Ігри про майбутнє на PC (ПК) | gameshare.com.ua - ігровий підхід

Ігри про майбутнє на PC (ПК)




Doom 3

Игра про будущее на ПК людей где воюют с монстарми

Дата виходу: 3 серпня 2004 р.

Жанр: шутер від першої особи

Гравцеві пропонується по черзі дослідити рівні різної складності, розгадати просторові і (рідко) логічні завдання, знайти схованки, знищити якомога більше монстрів і вижити. Рівні представляють собою заплутані лабіринти з безліччю дверей, ключів, ліфтів, шахт, кнопок і секретних кімнат.Ігровий процес багато в чому ґрунтується на складності та інтерактивності оточення (ліфти, преси, інше обладнання). На рівнях є чимало секретних місць.

Doom-3-3   Doom-3-2   Doom-3-1

Всього в Doom 3 присутня 27 рівнів. Найважливіший елемент в геймплеї Doom 3 — атмосфера. Більшість рівнів створені дуже темними, щоб створити відчуття безпорадності і налякати гравця. Гра також сильно спирається на світлові ефекти для створення відповідного настрою. Геймери назвали Doom 3 найстрашнішою грою всіх часів. Чималу роль грає нелогічна, але вдала знахідка розробників — гравець не може одночасно використовувати ліхтарик і зброю.

 
Half Life 2

ИГра про будущее людей стрелялка на ПК

Дата виходу: 2013

Жанр: шутер від першої особи

Дія гри відбувається приблизно через 20 років після подій першої частини. Гравець переміщається по безлічі лінійних рівнів, борючись з трансчеловеческими військами, відомими як Альянс, а також з ворожими інопланетними істотами. Загадки і використання транспортних засобів чередутся протягом всієї гри, розбиваючи ділянки карт на бойові та розвідувальне.

Half-Life-2-1   Half-Life-2-2   Half-Life-2-3

Так як Half-Life 2 є шутером від першої особи, ігровий світ завжди подається з точки зору Гордона Фрімена, так що гравець мимоволі ставить себе на місце Гордона. В нижній частині екрану відображається здоров'я Гордона і доступне кількість боєприпасів, у той час як зверху відображається список всього носимого зброї. Здоров'я і заряд костюма можна поповнювати, піднімаючи аптечки і акумулятори або ж подзаправляясь у стаціонарних установок.

 
Uru: Ages Beyond Myst

ИГра про будущее на PC

Дата виходу: 2013 р.

Жанр: слешер

В недалекому майбутньому комп'ютерні технології стали невід'ємною частиною світу. Через три роки після розвалу режиму Патріотів, довгий час контролювали весь світ, ситуація на планеті загострилася до межі. Влада зосереджена в руках тих, кому належать технології, більшість приватних військових компаній, перетворилися в кримінальні синдикати.

Metal-Gear-Rising-1   Metal-Gear-Rising-2   Metal-Gear-Rising-3

Велика частина геймплея є екшеном. Райден повинен рубати ворогів і деякі об'єкти потужним Високочастотним мечем. Поряд зі стандартними атаками доступний режим Вільного меча, що дозволяє контролювати удари за допомогою правого стіка (комп'ютерної миші). У вільному режимі атаки могутніше, але діапазон їх впливу нижче. Доступно не менше десяти видів зброї (мечі і тому подібні клинки) і кілька костюмів

 

Quake 4

Игра стрелялка про будущее для компьютера

Дата виходу: 2006 р.

Жанр: шутер від першої особи

У запеклій війні за порятунок Землі проти безжальних ворогів єдиний шлях до перемоги — стати одним з них. З передовим зброєю і підтримуваний елітним загоном морської піхоти, ви відправляєтеся на бій у саме серце рідної планети Строггов і стаєте єдиною надійною Землі на перемогу..Зброю і баланс ідентичні зброї в Quake III, з невеликими коригуваннями затримок, які в більшості ігрових ситуацій зміщують перевага на користь атакуючого гравця.

Quake-4-1   Quake-4-2   Quake-4-3

Геймплей в мультіплеере Quake 4 являє собою швидкісний і насичений стріляниною. Швидкість в Quake 4 в першу чергу досягається за рахунок таких чинників, як компактність карт, великий розмір моделі персонажа та особливості пересування.Пересування заслуговує окремої згадки. є елементи фізики пересування Quake III. Крім того, Quake 4 представив нововведення — так зване ковзання, яке в комбінації з іншими способами прискорення дозволяє гравцеві розганятися до неймовірних швидкостей.

 

Remember Me

Игра про бкдкщее действия происходят в Париже

Дата виходу: 2013 р.

Жанр: екшен - пригода

Remember Me — екшн від третьої особи, дія якого відбувається в Парижі 2084 року. Головна героїня гри Нілін — мисливиця за спогадами, що володіє, тренованості в області бойових мистецтв, спеціальною здатністю: модифікацією пам'яті людей. Одного разу стертою виявляється пам'ять самої Нілін. Тоді вона відправляється в подорож, щоб відновити свою особистість.

Remember-Me-1   Remember-Me-2   Remember-Me-3

Бої в грі, в більшості своїй, рукопашні. Нілін може користуватися сайтом, розташованим на задній частині шиї, щоб розширювати бойові можливості.Основою геймплея стало «перемішування» пам'яті — здатність, яка дозволяє змінювати дії того чи іншого персонажа всередині розуму.Нілін майже весь ігровий час пересувається по карті за допомогою паркуру. Це швидке подолання перешкод навколишнього середовища з використанням її переваг. у гравця є можливість створювати і настроювати зв'язки для бою. Всі зв'язки складаються з комбінацій ударів руками або ногами.

 

Unreal Tournament

Игры про будущее на ПК

Дата виходу: 2007 р.

Жанр: шутер від першої особи

Ігровий процес в UT3 заохочує ближній бій і постійне напад, Покращений баланс зброї ближнього і далекого бою. У багатьох видів зброї збільшені шкоди і скорострільність. Зброя в основному перейшло з попередніх частин, абсолютно унікальні режими гри, чудові карти та інструментарій для створення користувацьких модифікацій — у всьому видно блиск і досконалість Легенди.

Unreal-Tournament-1   Unreal-Tournament-2   Unreal-Tournament-3

UT3 вельми вимогливий до відеокарти: на досить швидких відеокартах старих поколінь гра відмовляється запускатися через відсутність апаратної підтримки необхідних функцій. Але якщо гра запускається, то йде порівняно швидко навіть на слабких комп'ютерах, завдяки хорошій оптимізації та можливості зниження деталізації гри. Всі об'єкти, в тому числі персонажі і техніка, виглядають набагато більш солідно з графічної сторони.

 

Fallout 3

Список игр про будущее

Дата виходу: 2008 р.

Жанр: RPG, відкритий світ

Ігровий процес Fallout 3 характерний для свого жанру. В однокористувальницькому режимі гравець управляє головним героєм в режимі від першого або від третьої особи, що взаємодіє з різними персонажами і активними об'єктами, веде бойові дії зі зброєю або без нього, в деяких випадках розгадує загадки. Відкритий ігровий світ представлений у вигляді однієї великої локації,Жорстока післявоєнна реальність потребує постійного прийняття гравцем рішень на користь добра чи зла, з урахуванням того, що дотримуватися моральні та етичні принципи в постапокаліпсіческом суспільстві дуже складно. Власне стиль проходження і кінцівка гри в значній мірі залежать від балансу «поганих» і «хороших» вчинків.

fallout-3-1   fallout-3-2   fallout-3-3

Бої проходять в реальному часі, але з можливістю використання паузи, яка призначена для того, щоб оцінити обстановку і добре прицілитися в супротивника ,в грі передбачена зональна система пошкоджень: вистрілив в руку – противник кинув зброю . У Fallout 3 присутня можливість вести збройні атаки по практично всім персонажам в режимі реального часу з використанням або без використання різних видів зброї. Неігрові персонажі можуть атакувати головного героя і один одного в такому ж режимі. Зброя, що вимагає боєприпаси, володіє обмеженою ємністю магазину, для перезарядки необхідний проміжок часу.

 

 

Fallout New Vegas

Fallout-New-Vegas-0

Дата виходу: 2010 р.

Жанр: RPG, відкритий світ

Дія гри відбувається в 2281 році в постапокаліптичній Америці, через двісті років після світової ядерної війни. У грі відбувається конфлікт між загадковим правителем Нью-Вегаса — Містером Хаусом, Нової Каліфорнійської Республікою, рабовласницьким Легіоном Цезаря, де кожна із сторін намагається заволодіти дамбою Гувера — гігантської гідроелектростанцією, що живить електроенергією весь регіон.

Fallout-New-Vegas-1   Fallout-New-Vegas-2   Fallout-New-Vegas-4

Поведінка напарників контролюється за допомогою спеціального інтерфейсу («Супутниковий коло»), що дозволяє давати основні команди без використання текстового діалогу як в Fallout 3, представлені нові види зброї і система їх модифікації. Система модифікації зброї дозволяє встановлювати (причому безповоротно) оптичні приціли, змінювати скорострільність і розмір магазину, вага, а також шкоди, яка завдається зброєю.Хардкорних режим ускладнює гру і робить її цікавішою, і тому гравцям доводиться бути обережними з витратою ресурсів.

 

 

Mass Effect 1,2,3

Игра про будущее человечества в космосе

Дата виходу: 2011

Жанр: RPG, бойовик

Mass Effect 2 — комп'ютерна гра в жанрі рольового бойовика, Згідно з сюжетом гри людство, освоюючи космос, стикається з ворожої інопланетної расою — Колекціонерами. Головний герой , капітан Шепард повинен кинути їм виклик. Система бою значно відрізняється від першої частини : нескінченна кількість пострілів, обмежених тільки перегрівом, було замінено на систему термозарядов — змінних блоків охолодження, змінилася система прицілювання і наведення.

Mass-Effect-2-1   Mass-Effect-2-2   Mass-Effect-2-3

З'явилося нове спорядження, яке автоматично подає в організм малі дози Міді-гелю, коли це необхідно. На початку гри Міді-гель використовується для пожвавлення важко поранених учасників команди, поліпшення здоров'я і збільшення енергії щита. Перероблена система укриттів, у персонажів зменшився запас енергії щита і здоров'я. Незмінною залишилася тактична пауза, протягом якої можна вибрати зброю і застосувати інші тактичні навички. Графічно гра також покращала.

 

Homeworld

Стратегия про будущее не стрелялка

Дата виходу: 2015 р.

Жанр: стратегія в реальному часі, космічна стратегія

Комп'ютерна гра, стратегія на космічну тему. видана в 1999 році. 25 лютого 2015 року вийшло перевидання гри під назвою Homeworld Remastered Collection, що включає в себе і оригінальні частини. Пророблена графіка і тривимірний ігровий простір — реалізація шести ступенів свободи пересування ігрових об'єктів та наявність продуманого управління флотом в трьох вимірах. Якісні фонові картини глибин космосу, що грають роль батальних карт.Сюжетна лінія — багатий і складний сюжет, поступово розкривається безпосередньо в процесі гри.

Homeworld-1   Homeworld-2   Homeworld-3

У кожній наступній ігровий місії гравець отримує той флот, з яким завершив попередню за легендою ігри весь флот гравця, завершивши місію перелітає на місце наступної місії.На початку гри гравець може вибрати або флот Кушан, або флот Таидан: на подальшому сюжеті це ніяк не відбивається, змінюються лише бойові одиниці.Весь космічний флот ділиться на бойовий флот і флот підтримки.Флот підтримки включає в себе спеціальні кораблі, такі як збирач і контролер ресурсів, дослідницький корабель, зонд, судно-детектор кораблів невидимок, генератор гравітаційного колодязя. Кораблі підтримки озброєння не мають.

 

 

Космічні рейнджери

Игра про будущее на ПК

Дата виходу: 2002

Жанр: покрокова стратегія, аркада

Дія гри відбувається в космосі, в далекому майбутньому, на початку XXXI століття. Галактику населяють 5 розумних цивілізацій: малоки, пеленги, люди, фэяне, гаальцы В основі сюжету лежить вторгнення в Галактику нової, невідомої до цього форми життя — клисан. Для боротьби з ними була заснована організація Космічних Рейнджерів. Однозначно віднести «Космічних рейнджерів» до якогось ігрового жанру неможливо так як вона поєднує в собі безліч жанрів. Головна риса ігор — свобода дій гравця. В «Космічних рейнджерах» з'явився ще один важливий принцип — світ навколо героя живе своїм власним життям, не залежить від дій гравця.

Space-Rangers-1   Space-Rangers-2   Space-Rangers-3

Гра проходить в покроковому режимі, гравець віддає наказ прокладає курс, наводить бортове зброю, вибирає уламки для захоплення, тисне кнопку «кінець ходу», та деякий час спостерігає за подіями дією в режимі реального часу без можливості втрутитися. Корабель гравця подорожує в космосі між планетами і космічними станціями Кожен хід у грі відповідає внутриигровому дня. До натискання кнопки «кінець ходу» гравець може вступити в діалог з кораблями співдружності або сканувати їх , провести переустановлення обладнання з трюму в корабельний слот або викинути його в шлюз, активувати спеціальний артефакт. Всі ці дії відбуваються «поза часом» і не вимагають витрачати ігрові ходи.

 

Battlefield 2142

Шутер про бкдкщее на ПК

Дата виходу: 2006 р.

Жанр: тактичний шутер від першої особи

Вже кілька десятків років, як на Землі почалося глобальне похолодання, що призвело до нового льодовикового періоду. Людям не вистачає території для життя. Спалахує нова світова війна, названа Холодною. Війна за територію, за ресурси, за життя.Одними з головних відмінних особливостей франчайза є система захоплення прапорів, на якій будується ігровий процес і використання дефібриляторів, якими медики можуть буквально воскрешати поранених у перестрілці.

Battlefield-2142-1   Battlefield-2142-2   Battlefield-2142-3

Правила основного режиму гри практично не змінилися. Кожній команді дається певна кількість очок, яке буде вибувати внаслідок успішних дій команди супротивника.Військами у грі використовуються автомати, пістолети-кулемети, протитанкові реактивні гранатомети, переносні зенітні ракетні комплекси, протитанкові гвинтівки, танки, легкі джипи, штурмова і транспортна авіація і Бтри і т. д. Хоч зброя є вогнепальною, можна припустити, що використовуються патрони з якимось новим типом куль, та й порох мабуть замінено на щось з синім кольором газів. Техніка частиною своєї являє собою конвертопланы (авіація) і ховеркрафты (танк ПАК).

 

 

Dreamfall

Квест про будущее для компьютера

Дата виходу: 2006 р.

Жанр: квест

Стиль Dreamfall найбільш близький до action-adventure: гравець має можливість не тільки вирішувати загадки, але і брати участь в боях. Деякі епізоди гри включають в себе також елементи де необхідність крастися непомітно для ворогів і систем стеження, зламувати електронні пристрої і т. д. Персонаж гри може померти — наприклад, програвши в рукопашній сутичці. У багатьох ситуаціях гравець може вирішити одну і ту ж задачу різними методами — діяти приховано, використовувати грубу силу або мистецтво переконання. Але в цілому ігровий процес линеен, і вибраний стиль проходження не впливає на фінал.

Dreamfall-1   Dreamfall-2   Dreamfall-3

Тривимірна гра, персонажі управляються клавіатурою -рух і мишею поворот камери, дію. Гравець керує не одним персонажем, а в залежності від сюжету періодично переключається на одного з трьох центральних персонажів — Зої Кастільо, Ейпріл Райан або Киана Альване.Незвичайність Dreamfall як пригодницької гри в тому, що ігровий процес в основному полягає не в розгадуванні загадок, які тут нечисленні і досить прості, а в управлінні взаємодією персонажів і в подорожі по ігровому світу. Між пішими прогулянками відображаються відеоролики , поставлені в стилі кінофільму з довгими діалогами і можливістю вибору варіантів відповіді.

 

Culpa Innata

Игра про будущее на ПК

Дата виходу: 2007 р.

Жанр: квест

Презумпція винуватості під таким назва гра вийшла в Росії представляє собою квест з великою кількістю діалогів. Подача нової інформації суворо дозовано і «перевантаження» від надлишку нових відомостей у гравця не настає. В процесі гри гравець бачить і вивчає людей, що живуть в Союзі, і саме життя там.Сама назва з самого початку дає гравцеві натяк на те, що в описуваному утопічному суспільстві криється страшна вада. На вулицях чисто, поняття «межа бідності» більше не існує, хвороб немає, злочинність теж майже вичерпала себе... З кожною годиною гри все виразніше проступають риси сучасного суспільства і вся гра перетворюється на застереження світовій спільноті.

Culpa-Innata-1   Culpa-Innata-2   Culpa-Innata-3

Нелінійний Сюжет і кількість варіантів проходження гри не обмежена, однак кінцівка всього одна. До того ж сюжет розкритий не повністю — явний натяк на продовження. Culpa Innata — той рідкісний за сьогоднішніми мірками випадок, коли вываливаемые задачки не змушують похмуро зітхати: «Ой ні, ну невже нічого осудною не придумали?» Придумали, втілили й органічно вписали в оточення.Складність завдань варіюється і часто накручується за рахунок вставних головоломок. З ними, по-моєму, вийшов невеликий перебір, враховуючи «життєві» рамки пригоди. Зате немає ні натужности, ні зайвої затасканности.