Проходження Wasteland 2 Табір рейкових кочівників
приміт. до мапі
- Вхід в локацію
- Джессіка
- Де буде тонути Ральфи
- Топекан з відірваною ногою
- Разминируйте велосипед на дитячому майданчику
- Наркомани-стрілки
- Радіоактивні гриби
- Кладовище, можна викопати багато цікавих речей, можна з тостера дістати медаль пошани цю медаль можна віддати в таборі Аткинсонов Чесному Джону. На зірці буде написано Беллона, це пароль для сейфа в селі Дарвіна.
- Архів всередині буде книга «світанок опівнічного бомбардира» +1 до навички взывотехника
- Будинок з людьми
- Тут знаходиться Ральфи якого ми врятували, коли він тонув у річці можна взяти його в свою команду. У нього добре прокачаний навик ремонт тостерів 5
- дівчина Ганна дасть нам предмет «орлине перо Анни»
- Скотчмо можна взяти цього бомжа в свою команду. Якщо не хочете аби він був у вашій команді, просто візьміть його в команду перекиньте все, що у нього є в інвентарі іншому члену команди і виключіть.
- Гниючий труп пустельного рейнджера. Підберіть з нього зірку рейнджера А. До. і його щоденник. Віддайте генералу Варгасу
- Це цікавий і в той же час трохи нудний квест. Застосуйте до черепасі силу, після цього дотримуйтесь за нею. Вона буде дуже довго плентатися і в результаті на березі помре і біля неї з'явиться нычка, яку можна відкопати.
- Місце, яке ви можете розкопати якщо пройдете за черепахою
- Этельвульфская утопія, можна віддати капітану Етил Меркаптан в цитаделі
- Використовуйте на статуї навик приручення тварин. З під статуї вийде вчений щур. Володар тваринного піддається ефекту секрету Н.І.М.З. + 1 інтелект
- Можна використовувати гудок поїзда
- Бар в якому знаходиться Горкинович який продає витримку Треба мати 4-й навик жополиза і тоді на карті з'явиться мітка перегінний завод Горкиновича. В барі розпитайте Семуеля про рейнджере Эйсе, при прокачаних навичках діалогу він визнається та розповість про битву робота і рейнджера і віддасть вам щоденник Ейси. Якщо ви візьмете з собою Анджелу Їде в ресторан, вона пристрелить його. Зв'яжіться з базою і доповісте.
- Збройовий магазин, в якому буде містер Холлідей. Можна йому повернути вкрадені товари наркоманами. Товари перебувають в таборі Аткинсонов
- Старі ігрові автомати. Зайдіть всередину і поговоріть з Кворексом, запропонуйте йому допомогу. Він попросить принести для нього давнє пристрій CD-I. Перебуває у таборі Аткинсонов, можна купити у Чесного Джона
- Зайшовши в цей вагончик на полиці шафи візьміть книги «чи сняться андроїдам електровівці?» віддайте її в Цитаделі Рейнджерів капралові Флинтлок Eggleston
- Торговець «Торчок» Йому і можна впихнути радіоактивні гриби місцерозташування дивись на карті (7)
- Якщо в нашій команді буде Скотчмо він відведе нас до схованки
- Дивний чоловік буде слідувати за нами
- Стара радіовежа, необхідна відшукати до неї деталі якщо хочемо приєднати до неї ретранслятор
- Зал засідань, де знаходиться вождь Топеканов
- вхід в табір Атчинсонов
- Якщо ви хочете вкрасти золотий костиль (не призводить до мирного вирішення) Генератор. Зняття з охорони сигналізації, перш ніж намагатися вимкнути його. Вимкніть генератор.
- Боковий вхід в зал засідання, необхідно зняти сигналізацію і зламати, потрібний великий рівень навичок. Це необхідно також, щоб викрасти золотий костиль
- Сам золотий костиль
Мирне вирішення конфлікту між Топеканами і Акинсонами
Коли розберетеся з СХ-центором або Хайпулом обов'язково сходіть в цитадель продати мотлох закупитися і отримати інші завдання. Після виконання цього завдання васвпустят всередину. Тут я не буду описувати всі додаткові завдання. Біжимо до міста в центр. Нам назустріч вибіжить дівчина Джессі і попросить про допомогу потопаючому. Біжіть за нею до мосту пробіжіть по ньому до стовпів. У воді буде Ральфи, застосувати силу на стовп він впаде у воду і Ральфи спасеться. Поговоріть з ним і йдіть далі в місто. На шляху вам попадеться Топекан з відірваною ногою, допоможіть йому застосувавши хірургію.
Після цього можна вирушати а табір ..... і поговорити з Кеккаба — доповісти йому про те, що ми допомогли одному з Топеканов. Поговоріть з ним. Він розповість про те, що у них ворожнеча між Аткинсонами і Топеканами. Він ні в яку не хоче щоб ми йому допомагали в конфліктах. Щоб його розговорити необхідно знайти гальмівну колодку.
Вирушайте в табір Атчинсонов. Поговоріть з ватажком Кейсі. Якщо ви запитаєте у нього про колодки, то він скаже: приведіть до нього його дочка і тоді він скаже, де знаходяться колодки (колодки знаходяться в гойдалці поряд з його будинком треба просто їх разити). Важливо: але якщо ви принесете колодки Кеккабу, то він скаже тепер ми їх знищимо і так і зробить, загалом це не вирішення проблеми. Щоб мирно вирішити конфлікт, поговоріть з Кейсі з пропозицією про мир (не питайте про колодки) Тоді він скаже що готовий на перемир'я, якщо ми приведемо його дочка.
Вирушаємо знову до Кеккабу, далі необхідний навик хитрожопый — 6 або жополиз — 5. Якщо у вас є один з навичок він відпустить Джессі. Знову йдіть до Кейсі поговоріть з ним. Він запропонує зустрітися біля біля зламаних шляхів. Зверніть увагу, що в кінці його фрази слово удвох виділено курсивом. Напишіть прямо в рядку це слово. Тоді ви запропонуєте йому новий варіант «А що якщо ви обидва будете ним володіти?». Загалом він погодиться.
Знову біжимо до Кеккабу він зажадає щоб Кейсі відрубав собі ліву руку і тоді він згоден на світ. Йдемо на стрілку, яка буде біля входу в табір Атчинсонов і говоримо про це Кейсі. Він погодиться.
Табір Аткинсонов
приміт. до мапі
- вхід/вихід
- Вкрадені поставки Холлідея
- табори рейкових злодіїв
- Табір Аткинсонов, Меліса
- Давнину стрілочника — торгова лавка Чесного Джона йому можна віддати медаль Він розповість про Дарвін. У нього ж купіть CD-I
- Будинок де є розбитий тостер. Відремонтувавши його я отримав обприскувач для рідких добрив віддайте його Дынному Льюїсу в СХ-центрі. Він дасть вам диню використовуйте її і у вас з'явиться ефект диня +1 харизма +2 ОД
- Знаходиться Зубило, якщо вирішимо конфлікт між таборами він буде стояти на виході з табору рейкових кочівників,його можна буде взяти в групу відмінний танк, але мало розуму
- Джеймс кейсі головний Аткинсонов
- гальмівні колодки — заховані в гойдалці необхідно їх цілі. Як вже повторювалося раніше, колодки не приводять до мирного вирішення конфлікту між ворогуючими таборами.
Перегінний завод Горкиновича
Мітка на карті з'явиться тільки після того, як поговоримо в таборі рейкових кочівників з Горкиновичем, за це треба мати нвык жополиза більше 4-х. Він просить знайти її зниклу партію. Розберіться на заводі після доповісте Горкиновичу.
приміт. до мапі
- вхід
- Ларрі його оточили бродяги, тут можна застосувати розмовні навички, щоб мирно врегулювати конфлікт, або ж воювати. Також якщо ви візьмете з собою Скотчмо, то він вирішить проблему. Іван попросить нас розправитися з медоедами
- Бен, йому можна віддати сушені ягоди ялівцю, які є в тостері в локації в'язниця. За це він дасть особливу вижимки