Проходження Відьмак 3: Дике полювання — Білий сад
Основні завдання:
Бузок і Агрус, Бестія з білого дому, Аудієнція.
Додаткові завдання:
Зниклий без вести, Замовлення: Хвацько біля колодязя, Гра з вогнем, Сковорода як нова, Темерские цінності, На смертному одрі, Цінний вантаж.
Спорядження:
Ведьмачьи давнину: Спорядження школи змії
Локації:
Wehlen
Каер Морхен. Навчання
Гра починається з того що відьмак відпочиває у ванні. Йеннифэр будить його і наш герой починає свій шлях і отримує перше завдання вибратися з спальні.
Для того щоб використовувати ведьмачье чуття натискаємо на праву кнопку миші, і досліджуємо спальню. Всі предмети які мають якесь квестовое значення підсвічуються червоним кольором. Ключ лежить на столі на відкритій книзі. Беремо його і використовуємо щоб відкрити двері спальні.
Спустіться на перший поверх поговоріть зі старим відьмаком і з Цири. Пройдіть навчання з Цири і з Весемиром де дізнаєтеся як пересувається і б'ється відьмак. Також вивчіть 5 ведьмачих знаків.
- Аард — телекинетический удар приголомшує противника і іноді збиває з ніг
- Ігні — завдає шкоди вогнем
- Ірден — магічна пастка яка уповільнює ворогів
- Аксій — дозволяє тимчасово дезорієнтувати ворогів
- Квен — охоронний щит, який захищає від утрати
Після цього Геральт побачить мисливців і прокинеться.
Бузок і агрус
Обговоріть з Весемиром лист від Йеннифэр, після чого на нас нападуть гулі вбиваємо їх срібним мечем. Поруч з конем подивіться лежить квестовый предмет кришталевий череп. Скачемо на коні за Весемиром, по дорозі побачимо як на повозку купця напав грифон. Прогнавши грифона розпитайте селянина про жінку. Він відправить нас в таверну села Білий сад.
У таверні розпитайте сестру Брама про дівчину, вона скаже, що не бачила її. У таверні, будуть сидіти селяни розмовляємо з ними в діалозі використовуємо знак Аксій, щоб розв'язати їм язики, але вони нічого не знають. За іншим столом сидить картяр. З ним можна пограти в Гвилт. Ваше завдання набрати більше очок, ніж у супротивника, розставляючи карти. Вигравши два раунди отримаємо нагороду
І за іншим столом сидить подорожній Гюнтер Про,Дім запитайте його про Йеннифэр. Він скаже, що бачив її в нильфгаардском гарнізоні. У гарнізоні поговоріть з начальником. Він дасть нам нове завдання з пошуку грифона.
Бестія з білого саду
Вирушайте до хатини мисливця, щоб запитати його про тіла групи вирушила на пошуки грифона (точка 09 село Білий сад). Знайдіть сліди мисливця і слідуйте до нього. Далі він нас приведе до гнізда грифона. На місці ми знайдемо самку грифона. Поговоріть з травницею Тамирой (Білий сад Захід точка 06) вона розкаже де взяти траву для залучення грифона.
Коли все буде готово вирушайте в таверну і поговоріть з Весемиром. Біля місця зустрічі відьмаки поставлять пастку для грифона. Перед боєм Весемир дасть нам арбалет. Знищуємо грифона. Він буде злітати в повітря і налітати на нас, коли він у повітрі стріляйте в нього з арбалета. При попаданні або після декількох заходів він буде приземлятися на землю, де шматує його сталевим мечем.
Після того як у нього залишиться половина життів він відлетить до старому млині, нагоните його там і добейте. Привезіть голову грифона капітану гарнізону. Він скаже вам, що Йеннифэр поїхала в Вызиму і так само запропонує нагороду. Можна взяти грошей, якщо відмовитеся то не отримаєте грошей, але отримати більше досвіду.
Важливо. Якщо ви ще не все зробили в Білому саду, то не підходьте до Весемиру і не повідомляйте що дізналися куди поїхала Йеннифэр, або інакше втратите всі додаткові завдання на цій карті, тому спочатку варто зробити всі додаткові завдання.
Коли закінчите, поговоріть з Весемиром, щоб залишити Білий сад. Перед відходом в таверні почнеться патасовка. Здолавши бандитів. На виході нас буде чекати Йеннифэр і попросить нас відправитися разом з нею в Вызиму на аудієнцію до короля. Весемир ж нас покине і відправиться в Каер Морхэн.
Аудієнція
Зустрівшись з Йеннифэр ми вирушимо з нею в замок на аудієнцію до короля. По дорозі за нами погонятся і вона уничтодит міст і разом з нею солдат. Перед аудієнцією з королем відьмака помиють і поголять. Вам запропонують три наряди, можна забрати їх всі і один з них надіти. Після чого камергер навчить вас поклонятися королю, правильний другий варіант в діалозі.
Після цього дотримуйтесь за камергером він приведе вас до короля, у вас буде вибір вклонитися королю чи ні. Якщо не поклонітесь. то нічого страшного не відбудеться, хоча не забувайте наші дії визначають кінцівку гри. Король попросить нас знайти його дочка Цириллу, яку ми бачили на початку уві сні молодою дівчинкою. Зараз вона вже стала дорослою дівчиною. Після розмови з королем слідуйте за камергером. Він приведе вас Йеннифер, спочатку поговоріть з нею, а потім з послом, вони дадуть більше детальну інформацію
На виході від ви зустрінете камергера, він віддасть спорядження відьмака і на це завдання буде завершено. Вирушаємо в Wehlen
Білий сад Схід (права частина карти)
01. Точка старту гри. Тут ми починаємо свій шлях разом в Весемиром. Тут же пошукайте знаходиться кришталевий череп
02. Покажчик. Отмечайтесь біля них щоб відкривати швидкі точки переміщення по карті.
03. Переправа через річку. У цьому місці на купця нападе грифон, він направить нас в село
04. Персонаж Дуні. Біля дошки оголошень ви можете отримати квест «Зниклий безвісти». Поговоріть з ним він запропонує вам плату, якщо ви допоможете впоратися з гулями відшукати тіло його брата.
05. Місце зустрічі з Дуні. Коли поговоріть з Дуні про брата зустріньтеся з ним перед полем битви. Він відправить вас до місця битви.
06. Ящик. В якому лежить рецепт: Альбедо
07. Використовуйте ведьмачье чуття щоб відшукати темерский щит. Біля одного з щитів ви побачите сліди, ідіть з ним до хатини.
08. Бастьєн ховається в хатині після битви. Знайшовши його завдання «Зниклий безвісти» буде виконано.
09. Контрабанда. Під мостом обшукайте ящики і зберіть весь лут.
10. Табір бандитів. Креслення: ударний болт і вирвана сторінка: відвар з вилохвоста
11. Табір бандитів. Руїни замку Амавет. Креслення: сталевий меч школи Змії і протокол допиту. Як тільки візьмемо креслення і протокол отримаємо нове додаткове завдання.
Ведьмачьи давнину: Спорядження школи змії
Необхідно знайти всі креслення ведьмачьей школи змії. Один ми вже тільки що знайшли. Прочитайте протокол допиту про відьмака, якого засудили за те що він не робив. Після цього нам треба буде знайти останки Кольгрима. Другий креслення знаходиться в склепі (точка 10 Білий сад Північ)
Коли ви зберете два креслення та всі інгредієнти в гарнізоні у коваля можете зібрати собі обидва: сталевий, срібний меч школи змії
12. Скарби під охороною. Рецепт: Нигредо, креслення: цидарийский гамбезон, рецепт: кіновар
13. Табір бандитів.
14. Рнездо чудовиськ. Можна знищити бомбою Самум або картеччю. Інгредієнти для бомби можна купити у травниці Таміри (дивиться точка 06 Білий сад Захід)
Село Білий сад (карта самій села)
01. Таверна. У таверні поговоріть про Йеннифэр з відвідувачами. Купіть карти у продавця у вас з'явиться завдання
Зібрати повну колекцію карт
02. Дошка оголошень на ній буде висіти багато оголошень беремо їх всі і отримуємо додаткове завдання і ведьмачий замовлення
Додаткове завдання: Зниклий без вести
Дуні Вельдервет втратив свого брата. У згорілій селі (дивись точку 04 на карті Схід Білого саду) Поговоріть з Дуні. Далі рухайтеся за завданням поки не знайдете його брата Бастьена.
Замовлення: Хвацько біля колодязя
Один з селян повісив оголошення який просить знищити привида біля старого колодязя. Перейдіть в точку 07 і поговоріть з Одоланом. Він відправить нас в покинуту село, де дослідивши місце ми з'ясуємо що це привид-полуденница, яку потрібно буде знищити (дивись детальніше Білий сад Південь).
03. Коваль Віллі. Отримаєте у нього завдання
Гра з вогнем
Поговоріть з гномом, у нього вночі спалили майстерню, запропонуйте йому свої послуги з пошуку палія. Дотримуйтесь по сліду до Непелки. Дивись точки 04, 05. Виконавши завдання отримаємо від коваля хорошу знижку і можливість кувати у нього зброю.
04. Сліди за майстерні Віллі
Використовуйте ведьмачье зір, щоб побачити їх і слідуйте за ним до води. На березі побачите чобіт. Пройдіть під мостом і побачите на березі продовження слідів які веду назад до села.
05. Персонаж Непелка.Йдучи по сліду прийдете в хлів, де побачите рану на руці Непелки. У діалозі можете вибрати здавати його чи ні. Якщо вирішите здати його завдання «Гра з вогнем» буде виконано.
06. Вийшовши з таверни вас будуть чекати солдати на вулиці щоб з вами побитися. З ними можна домовитися, але можна їм і наваляти.
07. Одолан. Поговоріть з Одоланом про замовлення: хвацько біля колодязя, він відправить вас в південну частину карти в покинуту село (Карта білий сад Південь 01). Коли знищите примари поверніться до нього за винагородою і щоб завершився квест.
08. Старенька. Поговоріть зі старенькою, вона розповість жалісну історію про те як втратила свою сковороду. У неї ж отримаєте завдання. Всередині будинку рецепт: ефір
Сковорода як нова
Використовуйте знак Ард щоб зламати двері в хату. Всередині, використовуючи ведьмачье зір огляньте труп, знайдіть монокль, спалені папери і отдраенную сковороду. Сковорода була потрібна людині, щоб з її сажі зробити туш і написати листа. Віддайте сковороду бабулі.
09. Використовуйте ведьмачье зір у цю точку нас відправить начальник нильфгаардского гарнізону і йдіть слідами на південь де знайдете Мыслава (точка 09 Південь білий сад)
Білий сад Південь (нижня частина карти)
01. Покинуте село. Обшукайте село, використовуючи ведьмачье чуття, щоб знайти доказ присутності духу. Оглянувши труп собаки і сліди біля колодязя, дізнаємося що це привид-полуденница. Обшукайте будиночки в одному з них знайдете останки чоловіка. Поруч візьміть пожовклий щоденник з якого дізнаємося про якийсь браслеті, який прив'язує духу до села.
Пройдіть по слідах крові, оглянувши сліди зрозуміємо, що сліди ведуть до самого колодязя. Побачивши мотузку всередині колодязя побачимо повішений труп жінки. Обстеживши скелет, стрибаємо в колодязь і на дні знаходимо браслет дівчини. Пливемо на вихід до озера.
02. Всередині колодязя, коли будемо плисти під водою до виходу озера можна знайти креслення: болт з широким наконечником і вирвана сторінка: відвар з водної баби.
03. Тут ми выплывем з колодязя, після цього поверніться до самого колодязя, підійдіть до скелету дівчата і з'явиться полуденница, Знищіть її. Отримаємо мутаген полуденнецы.
04. Табір бандитів. Дезертири. Креслення: Гвеннель і вирвана сторінка: відвар з катакана
05. Місце сили. 1 очко умінь
06. Місце сили. 1 очко умінь
07. Звільнене село. Жителі покидають ці місця коли поруч з'являється якась небезпека, наприклад чудовиська. Якщо ви знищите всіх ворогів поруч з ним, то люди почнуть його заселяти.
08. Скарб під охороною. Це скарб охороняють утопцы. Вирвана сторінка: відвар з примари
09. Персонаж Мыслав. (Потрібен для виконання завдання Бестія з білого дому, отримаєте його в гарнізоні. Допоможіть йому знищити диких собак в точці 10.
10. Знищте диких собак для Мыслава і йдіть в наступну точку за ним.
11. Місце смерті нильгаардских солдатів вирушили за грифоном. Дослідіть це місце використовуючи ведьмачье зір і йдіть в точку 12.
12. Мертвий грифон. До цього місця прийдете по слідах солдатів гарнізону грифон потрібен для завдання Бестія з білого дому.
Білий сад Північ (вгорі карти)
01. Старий Млин.
02. Прихований скарб, тут же знайдете ключ з темерскими ліліями до скрині в льоху під будинком точка 03.
Темерские цінності
Завдання отримаємо як тільки з ящика дістанемо просочені кров'ю військові накази. Вирушайте в точку 03, де і відкриєте за допомогою ключа скарб. На це завдання буде завершено.
03. Секрет захований темерский скарб. Зайдіть в будинок зстрибніть в підвал, перед вами буде закрита двері, використовуйте знак Аард щоб відкрити її. Також тут буде закритий ящик ключ до нього знаходиться в точці 02. Одержимо Креслення меч Доріана, Вирвана сторінка відвар з василіска
04. Захований скарб. Креслення: темерский кинджал, Вирвана сторінка: відвар з допплера
05. Захований скарб. На трупі підніміть нотатки шпигуна.
06. Табір бандитів. Дезертири і ватажок дезертирів.
07 Міст Смішки. Використовуйте ведьмачий знак Ігні, щоб підпалити бочки поруч і відкрити собі прохід далі.
08. Рнездо чудовиськ і місце сили. Місце сили дає одне очко умінь. Гніздо знищується бомбами або картеччю. Інгредієнти для бомби можна купити в травниці Таміри (дивиться точка 06 Білий сад Захід)
09. Місце сили.
10. Скарб під охороною. Спустіться в склеп, його охороняє привид. Тут знаходиться друга частина креслення: срібний меч школи змії.
11. Місце сили і гніздо чудовиськ.
Білий сад Захід (ліва частина карти)
01 Нильфгаардский гарнізон.
02. Начальник гарнізону. Поговоріть з ним він дасть вам завдання Бестія з білого дому яке є сюжетним завданням. після виконання завдання він скаже нам куди поїхала Йеннифэр.
03. Лут. Потрібно дострибати до нього.
04. Охороняється скарб.
05. Військові трофеї. Пошукайте уважно тут можна знайти крушини для завдання Бестія з білого дому.
06. Травниця Таміра. Потрібна нам для того, щоб виконати завдання Бестія з білого дому, вона скаже вам, де можна знайти траву для залучення грифона крушину. Також у неї можна придбати селітру і чистотіл щоб приготувати бомби для знищення гнізд чудовиськ.
Також варто до неї заглянути після того, як виконаєте замовлення Хвацько біля колодязя, вона дасть вам багато різних інгредієнтів, для цього у неї з'явиться гілка діалогу про Клару.
Ще ви отримаєте додатково завдання у травниці.
На смертному одрі
Необхідно створити еліксир Ластівка для дівчини, яка вмирає. Чистотіл можна знайти, подивившись навколо будинку Таміри. Мозок утопца, пошукайте біля точки 07 в болотах або убийте утопцев, зазвичай мешкають біля води. Третій інгредієнт можна купити в таверні села. Коли зробите еліксир дайте його дівчині.
07. Скарб під охороною. Охороняється водної бабою.
08. Табір бандитів. Креслення: складовою болт
09. Місце сили. Охороняється привидом
10. Звільнене село. Убийте гулей щоб люди змогли його заселити
11. Купець. Поговоріть з ним отримаєте від нього завдання
Цінний вантаж
Торговець попросить вас принести йому один скриньку, використовуючи ведьмачье зір знайдіть місце, звідки віз з'їхав з дороги, далі читайте про точку 12.
12. Медична віз. Потрібна в завданні Цінний вантаж. Візок з'їхала з дороги. Дістаньтеся до неї і уважно обстежте місце навколо. Візок вся утикана стрілами, поруч труп з пробитою головою. Торговець явно щось не договорює. Підніміть скриня і поверніться до торговця. Якщо скажемо йому, що ми його розкусили, він спробує втекти від нас на коні. Доженете його на свого коня і рубаните з меча щоб скинути. Далі він зізнається, що він тимерский військовий і знищив медичну віз. Ви можете вибрати три варіанти здати його не здавати і не здавати, але забрати собі ліки. Якщо відпустити його, він все одно трохи підкине грошенят.
Карта королівському замку в Вызиме
01. Стартова точка. Тут вас помиють поголять і дадуть одяг для зустрічі з королем. Тут же вас буде чекати камергер, коли ви одягнете, щоб відправитися до короля.
02. Імператор Эмгыр вар Эмрейс. Попросить нас відшукати Цыри
03. Посол Вар Аттре. Поговоріть з ним після розмови з Йеннифэр, він дасть більш детальну інформацію
04. Йеннифэр. Поговоріть з нею після короля. Вона дасть нам наводку на Цири в Верене і Новиграде.
05. Гвилт. Тут можна рубануться в Гвилт.
06. Точка переміщення. Звідси ви можете переміститися в Wehlen.