Проходження гри The Vanishing of Ethan Carter | gameshare.com.ua - ігровий підхід

Проходження The Vanishing of Ethan Carter




The-Vanishing-Of-Ethan-Carter

«Ця гра не веде вас за руку

сюжету, а лише показує факти.»

Всім привіт сьогодні починаємо проходження чудової і цікавої гри The Vanishing of Ethan Carter, російською гру можна перевести як зникнення Ітана Картера, отже, поїхали! Історія починається з того що Підлогу Просперо розповідає нам історію про те, що до нього звернувся хлопчик на ім'я Ітан Картер і тепер він відправляється на його пошуки в долину Червоного струмка.

 

Пастки

картина

Виходимо з тунелю, прямо можна піти по залізниці. Нам необхідно буде знайти всі заховані пастки в лісі і торкнутися їх. Пастки знайти не складно дві будуть в лісі з правої сторони від залізниці, і дві з лівої. Далі йдемо по залізниці до місця,де її завалило деревами проходимо це місце повертаємо направо обходимо камені і йдемо назад. Коли торкнемося останньої пастки побачимо повну картину, де все місце всіяне скелетами, під деревом підбираємо записку про «сік». Коли прочитаєте поруч у вогнищі читаємо обривок газети.

 

 

Перше вбивство з поїздом

отрубленная-нога

Вирушаємо далі по хиткому мосту, доходимо до поїзда оглядаємо його, де побачимо доказ про рукоятку, спускаємося вниз по залізниці до відрубаних ніг, де їх і оглядаємо трохи подалі від них по залізниці підніміть каністру і поруч огляньте буде пеньок біля якого валяється камінь. Далі йдемо до відрубаним ногах і по кривавому сліду добираємося до трупа.

Від цього трупа спустіться до кам'янистому березі і знайдіть рукоятку. Поверніться до поїзда і вставте рукоятку щоб його завести встрибуйте всередину і їдьте вниз до місця з каністрою поруч будуть валуни вставте камінь в них і вирушайте до трупа після цього нам покажуть уривки, розставте їх у потрібній хронології. Нічого складного немає якщо показ дій переривається на якийсь з моментів, то ми помилилися в їхньому порядку змінюємо і все.

 

НЛО

руки

Неподалік у ліску, де ми знайшли труп вбитого поїздом буде дивний світлофор, натисніть на кожен із квадратиків снизку вгору, з'явиться людина в скафандрі, біжіть за ним до космічного корабля. Підійдіть до корабля, ви опинитеся всередині і полетите в космос. Прочитайте записку всередині і ви опинитеся знову на землі біля станції

 

Портали в особняку, секретна кімната чаклуна

Коли пройдемо по дамбі до селища, зайдіть в будинок який стоїть на обриві над річкою, Всередині читаємо на столі записку і заклинання в ній, після цього заходимо в портал і опинимося в особняку який навпаки. всередині будуть портали натискаючи на кожен з них з іншого боку будуть з'являтися різні кімнати, необхідно розставити кімнати в порталах саме так як вони повинні бути в особняку (можна сходити в сам особняк і подивитися як там розташовані кімнати), після цього ми потрапимо в закриту кімнату чаклуна, де на столі прочитаємо записку. Після цього опинимося в цій кімнаті, але в іншому вимірі, читаємо обривок газети про самогонний завод і залишаємо будинок.

 


 

 

Сокира

Зайдіть в 3-х поверхова будівля яке знаходиться внизу під дамбою біля річки, відразу на вході знайдемо шафа для сокири, остматриваем в баченні побачимо що сокира лежить біля трупа. Піднімаємося на другий поверх у кімнату, де лежить труп, поруч піднімаємо сокиру, в цій же кімнаті оглядаємо місце розламані двері і перекинуту підставку для ручок, з'єднуємо питання разом-побачимо ножиці на котушці в ліфті.

Виходимо з будівлі і прямуємо до ліфта провідному наверх до згорілого будинку, забираємо ножиці. Сокира поверніть в шафу, ножиці покладіть на підставці. Після цього оглядайте труп та розставте хронологію дій, тут нічого складно просто саме останнім буде ближче до тіла. Після того, як переглянемо сцену рухаємося за душею до станції. Опинимося усередині неї після цього можна відкрити клямку дверей.

 

 

Вбивство в шахті

Внизу під дамбою буде прохід в шахту, зайдіть всередину пробийте вагонеткою прохід далі дійдіть до ліфта, натисніть кнопку поруч підняти ліфт. Підніметься ліфт з трупом праворуч від ліфта буде підказка що потрібна кірка,

Сідаємо в вагонетку проїжджаємо коло і їдемо назад. Світло від вагонетки підсвітить воткнутую кирку в електричний щиток. Повертаємо кирку на місце і розставляємо дії вбивства в правильному порядку

 

Закрита шахта і печера

существо

Перейшовши дамбу і опинившись біля згорілого будинку, йдемо направо по дорозі уздовж берега річки, упремося в закриту грати провідну в шахту. Знайдіть праворуч від шахти лаз в невеликий тунель пройдіть по ньому в шахту. Дістаньтеся до ліфта і спустіться ще нижче. (До цього місця можна дістатися і внизу під дамбою буде прохід в якому ми розслідуємо вбивство в ліфті) Після цього по тунелях дістаньтеся до місця де буде карта місця і жовта табличка. Червоний хрестик буде показувати вам ваше місцезнаходження.

символы

символи

Всередині цього приміщення ходить істота ліхтарем, уникайте його і знайдіть трупи. Коли ви будете знаходити один з них, від нього буде летіти душа в печеру і вставати на символ. далі щоб відкрити прохід далі дивимося на якій фігурі варто душа, на квадраті, ромбі або трикутнику і який всередині символ. Також прокручуємо символи на культі. або дивимося як це зроблено на скріні нижче. Печеру затопить, з'явиться величезний восьминіг і ми опинимося у воді.

 

 

Церква і склеп

труп-в-склепе

За особняком рухаємося по дорозі до церкви з кладовищем, огляньте біля одного із склепів, тачку і кривавий знак на цьому склепі. Біля одного склепу огляньте, масляну лампу і сірники на камені, на цвинтарі біля однієї з могилок підніміть ворону, всередині церкви в каплиці підніміть гасову лампу. Після цього поставте гасову лампу на камінь з масляною лампою, а ворону всередині склепу до другої і натисніть важіль. Загоряться вогні йдіть до трупа. З нього дістаньте ритуальний ніж. Після цього вийдіть з склепу і ліворуч від нього буде пеньок, застроміть в нього кинджал. Після цього повертайтеся до трупа в склепі та розставте порядок дій

 

 

Згорілий будинок Вандегриффа, Фінал

карта-2

Внизу під дамбою біля 3-х поверхового будинку буде прохід через річку, переберіться по ньому на інший бік річки і рухайтеся вздовж річки стежкою. Коли дійдете до іншого впадає річки ідіть вздовж неї до містка пройдіть по ньому, потім стежкою до іншого містка і від цього містка рухайтеся по лузі до згорілого будинку. Всередині знайдіть на підлозі коло з буквами введіть слова CORVUS. Поруч відкриється прохід у підвал.

Знайдіть обгорілого людини, поряд відшукайте уривки газет і знову підійдіть до чоловіка перенесе нас у цей підвал під час підпалу, розставте дії в правильному порядку. Після цього потрапимо в кімнату з Ітаном. Підніміть його-і нас знову поверне у нормальну реальність. Якщо ви нащли всі загадки і розгадали їх то покажуть фінальну сцену гри. Кінець.