Проходження Thief 2014 | gameshare.com.ua - ігровий підхід

Проходження Thief 4 (2014)




Прохождение Thief 2014

«Кожен новий місто будується на кістках старого.

Якби ці камені могли говорити, щоб вони розповіли?»

 

Пролог. Падіння

Вибираємо собі рівень складності на якій будемо грати: шахрай, злодій, майстер, особлива. Починаємо проходження гри Thief в апартаментах. На ліжку спить п'яний чоловік, гасимо лампу, шукаємо в апартаментах цінні предмети: чашки, ложки, кишенькові годинники, які блищать в темноті. Також оглядаємо шафи і ящики. Після того як все буде зроблено вилазимо у вікно і проходимо по дошці до наступного будинку, розкриваємо закрите вікно, викруткою.

Потрапляємо на горище будинку. У клітках сидять птахи, обережно пересуваємося між клітинами, щоб птахи не налякалися і не підняли шум. Підходимо до картини і про шукаємо на ній прихований перемикач. Під час пошуку посередині екрана буде маленький кружечок, як тільки він підсвітить, буде означати, що ви знайшли перемикач — натискаємо його.

За картиною буде стояти закритий сейф, працюємо відмичками, щоб розкрити його. В середині будуть три гуртки, рухаємо мишкою, до тих пір, поки перший гурток не відобразиться. Проробляємо, так з кожним. Відкриваємо сейф всередині знаходимо блискуче кольє. Виходимо назовні через вікно. В ящику буде лежати канатна стріла. Натягуємо її і выстреливаем в анкерну балку, яка знаходиться над нами, ліземо вгору по мотузці.

 

 

Слідуйте за Ерін. Досягнете місце призначення

На даху зустрічаємо дівчину по імені Ерін, поговоривши з нею, готуйтеся до шлюбних ігор — біжіть за нею по дахах будинків, перестрибуючи перешкоди. У провулку, разом з дівчиною, акуратно пробираємося, як тільки вона залізе наверх і покине нас, обходимо говорять стражників з правого боку до сходів. Забираємося по ній. Елін запрыгнет з допомогою кігтя у вікно, ми ж проходимо по дошках і ламаємо лебідку, щоб опустилася сходи до нас.

Забираємося по сходах, і добираємося до вікна в будинок, проникаємо в нього.Всередині будинку відкриваємо двері, розкривши замкову щілину, потрапляємо в кімнату, обшукуємо її. Вибираємося з вікна доходимо до наступного закритого вікна, піднімаємо його, проникаємо всередину. Ми на місці призначення.

 

Пройдіть через сади

Рухаємося обережно за Ерін, тримаючись тіні і дивлячись, щоб камінь світла залишався темним. Підходимо до стражникові який стоїть у проході до нас спиною, чекаємо, коли його покличуть і він піде. Перестрибуємо через перила, перед нами буде текти вода, на «шифте» проходимо по ній, щоб нас не почув стражник на містку. Праворуч від цього стражника в уступі будуть лежати водяні стріли, підбираємо їх і выстреливаем в смолоскип висить навпроти стражника, щоб створити темряву. Вздовж стіни, де загасили факел на «шифте» проходимо воду.

Добираємося до Елін яка підслуховує двох охоронців, чекаємо коли вона вб'є одного з них, після чого чекаємо коли другий встане до нас спиною, підбираємося до нього і оглушаем його. оттаскиваем тіло за лавочку до Елін. Після чого зламуємо двері поряд

 

Зустріньте Ерін на даху

Перед нами на ящиках стоять пляшки, трохи далі стражник стоїть до нас обличчям. Беремо пляшку і кидаємо її йому за спину, щоб він відвернувся від нас, після чого з правого боку обходимо його, і забираємося на ящик, а потім на ворота, проходимо по верху воріт. Добираємося до висять мотузки, чіпляємося за неї і ліземо вище. Зустрічаємося з нашою супутницею на даху, і крадемо її кіготь.

Далі дивимося сцену з гри в якій Елін падає вниз у центр світу, а після цього нашого героя везуть на возі двоє робітників.

 

 

Розділ 1. Блокада

прохождение Thief 2014

Годинна башта в Thief стане нашим притулком злодійським

Ідіть в годинникову вежу

Рухаємося куди вказує напрямок, нашого орієнтира, використовуючи кіготь Елін. Піднімаємося наверх по сходах а потім кігтем ще вище, нам покажуть в дали вежу. Проходимо по балці над вулицею, по якій ходять стражники. В місті комендантську годину тому не можна потрапляти їм на очі. Після того, як пройдемо праворуч зістрибує на дошки, йдемо з ним до упору і зістрибує на ящики. Опиняємося в провулку, можна обікрасти мужика який стоїть над трупом і оглушити. Праворуч від нього є сходи чіпляємося кігтем щоб до неї потягнуться.

Піднімаємося по сходах, після чого зістрибує вниз, зламуємо гратчасту двері ліворуч. Заходимо всередину відсуваємо балку потрапляємо в двір каменотесів.

 

Мінуйте замкнені ворота

Обережно зістрибує вниз, поки стражники нас не бачать. Вони ходять по колу, в центрі двору, стоїть віз, добираємося до неї, а потім відразу в глухий кут навпроти, знову перечікувати, коли пройде стражники, підходимо до ювелірної крамниці зліва від провулка, розкриваємо двері.

Всередині знаходиться стражник, швидко і непомітно підбираємося до нього і оглушаем або ховаємося, не забуваємо закрити за собою двері, щоб нічого не почула охорона на вулиці. У цій же кімнаті, праворуч від дверей в яку ми ввійшли під фіранками розкриваємо ящик, в ньому лежить інкрустована маска. Піднімаємося на другий поверх, там повинен спати стражник на стільці, прямо по коридору відкрите вікно, через яке можна залишити ювелірний магазин, будьте обережні, з кімнати в кімнату може ходити дружина ювеліра. Якщо обшукати будинок ювеліра, то за картиною можна знайти закритий сейф код 7-3-9, картина знаходиться в підвалі (Всі коди до сейфів Thief 4), де працює сам ювелір.

 

Йдіть далі до Годинникової вежі

Опинившись в невеликому місці, єдине вікно піднімаємо його, щоб відкрити і пройти через хату далі. Знову виходимо назовні, невеликий провулок. Праворуч від нас будуть розмовляти два стражника біля воріт, ривком проскакуємо наліво. Там бродить стражник, в світлому місці в кутку можна сховатися в шафу і почекати, коли він пройде повз нас. Далі будуть стояти ще два стражника і сміятися, чекаємо, коли на них накричить жінка з вікна зверху і вони підуть далі. Йдемо за ними, до труби, за яку можна зачепитися кігтем. Чіпляємося і по дошках доходимо до Годинникової Вежі.

 

 

Зустріньтеся з Бассо в «Буррике»

Оглядаємо наш притулок в годинниковій вежі, після чого вирушаємо в гСтоунмаркет на завдання. Внизу на площі розмовляють люди, Обходимо їх і добираємося до таверни «Кульгавий Буррик. Слухаємо голосіння Бассо, а після чого беремо у нього завдання вкрасти кільце.

 

 

Зустріньтеся з королевою жебраків

Йдемо спочатку до торговця чорним товаром стоять в провулку, дивимося його товари, що нас влаштовує купуємо. Після чого вирушаємо в інший район Морнингсайд до старої каплиці. Слухаємо історію королеви, отримуємо можливість поліпшення навичок

 

 

Розділ 2. Прах до праху

Проникніть на завод

Перед воротами на завод двоє стражників, спускаємося на мотузці вниз, з правої сторони від воріт буде гратчасті ворота, добираємося до них і зламуємо замок, проходимо далі до стіни заводу, ліземо по трубах до вентиляції в стіні, проникаємо всередину будівлі. Проповзаємо по вентиляції, до копошащегося біля манекена стражника. Стрибаємо на нього зверху і вирубуємо.

 

Пройдіть шляхом мертвих

Спускаємося вниз по сходах бачимо що мертвих підвішують за гаки. По верху ходить один стражник і знизу ще двоє, підкрадаємося до того що ходить один і оглушаем його. Проходимо далі і чіпляємося за гак.

Зачепившись за гак їдемо спостерігаючи за трупом попереду нас. Зістрибує, як тільки побачимо стоїть зліва стражника поки він не помітив нас. Проходимо під ним, на підлозі будуть валятися розбите скло. Розкриваємо замок двері, заходимо в інше приміщення і обшукуємо його.

Якщо у вас є гайковий ключ, то откручиваете гвинт біля грат в цьому ж приміщенні, проползаете до наступної решітки і проходите під трупами й стражниками далі. Якщо ж ні то йдете в двері прориваєтеся через стражників. До речі якщо простежити за двома стражниками, в коридорі з манекенами, то вони дійдуть до зачинених дверей, і будуть говорити про те, як її зламати. Зліва від неї буде лаз у стіні за яким ми можемо пролізти в схованку, з сидячим роботом за столом і сейфом. Код 3-1-4. (Всі коди і сейфи в Thief 4)

прохождение Thief 4

Робота ми повинні побачити в кімнаті з сейфом

В іншому приміщенні буде спати стражник на стільці. В ящику навпроти нього буде лежати ключ від машинного відділення. Розкриваємо ящик і використовуємо ключ, щоб відкрити замкнені двері.

Знову чіпляємося за гак і їдемо далі з трупами. Перед наглядачем стражником зістрибує вниз. поки він не помітив нас. просуваємося прямо під підлогою. Дивимося сцену, як генерал забирає у трупа кільце.

 

Вкрадіть кільце у генерала

Піднімаємося наверх, стражники стоять біля печі, а в центрі столи з трупами. Піч постійно відкривається і закривається, даючи світло проміжками. Ховаємося за столами з трупами, чекаємо коли піч закриється і стане темно, в цей час ривком переміщаємося за столи з трупами. Двері в кабінет генерала закрита і нам треба знайти інший шлях. Праворуч від стражників, що стоять біля печі є, синя сітка з допомогою якої можна забратися вгору і залізти у вентиляцію.

Добираємося до сейфа генерала, нам потрібно його розкрити щоб дістати кільце. Звичайний пазл, вибираємо фігури які можемо прокрутити, і крутимо їх так, щоб вони збіглися один з одним.

Прохождение Thief 2014

Так виглядає зібрана картина в сейфі генерала

 

Біжіть з заводу

Як тільки візьмемо кільце Корнеліуса, нас помітять, опустошаем сейф до кінця, і розкриваємо замок у дверях. Виходимо у двір в якому стоять два охоронця, швидко гасимо праворуч від нас водяними стрілами факел і перестрибуємо через перила. Якщо ні, стріл чекаємо коли вони розділяться і один з них піде прямо на нас, вламываем йому, а потім другого якщо теж помітить нас. Обходимо інших стражників, і пролазимо через дірку у воротах. опиняємося в темному приміщенні з якими возами. Ліземо по трубах до вікна.

Ми знаходимося у зовнішньому дворі заводу, йдучи далі по даху, вона обрушується під нами і ми падаємо вниз. Ховаємося в шафі, від перевіряючого стражника. Чекаємо коли він вийде, вилазимо у вікно, далі ривками перебираємося від укриття до укриття ховаючись від стражників. Йдемо в будинок зліва від закритих воріт, піднімаємося на другий поверх, а далі йдемо на дах до головних воріт. На цьому глава завершена.

 

Ідіть в Чорний провулок

Добираємося до нової локації Чорний провулок, нас там вже чекає Бассо, і відводить нас до нашого замовника, який дав замовлення на злодійство кільця Корнеліуса. Отримуємо від нього нове завдання викрасти рідкісну книгу в Будинку квітів.

 

Ідіть в притулок Ерін

Йдемо до завалу ящиків і проходимо між ними в іншу локацію. Як бачимо навколо стоїть багато стражників, можна за викручуватись намагаючись їх пройти, а можна просто тупо побігти вперед, до воріт і потрапити в південний квартал міста.

Далі все по класиці жанру ховаючись від стражників і намагаючись переміщатися по дахах доходимо до входу в млин Ерін. Вхід можна знайти стрибнувши у воду. Знаходимо невеликий закритий отвір в стіні, поруч в стіні є стирчить камінь, натискаємо на нього і вхід в притулок Ерін відкриється.

 

Обшукайте притулок Ерін

Включаємо концентрацію і дивимося, де дівчина поставила свої пастки. Не наступаємо на червоні квадрати, натискаємо перемикачі відключення пастки. Піднявшись по сходах і усунувши всі перешкоди, натискаємо ще один варіант, в підлозі відкриється прохід, зістрибує вниз.

Ловимо глюки, опиняємося в замкнутому приміщенні. Жінка просить, нас щоб ми знайшли самі ключ, а вона підкаже, коли ми будемо близько. Оглядаємо приміщення, коли знайдемо те, що потрібно, вона скаже «Іди за мною, до істини». Йдемо далі до її силуету, вона буде говорити «Ти близько». Підходимо до малюнків, взаємодіємо з ними.

Після того глюки пройдуть, підходимо до малюнка Гаррета і натискаємо на око, поруч відкриється потаємний відділ, беремо медальйон Ерін і залишаємо притулок через вікно.

 

Знайдіть Будинок кольорів

Прямуємо до будинку квітів куди вказує стрілка або орієнтуємося по карті. Перед входом буде піднятий дерев'яний міст, щоб його опустити праворуч натискаємо важіль. Йдемо до входу в іншу локацію міста

 

 

Розділ 3. Брудні таємниці

Знайдіть вхід у бордель

Праворуч від нас труться два стражника, кидаємо пляшку в сторону. щоб відвернути їхню увагу, а самі проскакуємо далі по коридору. Доходимо до двох людей. Стражник копається з замком і не може його відкрити. Чекаємо коли він відкриє двері і вони підуть далі, йдемо за ними або ж, якщо є гайковий ключ, поруч знаходимо сітку каналізації і просуваємося по ній. Проскакуємо ривком ще кількох стражників які зустрінуться по шляху.

 

Проникніть в Будинок квітів

Коли доберемося до центрального входу будинку кольорів, побачимо, двох стражників. Нам потрібно їх обійти. З правого боку від входу чіпляємося кігтем і ліземо вгору, йдемо по коридору до залізних воріт. Смикаємо важіль, щоб їх підняти. Проходимо далі смикаємо ще один важіль, щоб відкрити двері всередину.

 

Обшукайте бордель

Знаходимося всередині борделю, обшукуємо приміщення на дорогоцінні речі. За однією з-за фіранок, знаходиться кімната, в якій дівчина варить в баку опіум. Якщо у вас вже є кусачки, то проходимо до зачинених дверей в якусь підсобку. Всередині неї дірка в підлозі, зістрибує вниз і доповзаємо до бака, використовуємо кусачки, і повертаємо заслінки. Все в будинку засинають.

Якщо у вас немає з собою кусачок. Нам необхідно піднятися на другий поверх, якщо виглянути з-за фіранок в одній з кімнат ми побачимо, як спершись спиною до стіни стоїть охоронець, з його правого плеча знаходиться потрібна нам сходи. Обходимо його навколо справа за стіною, встигаючи гасити свічки. Охоронець в якийсь момент піде ховаємося в тіні. Як тільки він пройде піднімаємося сходами вгору. Там стоїть ще один охоронець. Чекаємо коли він повернеться до нас спиною, тоді оглушаем його або проскакуємо повз.

Заходимо в кімнату з бюстом на столі. З неї розкриваємо двері в покої Сяо-Сяо. На столі лежатиме щоденник. Оглядаємо покої, код від сейфа Сяо-Сяо 5-7-3. (Всі коди і сейфи в Thief 4)

 

Знайдіть і активуйте таємничий подіум

Обшукуємо картину на стіні, і знаходимо потаємний хід у будинку. Йдемо по таємному коридору підглядаючи за клієнтами, через щілини в стінах. Знаходимо стирчала палицю, в який потрібно вставити медальйон. Але перед цим необхідно знайти 4 символи. Включаємо концентрацію. Один символ буде видно на подряпаною стіні в самому коридорі, залишилися знайдете на стінах, підглядаючи за клієнтами.

Після того, як знайдете всі символи, беремо медальйон, на ньому будуть виділені символи, які ми знайшли, розставляємо їх вертикально і вставляємо в подіум. Навпаки відкриється двері

прохождение Thief 2014

Складаємо символи, в медальйоні Ерін, щоб вставити його в подіум

 

Дослідіть стародавні руїни

Пробираємося через завали, по дорозі нам будуть зустрічатися стародавні пастки, використовуємо концентрацію, щоб знаходити перемикачі. Спускаємося нижче в старі руїни. Коли пройдемо млин працює від води потрапимо в занедбану бібліотеку.

 

Знайдіть книжку в покинутій бібліотеці.

Обшукуємо бібліотеку, якщо подивитися на один з стелажів з книгами, то можна знайти потаємний хід у кімнату, на стіні побачимо знак чоловічка, за це отримаємо очко навичок. Обшукуємо інший стелаж з книгами, знаходимо прохід далі.

 

 

Увійдіть у центральну вежу

Доходимо до вентилів які провертають сходи, тут починається невелика головоломка, як поставити правильно сходів щоб пройти далі.

    • Прокручуємо перший вентиль ставлячи сходи в положення, під ногами буде видно римська цифра I, спускаємося по ній до наступного вентиля. Забуваємо про цю драбину взагалі.
    • Піднімаємося III сходах, не чіпаючи вентиль і не повертаючи її.
    • Зістрибує вниз до II сходи, прокручуємо її від нас. Повертаємося назад до III сходах.
    • Прокручуємо її до себе, піднімаємося по ній на вежу і зістрибує вниз на II
    • Забираємося наверх стрибаємо через отвір в башту.

 

Заберіть книгу ритуалів

Всередині башти налаштовуємо символи на медальйоні, і вставляємо його в подіум. Відкриється книга беремо її.

 

Біжіть з стародавніх руїн

Піднімаємося по мотузці, над нами вище, проходимо по дошкам до наступної вежі, чіпляємося за іншу мотузку і по ній спускаємося вниз. Біжимо прямо, а потім ліворуч піднімаємося трохи вище щоб вийти на дошки над двома стражниками. Пробираємося по дошках прямо над ними. Далі рухаємося по целеуказателю по гвинтових сходах навколо вежі ховаючись від охоронців.

Добираємося до охоронця стоїть з факелом в центрі колон. Обходимо його, забираємося на ящики за його спиною і стрибаємо чіпляючись за мотузки над ним. Підтягуємося наверх. Далі йдемо по дощечках, розбігаємося і стрибаємо на уступи, на стіні. Просуваємося по цим уступах, виповзаємо під ліжком, в кімнаті в якій веселиться генерал.

 

 

Ідіть в «Кульгавого буррика«

Після того, як знаходимо пораненого поштового голуба, вирушаємо в таверну до Бассо. Дізнаємося від Одіна, що нашого друга забрали люди Барона. Він пропонує знайти якогось Джейкоба який зможе допомогти визволити Бассо. Вирушаємо в Грейстоун.

 

 

Глава 4. Друг в біді

Знайдіть Джейкоба в Грейстоуне

Проникніть в будинок

Добираємося до міського будинку інженера Іствіка. Зістрибує вниз. всюди ходить охорона, з обох сторін є проміжки між будинками, але там сидять собаки в клітинах, тому намагаємося, ходити тихо. щоб собаки не помітили нас і не підняли шум. З правого боку можна зайти в будинок і смикнути важіль, тоді включиться, фонтан і охорона відвернеться на нього звільняючи центральний прохід, у який ми можемо непомітно прослизнути.

Інший варіант з лівої сторони якщо подивитися вгору є куди вистрілити канатної стрілою. Піднімаємося по мотузці і за спиною охоронця на балконі проникаємо всередину будинку. І ще два варіанти збити тупою стрілою сходи вниз. У теплиці знайти потаємний вхід.

 

Підніміться в кабінет архітектора

Щоб пройти в кабінет архітектора, потрібно через теплицю біля центрального входу або проникнувши всередину будівлі, пройшовши на кухню і спустившись в невеликій підвальчик знайти прохід в таємний хід. Доходимо до ліфта, викликаємо його і піднімаємося нагору. Натискаємо ще одну кнопку, відкривається прохід бачимо повішеного Іствіка.

 

Знайдіть план фортеці в кабінеті і біжіть

Піднімаємося сходами нагору, обшукуємо картину, з під підлоги підніметься великий макет міста, з фортецею по середині. Нам потрібно вирішити головоломку Діорами. Підходимо до фортеці і повертаємо деталі, повторюючи точну копію, яку видно у вікно навпроти нас. Як тільки впораємося на стіні з'явиться план. Готуємося весь час бігти.

 

 

Ідіть і проникніть у фортецю

Добираємося до фортеці проповзаючи про проходу, на виході бачимо як фортеця палахкотить, йдемо в розбиті ворота, далі по трубопроводу йдемо до фортеці. Перехожим по трубі віз якої періодично виривається вогонь, вичікуючи потрібний момент. Як тільки пройдемо по ній вона обвалиться за нами. Попереду нас буде чекати вузький прохід і якийсь рухається прес, проскакуємо його.

 

Знайдіть і звільніть Бассо

Як бачимо робочий наривається на вогонь в стіні і згорає, нам треба пройти повз, ззаду є вентиль прокручуємо його, щоб вимкнути вогонь. Далі швидко пробігаємо задимлене приміщення, до вентиля прокручуємо його щоб відкрити прохід у стіні. Пролазимо туди, зістрибує вниз і розкриваємо замок у дверях. Заходимо всередину, в одного мертвого охоронця лежить трофей «В пам'ять про солдата». Викликаємо ліфт, їдемо вгору у в'язницю. Добираємося до камери Бассо і звільняємо його.

 

Знайдіть і відкрийте великий сейф

Піднімаємося на ліфті ще вище. Ліземо в люк вгорі в шахту ліфта, ліземо по вентиляції до важеля в кімнаті, натискаємо його, щоб опустити великий сейф. Для активації сейфа, натискаємо з правої і лівої сторони, кнопки за відведений час, вводимо перший код шифру сейфа 3-1-9. З'явиться генерал і не дасть нам ввести другий код до сейфу, він направить на нас варту.

Коли опинимося нагорі, ховаємося в тіні від шукають нас стражників, застрибаємо наверх і на панелі натискаємо кнопку, щоб вимкнути світло в приміщенні. Якщо піти назад від панелі невеликий проміжок, можна знайти трофей «Браслет: Сланцева змія». Тепер у приміщенні темно, ховаємося від стражників і добираємося до сейфа вводимо другий шифр 0-1-8.

 

Вкрадіть уламок Каменю Примали

Йдемо світиться квіткам до дверей, заходимо в якесь приміщення з ліжками. Слухаємо діалог Гаррета з Елін. Далі йдемо по коридору, з рук статуї беремо осколок. На цьому глава закінчена.

 




 



1 2

Проходження Thief 4 (2014)




Глава 5. Знедолені

Вирушаємо на зустріч з Бассо в таверну «Спокій Сирени». Поговоривши з ним просимо у нього човен. Разом з ним пливемо в притулок Мойри.

 

 

Зайдіть в притулок і дізнайтеся де утримували Ерін

Прямуємо до притулку Мойри. Підходимо до головного входу. Розпочнеться всяка містика й шептання, відкриється двері всередину, заходимо. Дивимося в щілину, побачимо притулок всередині, потім з'явиться несподівано з'явиться особа Ерін (що шалено мене налякало), після цього відкриється двері, потрапляємо в жіноче відділення. Піднімаємося на другий поверх і розкриваємо замок в шафі, читаємо документ про нового пацієнта, молодій дівчині.

Йдемо через гвинтову двері в інше приміщення. Знайдемо зачинені залізні двері до якої потрібен ключ, що знаходиться в чоловічому відділенні притулку. Йдемо в іншу гвинтову двері в прямий коридор, йдемо за ним до наступної гвинтовий двері, заходимо. Знаходимо вентиль прокручуємо його, щоб підняти ґрати, проходимо ще одну кручені сходи.

Оглядаємо палати пацієнтів, в однієї з палат є пролом в стіні, проповзаємо через нього в іншу палату, там і лежить потрібний нам ключ. Нас почне переслідувати якийсь привид. Намагаємося не створювати шуму. Біжимо назад до дверей, використовуємо ключ, заходимо всередину і прокручуємо вентиль, відкриється решітка, де кров на підлозі. Йдемо туди.

Знову потрапляємо в приміщення. де багато палат, обшукуємо їх. Якщо зламати одну з кімнат, нас відкине, а звідти буде бити яскраве світло і з'явиться якийсь силует. Нам потрібно потрапити в кімнату яка знаходиться в центрі і в якій горить світло, двері з обох сторін закриті. Шукаємо подряпану стіну, забираємося на невеликий карниз, по ньому проходимо до невеличкого віконечка, зістрибує в кімнату, читаємо записи. тим же самим шляхом вилазимо.

 

Ідіть в процедурний центр. Знайдіть кімнату 3F

Після того. як прочитаємо запису про Елін, відкриється прохід завалений лікарняними колясками. Пробираємося через завали матраців і стільців відсуваємо балку.

Проходимо в двері посередині, зістрибує вниз на балку, з неї на підлогу. Спускаємося вниз по гвинтових сходах. Пролазимо під гратами. Потрапляємо у відділення з небезпечними пацієнтами. Дивимося в щілини за пацієнтами. Кнопки на дверях не працюють, так як немає енергії. Йдемо до важеля генератора і запускаємо його. Звідки ми прийшли і де знаходиться потрібна нам камера 3F перекритий шлях ґратами. Натискаємо кнопку, щоб відкрити всі камери.Заходимо в порожню камеру (дивимося сейф у стіні навпроти і через дірку в стіні ліземо в необхідну нам кімнату. Беремо шприц на стільці, дивимося кат сцену. Коли зліземо зі стільця навпаки побачимо, як в коридорі один псих б'є іншого. у першій кімнаті праворуч є сейф у стіні поряд з дверима код 7-3-1.

 

Спускайтеся на нижній поверх притулку

Нам потрібно обійти літає психа між камер, підпалюємо за допомогою вогняних стріл, розлиту нафту під психами, або ж обходимо їх за нововиявленими камер, між камерами розламані решітки, в стінах, тому можна між ними пересуватися. Коли доберемося до психа весь час нажимающего кнопку, піднімаючи камеру з трупом вгору вниз, зістрибує ззаду цієї камери вниз, коли вона підніметься пролазимо під нею до грат, відкручуємо болти.

Ліземо по залізниці шахті, до важеля, натискаємо його щоб підняти ґрати, потрапляємо в стару в'язницю. Просуваємося куди вказує мету. Добираємося до столу який стоїть під ліхтарем.

 

Знайдіть камеру Ерін

В старій в'язниці, бродять мутанти. Вони дуже добре реагують на шум, але нічого не бачать (не відкривають очі) до тих пір, поки щось не запідозрять. Мутанти також бояться світла, всюди розташовуються кнопки для включення світла. Включаємо з допомогою них світло. Також всюди стоять глечики які в які можна стріляти тупою стрілою привертаючи їх увагу.

Добираємося до захаращення ящиків проходимо між ними, Включаємо вимикач, щоб увімкнути світло в коридорі, в камерах почнуть бунтувати мутанти, ривком проскакуємо камери. Нас хапають мутанти, опиняємося в якомусь тунелі зі світними маками. Йдемо за ним вперед. Заходимо в камеру зі світлом. Йдемо до наступної камері зі світлом, всередині забираємося по ліжкам наверх. У картині Гаррретта розкриваємо замок. Йдемо в наступну камеру до дівчини. Дивимося сцену. Опиняємося на виході з притулку.

 

 

Глава 6. Одинак

Проникніть в маєтку Барона

Йдемо до маєтку Норткрест в Олдейле. Пробираємося до входу через охоронців, перед входом до маєтку можна, будуть з боків вести дві сходи до центрального проходу, по боках будуть стояти охоронці і дивитися. Через центральний вхід не увійти в маєтку. Нам потрібно піднятися з лівого боку по сходах і обійти будинок ліворуч.

Там біля входу в підвал будуть стояти 3 охоронця. Чекаємо коли вони трохи розійдуться, після чого перестрибуємо через перила і зістрибує в підвал, розкриваємо замок до дверей. У підвалі доходимо до ящиків, пробираємося через них і піднімаємо балку.

 

Викличте Барона на розмову в його кабінеті

Йдемо до дверей, попереду нас коридор, обережно в ньому пастки, використовуємо кусачки щоб їх відключити. Проходимо далі. По сходах можна піднятися на перший поверх особняка. На другий поверх можна піднятися по сходах, обійшовши охорону або з їдальнею з допомогою кігтя поруч з головним входом в їдальню. На першому поверсі в кімнаті з каміном, диваном і столом з шахами можна знайти сейф, шифр 0-1-7

 

Додатково: Проникніть в таємну кімнату.

На другому поверсі разом де встановлені пастки (можна відключати стріляючи з лука) поруч на підлозі лежить червоний килимок і висить картина, оглядаємо її, за нею знаходиться вхід до таємної кімнати.Потрапляємо в стару каплицю.

Прохождение Thief 4

Таємна кімната знаходиться на другому поверсі в місці де зазначено на карті

Прохождение Thief 2014

картина яку треба обшукати щоб увійти в таємну кімнату

 

Як бачимо з двох сторін стоять два позолочених лева, нам потрібно на обох зібрати правильно герб, чи можна заглянути всередину і подивитися як стоять механізми — зазублини повинні дивитися в ту сторону куди дивляться голови лева. Якщо голова лева повернулася в бік і загорілися очі значить ми все зробили правильно. Отримуємо трофей «Серце лева».

Прохождение Thief 4

Потрібно щоб всі щербини у львові дивилися в одну сторону

 

Доходимо до входу в башту досліджень, Головний вхід закритий. Поруч ліземо по шухлядах наверх проникаємо в кімнату з трубами. Забираємося з допомогою труб наверх в невеликий прохід. Зістрибує в приміщенні поруч з закритим ліфтом. Сходи нагору обривається, тому забираємося вгору по зовнішній стороні ліфта. Коли доберемося до певної точки ліфт поїде, чекаємо коли він зупиниться і ліземо далі. Добираємося до сходів і зістрибує на неї. Піднімаємося в кабінет Барона.

Поспілкувавшись з Бароном розуміємо, що працюючи на Оріона, ми працювали на лиходія. Він всього лише навсього використовував нашого героя для збору потрібних інгредієнтів і для створення ритуалу вилучення Примали з Ерін. І останнім інгредієнтом є сам Гарретт.

 

Ідіть в урочистий зал.

Спускаємося на ліфті вниз. Розкриваємо двері до вестибюлю. Всюди стражники, выстреливаем в люстру щоб привернути їх увагу до неї, спускаємося трохи нижче по сходах на другий поверх і йдемо прямо в протилежну сторону вестибюля, потім повертаємо наліво. Тут теж багато охорони відволікаємо увагу кинутої пляшкою або використовуємо задушливі стріли. Ліземо на ящик і назовні в урочистий зал.

 

Знайдіть вхід у лабораторію Барона

Уважно оглядаємо урочистий зал, там де ми у протилежній стороні звідки ми вийшли в стіні повинен бути стирчить цегла, натискаємо на нього, на стіні відкриється таємний прохід. Заходимо всередину натискаємо важіль, відкриється залізні двері. Спускаємося в лабораторію Барона.

 

Заберіть уламок Каменю Примали

В лабораторії навпроти нас якесь велике пристрій, всередині якого знаходиться осколок Примали. Смикаємо важіль, щоб запустити пристрій. Йдемо до двох вентилів. Один з них піднімає і опускає крутяться півсфери, інший збільшує і зменшує швидкість їх обертання.

Ставимо півсфери так, поки вони не почнуть трястися і видавати дивний звук, це відбувається коли між ними є тріщина на склі. Після чого збільшуємо їх швидкість. Якщо все зробили правильно тоді скло трісне. Робимо так у всіх місцях, де утворюються нові дірочки-тріщини. Потрібно перемістити так три рази сфери. Після чого забираємо скло не витримає. Забираємо осколок.

 

Вийдіть з каналізації. Пройдіть по мосту

Прохождение Thief 4

Знаходимо маленький прохід через який можна пройти далі, ліворуч буде видно палаючий місто через решітки на вікнах. Вибираємося до мосту. Нам треба перебратися через проліт між опорами мосту. Через вогонь не треба йти до того місця де прив'язано човен. З причалу поруч тупою стрілою стріляємо по влаштуванню утримує човен на мотузці. Човен зірветься і застрягне між причалами, по ній проходимо на іншу сторону.

В іншому прольоті моста просто перестрибуємо з причалу на причал. Піднімаємося на міст по напівзруйнованим дощок прибудованими поруч і мотузці. З мотузки зістрибує на уступ, з уступу піднімаємося трохи вище з допомогою кігтя, потрапляємо всередину мосту.

Всередині моста швидко поширюється вогонь, тому швидко пробігаємо його вибігаючи на палаючу площу, Чекаємо коли впаде якийсь диван, праворуч забираємося наверх, з допомогою кігтя. Стрибаємо на мотузку поряд з повішеним людиною. Забираємося вгору, перестрибуючи з мотузки на мотузку добираємося в розлом в стіні. Біжимо з палаючого приміщення ще до однієї мотузці, піднімаємося вгору, зістрибує куди нас розгорне і пробираємося через гарячі дошки до краю моста.

Йдемо по уступу до даху палаючого будинку, першу черепицю швидко проскакуємо або провалимося вниз. Далі подорожуємо по черепиці будинків і по дошках до площі перед воротами. З даху зістрибує на невеликий уступ, з нього на площу. Пролазимо між дошками, потрапляємо на розвідний міст.

Коли міст раптово впаде, швидко орієнтуємося і перестрибуємо на велику балку пробігаємо по ній і стрибаємо на основу мосту. Біжимо до причалів і перестрибуємо на іншу сторону. Справа знову збираємося наверх і біжимо по дощок і балок. Прогинаємося під б'є вогнем. Перед нами знову обвалиться міст попереду, біжимо до будівлі зліва стрибаємо у вікно. Кімната перевертається, ліземо вгору і біжимо по нападає бруківки перестрибуючи обрив.

 

 

Глава 7. Таємний місто

Увійдіть в головний зал собору

Прямуємо до собору в Старий квартал. Перед нами буде залізна решітка, яку можна розкрити і спробувати прорватися через стражників. Але краще всього пройти прямо з окопів. Якщо дійдемо до кінця, той буде глухий кут, в який зверху скидають трупи. Не доходячи до цього тупика можна знайти невеликий лаз наверх. Далі відволікаємо охорону залазимо по шухлядах наверх, біжимо вперед по риштованнях ліземо вгору і так далі виходимо в яму собору.

Якщо підемо через ґрати, то водяний стрілою гасимо вогонь поруч зі стражником і вороною в клітці. оглушаем його. По шухлядах перелазить на іншу сторону. Після чого ховаємося і стрілою стріляємо в дзвін, щоб нам відкрили двері. Чекаємо коли пройде охорона проникаємо всередину ями.

Нам потрібно дістатися до ліфта для припасів. Тут досить складно, описати процес проходження через охорону, все залежить від ваших умінь ховатися або оглушати і гасити вогні. Добираємося до важеля, натискаємо його, чекаємо коли він приїде. Заходимо всередину натискаємо кнопку спуститися вниз.

 

Ідіть у місто Опромінених.

Стрибаємо з ліфта на уступ в стіні, проповзаємо по гратам уздовж стіни до кінця, зістрибує вниз, йдемо по шахті. Всередині буде пастка, вимикач знаходиться позаду нас нагорі, можна забратися по шухлядах.

Виходимо з шахти піднімаємося сходами і перестрибуємо, пролом сходи, забираємося по шухлядах до охорони. Далі по дорозі нам треба йти в Завантажувальний док: всередині, відразу при вході, зліва буде безвихідь там є ще один сейф код 6-7-3. Рухаємося далі вгору по зовнішнім катакомбах, проходимо через вузькі тунелі. Вибираємося до мутантів.

Обходимо мутантів зліва, натягуючи канат на балці, по канатах стрибаємо на іншу сторону, безшумно добираємося до вентиля. Поряд з вентилем буде кнопка, включаємо світло, крутимо його, щоб відкрити ворота. Заходимо всередину, праворуч від нас буде пастка, піднімаємося по сходах до труби з якої йде вогонь, чекаємо коли пройде чергова хвиля вогню, крутимо вентиль. Тепер пастки відключені можна йти через них.

Заходимо в двері, далі забираємося наверх по сходах і скриньок, до стражників за ґратами. Забираємося трохи вище, щоб опинитися над ними. Чекаємо коли вони розійдуться. Проходимо через літає стражника в розколину. Потрапляємо в комору, розколину за нами завалить. Крутимо вентиль щоб відкрити залізні двері. Потрапляємо в лігво Опромінених.

 

 

Проникніть в ротонду

Обходимо стражника який треться на мосту — тушкуємо факел, і ривками прориваємося через це місце. Добираємося до стражників що стоять біля воза, їх обходимо поверху, через вікно проникаємо в Ротонду. Крутимо вентиль, щоб відкрити велику двері, дивимося проповідь з Одіном. Ходимо в глюки знаходячи третій стовпчик.

 

Проберитесь повз Ловця злодіїв

Можна вбити генерала, для цього ховаємося від нього за ящиками, і стовпами, стріляючи в нього з лука. Нас він вбиває, як правило з одного удару, тому діємо обережно. Наприкінці коли у нього залишиться мало життів і він стане на коліна підходимо до нього і добиваємо його.

Або ж потрібно прокрутити вентилі, щоб відкрити ворота, після чого водяній стрілою загасити факел біля дверей, розкрити замок і пройти далі. До речі, під час бою теж можна гасити факели, щоб створювати морок. Для мене було набагато економічніше не вбивати генерала. Але зате пройти набагато простіше якщо все ж битися з ним, бо він заважає розкрити складний замок і у нього можна взяти трофей «Кільце з бурштином». Хоча можна спробувати і викрасти його. Дерзайте!

 

Глава 8 Ранковий світло

Дізнайтеся куди Оріон Забрав Ерін

Нам треба вибратися з тунелю, попереду буде ходити один мутант, йдемо за ним за його спиною, коли він дійде до дверей усім у кутку трохи лівіше, чекаємо коли він розвернеться і піде назад. Розкриваємо замок у дверях. Заходимо в наступне приміщення. Мутанти дуже добре чують, але погано бачать якщо їх не турбувати, тому можна проповзати поруч з ними. Йдемо по рейках до дверей, розкриваємо замок йдемо далі.

 

Проникніть на корабель «Ранкового світла»

Як бачимо стоїть великий корабель Опромінених. Йдемо далі виходимо до скель старого міста. Проповзаємо з кам'яного тунелю який виходить до обриву, ліземо по трубах на стіні з лівого боку. Далі потрібно піднятися по вузькій сходах нагору, через стражників. Тушкуємо факели ховаємося в тіні чекаємо коли вони відходять йдемо далі. Заходимо в кімнату, де спілкуються двоє, проходимо повз них до розлому в стіні. Виходимо навпаки корабля. Зістрибує вниз Йдемо по залізниці в «сухий док», по дорозі можна закупитися у торговця. Піднімаємося по риштованнях на корабель.

 

 

Знайдіть Оріона і Ерін

Заходимо в вантажну палубу, ліземо по трубах на стіні. Добираємося до приміщення на кораблі з великими колесами і купою варти. На другому поверсі у правому кутку і здається в лівому теж є люки в яких можна відкрутити болти і пройти на інший бік. В середині чіпляємося за ґрати і зістрибує в ліфт. Спускаємося навпаки стражника на середню палубу. Ривком проскакуємо в праву сторону.

Заходимо в двері, там буде бродити стражник, оглушаем його або проскакуємо повз. Розкриваємо двері, бачимо висить мотузку, поруч выстреливаем канатної стрілою ще одну балку, перестрибуємо з мотузки на мотузку, стрибаємо на висячий піддон. Зістрибує вниз до маленького віконця, зістрибує в нього. Йдемо на зустріч з Оріоном.

 

Підберіться до Ерін не потрапляючи йому на очі. Выследите Ерін. Зберіть осколки.

Знаходимося в Каплиці йдемо куди вказує мету, доходимо до Ерін сидить на колінах. Вона відмахується від нас. Знаходимо Ерін на кораблі вона буде світитися і сидіти серед маків, підбираємося до неї з-за спини. Якщо у вас прокачано безшумність на концентрації підходимо до Ерін включивши її.

Ерін зробить із стражників мутантів, обходимо їх і добираємося до неї. Гарретт піднесе до неї Камінь Примали. Тоді Ерін розсердиться. Нам потрібно зібрати три осколки каменю. Ховаємося коли дівчина палить вогнем. Перший уламок , буде в дальньому кінці кімнати в центрі на другому рівні на дощечках. Другий можна взяти на будівлі (будиночку, як його назвати?) з лівого боку. і третій буде з правої сторони на першому рівні. Підходимо з каменем до Ерін. Кінець.

 


 



1 2