Проходження гри Fire
Проходження гри Fire
1 локація з деревом і яблуком (Onk boga I)
Натисніть на шлагбаум села і вам звідти кинуть кістку, киньте назад кость щоб одержати монетку.
Візьміть кістка і киньте його в яблуко над деревом. Змія над яблуком, зловить цю кістку і свесит свій хвіст. Ідіть вперед і на землі підніміть тризуб. Поверніться до змії і застроміть його в хвіст змії. Після чого киньте знову кістка в яблуко воно впаде з'їжте його в кронах дерева з'явиться ще монетка. Дерево розкидає світлячків по всіх локаціях на карті.
Йдіть далі до платформ. Опустивши платформи побачите третю монету в локації. Натисніть на важіль і дістаньтеся до світлячка локація пройдена.
2 локація c чудовиськом (Onk boga II)
Зліва локації запрыгните на кінчик хвоста і за хвіст чудовиська дістаньтеся до його спини. Натисніть на червону петлю на спині чудовиська, відкриється його мізки, натисніть на мозок, щоб вони з'єдналися з нижньої ниточкою, коли це зробить побачите кінчик його хвоста. Чудовисько підняло хвіст зійдіть туди і під хвостом візьміть монету.
Поверніться до чудовиська розташуйте мозок так щоб воно відкрило пащу зайдіть всередину пасти.
Всередині чудовиська, зверху в кущах знаходиться друга монетка, натисніть на червоні краплеподібні відростки поки, чудовисько не відкриє кіготь на задній лапі з третьої монеткою (див. Скріншот нижче). Після цього натисніть на перший червоний відросток, щоб чудовисько відкрило кіготь на передній лапі біля голови.
Візьміть з підлоги зелену іграшку (не знаю як її назвати). Натисніть на нерв в нігті біля голови щоб чудовисько відкрило ніздрі вставити туди зелену іграшку, після чого підніміть їй хвіст і поруч з кінчиком візьміть другу зелену іграшку і засуньте її в ніздрю.
Відкрийте пащу чудовиська і зайдіть всередину побачите як іграшки проштовхнуть світлячка за прозорою кишці далі до хвоста. Вийдіть з чудовиська побачите як плити на хвості трясуться. Це світлячок намагається пробратися до кінчика хвоста, підніміть їх по черзі, починаючи від тулуба і натисніть на мозок, щоб підняти хвіст і вилетів світлячок. Підніміть його землі локація пройдена.
3 локація з шаманом і хмарами (Onk boga III)
До вас вийде шаман щось потанцює. Біжіть від нього в печеру де дві дірки і ховається якась істота, наведіть на нього курсор у другій дірці, щоб воно перебрався до першої дірці, пробіжіть по ньому і перемістіть курсор, щоб воно повернулося до другої дірці, візьміть дубину.
Ідіть до стежкою по якій скачуть два злісних каменю, дочекайтеся моменту, коли вони обидва спрыгнут з стежки і швидко натисніть на сонце, щоб змінити його на місяць, каміння замруть і перестануть стрибати, підштовхніть горщик, щоб він поповз до хатині шамана. Вдарте в гонг поруч з хатиною дубиною (наскільки я зрозумів це можна робити тільки вночі), над його хатиною буде електрична хмаринка, він вийде і хмаринка його изжарит, заберіть його посох.
Ідіть до того місця де був горщик, на стовпі наліплено бруд зітріть її і побачите правильне символ, який показує які зірки на небі нам треба запалити. Запаліть ті зірки ідентично як на стовпі, для цього станцюйте танець шамана, щоб хмаринка переміщалася і відкривала потрібні нам зірки. Встановивши правильно зірки, відкриється хатина з ще одним горщиком.
Візьміть всередині горщика кущ і віднесіть його в перший горщик і покладіть туди, викличте над горщиком дощ виросте дерево. Потрясіть стовбур дерева, щоб з верхівки впав кокос. Вставте кокос в хобот тваринного і натисніть на хвіст. Кокос вб'є кажана і зробить дірку, ще раз натисніть на хобот щоб посунути хмарку, як раз над вогником. Викличте дощ, ямка з вогником наповниться і він впаде вниз.
4 локація «Чаплі», курчата, і ідоли (Onk boga IV)
Між нами два ідола один з веселою інший з сумною музикою, зверху над деревом сидить «»Чапля» побачите вона оченятами там ляскає, натисніть на неї, щоб вона зістрибнула вниз. На дереві полуничка натисніть на неї кілька разів, поки вона не зникне. Ідіть вправо там як раз валяється наша полуничка, на яку ми натискали. Зверху сидять ще дві «»Чаплі» натисніть на них, щоб вони зістрибнули на землю.
Скорміть однієї з них першу полуничку. Друга полуничка буде в стовпі, зішкребіть із неї бруд і побачите всередині, дістаньте її і віддайте інший «Цапле». В самому правому кутку за кущем буде перша монетка.
Йдіть тепер в ліву частину локації пташенят в гнізді. Зверху буде третя полуничка і четверта «чапля» і трохи вище і лівіше в кронах можна знайти другу монетку. Підійдіть до гнізда, матуся вдарить зверху дзьобом і вилетить четверта полуниця, скорміть полуницю залишилися «Чаплям».
Тепер нам треба правильно підібрати музику для всіх людей-ідолів дивіться на скронях правильне розташування «Чапель», після кожного вони залишатиметься їжа для пташенят, яку відносимо їм.
Розташування чапель для ідолів (клікнути щоб розкрити)
Нагодувавши пташенят, матуся підпустить нас до яйцю з вогником. Перед цим розставте «Чапель» зліва направо в порядку зростання і побачите третю монету.
5 локація перетворення в мишку, медвеля і бджолу (Onk boga V)
Підніміть камінь після чого доведіть пляма, згусток струму ( не знаю як це назвати з предметів) до блискавки в правий край локації просто натискаючи на нього. По дорозі в центральній частині покладіть камінь на одну з кнопок на землі, з'явиться камінь з головою мишки. Провівши струм до блискавки відкрийте її і внизу випаде камінь. Покладіть його поруч на кнопку, бовдур відкриє рот і з нього випаде ще один камінь.
Проводимо струм до блискавки
Віднесіть обидва каменю в центральну частину локації, покладіть їх на кнопки і правильно зберіть зображення мишки, зверху з'явиться голова з академічної капелюсі.
Встаньте в портал і натисніть на капелюх, ви перетворитеся в мишку. Біжіть в ліву частину локації залізьте в нірку під деревом, мишка пролізе вгору і дістане в дереві пробку з дірочки. Зверніться назад в людину.
Вставте пробку в попу (ржу не можу), істота звідки вивалився камінь під блискавкою. Поверніться до каменів і зберіть зображення бджоли, в порталі. Перетворитеся на бджолу летите в початок локації в нижній частині екрана, збирати нектар з квітки бджілкою, і обприскати зверху квітка. Летите до іншого квітці, в кінець локації, як тільки ви подлетите до квітки вас проковтне істота, але вибухне тому що ви вставили йому в попу пробку. Після цього обробіть квітка.
Поверніться до порталу, зберіть зображення ведмедя і перетворитеся на нього, візьміть величезний камінь у лівій частині локації, ви відкриєте дірку для мишки. Тепер ідіть до бовванові з великим каменем. Покладіть маленький камінь на кнопку щоб бовдур відкрив рот, покладіть великий камінь на руку, що стирчить з рота, і приберіть маленький камінь з кнопки, рука повинна відірватися.
У лівій частині локації розгорніть гілку до квітки, забіжіть в нірку мишкою і перетягніть курсор до кінця шляху не зачіпаючи стінок, після чого мишка побіжить вперед.
Ви повинні надати нагорі і якщо все зробили правильно повинен вийти шлях для мишки квітка-гілки-бовдур-квітка-блискавка та звичайно ж світлячок.
6 локація з мавпами і телефоном (Onk boga VI)
Біжіть до стіни з літерами та цифрами, там стирчить попа макаки, натискайте на неї поки макака не вилізе зверху. Натисніть червону кнопку, щоб опустити макаке банан на мотузці. Вона схопить банан і скине першу батарейку і ще один банан, дайте цей банан мавпі-вченому, він дасть другу батарею.
Поставте дві батарейки на кнопки, біля чорної стіни (це великий телефон) на третю самі встаньте щоб вийшла так щоб мавпа за стіною змогла дотягнутися до банана.
Біля таблички з головоломками тепер сидять три мавпи з бананами. Нам треба розгадати всі загадки натиснувши на потрібні елементи.
Головоломки куди треба натискати (клікнути щоб подивитися)
Правильно розставивши всі знаки, зверху з небес до нас спустяться окуляри. На локації можна при збільшенні розглянути знайти 4 цифри цифри 2860. Підійдіть до телефону увімкніть його введіть ці дві цифри. Починаємо длубатися в телефоні.
Розставте червоні прямокутника як на скріншоті, щоб отримати власну фотографію в натуральний колір.
Побудуйте свинарник в грі, в пошті дівчина напише вам повідомлення, внизу дайте відповідь на її повідомлення натиснувши на сердечко. Подивіться на вогонь. В кінці зайдіть на сайт знайомств (тут же можна виявити монету) і тикайте поки не побачите помилку 404. Коли все зробите телефон перетвориться в ракету і забере вас із собою.
7 локація космос (Onk boga VII)
У цій місії головолом немає, просто пробігаємо чорні діри, збираємо з каменів прохід, стріляємо по кораблях, щоб збити їх, пролітаємо чорні діри. Добираємося до світлячка і відбиваємо землю від загарбників, стріляючи і знищуючи кораблі. Выстрелите по планеті отримаєте золоту монетку.
8 локація рятуємо дівчину (Onk boga VIII)
Поговоріть з древнім людина вибравши всі варіанти діалогу, він накидает вам всяких предметів, зверху між скелями візьміть золоту монетку. Окіст з'єднайте з куркою, отримаємо кістка, отриману кістка з'єднайте з каменем, отриманим сокирою наведіть на табличку, після цього наведіть свиню на сокиру отримаємо окіст, окіст наведіть на курку отримаємо нову кістку і кістка з'єднайте з каменем. У нас вийде ключ до печери використовуйте його і зайдіть в печеру.
В печері до вас підлетить комаха, медуза з'їсть його. Дістаньте з медузи це комаха і просвітіть тунель згори і позаду себе, в глухому куті буде золота монетка. Просвітіть шлях до виходу для іншої комахи і доведіть його до другої медузи і скорміть їй його. Поверніть назад світло в медузу і йдіть вперед світячи собі і згодовуючи медузам комах, дістаньтеся до місця де побачимо пов'язану дівчину.
Натисніть на символи, які можна було знайти в локації дивись скріншот. З води вилізе восьминіг. Стрибайте по її щупальцем направляючи восьминога так щоб вона не потрапила у водяні вирви і добралася до дівчини. Коли дівчина запрыгнет на восьминога наведіть стрибаючи по щупалець її до себе назад.Віднесіть дівчину на вихід. Грати можна відкрити поставивши дівчину на одну кнопку в підлозі а на другу встати самому.
9 локація машина часу (Onk boga IX)
Натискайте на першу сніжинку зліва, щоб опустити стінку і промінь впав на замерзлу машину часу і розморозив її. За однією з стін є золота монета. Стрибайте у машину часу, натискайте на кольори, щоб переміщатися по різних часів.
Перемістіться до пароплава, і поряд з кораблем, на кущі візьміть синього черв'ячка. Переміститеся в вулканічне час, посадіть черв'ячка поруч з дірочкою, він заповзе в неї і вилізе на кущі, перемістіть кущ вгору, щоб в морозному майбутньому на цьому кущі літала метелик. Також у воді плавають дві окаті клітини з'єднайте їх разом, щоб в морозному майбутньому на цьому місці сиділо одне істота.
В морозному майбутньому також підніміть центральний айсберг максимально вгору, щоб пароплав про нього розбився. Перемістіться до пароплава — побачите як він натрапить на айсберг і потоне при вас. Також якщо ви розташували квітка зверху то побачите торнадо яке залетить у воду та на берег викине пляшку. Тут же в калюжці наберіть води в цю пляшку. У вулканічній місцевості наберіть нагрійте воду у вулкані.
Знову перемістити дерево вниз і вже в морозному майбутньому полийте на нього гарячою водою з пляшки, щоб розморозити кущ і метелика. Візьміть метелика і у вулканічному місцевості з'єднайте її з черв'ячком. Перемістіться морозний час і на місці куща з'явиться торнадо яке і скине зверху світлячка.
10 локація добуваємо вогонь (AKRE)
На самому початку візьміть факел з вогнем. Біжіть в кінець, нагорі перебувають жовті світлячки, знизу видаліть бруд з каменю, щоб зрозуміти будь світлячків потрібно запалити. Танцюйте щоб дим вулканів переміщувався і відкривав потрібних нам світлячків. Коли все зробите правильно відкриється прохід.
Вийшовши через прохід візьміть кістку і киньте її в кокос на дереві, щоб він упав. Ідіть до тварини з хоботом вставте кокос в хобот, натисніть на хвіст він зіб'є для нас тризуб. Біжіть до ланцюга, натягніть її і пришпилити тризубом. Встаньте в портал і перетворитеся на ведмедя. Ведмедем візьміть великий валун і закрийте їм дірку в лаві.
Поверніться в людський стан, візьміть пляшку і йдіть на початок локації, вставте пляшку в спеціальний отвір з кнопкою, коли повз буде пролітати летюча миша з окулярами, збийте її пляшкою і візьміть окуляри. Огляньте всі QR-коди з символами. Натисніть всі символи на вході в печеру, вона відкриється. По дорозі до вогню підберіть палицю і запаліть факел. Біжіть в своє село з вогнем, де на вас поллє дощ.
Кінець проходження гри Fire