Проходження Wasteland 2 Хайпул
Приміт. до мапі
- Вхід
- Ворми Джим — торговець
- Міномет
- Джессі-Белль
- Олексій Чуклин дасть вам записку для свого кориша. У місті біля клітки стерв'ятника буде сидіти собака Лэдди. Віддайте їй записку, вона дасть нам сірий камінець. Віднесіть його Андрію
- Шон Берджін
- Палаючий будинок і деталі до труби
- Кладовище
- Приручіть собака Адама Дучина по кличці Рульф. Візьміть у Адама улюблену іграшку собаки приручити її і відведіть до господаря
- Кричущий стерв'ятник в клітці. Дайте сигарет або рогатку з кульками (Рогатка буде на початку кульки можна підняти з трупа Кувалди) її малоліткам, щоб вони відчепилися від клітини. Після цього я просто зламав клітку і звільнив її. При достатніх навичках задираки, у Гарольда можна забрати її спорядження.
- Гарольд і його швейна машинка. Візьміть за спиною Гарольда моторчик вставте його в машинку і застосувати навички механіка. Потрібен великий навик, але можна просто пробувати до тих пір поки не полагодите.
- Статуя дає + 1 навик
- Вхід в тунелі Хайпула
- Радиомачта, можна включити в тунелях Хайпула
- Будівельні тунелі будуть доступні після того, як виконаємо основне завдання в Хайпуле і відбудуться вибори Мера
Після того як ми покинемо Ридовышку, нам нададуть вибір кому допомогти СХ-центру, де рослини вбивці збунтувалися або ж відправитися в Хайпул. На місто напали крушитилі йдіть в центр і розправляйтеся з бандами, Зайдіть в будинок, де знаходиться налякана Джесс-Белль, вона попросить рзобраться в сусідній кімнаті з бандитами які зламують сейф з її приданим. Їх можна налякати маючи навичку Задирака, пограбувати разом з ними або розправитися. Поговоріть з нею вона розповість про свого батька і книгу. Також можна зустріти Олексія Чуклина, він передасть на записку.
Підійдіть до міста натисніть на пристрій зліва, для вас спустять платформу на крані. Нас зустріне Шон Берджін попросить поговорити з Червоними скорпіонами маючи навичку задирака запитайте його про Макнамара їх ватажка чи він надасть можливість нам самим знищити крушителей. У нас на карті з'явиться нова мітка Оплот Крушителей. Також він скаже про вибори і зламану зрошувальну систему. Далі виконуйте завдання в місті і вирушайте в тунелі до Кейт Престон
Палаючий будинок
До нас підбіжить чоловік Марк Стэчоуиэк і попросить йому допомогти загасити його будинок. Нам необхідно зібрати три деталі і приєднати їх до водопровідної труби. Всі деталі валяються поруч, але щоб повернути вентиль потрібен механік з великим навичкою. Можна з допомогою розмовної навички поговорити з Марком і тоді він сам додумається, як загасити пожежу.
Тунелі Хайпула
приміт. до мапі
- вихід на Хайпул
- кімната системи управління водопостачанням
- Перемикач для включення радіовежі в Хайпуле
- блокує вихід в печеру
- вихід на Хайпул
- Деякі речі які можна віднести лейтенанту Хв Лян Сан цитадель
- Тостер
Зрошувальна система
Зайдіть всередину тунелів, нам відразу ж Кейт Престон навешает багато проблем, щоб ми відремонтували систему зрошення, розповість про вибори і за колишнього Мера. Залиште одного члена команди біля системи управління водопроводом. Вхід в кожен шлюз можна відкрити, тільки якщо закрити попередній.
Нам треба дістатися до вентилів у секціях 4,5,9,10. Гравцем який залишився біля управління натискаємо на перемикачі, відкриваємо вхід в секцію перед групою і закриваємо пройдений. У секції 2 на складі візьміть вентиль для секції 10. У секції 6 не забудьте включити перемикач щоб підживити радіовежа.Після виконаної роботи, поверніться в головну кімнату і проверніть вентиль щоб знизити тиск в трубах і уникнути вибуху.
Вибори Мера
Коли допоможете Кейт Престон вона буде нас чекати в Хайпуле. Для того щоб обрали Кейт мером необхідно дати дітям рогатку, звільнити стерв'ятника, знайти собаку, відремонтувати швейну машинку і там же допомогти вилікувати хворих. при інших обстоятельсвах мером стане Берджін.
Коли закінчите з Хайпулом і включіть радіовежа, вставте в неї ретранслятор і з'єднайтесь з базою рейнджерів. Можна сміливо вирушати в цитадель, тепер нас туди пустять.