Проходження Thief 4 (2014)
«Кожен новий місто будується на кістках старого.
Якби ці камені могли говорити, щоб вони розповіли?»
Пролог. Падіння
Вибираємо собі рівень складності на якій будемо грати: шахрай, злодій, майстер, особлива. Починаємо проходження гри Thief в апартаментах. На ліжку спить п'яний чоловік, гасимо лампу, шукаємо в апартаментах цінні предмети: чашки, ложки, кишенькові годинники, які блищать в темноті. Також оглядаємо шафи і ящики. Після того як все буде зроблено вилазимо у вікно і проходимо по дошці до наступного будинку, розкриваємо закрите вікно, викруткою.
Потрапляємо на горище будинку. У клітках сидять птахи, обережно пересуваємося між клітинами, щоб птахи не налякалися і не підняли шум. Підходимо до картини і про шукаємо на ній прихований перемикач. Під час пошуку посередині екрана буде маленький кружечок, як тільки він підсвітить, буде означати, що ви знайшли перемикач — натискаємо його.
За картиною буде стояти закритий сейф, працюємо відмичками, щоб розкрити його. В середині будуть три гуртки, рухаємо мишкою, до тих пір, поки перший гурток не відобразиться. Проробляємо, так з кожним. Відкриваємо сейф всередині знаходимо блискуче кольє. Виходимо назовні через вікно. В ящику буде лежати канатна стріла. Натягуємо її і выстреливаем в анкерну балку, яка знаходиться над нами, ліземо вгору по мотузці.
Слідуйте за Ерін. Досягнете місце призначення
На даху зустрічаємо дівчину по імені Ерін, поговоривши з нею, готуйтеся до шлюбних ігор — біжіть за нею по дахах будинків, перестрибуючи перешкоди. У провулку, разом з дівчиною, акуратно пробираємося, як тільки вона залізе наверх і покине нас, обходимо говорять стражників з правого боку до сходів. Забираємося по ній. Елін запрыгнет з допомогою кігтя у вікно, ми ж проходимо по дошках і ламаємо лебідку, щоб опустилася сходи до нас.
Забираємося по сходах, і добираємося до вікна в будинок, проникаємо в нього.Всередині будинку відкриваємо двері, розкривши замкову щілину, потрапляємо в кімнату, обшукуємо її. Вибираємося з вікна доходимо до наступного закритого вікна, піднімаємо його, проникаємо всередину. Ми на місці призначення.
Пройдіть через сади
Рухаємося обережно за Ерін, тримаючись тіні і дивлячись, щоб камінь світла залишався темним. Підходимо до стражникові який стоїть у проході до нас спиною, чекаємо, коли його покличуть і він піде. Перестрибуємо через перила, перед нами буде текти вода, на «шифте» проходимо по ній, щоб нас не почув стражник на містку. Праворуч від цього стражника в уступі будуть лежати водяні стріли, підбираємо їх і выстреливаем в смолоскип висить навпроти стражника, щоб створити темряву. Вздовж стіни, де загасили факел на «шифте» проходимо воду.
Добираємося до Елін яка підслуховує двох охоронців, чекаємо коли вона вб'є одного з них, після чого чекаємо коли другий встане до нас спиною, підбираємося до нього і оглушаем його. оттаскиваем тіло за лавочку до Елін. Після чого зламуємо двері поряд
Зустріньте Ерін на даху
Перед нами на ящиках стоять пляшки, трохи далі стражник стоїть до нас обличчям. Беремо пляшку і кидаємо її йому за спину, щоб він відвернувся від нас, після чого з правого боку обходимо його, і забираємося на ящик, а потім на ворота, проходимо по верху воріт. Добираємося до висять мотузки, чіпляємося за неї і ліземо вище. Зустрічаємося з нашою супутницею на даху, і крадемо її кіготь.
Далі дивимося сцену з гри в якій Елін падає вниз у центр світу, а після цього нашого героя везуть на возі двоє робітників.
Розділ 1. Блокада
Ідіть в годинникову вежу
Рухаємося куди вказує напрямок, нашого орієнтира, використовуючи кіготь Елін. Піднімаємося наверх по сходах а потім кігтем ще вище, нам покажуть в дали вежу. Проходимо по балці над вулицею, по якій ходять стражники. В місті комендантську годину тому не можна потрапляти їм на очі. Після того, як пройдемо праворуч зістрибує на дошки, йдемо з ним до упору і зістрибує на ящики. Опиняємося в провулку, можна обікрасти мужика який стоїть над трупом і оглушити. Праворуч від нього є сходи чіпляємося кігтем щоб до неї потягнуться.
Піднімаємося по сходах, після чого зістрибує вниз, зламуємо гратчасту двері ліворуч. Заходимо всередину відсуваємо балку потрапляємо в двір каменотесів.
Мінуйте замкнені ворота
Обережно зістрибує вниз, поки стражники нас не бачать. Вони ходять по колу, в центрі двору, стоїть віз, добираємося до неї, а потім відразу в глухий кут навпроти, знову перечікувати, коли пройде стражники, підходимо до ювелірної крамниці зліва від провулка, розкриваємо двері.
Всередині знаходиться стражник, швидко і непомітно підбираємося до нього і оглушаем або ховаємося, не забуваємо закрити за собою двері, щоб нічого не почула охорона на вулиці. У цій же кімнаті, праворуч від дверей в яку ми ввійшли під фіранками розкриваємо ящик, в ньому лежить інкрустована маска. Піднімаємося на другий поверх, там повинен спати стражник на стільці, прямо по коридору відкрите вікно, через яке можна залишити ювелірний магазин, будьте обережні, з кімнати в кімнату може ходити дружина ювеліра. Якщо обшукати будинок ювеліра, то за картиною можна знайти закритий сейф код 7-3-9, картина знаходиться в підвалі (Всі коди до сейфів Thief 4), де працює сам ювелір.
Йдіть далі до Годинникової вежі
Опинившись в невеликому місці, єдине вікно піднімаємо його, щоб відкрити і пройти через хату далі. Знову виходимо назовні, невеликий провулок. Праворуч від нас будуть розмовляти два стражника біля воріт, ривком проскакуємо наліво. Там бродить стражник, в світлому місці в кутку можна сховатися в шафу і почекати, коли він пройде повз нас. Далі будуть стояти ще два стражника і сміятися, чекаємо, коли на них накричить жінка з вікна зверху і вони підуть далі. Йдемо за ними, до труби, за яку можна зачепитися кігтем. Чіпляємося і по дошках доходимо до Годинникової Вежі.
Зустріньтеся з Бассо в «Буррике»
Оглядаємо наш притулок в годинниковій вежі, після чого вирушаємо в гСтоунмаркет на завдання. Внизу на площі розмовляють люди, Обходимо їх і добираємося до таверни «Кульгавий Буррик. Слухаємо голосіння Бассо, а після чого беремо у нього завдання вкрасти кільце.
Зустріньтеся з королевою жебраків
Йдемо спочатку до торговця чорним товаром стоять в провулку, дивимося його товари, що нас влаштовує купуємо. Після чого вирушаємо в інший район Морнингсайд до старої каплиці. Слухаємо історію королеви, отримуємо можливість поліпшення навичок
Розділ 2. Прах до праху
Проникніть на завод
Перед воротами на завод двоє стражників, спускаємося на мотузці вниз, з правої сторони від воріт буде гратчасті ворота, добираємося до них і зламуємо замок, проходимо далі до стіни заводу, ліземо по трубах до вентиляції в стіні, проникаємо всередину будівлі. Проповзаємо по вентиляції, до копошащегося біля манекена стражника. Стрибаємо на нього зверху і вирубуємо.
Пройдіть шляхом мертвих
Спускаємося вниз по сходах бачимо що мертвих підвішують за гаки. По верху ходить один стражник і знизу ще двоє, підкрадаємося до того що ходить один і оглушаем його. Проходимо далі і чіпляємося за гак.
Зачепившись за гак їдемо спостерігаючи за трупом попереду нас. Зістрибує, як тільки побачимо стоїть зліва стражника поки він не помітив нас. Проходимо під ним, на підлозі будуть валятися розбите скло. Розкриваємо замок двері, заходимо в інше приміщення і обшукуємо його.
Якщо у вас є гайковий ключ, то откручиваете гвинт біля грат в цьому ж приміщенні, проползаете до наступної решітки і проходите під трупами й стражниками далі. Якщо ж ні то йдете в двері прориваєтеся через стражників. До речі якщо простежити за двома стражниками, в коридорі з манекенами, то вони дійдуть до зачинених дверей, і будуть говорити про те, як її зламати. Зліва від неї буде лаз у стіні за яким ми можемо пролізти в схованку, з сидячим роботом за столом і сейфом. Код 3-1-4. (Всі коди і сейфи в Thief 4)
В іншому приміщенні буде спати стражник на стільці. В ящику навпроти нього буде лежати ключ від машинного відділення. Розкриваємо ящик і використовуємо ключ, щоб відкрити замкнені двері.
Знову чіпляємося за гак і їдемо далі з трупами. Перед наглядачем стражником зістрибує вниз. поки він не помітив нас. просуваємося прямо під підлогою. Дивимося сцену, як генерал забирає у трупа кільце.
Вкрадіть кільце у генерала
Піднімаємося наверх, стражники стоять біля печі, а в центрі столи з трупами. Піч постійно відкривається і закривається, даючи світло проміжками. Ховаємося за столами з трупами, чекаємо коли піч закриється і стане темно, в цей час ривком переміщаємося за столи з трупами. Двері в кабінет генерала закрита і нам треба знайти інший шлях. Праворуч від стражників, що стоять біля печі є, синя сітка з допомогою якої можна забратися вгору і залізти у вентиляцію.
Добираємося до сейфа генерала, нам потрібно його розкрити щоб дістати кільце. Звичайний пазл, вибираємо фігури які можемо прокрутити, і крутимо їх так, щоб вони збіглися один з одним.
Біжіть з заводу
Як тільки візьмемо кільце Корнеліуса, нас помітять, опустошаем сейф до кінця, і розкриваємо замок у дверях. Виходимо у двір в якому стоять два охоронця, швидко гасимо праворуч від нас водяними стрілами факел і перестрибуємо через перила. Якщо ні, стріл чекаємо коли вони розділяться і один з них піде прямо на нас, вламываем йому, а потім другого якщо теж помітить нас. Обходимо інших стражників, і пролазимо через дірку у воротах. опиняємося в темному приміщенні з якими возами. Ліземо по трубах до вікна.
Ми знаходимося у зовнішньому дворі заводу, йдучи далі по даху, вона обрушується під нами і ми падаємо вниз. Ховаємося в шафі, від перевіряючого стражника. Чекаємо коли він вийде, вилазимо у вікно, далі ривками перебираємося від укриття до укриття ховаючись від стражників. Йдемо в будинок зліва від закритих воріт, піднімаємося на другий поверх, а далі йдемо на дах до головних воріт. На цьому глава завершена.
Ідіть в Чорний провулок
Добираємося до нової локації Чорний провулок, нас там вже чекає Бассо, і відводить нас до нашого замовника, який дав замовлення на злодійство кільця Корнеліуса. Отримуємо від нього нове завдання викрасти рідкісну книгу в Будинку квітів.
Ідіть в притулок Ерін
Йдемо до завалу ящиків і проходимо між ними в іншу локацію. Як бачимо навколо стоїть багато стражників, можна за викручуватись намагаючись їх пройти, а можна просто тупо побігти вперед, до воріт і потрапити в південний квартал міста.
Далі все по класиці жанру ховаючись від стражників і намагаючись переміщатися по дахах доходимо до входу в млин Ерін. Вхід можна знайти стрибнувши у воду. Знаходимо невеликий закритий отвір в стіні, поруч в стіні є стирчить камінь, натискаємо на нього і вхід в притулок Ерін відкриється.
Обшукайте притулок Ерін
Включаємо концентрацію і дивимося, де дівчина поставила свої пастки. Не наступаємо на червоні квадрати, натискаємо перемикачі відключення пастки. Піднявшись по сходах і усунувши всі перешкоди, натискаємо ще один варіант, в підлозі відкриється прохід, зістрибує вниз.
Ловимо глюки, опиняємося в замкнутому приміщенні. Жінка просить, нас щоб ми знайшли самі ключ, а вона підкаже, коли ми будемо близько. Оглядаємо приміщення, коли знайдемо те, що потрібно, вона скаже «Іди за мною, до істини». Йдемо далі до її силуету, вона буде говорити «Ти близько». Підходимо до малюнків, взаємодіємо з ними.
Після того глюки пройдуть, підходимо до малюнка Гаррета і натискаємо на око, поруч відкриється потаємний відділ, беремо медальйон Ерін і залишаємо притулок через вікно.
Знайдіть Будинок кольорів
Прямуємо до будинку квітів куди вказує стрілка або орієнтуємося по карті. Перед входом буде піднятий дерев'яний міст, щоб його опустити праворуч натискаємо важіль. Йдемо до входу в іншу локацію міста
Розділ 3. Брудні таємниці
Знайдіть вхід у бордель
Праворуч від нас труться два стражника, кидаємо пляшку в сторону. щоб відвернути їхню увагу, а самі проскакуємо далі по коридору. Доходимо до двох людей. Стражник копається з замком і не може його відкрити. Чекаємо коли він відкриє двері і вони підуть далі, йдемо за ними або ж, якщо є гайковий ключ, поруч знаходимо сітку каналізації і просуваємося по ній. Проскакуємо ривком ще кількох стражників які зустрінуться по шляху.
Проникніть в Будинок квітів
Коли доберемося до центрального входу будинку кольорів, побачимо, двох стражників. Нам потрібно їх обійти. З правого боку від входу чіпляємося кігтем і ліземо вгору, йдемо по коридору до залізних воріт. Смикаємо важіль, щоб їх підняти. Проходимо далі смикаємо ще один важіль, щоб відкрити двері всередину.
Обшукайте бордель
Знаходимося всередині борделю, обшукуємо приміщення на дорогоцінні речі. За однією з-за фіранок, знаходиться кімната, в якій дівчина варить в баку опіум. Якщо у вас вже є кусачки, то проходимо до зачинених дверей в якусь підсобку. Всередині неї дірка в підлозі, зістрибує вниз і доповзаємо до бака, використовуємо кусачки, і повертаємо заслінки. Все в будинку засинають.
Якщо у вас немає з собою кусачок. Нам необхідно піднятися на другий поверх, якщо виглянути з-за фіранок в одній з кімнат ми побачимо, як спершись спиною до стіни стоїть охоронець, з його правого плеча знаходиться потрібна нам сходи. Обходимо його навколо справа за стіною, встигаючи гасити свічки. Охоронець в якийсь момент піде ховаємося в тіні. Як тільки він пройде піднімаємося сходами вгору. Там стоїть ще один охоронець. Чекаємо коли він повернеться до нас спиною, тоді оглушаем його або проскакуємо повз.
Заходимо в кімнату з бюстом на столі. З неї розкриваємо двері в покої Сяо-Сяо. На столі лежатиме щоденник. Оглядаємо покої, код від сейфа Сяо-Сяо 5-7-3. (Всі коди і сейфи в Thief 4)
Знайдіть і активуйте таємничий подіум
Обшукуємо картину на стіні, і знаходимо потаємний хід у будинку. Йдемо по таємному коридору підглядаючи за клієнтами, через щілини в стінах. Знаходимо стирчала палицю, в який потрібно вставити медальйон. Але перед цим необхідно знайти 4 символи. Включаємо концентрацію. Один символ буде видно на подряпаною стіні в самому коридорі, залишилися знайдете на стінах, підглядаючи за клієнтами.
Після того, як знайдете всі символи, беремо медальйон, на ньому будуть виділені символи, які ми знайшли, розставляємо їх вертикально і вставляємо в подіум. Навпаки відкриється двері
Дослідіть стародавні руїни
Пробираємося через завали, по дорозі нам будуть зустрічатися стародавні пастки, використовуємо концентрацію, щоб знаходити перемикачі. Спускаємося нижче в старі руїни. Коли пройдемо млин працює від води потрапимо в занедбану бібліотеку.
Знайдіть книжку в покинутій бібліотеці.
Обшукуємо бібліотеку, якщо подивитися на один з стелажів з книгами, то можна знайти потаємний хід у кімнату, на стіні побачимо знак чоловічка, за це отримаємо очко навичок. Обшукуємо інший стелаж з книгами, знаходимо прохід далі.
Увійдіть у центральну вежу
Доходимо до вентилів які провертають сходи, тут починається невелика головоломка, як поставити правильно сходів щоб пройти далі.
- Прокручуємо перший вентиль ставлячи сходи в положення, під ногами буде видно римська цифра I, спускаємося по ній до наступного вентиля. Забуваємо про цю драбину взагалі.
- Піднімаємося III сходах, не чіпаючи вентиль і не повертаючи її.
- Зістрибує вниз до II сходи, прокручуємо її від нас. Повертаємося назад до III сходах.
- Прокручуємо її до себе, піднімаємося по ній на вежу і зістрибує вниз на II
- Забираємося наверх стрибаємо через отвір в башту.
Заберіть книгу ритуалів
Всередині башти налаштовуємо символи на медальйоні, і вставляємо його в подіум. Відкриється книга беремо її.
Біжіть з стародавніх руїн
Піднімаємося по мотузці, над нами вище, проходимо по дошкам до наступної вежі, чіпляємося за іншу мотузку і по ній спускаємося вниз. Біжимо прямо, а потім ліворуч піднімаємося трохи вище щоб вийти на дошки над двома стражниками. Пробираємося по дошках прямо над ними. Далі рухаємося по целеуказателю по гвинтових сходах навколо вежі ховаючись від охоронців.
Добираємося до охоронця стоїть з факелом в центрі колон. Обходимо його, забираємося на ящики за його спиною і стрибаємо чіпляючись за мотузки над ним. Підтягуємося наверх. Далі йдемо по дощечках, розбігаємося і стрибаємо на уступи, на стіні. Просуваємося по цим уступах, виповзаємо під ліжком, в кімнаті в якій веселиться генерал.
Ідіть в «Кульгавого буррика«
Після того, як знаходимо пораненого поштового голуба, вирушаємо в таверну до Бассо. Дізнаємося від Одіна, що нашого друга забрали люди Барона. Він пропонує знайти якогось Джейкоба який зможе допомогти визволити Бассо. Вирушаємо в Грейстоун.
Глава 4. Друг в біді
Знайдіть Джейкоба в Грейстоуне
Проникніть в будинок
Добираємося до міського будинку інженера Іствіка. Зістрибує вниз. всюди ходить охорона, з обох сторін є проміжки між будинками, але там сидять собаки в клітинах, тому намагаємося, ходити тихо. щоб собаки не помітили нас і не підняли шум. З правого боку можна зайти в будинок і смикнути важіль, тоді включиться, фонтан і охорона відвернеться на нього звільняючи центральний прохід, у який ми можемо непомітно прослизнути.
Інший варіант з лівої сторони якщо подивитися вгору є куди вистрілити канатної стрілою. Піднімаємося по мотузці і за спиною охоронця на балконі проникаємо всередину будинку. І ще два варіанти збити тупою стрілою сходи вниз. У теплиці знайти потаємний вхід.
Підніміться в кабінет архітектора
Щоб пройти в кабінет архітектора, потрібно через теплицю біля центрального входу або проникнувши всередину будівлі, пройшовши на кухню і спустившись в невеликій підвальчик знайти прохід в таємний хід. Доходимо до ліфта, викликаємо його і піднімаємося нагору. Натискаємо ще одну кнопку, відкривається прохід бачимо повішеного Іствіка.
Знайдіть план фортеці в кабінеті і біжіть
Піднімаємося сходами нагору, обшукуємо картину, з під підлоги підніметься великий макет міста, з фортецею по середині. Нам потрібно вирішити головоломку Діорами. Підходимо до фортеці і повертаємо деталі, повторюючи точну копію, яку видно у вікно навпроти нас. Як тільки впораємося на стіні з'явиться план. Готуємося весь час бігти.
Ідіть і проникніть у фортецю
Добираємося до фортеці проповзаючи про проходу, на виході бачимо як фортеця палахкотить, йдемо в розбиті ворота, далі по трубопроводу йдемо до фортеці. Перехожим по трубі віз якої періодично виривається вогонь, вичікуючи потрібний момент. Як тільки пройдемо по ній вона обвалиться за нами. Попереду нас буде чекати вузький прохід і якийсь рухається прес, проскакуємо його.
Знайдіть і звільніть Бассо
Як бачимо робочий наривається на вогонь в стіні і згорає, нам треба пройти повз, ззаду є вентиль прокручуємо його, щоб вимкнути вогонь. Далі швидко пробігаємо задимлене приміщення, до вентиля прокручуємо його щоб відкрити прохід у стіні. Пролазимо туди, зістрибує вниз і розкриваємо замок у дверях. Заходимо всередину, в одного мертвого охоронця лежить трофей «В пам'ять про солдата». Викликаємо ліфт, їдемо вгору у в'язницю. Добираємося до камери Бассо і звільняємо його.
Знайдіть і відкрийте великий сейф
Піднімаємося на ліфті ще вище. Ліземо в люк вгорі в шахту ліфта, ліземо по вентиляції до важеля в кімнаті, натискаємо його, щоб опустити великий сейф. Для активації сейфа, натискаємо з правої і лівої сторони, кнопки за відведений час, вводимо перший код шифру сейфа 3-1-9. З'явиться генерал і не дасть нам ввести другий код до сейфу, він направить на нас варту.
Коли опинимося нагорі, ховаємося в тіні від шукають нас стражників, застрибаємо наверх і на панелі натискаємо кнопку, щоб вимкнути світло в приміщенні. Якщо піти назад від панелі невеликий проміжок, можна знайти трофей «Браслет: Сланцева змія». Тепер у приміщенні темно, ховаємося від стражників і добираємося до сейфа вводимо другий шифр 0-1-8.
Вкрадіть уламок Каменю Примали
Йдемо світиться квіткам до дверей, заходимо в якесь приміщення з ліжками. Слухаємо діалог Гаррета з Елін. Далі йдемо по коридору, з рук статуї беремо осколок. На цьому глава закінчена.
1 2