завод.

В лабораторії активуємо рубильник щоб включити електрику і відкрити шлях через силове поле. Підходимо до вченого і вибираємо креслення хочемо у нього взяти. На це завдання завершено. Також після активації електрики можна скористатися ліфтом і в скрині взяти ще один 5 таємничий камінь.

 

Загубився в чорності

Під час переміщення порталом. Ван Хельсинга викине в локацію «Пропав і знайшовся». Просто пробиваємося через монстрів до порталу збираючи кістяні реліквії. Тут же можна знайти кролика і вбити його кривим клинком

 

 

Промисловий порт

The Incredible Adventures of Van Helsing прохождение игры

промисловий порт

Основне завдання: Знайдіть Бриду

Після того як доберемося до водопроводу. У нас з'явиться завдання знайти Бриду. Піднімаємося нагору. Там нас чекає засідка і купа монстрів. Знищуємо їх і повертаємося в таємне притулок. Підходимо до вампіра він запропонує нам, як тільки будемо готові захистити притулок.

 

Основне завдання: Оборона притулку

Взявши квест у вампіра, розставляємо грамотно пастки. і відбиваємо 3 хвилі монстрів. Остання хвиля буде жорстка. Монстри будуть лізти зі всіх щілин до притулку. Як тільки впораємося з усіма хвилями з'явиться Брида з электроволками. Знищуємо їх усіх.

The Incredible Adventures of Van Helsing прохождение игры

 

Вантаж зброї

У порту знайдемо пораненого бійця опору. Він попросить нас дати сигнал з маяка для човна зі зброєю. Йдемо до маяка натискаємо кнопку, після чого йдемо до човна і захищаємо вантаж. Контрабандист після виконання завдання дасть епічне зброю.

 

Перевертень у бігах

Підійшовши до лікаря Пару в притулок (не знаю точно коли з'являється цей квест, після Бріди я вже міг його взяти) можна поговорити з ним про перевертнів. Приймаємо завдання і нас відразу ж перекине в нетрі. Знаходимо труп перевертня після чого знаходимо мисливців на нього. Вбиваємо їх забираємо записку

 

Втрачене скарб

Коли виконаємо завдання лаборант. То цей самий лаборант буде перебувати в притулок. купуємо у нього карту скарбів. У промисловому порту з'явиться мітка з скарбами там же ми знайдемо 6 таємничий камінь

 

Болотні лілії

Можна взяти у дівчини Саффі в притулок. Вона попросить принести їй 8 болотних лілій. Всі квіти знаходяться в промисловому порту. Досить легко їх знайти якщо обстежити місцевість.

 

Старе місто. Палац Машин

старый город

старе місто

Основне завдання: Дістаньтеся до Палацу машин

Локація Старе місто велика і повна мобів. Там же є велика статуя в яку можна вставити три каменю. Є також чувак в якого ми можемо вибрати яку чорноту вирушимо і загадывающий привид зі своїм питанням що головне в житті (42).

Пробиваємося через мобів до палацу.Ван Хельсинг побачивши силові щити зрозуміє, що проходу далі немає. Переміщаємося в притулок поговорити з інженером. Він відправить нас в вантажний порт за винахідником цього силового поля. Також можна зустріти Грумша зі зграєю якщо ми не вбивали його в Стогнучий лісі, він допоможе боротися до мобами і розчистити дорогу до палацу.

Збройні солдати опору

В одній з точок в Старому місті знайдемо бійця опору. Він попросить врятувати солдатів. Зовсім поруч проходимо по маленькому мосту до башт прориваємося через ворогів, там і будуть солдати.

 

Наступ чорноти

Перемістившись в притулок після того як натрапимо на силові поля в Старому місті знову відбиваємо притулок від з-х хвиль монстрів.

 

Великі статуї в Марковнии і Старому місті. (не квест)

Після того, як ми зібрали всі шість таємничих каменів, то у великої статуї в Марковнии вставляємо три каменю отримуємо таємничий ключ. У старому місті підходь до другої великої статуї, вставляємо в неї три каменю. Нас відразу ж перекине в іншу локацію — чорноту. Знищуємо ворогів в локації і збираємо 4 каменю. Знаходимо труп будинкового з нього беремо ще два каменю.

Вставляємо камені в статуї захисників. Захист із головної статуї зникне застосовуємо на ній наш таємничий ключ. Отримаємо скипитр.

The Incredible Adventures of Van Helsing прохождение игры

скипитр

 

Основне завдання: Допросите винахідника

Через каналізацію в притулок переміщаємося знову в промисловий порт — чорноту. Порт буде заповнений монстрами, знищуємо їх і добираємося до секретної лабораторії. У лабораторії можна дати робочого поїсти тоді він покаже нам секретний тунель.

Добираємося до винахідника. Можна вибрати три варіанти відповіді, якщо виберете перший і третій то в будь-якому випадку доведеться битися з його гарматами. Після перемоги він відкриє портал йдемо в локацію кишенькова реальність і з неї йдемо до чорних воріт і потрапляємо в нову локацію Фронтон Через Фронтон добираємося до наступної локації — «Різанина на даху».

 

Поставка орихалка

Прямуючи до винахідника силового поля зустрінемо бійця опору. Він попросить нас вкрасти вантаж орихалка. На карті з'явиться мітка куди йти. Забираємо всю орихалковую руду і в притулок здаємо завдання вампірові.

 

Основне завдання: Фулмигати

The Incredible Adventures of Van Helsing прохождение игры

На даху мочім ворогів і добираємося до входу в Палац машин. Всередині нас чекає головний бос ігри машина судного дня. На нас постійно будуть нападати вороги, але нам треба по колу в приміщенні знищити всі механізми, щоб бос ослаб. В кінці знищуємо машину. Фінал гри The Incredible Adventures of Van Helsing (Ван Хельсинг Нова історія).