Проходження гри Child of Light
Назва гри: Child of Light (рос. Дитя Світла»)
Дата виходу: 30 квітня 2014 р.
Жанр: Аркада, rpg
Платформа: PC, PS3, PS, X360
«-Аврора, що означає принцеса?
-Дочка королеви.
-Цікаво!»
Розділ 1. Дівчинка і світлячок
Починаємо наш шлях в загадковому місці. Аврора не розуміє, де вона знаходиться і де її батько. Якщо піти наліво там буде дерево з шипами. Йдемо направо, в сторону монастиря, по дорозі нам попадеться ящик підходимо до нього і штовхаємо його далі до уступу. Подтащив ящик застрибаємо на нього, а після на уступ. Після чого застрибаємо по гілках дерева наверх і йдемо весь час вправо — прямо. Добігши до рожевого дерева дівчинка заплаче біля нього.
З'явиться світлячок Игникулюс, який зацікавиться, що відбувається. У Аврори і світлячка зав'яжеться діалог, після якого вони разом вирушають до лісової феї, яка їх чекає. Тепер ми можемо керувати дівчинкою так і вогником за допомогою мишки. Якщо просто управляти Авророю то Игникулюс буде летіти позаду неї.
Йдемо вперед з нашим супутником перестрибуємо рів, можна зістрибнути вниз і відкрити скриню з лікувальним еліксиром. Дійшовши до світного рослини, світлячок буде для нас збирати вогники. Зелений вогник — це здоров'я Аврори, фіолетові — мана, блакитні — відновлюють енергію світлячка. Йдемо далі а закритого дереву, за яким стежка.
Щоб відкрити прохід за деревом підводимо світлячка до трьох стовпчиків навколо дерева. Затискаємо лівою кнопкою миші, щоб він світлячок почав світитися, з'явиться тінь з фігурою, з'єднуємо тінь з такою ж фігурою над деревом.Як тільки з'єднаємо всі три тіні з фігурами над деревом прохід далі відкриється, заходимо у вівтар Матільди
Меч і перший бій
Беремо Матильди меч під статуєю. З'явиться наш перший ворог у грі, вступаємо з ними в бій. Бій проходить покроково. Внизу бачимо шкалу в якій є період очікування прийому. Коли Аврора знаходиться на шкалі очікування просто чекаємо коли супротивник нанесе свій удар. Як тільки Аврора на шкалі прийом використовуємо атаку, лікуємося або ж ставимо щит. Світлячків під час очікування можна збирати вогники з рослин також засліплювати ворогів своїм світлом, сповільнюючи їх.
Після першого бою виходимо з печери зі статуєю і рухаємося далі по шляху нам будуть зустрічатися супротивники, в яких будемо навчатися. Як було сказано супротивника можна засліплювати під час бою щоб сповільнити, нападати на нього ззаду що буде вважатися раптової атакою і дає бонус перед початком бою. Перед початком бою просто засліпити ворога вогником і підійти до нього ззаду спокійно, це буде вважатися раптової атакою.
Розділ 2. Королева світла
Добираємося до колісниці, на якій сидить ворона а нас просять про допомогу, починається друга глава. Просуваємося далі , тепер нам зустрінуться породження темряви — білі літають привиди. Вони вразливі до світла, тому проти них добре працює промінь світла.
До зачинених дверей ми підходимо. Про допомогу просить нас хтось. Але двері зачинені, немає шляху. Тягнемо поруч стоїть ящик назад до уступу, застрибаємо на ящик потім на уступ, просуваємося до будинку, заходимо всередину.
Всередині будівлі, забратися вгору
Нам потрібно забратися вгору. Вогником світить в центрі щоб опустити підвісну платформу вниз застрибаємо Авророю на платформу знову світимо вогником щоб піднятися вгору, подтаскиваем ящик на міст, спускаємося вниз разом з ним і тягнемо його направо до уступу. Перестрибуємо його, з іншого боку підтягуємо інший ящик і добираємося до важеля.
Запускаємо постійно рухається вгору вниз ліфт. Подтаскиваем на нього перший ящик який ми тягли коли ліфт опуститися вниз і піднімаємося з ним наверх. Ставимо ящик на кнопку в підлозі, щоб відчинилися двері навпроти. Підходимо до невеликого закритого проходу. У самому вгорі під стелею світимо вогником на кнопку, щоб відкрити двері. Залишаємо будівлю.
Лісова фея
Йдемо по верху натискаємо важіль відкриється двері яка була закрита, зістрибує вниз йдемо туди. Нам треба зруйнувати скло, з допомогою важеля прокручуємо кольорові круги по черзі вогником кидаємо тінь і наводимо їх на стовпи. Прокинуться дві статуї приймаємо бій. Обидві статуї вразливі до світла. Концентруємо удар на однієї зі статуй, використовуючи на неї промінь світла. Після як впораємося з першим добиваємо другого. В разі чого використовуємо еліксири.
Після перемоги над статуями розмовляємо з лісовою феєю і отримуємо здатність літати.
Розділ 3. Назустріч пригодам
Злітаємо через вгору після розмови з лісовою феєю до неба. Йдемо вліво на шляху нам зустрінеться блазень Рубелла, яка стане нашим напарником. Тепер можна політати і позмагатися з ворогами, щоб підвищити свій рівень і рівень напарника і зібрати самоцвіти і еліксири. Після цього вирушаємо до початку гри до вівтаря, де прокинулася Аврора. Прямуємо наліво до дерева з шипами, а після пролітаємо над уступом і по дорозі нам зустрінеться велетень який перепинити шлях.
Велетень
Приймаємо бій з велетнем. Світимо на нього вогником щоб сповільнити його, так як він завдає найбільше шкоди. Після цього расправляемся з вовками і беремося за нього або ж концентруємо всю атаку на ньому не звертаючи уваги на вовків. Велетень відображає будь-яку магічну атаку, тому б'ємо його тільки фізичними. Якщо він вдарить забере багато життів відразу. Використовуємо навички нашої напарниці зцілювати або використовуємо еліксири відновлення здоров'я.
Дерево з шипами
Біля стовпа з яким він стояв йдемо в прохід далі. Нам стане доступна карта Старої Лемурії. З'явившись у новій локації йдемо наліво, і летимо всередині дерева з шипами, долетівши до середини його заснування, летимо з підстави вгору і в кронах дерева можна битися з великою літаючої тварюкою. Пролітаємо далі до села Капилли.
Глава 4. Глибокий колодязь
Біда Фінна
Село Капилли практично порожня ,одні п'яні ворони лише. Оглядаємо будинку біля колодязя підходимо до плачучої магу. З діалогу з ним з'ясовуємо що все село перетворили у птахів. Потрібна вода з колодязя щоб всіх звернути назад у людей. Спускаємося вниз у криницю. До нас приєднається напарник Фін.
Просуваємося всередині колодязя, рухомі багнети в проході відключаємо посвітивши світляком на кнопку. Спускаємося на дно колодязя йдемо наліво до дверей. Кидаємо тіні, щоб відкрити її заходимо всередину. Йдемо направо відключаємо з допомогою світлячка штирі. На великій голові статую зустрінемо ворону — дідуся Фінна. Вище праворуч знаходимо прохід і йдемо до боса триголовий гідрі.
Триголова Гідра
Перша голова вогняна — вразлива до атаки водою (злива) яка є у Фіна. Середня отруйна голова — не знаю (хто знає напишіть будь ласка в коментарях) Дальня голова водяна — вразлива до удару блискавки. Наносимо по кожній голові атаки до яких вони слабкі ну і лікуємося коли залишається мало життів. Бажано зосередитися на вогненній так як вона завдає шкоди відразу по вам і вашому партнерові.
Після перемоги в селі всі стануть людьми. Аврора зіграє на флейті лісової феї для старости. Підходимо до дідуся Аво він розповість нам про сад. Отримаємо додатковий квест «Нерайский сад». Важливо також поговорити з усіма мешканцями в селі для цього заходимо у будинки і підходимо до жителів на вулиці. Багато хто просто розкажуть нам щось цікаве. Хтось про кузину, кому-то необхідно буде яблуко. Надалі ця інформація знадобиться нам. Підійдіть також до дівчини Капилли яка кличе порося Ахіллеса, Отримаємо додатковий квест «Одіссея Ахіллеса»
Після того як ми допоможемо селі гра не повідомляє нам, що робити далі і куди рухатися. Йдемо наліво з села, нас догонить Фінн і попроситься йти з нами. Йдемо далі наліво через скелі і ущелини в яких дме вітер, Проскакуємо потоки вітру і врешті доходимо до проходу до Рівнин Рамбера.
Додатковий квест Нерайский сад
Квест отримуємо у дідуся Аво в селі Капилли. Після цього летимо до рожевого дерева, де ми вперше зустріли світлячка, поруч стоїть будинок. Біля цього будинку знищуємо павуків, повинно бути три групи. Після з'явиться Аво, поговоривши з ним завдання буде виконано.
Глава 5. Несподівана зустріч
Діставшись з села до Рівнин, почнеться нова глава гри. Пробираємося через фонтани яку ллються прямо з неба, до обвалення залізничного моста. Далі буде крутитися котушка через її жерла залазимо вгору натискаємо важіль, щоб відкрити прохід йдемо туди до сестри Аврори, Норі. Поговоривши з нею отримуємо ще одного напарника Нору.
Йдемо далі пробираючись через млини. Пройшовши млини можна зустріти самітниці Капилли, яка дасть самоцвіти. Від неї злітаємо нагору і бачимо як стирчать кам'яні пальці, а навпроти нього особа з каменю. Під неї можна зайти в печеру і знищити велику вогняну голову голема. Після пролітаємо над особою з каменю і потрапляємо в містечко Болмус Попули.
Додатковий квест Одіссея Ахіллеса
Завдання отримуємо в селі Капилли у дівчини з таким же ім'ям. Вона втратила свого поросяти. На рівнині Рамбера будуть літати поросята. Нам потрібен один з них. В одній з млинів заходимо всередину, проворачиваем велику шестерню так щоб можна було пройти вниз. Йдучи по низу на нас нападе засідка. Далі буде потрібний нам порося. Подсвечиваем його нашим вогником, щоб визнати Ахіллеса.
Глава 6. Про мишей і Магне
Добираємося до містечка Болмус Попули. Заходимо в банк і розмовляємо з мером Болмусом. Мер повідомить про узагалі занепокоєння щодо сховища. Залишаємо банк і на вулиці на нас чекатиме юна миша — Роберт. Він пообіцяє відвести нас до замку на пагорбах і приєднається до нас.
Ми з'явимося перед горою Магной, яка відкриє рот і запустить нас всередину в свою груди. Уникаємо капає лаву і знищуємо трьох павуків. Після чого прямуємо прямо до серця Магны і боремося з головним павуком босом. Павук постійно розганяє швидкість у себе і своїх союзників. Я перемагав її так. Спочатку Робертом намагався її сповільнити, а після стріляв стрілами за все. Також для цього можна використовувати Фінна, щоб попадати по всьому.
Якщо один з ваших союзників майже при смерті, то лікуємося, для цього дуже добре підходить Рубелла або ж лікуємося еліксирами, в крайньому випадку міняємо пораненого на іншого союзника. Після перемоги Маргарет кине Роберта А ми прямуємо до Магне, яка нас і підніме вгору.
Додатковий квест: Закони ринку
Завдання можна взяти у Адольфуса в містечку Болмус Попули. Він сидить на вежі зі скрипкою. Він дасть нам яблуко і за нього попросить принести золота. Вище я вже писав, що в селі Капилли варто послухати жителів. В одному з будинків один з магів говорить про яблуко і готовий на нього обміняти лопату.
Летимо до магу віддаємо йому яблуко, забираємо у нього лопату. Тепер летимо до місця де стоїть красива віз або колісниця з вороною. В тому самому місці де почалася 2 глава. Там буде стояти маг і шукати свою лопату. Віддаємо йому лопату, він дасть нам натомість ліхтар.
Далі летимо від містечка Болмус Попули в то місце де великий врослий титан Магна (обличчя і пальці, що стирчать із землі) під ним спускаємося в темний закуток, де сидить кріт шахтар йому віддаємо ліхтар, за це він дозволить взяти шматок золота. Повертаємося до Адольфусу здавати квест.
Додатковий квест: Прокляття Болмусов
У містечку Болмус Попули заходимо в будинок пана Болмуса. Він поскаржиться на те, що він нещодавно придбав житлоплощу але в підвалі хтось живе. Спускаємося в підвал і знищуємо привиди з косами. Уразливі до води. Після цього повертаємося до Болмусу здавати квест.
Додатковий квест: Біда Роберта
Всередині Магны коли ми підійдемо до сховища, Роберт попросить допомоги і з'явиться це завдання. Нам треба підібрати шифр. Праворуч і ліворуч від сховища будуть два важеля прокручуємо символи зверху сховища так, щоб вони співпали з символами на двері. Після цього запалюємо обертаються стовпи вогником. Двері відкриється,на цьому завдання завершено. Всередині відкриваємо ящики і збираємо самоцвіти і еліксири.
Глава 7. Герцог і герцогиня
Коли Магна підніме нас до замку, піднімаємося до храму місяця, нас там чекає бос літаюча горгулью. З нею будуть породження темряви. Породження темряви вразливі до світла, знищуємо спочатку їх світлом, а самого боса намагаємося утримувати вогником. Ну а далі займаємося самим босом. Лікуємося хилками, піднімаємо впали союзників і так далі ))). Все залежить від ваших комбінацій і застосування умінь.
Після перемоги заходимо у храм і прямуємо до дзеркала. Прощаємося зі своїми друзями і йдемо з Норою додому. Але нора відведе нас до мачухи, яка і є Умброю. Умбра заточить Аврору. Аврора заграє на флейті і їй допоможе звільнитися страж Енгус. Який приєднається до неї і стане напарником.
Додатковий квест: Горе Рубеллы
Нам треба знайти брата Рубеллы. Як ви зрозуміли квест виходить на самому початку гри, але виконати його можна тільки в 7 розділі. Коли Магна підніме нас до замку. Відразу ж летимо високо вгору дотримуючись правого краю до самого кінця. Коли долетимо зліва буде прохід летимо по ньому наліво там і зустрінемо Тристиса. Він приєднається до нас.
Глава 8. Вись
Як тільки нас врятує Енгус, йдемо до механізму, за ним двері, заходимо туди. Всередині сидять всі наші союзники, внизу натискаємо важіль, щоб звільнити всіх з клітин. Повертаємося до механізму, щоб його запустити. Розгадка не складна. Просто маленьку шестірню переміщуємо вгору. Внизу натискаємо важіль щоб запустити велику шестірню в іншу сторону. і після цього вогником світить щоб опустити її до інших шестеренкам і відкрити прохід униз.
Добираємося до вежі з босом. Імен, як я зрозумів, у якої дуже багато: Крипускулюм, Корделія. Боремося з нею. Я як завжди рекомендую спочатку знищити її помічників привидів. Вони вразливі до променю світла. Після цього расправляемся з самим босом. Можна дати еліксир збільшення шкоди вашому союзнику який завдає найбільше фізичної шкоди. Наприклад, Энгусу. З таким еліксиром він зніс Корделії за один удар 900 хп.
Після перемоги забираємо місяць. А Аврора придбає інший вигляд.
Додатковий квест: Біда Енгус.
Енгус попросить про допомогу допомогти його друзям заточеним у в'язниці. Йдемо до табору його побратимів. Далі йдемо по дверях. Нам потрібна двері над якою є знак місяця такий же як на щиті біля статуї. Там ми і знайдемо його побратимів.
Глава 9.Рибники і огр
Прямуємо в село Рибніков, де зустрічаємо Рибака Друста і Джен. Вони розкажуть нам про обме, який тягне всіх жителів до себе у підводну печеру. Летимо направо до печери обме. В горі знаходимо три подіуму з римськими цифрами подтаскиваем їх до написів і кидаємо тінь вогником, щоб відкрити прохід до огру.
Боремося з огром. Одного ми вже зустрічали. Спочатку знищуємо вовків, після займаємося самим огром. Після перемоги можна повернутися в село і взяти в напарники Джен. Йдемо звідки прийшов огр і спускаємося на батискафі на дно морське.
Додатковий квест: Секрет Кинбела
Біля статуї читаємо напис і отримуємо це завдання. Ведуться пошуки
Глава 10. Безодня
Спускаємося на дно морське. Пробираємося через крижини по яких ходить струм вниз і ліворуч до фонтану зі статуєю. З води дізнаємося, що батькові стає все гірше. Йдемо далі до водяного боса. Як завжди знищуємо дрібних його помічників, після займаємося ним.
Йдемо далі до чотирьох статуй. У них в руках різні предмети, потрібно світити вогником на них щоб кинути тінь на ворота, але робити потрібно в потрібному порядку. Спочатку кидаємо тінь з першої лівої статуї, далі з другої статуї праворуч. Далі ставимо спис і в кінці арфу.
Пробираємося через штирі до Нокса. Нокс злетить вгору і закриє за собою прохід і запустить в кімнату отруйний газ. Ліворуч і праворуч відкриваємо двері вогником і добираємося до вентилів відкривають закритий прохід вгору. Діємо швидко так як у Аврори віднімаються життя від газу. Після цього летимо вгору через шипи. Знизу за нами буде підніматися платформа з шипами тому не позіхаємо, діємо швидко.Втікши від платформи варто підлікуватися вогником перед зустріччю з Ноксом. Вона перетвориться в істота. Боремося з нею.
Додатковий квест: Втрачені вогники
Спустившись в безодню якщо летіти весь час направо ми зустрінемо там брата Игникулюса іншого світлячка — духа стихій. Він ослаблений і попросить зібрати всіх його побратимів. Всі вогники знаходяться поруч з вівтарями які вказували нам куди йти.
- Перший світлячок буде відразу, як тільки ми отримаємо завдання спускаємося вниз і ліворуч
- Поруч з дівчиною піратом Біля гори Магна
- село Капилли повинен бути з правого боку перед входом в село
- Переміщаємося до повітряного замка (можна з допомогою карти або з руки Магны) в центрі локації і буде вівтар з вогником
- Під тим самим місцем, де зустріли нашу напарницю Рубеллу.
- Село рибалок між нею і печерою обме
Бос Умбра і фінал
Всі кому допомагала Аврора зберуться поруч з її тілом. Тепло напарників сердець, піднімуть на ноги принцесу і вона відправиться на останній бій з Умброю. Якщо ви качали своїх союзників і нашу героїню То проблем з босом не повинно виникнути. Використовуємо всі наші еліксири і напарників по максимуму так як це останній бій в грі. Також Умбра має вразливість до світла.
Після перемоги всі жителі острова через дзеркало вирушать в Лемурию і заживуть новим життям в цій країні. Кінець.