Проходження Wasteland 2 Хайпул | gameshare.com.ua - ігровий підхід

Проходження Wasteland 2 Хайпул




Карта Хайпул

Карта Хайпул

Приміт. до мапі

  1. Вхід
  2. Ворми Джим — торговець
  3. Міномет
  4. Джессі-Белль
  5. Олексій Чуклин дасть вам записку для свого кориша. У місті біля клітки стерв'ятника буде сидіти собака Лэдди. Віддайте їй записку, вона дасть нам сірий камінець. Віднесіть його Андрію
  6. Шон Берджін
  7. Палаючий будинок і деталі до труби
  8. Кладовище
  9. Приручіть собака Адама Дучина по кличці Рульф. Візьміть у Адама улюблену іграшку собаки приручити її і відведіть до господаря
  10. Кричущий стерв'ятник в клітці. Дайте сигарет або рогатку з кульками (Рогатка буде на початку кульки можна підняти з трупа Кувалди) її малоліткам, щоб вони відчепилися від клітини. Після цього я просто зламав клітку і звільнив її. При достатніх навичках задираки, у Гарольда можна забрати її спорядження.
  11. Гарольд і його швейна машинка. Візьміть за спиною Гарольда моторчик вставте його в машинку і застосувати навички механіка. Потрібен великий навик, але можна просто пробувати до тих пір поки не полагодите.
  12. Статуя дає + 1 навик
  13. Вхід в тунелі Хайпула
  14. Радиомачта, можна включити в тунелях Хайпула
  15. Будівельні тунелі будуть доступні після того, як виконаємо основне завдання в Хайпуле і відбудуться вибори Мера

Після того як ми покинемо Ридовышку, нам нададуть вибір кому допомогти СХ-центру, де рослини вбивці збунтувалися або ж відправитися в Хайпул. На місто напали крушитилі йдіть в центр і розправляйтеся з бандами, Зайдіть в будинок, де знаходиться налякана Джесс-Белль, вона попросить рзобраться в сусідній кімнаті з бандитами які зламують сейф з її приданим. Їх можна налякати маючи навичку Задирака, пограбувати разом з ними або розправитися. Поговоріть з нею вона розповість про свого батька і книгу. Також можна зустріти Олексія Чуклина, він передасть на записку.

Підійдіть до міста натисніть на пристрій зліва, для вас спустять платформу на крані. Нас зустріне Шон Берджін попросить поговорити з Червоними скорпіонами маючи навичку задирака запитайте його про Макнамара їх ватажка чи він надасть можливість нам самим знищити крушителей. У нас на карті з'явиться нова мітка Оплот Крушителей. Також він скаже про вибори і зламану зрошувальну систему. Далі виконуйте завдання в місті і вирушайте в тунелі до Кейт Престон

 

Палаючий будинок

До нас підбіжить чоловік Марк Стэчоуиэк і попросить йому допомогти загасити його будинок. Нам необхідно зібрати три деталі і приєднати їх до водопровідної труби. Всі деталі валяються поруч, але щоб повернути вентиль потрібен механік з великим навичкою. Можна з допомогою розмовної навички поговорити з Марком і тоді він сам додумається, як загасити пожежу.

 

Тунелі Хайпула

Карта туннели Хайпула

Карта тунелі Хайпула

приміт. до мапі

  1. вихід на Хайпул
  2. кімната системи управління водопостачанням
  3. Перемикач для включення радіовежі в Хайпуле
  4. блокує вихід в печеру
  5. вихід на Хайпул
  6. Деякі речі які можна віднести лейтенанту Хв Лян Сан цитадель
  7. Тостер

 

Зрошувальна система

Зайдіть всередину тунелів, нам відразу ж Кейт Престон навешает багато проблем, щоб ми відремонтували систему зрошення, розповість про вибори і за колишнього Мера. Залиште одного члена команди біля системи управління водопроводом. Вхід в кожен шлюз можна відкрити, тільки якщо закрити попередній.

Нам треба дістатися до вентилів у секціях 4,5,9,10. Гравцем який залишився біля управління натискаємо на перемикачі, відкриваємо вхід в секцію перед групою і закриваємо пройдений. У секції 2 на складі візьміть вентиль для секції 10. У секції 6 не забудьте включити перемикач щоб підживити радіовежа.Після виконаної роботи, поверніться в головну кімнату і проверніть вентиль щоб знизити тиск в трубах і уникнути вибуху.

Система водоснабжения в туннелях Хайпула

Система водопостачання в тунелях Хайпула

 

Вибори Мера

Коли допоможете Кейт Престон вона буде нас чекати в Хайпуле. Для того щоб обрали Кейт мером необхідно дати дітям рогатку, звільнити стерв'ятника, знайти собаку, відремонтувати швейну машинку і там же допомогти вилікувати хворих. при інших обстоятельсвах мером стане Берджін.

Коли закінчите з Хайпулом і включіть радіовежа, вставте в неї ретранслятор і з'єднайтесь з базою рейнджерів. Можна сміливо вирушати в цитадель, тепер нас туди пустять.