Проходження гри The Amazing Spider-man 2 (Новий Людина-павук 2)
Назва гри: The Amazing Spider-man 2 в Росії видається як «нова людина павук 2»
Дата виходу: 29 квітня 2014 р.
Жанр: action
Платформа: Android, iPad, iPhone, PC, PS3, PS4, X360, PS4
«Іноді я замислююся,
як би склалося моє життя, поцілуй мене їжак?»
Проходження гри Новий людина-павук 2.
Пролог
Починаємо гру за Пітера Паркера. Виходимо з магазину, бачимо як мужик кричить про те що його сумку вкрали. Йдемо по вулиці куди вказує целеуказатель, при цьому освоюючись в управлінні. Коли почуємо постріл на вулиці йдемо до місця, де він був зроблений. Бачимо вбитого дядька Бена, дивимося, як Паркер розповідає свою історію.
По сліду вбивці
Зробіть фото ватажка Банди, переможете злочинців
Два роки потому. Освоюємося в управлінні павутини і пересування Людини-павука в місті. Коли почуємо радіоповідомлення поліції про пограбування з'явиться мета дістатися до провулка. Летимо туди на павутині, робимо фото ватажка банди. Людина-павук відчує небезпеку, оглядаємося зверху буде кран який впаде на нас. Боремося зі злочинцями, допитуємо ватажка.
Ящики зі зброєю. Герман Шульце
Добираємося до місця проведення операції зі зброєю. Використовуємо інтуїцію,щоб виявити ящики зі зброєю, расправляемся з бандитами і павутиною обмотуємо 3 ящика. З'явиться Герман Шульце перемагаємо його в бою і расспрашиваемые про вбивцю Бена.
Життя-боротьба
Вишка зв'язку.
Добираємося до вишки зв'язку. Її блокують антени. Сидячи на вишці зв'язку включаємо інтуїцію, і дивимося на будівлі вниз. 3 антени будуть внизу на будівлях. Переміщаємося до них і їх блокуємо. Після чого можна відкрити карту Манхеттена і побачити різні події в місті — відбуваються злочини, пограбування незаконне заволодіння автотранспортом і так далі. За запобігання злочинів -вчинення геройських вчинків у нас буде підвищуватися геройський бонус.
Розслідуй вуличні злочини. Спаси городянина.
Добираємося до місця злочину, б'ємося з бандитами, вони кинуть коктейль молотова в будівлю і воно спалахне. Нам треба витягнути жителя з палаючої будівлі. Застрибаємо у вікно на другий поверх сходи, зліва ламаємо двері перехожим через кімнату до іншого сходів і піднімаємося на поверх вище. Выламываем двері, перед нами вогонь за нею городянин. Притягуємо балку щоб обрушити її на вогонь і загасити його. Хапаємо городянина, вискакуємо у вікно з ним і доводимо його до медичної каталки.
Магазин коміксів Стена
Вирушаємо на Стіну в магазин. Тепер ми можемо збирати статуетки під час пригод Людини-павука і комікси. Також можна пограти в ігровий автомат проходячи бойові випробування. Залишаємо магазин.
Дістаньтеся до Кэрредайна
Вирушаємо на зустріч Кэрредайна з покупцем. Він втече на машині взявши заручника. Ставимо машину на павутині і наблизившись ривком чіпляємося до машини. Відкриваємо двері ліворуч і викидаємо його спільника. Якщо зриваємося з машини знову наздоганяємо її. Після чого потрібно вирвати заднє скло машини і витягнути заручницю. Щоб з'явилася кнопка дії -вирвати скло, трохи нижче спускаємося на задньому капоті.
Після порятунку заручниці вирушаємо далі за машиною. Машина розбита і горить, вбивця дядька Бена убитий і завалений сміттєвими пакетами. На стіні робимо фото емблеми вбивці. Після цього прослуховуємо запис вбивці КК.
Будинок тітки Мей
Після прослуханого повідомлення відправляємо додому до тітки Мей. В кімнаті можемо приміряти костюми Людини-Павука кожен з яких володіє своїми бонусами. Також можемо переграти місії. натиснувши на фотографії на стіні. Розмовляємо з тітонькою, після чого вирушаємо в Оскорп.
Наліт на Оскорп
Знайти установку Оскорп
Забираємося на вежу Оскорп-Тауер. Расправляемся з російськими бандитами і відтягаємо розбитий вертоліт щоб проникнути в будівлю. Пробираємося по шахті будівлі, усуваємо безшумно бандитів. В працюючий вентилятор выстреливаем павутиною щоб зупинити його. Розпечені червоні труби проскакуємо ривком.
Активуй потік охолоджувальної рідини.
В лабораторії расправляемся з бандитами і розв'язуємо руки Діллону. В цьому ж приміщенні можна зробити фото прототипу для польотів і на двері яку відкриє Макс фото емблеми Оскорпа. Включиться система попередження. Макс відкриє нам двері застрибаємо на конвеєр. Біля генератора включаємо три охолоджувальні установки.
Після того, як установки будуть запущені з'являться ворогуючі банди. Знаходимо 4 ящики зі зброєю та кодуємо ящики.
Переможи Шокера
Після того, як знайдемо всі ящики зі зброєю з'явиться Шульц він же Шокер. Боремося з ним отскакиваем від нього, коли над павуком з'являються червоні хвилі. і знову нападаємо. Коли він почне встрибувати на установки просто выстреливаем павутиною в важелі щоб вони опускалися і знову його б'ємо.
День мисливця
Злочинна діяльність
Здійснюємо два героїчних вчинку, щоб підвищити нашу карму в очах жителів і щоб на нас не нападав спецгрупа. Після завершення роботи над злочинами, вирушаємо в Центральний парк, расправляемся ще з одними бандитами і знаходимо записку у втікача злочинця.
Переможи громилу
Після цього переміщаємося до автобусної зупинки, де ведеться перестрілка. Розбираємося з усіма бандосами, після чого з'явиться пузан він же громила. Выстреливаем в нього сейсмічним імпульсом, щоб викликати запаморочення, і відразу підлітаємо до нього починаємо бити, як тільки він очухивается отбегаем від нього і знову направляємо на нього імпульс і мутузим
Лігво Крейвена
Після перемоги на громилом з'явиться Крейвен, вирушаємо до нього в притулок. Слухаємо його розмови про боротьбу з злочинністю, робимо 3 фото найцікавіших об'єктів у нього в будинку. Після дивимося його опудала гібридів і залишаємо лігво
В лігво лева!
Після Крейвена, Паркеру на телефон подзвонить Феліція вона ж жінка-кішка. Залишаємо будинок тітки Мей і знову вирушаємо на зустріч з Крейвеном, тільки вже в костюмі павука. Людина-павук погодиться працювати разом з ним.
Йдемо до місця, де мешкають дрібні бандити і робимо з дахів будівлі фотографії чотирьох. Як тільки зробимо фото всіх один з них побіжить до ящика з Оскорпа. Робимо фотографії ящиків з навантажувача. Після непомітно слідуємо за вантажівкою до притулку російських і проникаємо в нього через каналізацію.
Притулок росіян
У лігві починається стелс місія, тому рекомендую для цієї місії прокачати здатність людини павука «ЗІР» яке дозволить краще бачити ворогів в режимі інтуїції і зони їх видимості, яка підсвічується червоним світінням. Далі обережно, не поспішаючи, усуваємо всіх гангстерів. Відкриваємо новий костюм для Спайди. Расправляемся з моторним російською. Для це не даємо їй занадто багато стрибати притягуємо її до себе або самі підтягуємося до неї і б'ємо. Після фотографуємо архів.
Небезпека загрожує всім!
Театр
У місті вирушаємо в театр. У ролі Паркера допитуємо Гаррі Осборна. Під час діалогу підійде підозрілий офіціант. Слідуємо за офіціантом. У підсобних приміщеннях бачимо як офіціант заходить за двері переодягаємося в Людину-павука. Зверху павутиною відриваємо решітку вентиляції і ліземо в неї.
Всередині бачимо як росіяни бандосы тримають в заручниках офіціантів, б'ємося з ними не даючи отямитися і вбити заручників. Двері через яку пішов офіціант під вантажем, натягуємо павутиною вантаж вниз, щоб відкрити двері і швидко проскакуємо ривком, через неї поки вона не закрилася.
Діставшись до офіціанта, павук відчує небезпеку, роздивляємося навколо, щоб визначити джерело. Виявляємо ще одного громилу праворуч від нас. З ним расправляемся також як і з першим направляємо на нього сейсмічний імпульс і б'ємо поки він приголомшений. Прибіжать ще російські бандити, розбираємося з ними.
Знову переодягаємося в Пітера Паркера і йдемо в театр. Нам потрібно підслухати гостей, підходимо до дівчини (Феліція) біля барної стійки. З'явиться Фіск йдемо розпитувати його. Після розмови з ним залишаємо театр.
Сховище високотехнологічного зброї і росіяни
З'ясувавши, що росіяни ввозять зброю в місто вирушаємо по їх сліду до вантажівки в який вони і вантажать зброю. В доці боремося з росіянами і знищуємо 4 контейнери зі зброєю, для цього відриваємо кришки павутиною, і просто розбиваємо поки контейнер не вибухне.
Бачимо як бандит заходить в ангар. Зверху через вентиляцію проникаємо в ангар, в режимі скритності і включеної інтуїції усуваємо бандитів. Після чого застрибаємо в коло із заручником і тримаємося в цьому колі, щоб не вбили заручника і при цьому расправляемся з бандитами. Після розв'язуємо городянина і дізнаємося від нього опис Карнаж Кілера.
Полювання та добування
Клитус
Добираємося до місця зустрічі з Крейвеном, який вже стежить за кілером. Боремося з ним, після перемоги павук розмовляє з Крейвеном, а Клитуса відвозять в психіатричну лікарню.
Котячі кігті
Поліцейський конвой
За Людиною-павуком тепер полюють спецгрупа, тому намагаємося обережно пересуватися по місту, якщо за нами все-таки ув'язався літаючий дрон спецгрупи, простіше буде не тікати від нього, а причепившись до нього просто вивести з ладу.
Добираємося до поліцейського конвою. Супроводжуємо його відбиваючись від засідок, використовуючи інтуїцію щоб знайти заміновані машини уздовж шляху проходження конвою.
Музей
Почувши від поліцейських, що якийсь самозванець пограбував музей, вирушаємо туди, щоб з'ясувати, що там сталося. Добираємося до музею і через вентиляцію на даху проникаємо всередину. Людина-павук виявляє що всередині його чекає засідка з людей Кингпина.
Нам не можна потрапляти в поле зору камер спостереження. Качаємо до максимуму інтуїцію, якщо цього ще не зробили, щоб бачити всіх ворогів і поле їх зору. Камери не так страшні просто лазимо по стелі і стінам трохи вище їх і усуваємо 12 бандитів по одному.
Переможи Чорну кішку
Жінка кішка швидко переміщається, зникаючи і раптово з'являючись у різних місцях. Просто не даємо їй зайти нам за спину намагаємося притягти її до себе. Вона почне зникати і з'являтися у різних місцях музею. Включаємо інтуїцію щоб її побачити, де вона перебуває. Можна спробувати обліпити її павутиною. Після перемоги вона втече. А ми дізнаємося що Фіск і є Кінгпін.
Мій союзник — мій ворог!
Гаррі
Вирушаємо до будинку Гаррі Осборна, щоб поговорити з ним про Фіске. У ході розмови з ним, дізнаємося, що Гаррі хворий генетичної хворобою батька, а Фіск хоче прибрати до рук Оскорп, а Крейвен працює на нього. Знову вирушаємо в місто боротися з злочинністю. Після завершення героїчних вчинків вирушаємо назад до дому Гаррі. Застрибнувши на лімузин говоримо з ним.
Крейвен
Вирушаємо в лігво Крейвена. Всередині бачимо що він з'їхав з нього. Обшукуємо його лігво, щоб знайти докази. У залі, де стоять його опудала бачимо що одне місце підготовлено для Людини-павука. Трохи далі знаходимо стенд з фотографіями павука з яких з'ясовуємо що він досліджував нашого героя, вивчав його здібності та можливості. Відразу ж спрацює інтуїція павука, шукаємо джерело небезпеки полетять дротики, відразу скажу сенсу ухилятися немає, все одно один дротик потрапить. Крейвен з допомогою дротиків приспить Людину-павука.
Опиняємося в парку з Крейвеном. Б'ємося з ним. Він викликає у нас галюцинації і ми бачимо безліч двійників, відбиваємося від них. Коли він ховається в деревах включаємо інтуїцію щоб знайти його, як тільки знайдемо його притягиваемся до нього щоб скинути його з дерева, та знову дубасим. Після перемоги розпитую його про все, що він знає.
Хрещений батько
Фіск він же Кінгпін
Вирушаємо до вежі Фіску і проникаємо у вантажівку, яка їде до Фіску. Нам треба вибратися з вантажівки, качаємо наскільки можемо поліпшення іонна павутина, яка роз'їдає броню. Стріляємо нею в двері машини щоб павутина роз'їла їх після того, як вона почорніє вибиваємо її. Як тільки вийдемо з вантажівки, нас тут же зустріне боєць спецгрупи. Звичайні атаки не завдають йому шкоди поки він в броні. Іонної павутиною разъедаем йому броню до чорноти після чого розбиваємо броню і нейтралізуємо самого бійця.
До речі, після появи іонної павутини можна руйнувати ящики Оскорпа, з кожного ящика будемо отримувати + 1000 очок для поліпшення здібностей.
В маєтку де зачаївся Кінгпін, нам треба знищити 5 бійців спецгрупи в броні, яких прикривають звичайні бандити і громили з кулеметами. Як тільки впораємося з усіма відкриється прохід у конспіративну квартиру Пінгвіна. використовуємо інтуїцію щоб знайти ворота, руйнуємо їх іонної павутиною і йдемо а відкрився проходу.
Переможи Кингпина.
Діставшись до Фіску він же Кінгпін, боремося з ним. Поруч з ним не варто довго стояти. Як тільки він розбігається на нас, уворачиваемся від його тарана, як тільки він вріжеться в стіну, можна після цього безкарно бити його пару секунд за цей час у нього і віднімаються життя. Коли він почне закликати бійців в броні, запускаємо в нього сейсмічні імпульси, щоб його уповільнити, а в цей час расправляемся з бійцями, щоб вони не заважали. Знову чекаємо його таранов і мутузим його коли він вріжеться в стіну.
Стрибок напруги
Електро
Щоб дістатися до Електро, потрібно прибрати навколо нього електричний щит. знищуємо 4 електрогенератора. Нам будуть заважати літаючі дрони, виводимо їх з ладу відриваючи в нижній частині двигуна. Відключивши всі генератори стрибаємо в полі з Електро, визначаємо джерело небезпеки щоб ухилитися від удару боса.
Після цього стріляємо павутиною в Електро щоб обліпити його всього притягиваемся до нього і б'ємо його поки він в павутині. Як тільки він звільняється відбігає від нього і уворачиваемся від його розрядів знову закидаємо його павутиною і б'ємо. Коли він звільняється від павутини він пускає навколо себе хвилю струму, відходимо назад або перестрибуємо її.
Коли у нього залишиться половина життів він схопить Людини-павука і полетить вгору, натискаємо кнопку яку нам показують щоб звільнитися від його удушення і почати його бити. Впавши на землю Електро почне тікати від нас пускаючи позаду себе електричні кулі, переслідуємо його і павутиною відстрілюємо кулі і намагаючись потрапити в нього. Наздогнавши його знову боремося з ним на даху стріляючи павутиною.В кінці бою в повітрі наносимо йому останній вирішальний удар.
Зелений гоблін
Знешкодити бомби
Людина-павук є тепер загрозою для спецгрупи, яку треба усунути. Спецгрупа натягнула спеціальні щити між будинками, щоб павук не зміг через них пролітати і всюди літають маленькі дрони облепляем їх павутиною щоб позбутися від них і збираємо всі бомби які розкидає зелений гоблін, скидаємо їх у воду.
Після усунення бомб вирушаємо до вежі Оскорпа. перед входом з'являться літаючі бійці спецзагону. Стягаємо їх павутиною на землю і добиваємо. Після перемоги рятуємо їх палаючого будинку трьох городян, для їх виявлення включаємо інтуїцію.
Зелений гоблін
З'явиться зелений гоблін поговоривши з ним вирушаємо за ним. Добираємося до нього після чого переслідуємо його до даху будинку. Стріляємо павутиною, чіпляємо павутиною одного з його впали дронов і кидаємо те, що робимо в нього щоб скинути, після чого б'ємо його, поки він не літає. Ривком чіпляємося до гобліну і б'ємо його в польоті.
На даху його оружают дрони розстрілюємо їх павутиною і чіпляємо один з дронов кидаючи його в інших після чого б'ємо самого гобліна, увораяивась від вогню який він пускає навколо себе. Також коли раскидаете всіх дронов найкраще притягувати до себе гобліна і бити його.
Повний різник
Рейвенкрофт
Почувши повідомлення поліцейських вирушаємо до одного з поліцейських. Він повідомить нам, що Рейвенкрофт піднявся бунт, а послана туди спецгрупа потрапила в халепу. Вирушаємо туди очищаємо всі точки від бунтівників, солдат спецгрупи, мутантів психів і рятуємо завалених невинних.
Після захоплення точок вирушаємо на допомогу Дональду Менкену. Тримаємося в колі поруч з ним і расправляемся з ворогами. Після порятунку, розпитую його про Кессіді, і швидко витягуємо його на парковку, намагаючись щоб бійці не потрапили нам інакше на деякий час він пропаде здатність випускати павутину. Заходимо в Рейвенкрофт
Слідами Карнажа
Всередині бійці і і клітина під напругу. Усуваємо бійців намагаючись не потрапляти в електрику. Всередину клітини в якій сидів Макс Діллон проникаємо через пролом ривком. Вискакуємо з неї тим же способом. Поруч великий пролом в стіні, оттаскиваем павутиною від нього балку і стрибаємо ривком туди. Пробираємося до крила Отрут.
Йдемо по сліду Кессіді, попереду нам будуть зустрічатися мутовані рослини або симбиот, запускаємо в них сейсмічний поштовх, щоб знешкодити їх. Пробираємося до місця зустрічі з Кессіді.
Переможи Карнажа
Боремося з Кессіді, перемігши, розпитуємо після чого він перетворюється у щось схоже на Людину-павука. Боремося з ним. Відкриваємо всі заслінки щоб відкрити вогонь навколо. Стріляємо в нього сейсмічним імпульсом і намагаємося запнуть у вогонь.
Коли він почне стрибати по стовпах вгорі по колу, включаємо інтуїцію і стріляємо в нього сейсмічним імпульсом щоб він впав вниз, бажано в те місце, де горить вогонь. Він викличе своїх двійників, які будуть нападати на нас на арені, а сам він буде продовжувати стріляти зверху. Я просто забив на двійників, тікаючи від них і стріляючи в нього самого, щоб він щоразу падав у вогонь.
Фінал
Після перемоги над Карнажем. Нам покажуть сцену в якій Пітер в магазині коміксів Стіна, поговорить з ним про дядька Бена та про те що він продовжувати жити. А Фіск разом з Хамелеоном планують нові підступні задуми.