Відьмак 3: Дике полювання Wehlen
Основні завдання:
Нильфгаардский зв'язковий, Полювання на відьму, На дотик, Кривавий барон, Історія Цири. Король вовків, сімейні Справи, На допомогу Княжні, Історія Цири. Перегони, Історія Цири. З тіні, Господині лісу, Шепоче пагорб, Історія Цири. Втеча з боліт.
Додаткові завдання:
Дике серце, Похоронні вогнища, Фальшиві папери, Цвинтарні гієни, Смерть у вогні, Кулаки люті: Wehlen, Остання послуга, Запрошення від Кейры Мец, Мишача вежа, Дружня послуга, На благо науки, Дяды, Повернення в Кривоуховы драговини, Опіум для народу, Захисник віри, Вилитий відьмак, Падіння дому Реардон, Небезпечний вантаж, Віщун правду скаже, Дама в біді, Узи крові
Полювання за скарбами:
Трофеї з поля бою, Криваве золото, Нещасний випадок, Не щастить, так не щастить, Таємна пристань, Утонувшее багатство, Дорога помилка, Скарби королеви Зулейки, Не грай з богами, Мерці беззбройні, З вогню в полум'я, Заховані від усього світу, Майстер-Броннік, Мечі і вареники, Все заради золота
Ведьмачьи цінності: Спорядження школи грифона, Ведьмачьи давнину: спорядження школи Кота
Замовлення:
Замовлення: Лісове чудовисько, Зниклий брат, Клекотун, Таємниця села Стібки, Зниклі солдати, Лешачиха, Турботи могильника, Таємничі сліди, Привид тракту, Зниклий патруль, чудовисько з боліт.
Нильфгаардский зв'язковий (6 ур)
Йеннифэр відправить нас в Wehlen і скаже, що у зв'язкового можна спробувати дізнатися деякі подробиці про Цыри. Вирушайте в корчму «На роздоріжжі» у Велені (точка 37 карта Грэйрок). Зайдіть в корчму Підійдіть до корчмарю, щоб довідатися про агента Гендрике. Під час розмови приїдуть солдати барона. Якщо не хочете з ними свариться відповідайте їм що ви відьмак, вони не посміють на вас нападати. Якщо ж з ними подеретесь, то далі в основному завданні до червоного барона в фортеці Вроница доведеться проходити через таємний прохід, а не через парадні двері.
Після того як по доброму або поганому розберетеся з солдатами(краще по-доброму складніше буде потрапити замок Вроницы), знову поговоріть з кочмарем він скаже, що Гендрік знаходиться в селі Вересковка. Вирушайте в село Вересковка. Допоможіть вижив відбитися від собак в селі, він розповість, що на село напали.
Обшукайте хату Гендріка і огляньте його тіло. В черевику у Гендріка буде ключик. Відкрийте підвал і всередині огляньте свічку, відкриється схованку. Прочитайте записи агента. Із записів відьмак стане зрозуміло, що справа якось пов'язано з бароном і відьмою. На це завдання буде завершено.
Полювання на відьму (6 ур)
Дістаньтеся до хатини відьми Перед її хатиною нам покажуть кат сцену, як відьма допомагає жителям з коровою. Коли зайдете всередину хатини відьми всередині не буде, огляньте хату і підійдіть до черепа, відкриється портал. Пройдіть в портал і опинитеся в її укритті. Відшукайте відьму (опиниться що відьма це Кейра Мец). Розпитайте її, але вона нічого не знає про Цири. Вона скаже тільки що її розшукував якийсь таємничий Ельф.
На дотик (6 ур)
Порада: заздалегідь приготуватися до цього завдання, помедитувати, щоб відновити життя відьмака і еліксири, полагодити зброю і спорядження. Битв буде дуже багато.
Кейра Мец вирішила нам допомогти з пошуками ельфа і відправитися разом з нами. Зустрічаємося з нею перед входом в печеру. Йдемо за нею в печеру. Через обрушений міст побачимо Дику полювання. Кейра відкриє портал, аби пройти далі, але щось піде не так і вона пропаде і почне волати щоб їй допомогли. Її можна відшукати використовуючи ведьмачье чуття, а можна просто поширюють по печері пошукавши її і додатково пошукавши корисні предмети і креслення.
Кейру знайдемо біля лігва чудовиськ. Знищте бомбами або картеччю дві щурячі нори. Ідіть далі, де побачите проекцію ельфа говорить загадками. Поговоріть з Кейрой про те що сказав ельф і що це повідомлення для Цири. Нам треба знайти символ ластівку буде видно на стовпі вище голови відьмака. Коли будемо проходити повз знака, Кейра скаже «Ластівка. Значить ми йдемо правильно».
Дістаньтеся за знаком ластівки до наступної проекції ельфа. Тепер нам треба відшукати знак коні Цири. Інші знаки не оглядаємо. Якщо оглянути знак Кейрана (знак восьминога) спрацює пастка і з'являться привиди схожі на Геральта і Кейру, яких треба буде знищити. Знак собаки теж не чіпаємо — шарахне і відьмака більше ніж на половину життів просадет. Потрібно стрибнути в центрі вниз у воду там буде малюнок коня.
Пропливаючи по тунелю під водою, коли выплывите наверх буде другий малюнок коня. Поверніться до Кейре вона відкриє портал Попереду нас буде чекати голем. Голем повільний і більш уразливий ззаду. Чекаємо коли він агрится на Кейру в цей час ззаду його мочимо, головне не поспішати.
Нитраль
Проходимо в зал, де всі заморожені і бачимо солдатів Дикої полювання. Дівчина поставить магічний щит, а сама в цей час буде закривати портали Дикої полювання. Ховаємося під її щитом і захищаємо її від гончих (вразливі до аксию і игнию), поки вона їх закриває. Коли вона впаде Геральту на руки з'являться два варіанти відповіді. Власне я вибирав обидва надалі воно нічого не змінювало * З Кейрй Мец відьмак все одно розважався), про більш м'який другий варіант відповіді.
Йдемо в зал де нас чекає вояк Дикої полювання. Він практично не атакує відьмака якщо до нього не наближатися. У нього добре знімає ХП бомби і картеч використовуємо їх на ньому. Головне, коли він встає у свій крижаний щит і викликає собак швидко їх знищуємо, так як собаки його регенерують. Коли він у щиті не атакуємо його, він не вразливий, а відьмак ламається. Можна стояти з двох сторін від нього щоб у потрібний момент бити його зі спини.
Коли впораємося з воїном Дикої полювання підійдіть до статуї, вона розкаже щось про відьом в Кривоуховых болотах. Знайдіть ілюзорну двері, Кейла дасть очей Нехалены щоб її розвіяти.
Магічний світильник
Завдання отримаємо коли закінчимо завдання на дотик. В ельфійських руїнах Кейра попросить їй допомогти відшукати магічний світильник. Ідіть за Кейрой підійдіть до дверей вона прочитає вам загадку. Необхідно запалити в правильній послідовності статуї. Праву, ліву , другу праву, другу ліву. Біля останків Лари Доррен і буде світильник.
Власне потім Кейра віддасть його відьмак для іншого її завдання і він залишиться у нас в інвентарі.
Кривавий барон
Вирушайте в замок Вроницы на зустріч з кривавим бароном. Перед замком вас зустріне варта і пропустить всередину (при умові якщо ви не вб'єте солдатів барона в корчмі). Всередині вас зустріне сержант, слідуйте за ним. Сержант приведт вас до барона. Якщо ж ви все-таки конфліктували з солдатами барона в корчмі, то до барона можна дістатися через підземні печери (точка 03 (карта Вроницы)
Барон скаже що Цири прийшла до нього з боліт і почне розповідати її історію, а ми в цей час перемкнемося на управління самої Цири.
Історія Цири. Король волков
Цири опиниться біля річки, пройдіть вперед і почуєте як дівчинка кличе на допомогу. Убийте волков і поговоріть з дівчинкою. Дівчинка розповість що в лісі, де вони знаходяться мешкає вовчий король і його зграя. Слідуйте за Гретою і захищайте її від вовків. По дорозі зустрінеться труп в човні, досліджуйте його.
Провівши слідчий експеримент Цири зрозуміє що це волколак вбив людину. Зберіть потрібні інгредієнти для створення олії проти нього. Пройдіть за Гретою в печеру, де убийте волколака. Вижив відведе Цири і дівчинку до барона.
Кімната Цири
Поверхом нижче знайдіть кімнату Цири. На підлозі буде валятися вовчок. Віддайте цей вовчок Гретке. Завдання буде завершено.
Справи сімейні
Барон розповів, як він знайшов Цири, але погодився розповісти, що з нею сталося далі, тільки за умови, якщо відьмак знайде його дружину і дочка. Барон відведе нас в їхні кімнати. Використовуйте ведьмачье зір щоб знайти зачіпки. Досліджуючи місцевість відьмак знайде сліди боротьби і розбиту пляшку вина від якої залишився слід. Пройдіть по цьому сліду до закритої половиці, де знайдете талісман.
В іншій кімнаті в шафі візьміть іржавий ключ і пахощі. Ідіть по запаху в підвал до дверей, яку можна відкрити знайденим іржавим ключем. Всередині побачите вівтар і молитву. Поговоріть з бароном і покажіть йому знайдений талісман, він розповість про якогось чаклуна на ім'я Ворожок який може щось про це знати.
Відвідайте хатину ворожка. Там будуть розлючені на Ворожка люди. Їх можна просто вбити, заплатити, використовувати знак (якщо прокачаний) або запитати про ситуацію і допомогти вилікувати нікого Эдрика з-за якого вони прийшли карати чаклуна. Коли впораєтеся з людьми, покажіть Ворожку знайдений талісман.
На допомогу Княжні
Він погодиться допомогти знайти сім'ю барона, але перш попросить, щоб відьмак для нього знайшов його козу Княжну. Він дасть предмет дзвіночок Ворожка. Використовуємо ведьмачье чуття і шукаємо сліди кози. Козу я знайшов на самому краю кола пошуку. Коли знайдете козу, постійно дзвонить в дзвоник, щоб коза йшла за вами. У якийсь момент коза рвоне до ведмедя. Вбиваємо ведмедя і наводимо козу до чаклуна.
Коли наведемо козу до Ворожку, той проведе обряд і розповість що у дружини барона Анни народився син, який помер і перетворився в чудовисько Игошу. Цього Игошу необхідно знайти, щоб за допомогою нього розшукати родину Барона.
Поверніться в замок Вроницы до барона. У замку коли ми підемо говорити з бароном вибухне пожежа. Перед зустріччю з бароном можна допомогти врятувати конюшого і коней, просто знайдіть його в згорілій стайні і відкрийте ворота поки у відьмака не закінчився повітря. Після цього переможете п'яного барона в кулачному бою.
Поговоріть з бароном після бійки, він розповість всю правду про те, що бив свою дружину і що сім'я сама пішла від нього. Що викидня від дружини він закопав. Домовляємося з ним розібратися з викиднем який перетворився в Игошу.
Розчаклувати Игошу
Вирушаємо услід за бароном до могили Игоши. У нас буде вибір атакувати Игошу, тоді він перетвориться на монстра боремося і вбиваємо його, забираємо кров. Варіант другий перетворити в чура. Тоді барон візьме Игошу на руки і буде нести його до порогу свого будинку. Поки будемо йти до порошу на нас нападатимуть привиди знищуємо їх і після цього на Игошу застосовуємо знак аксій щоб його заспокоїти. Барон донесе дитини до порога наречет її Деей і закопає.
Родина Барона
Підійдіть після цього до могили, щоб відьмак дочекався чура. Слідуйте за примарою, і досліджуйте ведьмачьим зором до яких він нас приведе. В результаті прийдемо в хатину рибака, який розповість, що дружину барона потягнула Ганну якесь чудовисько, а дочка Тамара знаходиться в Оксенфурте.
Відшукайте Тамару в Місті. Вона скаже що тепер працює на мисливців на чародійок і церква вогню. Поверніться до барона і розкажіть йому все, що дізналися. Щоб знайти дружину барона виконайте завдання «Господині лісу» і «Шепоче пагорб». Де при розмові ви зрозумієте, що бабуся стежить за дітьми у притулку і є дружина барона.
Історія Цири. Стрибки
Коли ви розповісте барону куди поділися його дружина і дочка він продовжить розповідати історію про Цири. Цири біля багаття домовилася з бароном в скачках, поставивши на кон свій меч, а барон свою кобилу. Перед цим завдання рекомендується потренуватися в додатковому завданні «Стрибки: Вроницы». Перемагаємо барона і приходимо першими на старт. В цей час нападе Василіск.
Історія Цири. З тіні
Коли розповімо баронові, де знаходиться його дружина. Він продовжить розповідь про Цири. Боремося з Василиском сместе з бароном. Коли у Василіска залишиться мало життів він схопить барона і потягне його на вежу. Добираємося до вежі, де Цири телепортується і вб'є чудовисько ледве встигаючи врятувати барона.
Господині лісу (ур 6)
Зробіть завдання активним побачите на карті мітку статуї. Підійдіть до неї і далі вже використовуючи ведьмачье зір ідіть по сліду. Прийдете до Притулку на Кривоуховых мочарами. Поговоріть з дітьми і бабусею що за ними стежить, про Цири вони нам нічого не розкажуть. Поговоріть з покараним хлопчиком, але бабуся не дасть його толком розпитати її треба буде якось виманити з хати. Знову поговоріть з дітьми.
Діти запропонують пограти в хованки тоді з допомогою ведьмачьего зору необхідно буде відшукати, вони всі будуть в районі села або зовсім близько, тому ніяких труднощів відшукати не буде. Або вибрати варіант відповіді «Може ще що хочете» і якщо у відьмака в рюкзаку є солодощі то можна їх просто пригостити солодощами. Коли домовимося з дітьми, ті відвернуть бабусю, і відьмак вдасться розпитати про хлопчика Івасика.
Знайдіть місце, де востаннє перебував Івасик, далі по слідах відшукайте його печеру і покличте його, щоб він вийшов. Івасик виявиться рідкісним істотою прибожек. Він втратив голос і покличе відьмака з собою. Ідіть за Івасиком він приведе вас до воронячого гнізда. Убийте гарпій і заберіть всередині гнізда воронов перо і запечатану пляшку. Віддайте пляшку Ивасику, у нього з'явиться голос. Він відведе відьмака в притулок до бабусі і умовить її допомогти. Бабуся зв'яжеться з відьмами захищають болота, ті пообіцяють розповісти про відьмак Цири, якщо той допоможе селі Штейгери.
Щоб завершити квест, виконайте завдання «Шечущий ліс».
Шепоче пагорб
Поговоріть зі старостою села Штейгери, він розповість що хтось знищує людей з села. Знайдіть Стародавній дуб і вхід в печеру поруч з ним. Вхід буде охороняти волколак 8 рівня. Зайдіть в печеру і знайдіть дух поговоріть з ним. Після цього дух попросить її звільнити у нас з'явиться варіант вибору допомагати їй чи ні.
Варіанти дії і наслідки
- «Я допоможу тобі» якщо погоджуємося допомогти духу, то необхідно буде знайти три предмета вороняче перо, кістки і кобилу (приманиваем аксием на полі будь-яку кобилу і скачемо до духу). Знаходимо їх всі повертаємося до духу і проводимо ритуал по звільненню. Звільнений дух вб'є всіх жителів Штейгерів. Ганну вб'ють відьми покарання. Барон повіситься. Сироти з притулку залишаться живими.
- «Я допоможу тобі». Говорите дереву, що допоможете йому, збираєте всі інгредієнти для ритуалу, в кінці коли зберете всі і приведете кобилу, можна буде вибрати варіант в діалозі «обдурити істота в дереві і знищити його». Тоді дерево помре саме і з ним не треба буде боротися. Наслідки такі ж як і в першому варіанті.
- «Я не вірю тобі». Боремося з эндриагами і б'ємо серце духа, поки його не знищимо. Жителі села Штейгери залишаться живі, пару жителів повісять мисливці за відьмами. Ганна зійде з розуму, барон забере її і повезе до знахаря. Люди барона в його відсутність почнуть грабувати прилеглу село. Сироти з притулку будуть убиті і з'їдені відьмами.
Всі наслідки ви дізнаєтеся виконуючи завдання «Повернення в Кривоуховы болото», яке барон дасть після завдання «Справи сімейні» На виході вас вже чекатиме староста, який відріже собі вухо і ви поговоріть з відьмами незалежно від того вирішите ви вбивати дух чи ні і ви. Відьми повідають вам про Цири.
Історія Цири. Втеча з боліт
Відьми розкажуть, що Цири до них прийшла з боліт. Вони захочуть її зжерти, але та все почує і втече. Після цього беремо управління Цири на себе. Битися з ворогами немає сенсу просто біжіть до потрібної точки.
Карта Грэйрок (початкова локація Велена)
01. Село Шибеників. В цю точку переміщаємося з королівського замку у Wehlen.
02. Село Явірник. В одному з будинків можна зламати двері і спуститися в підвал отримаєте рецепт: покращена кішка. На дошці оголошень прочитайте оголошення отримаєте завдання.
Дике серце
Мисливець Неллен втратив свою дружину. Вирушайте в село Великі суччя, поговоріть з її братом і пораспрашивайте його про сестру. Він розповість з ким його сестра Ганна дружила в селі і де вона загубилася в лісі. Поговоріть в селі з сусідами. Вони скажуть що дівчина пішла в ліс з якоюсь жінкою.
У лісі, де загубилася дівчина Ганна до нас підійде її сестра і запропонує в два рази більше, ніж може дати її брат якщо ми відмовимося від пошуків Ганни. ми можемо погодитися і отримати більше грошей і їхати далі чи продовжити пошуки. Якщо вирішите продовжити пошуки в центрі огляньте труп собаки з випущеними кишками. Відшукайте тіло дівчини і сліди волколака. Слідами дістаньтеся до відлюдної хатини (точка 05 Карта Crow's Perch). Під хатиною буде його лігво.
Волколак
Дочекайтеся ночі. З'явиться волколак зі своєю зграєю, дрібних відразу ж знищуємо. Волколак вразливий до знаку Ігні, який підпалює його, також рекомендується використовувати масло проти проклятих, чортів гриб і місячний пил. Коли у волколака залишається половина ХП він починає жорстко регенерувати, тому щоб не пропустити цей момент чекаємо як тільки він почне це робити підпалюємо його знаком ігні і швидко підлітаємо йому прописуємо комбо.
З'явиться сестра (волколак це Неллен) в кінці бою можна вибрати два варіанти відповіді для волколака до закінчення діалогу «Я не дозволю цього», і тоді з ним доведеться битися до кінця або «Вона заслужила це» Тоді він вб'є свою сестру і дасть вам вбити його не опираючись. Коли він постане перед останнім боєм не даємо йому оговтатися і отрегениться швидко налітаємо на нього і прописуємо комбо поки він не здохне. Заберіть у нього ключ від скрині в хатині.
03. Жрець вічного вогню.
Похоронні вогнища (ур 3)
Поговоріть з жерцем, він попросить спалити ями з тілами полеглих героїв, щоб їх не з'їли трупоеди. Активуємо завдання щоб побачити місця тел. Спалюємо трупи з допомогою знака Ігні. Біля останньої ями зустрінемо одного вижив торговця, який розповість про темних справах жерця. Повертаємося до жерцеві якщо погоджується взяти хабар отримуємо 45 досвіду і 60 крон. Якщо відмовляємося, то вбиваємо жерця. отримуємо стільки ж досвіду. а струпа піднімаємо 200 крон. Загалом, я думаю, ви зрозуміли, що вигідніше.
04. Винна пристань людина в біді. Дезертири 7,14,16 рівня. Візьміть з трупа ключ работоргівців і звільніть зброяра. Коли звільнимо його він буде в селі Явірник. У нього можна буде купити: креслення: ремонтний набір підмайстри-бронника, креслення: ремонтний набір учня-бронника, креслення: гамбезон мисливця за головами, четеж: відмінний обладунок школи Грифона.
05. В цьому місці ми можемо натрапити на грабіжників трупів. Підійдіть до одного з них, він запропонує вам релікт: меч Плакальник за 525 монет.
06. Військові трофеї. Утопцы 4 рівня. Щоб відкрити скриню потрібен ключ. Потемнілий ключ лежить у трупі поруч в човні в скрині лежить релікт: місячний клинок.
07. Голодні діти. Перед будинком буде стояти здичавілий собака, убийте її, з дому вийде дівчинка дайте їй їжі (собаче м'ясо) за це вона дасть важливу книгу про волколака і у нас додасться інформація в бестіарії по ньому до чого він вразливий, дуже стане в нагоді при його вбивстві в завданні Дике серце і дасть ляльку.
08. Вхід в печеру. Огляньте поруч зі входом роздертий труп, якщо ви до цього ще не були в корчмі «На роздоріжжі», то у вас активується замовлення зниклий брат.
09. Вхід в печеру і Розсадник чудовиськ. Перед входом у печеру знайдете креслення Обладунок цидарисского кавалериста, рецепт: сон дракона. Всередині знайдете Креслення набору школи ведмедя. Зачистите печеру від чудовиськ.
10. Людина в біді. Охороняється дезертирами і ватажком. У клітці сидить купець. У одного з трупів буде ключ відкрийте клітку отримаєте знижку у цього купця в точці. Також пошарте в ящиках знайдете креслення: чоботи вбивці. Буде знаходиться в точці 11.
11. Дошка оголошень. Тут можна отримати завдання
Замовлення: Лісове чудовисько
Тут же де отримали завдання біля дошки оголошень поговоріть з капітаном варти. Капітан поскаржиться, що на вози з озброєнням постійно нападають і він попросить вирішити цю проблему. Вирушайте до місця, де знаходиться віз і огляньте місце. Слідуйте по слідах до ельфів.
Ви дійдете до ельфа на дереві. Тепер від ваших відповідей залежить, яке ставлення у вас буде з ельфами. Якщо відповісте йому «досить вбивати людей», то вони нападуть на вас і вам доведеться їх знищити при цьому коли доповісте капітану що розправилися з ними він дасть вам 30 крон і пропуск.
Якщо хочете мирного рішення, виберіть перший варіант відповіді «Я повинен поговорити з твоїм командиром», Після чого віддайте ельфу зброю. Поговоріть з дівчиною ватажком ельфів. Вибравши Варіант відповіді з нею «Ви звичайні бандити», вони нападуть на вас. Відповісте «Робіть що хочете», вони віддадуть вам ваш зброю і дадуть кілька предметів.
Поверніться до капітана при питанні знайшов чудовисько?
- Якщо відповісте «Чудовиська в лісі немає. Скоя-таэли» Отримаєте пропуск через міст реданскую подорожню грамоту і трохи досвіду
- При відповіді «Ні я його не знайшов» отримаєте тільки пропуск, і більше нічого. З ельфами буде все добре, в подальшому це повинно вплинути на їх прихильність до вас.
Фальшиві папери
Тут буде стояти підозрілі торговець. У нього можна буде купити пропуск через міст або попросити у нього знижку, для цього він просить нас допомогти своєму швагрові (точка 12) завдання цвинтарні гієни. Справа в тому що в мене швагро в тому бою загинув, мародери які на нього працювали подякували мене. А от коли я повідомив цього персонажа, що я допоміг його швагра, але шурин помер, він взагалі відмовився мені продавати що-небудь.
Пропуск у нього купувати не обов'язково ми можемо безкоштовно отримати перепустку в замовленні лісове чудовисько, яке можна взяти поруч з цим місцем або у червоного барона слідуючи по основним завданням, до
12. Персонаж Альбін Харт. Поговоріть з ним він дасть завдання.
Цвинтарні гієни
Альбін Харт попросить захистити його від мародерів гулей. Знищуємо дві атаки гулей і отримуємо трохи грошенят і досвіду.
13. Прикордонні пости. Тут щоб пройти далі необхідно показати пропуск-реданскую подорожню грамоту. Видобувається в «Замовленні лісове чудовисько» або «Фальшиві папери». Також цю грамоту нам видасть кривавий барон в основному сюжетному завданні «Справи сімейні»
14. Можна отримати завдання
Смерть у вогні (ур 10)
Підійшовши до будинку ви побачите як бандити 10 рівня підпалили будинок, убийте бандитів, і з допомогою аарда вибити двері в будинок. Дівчина врятується і розповість вам про схованку у колоді за її будинком крони 21 штука.
15. Останній бастіон (замок баронета) і гніздо чудовиськ. Перед входом эндриаги 11 рівня. Всередині замку гніздо чудовиськ гарпії 7 рівня. Чертеж: сталевий меч школи грифона.
16. Гніздо чудовиськ. Накеры 6 рівня. Поряд з гніздом подивіться буде зламана віз і скриня в ньому дістаємо рецепт: рубедо.
17. Каменоломня Старі хрычи.
18. Гніздо монстрів. Пожирачі і гнильцы 5-6 рівня.
19. Захований скарб. Охороняє водница 18 рівня. Релікт: каэдвенская кіраса (11 ур).
Полювання за скарбами: Трофеї з поля бою (20 ур)
Візьміть з трупа Зім'яту записку і ключ до неї. Прочитайте записку і ведьмачьим зір знайдіть схованку. Схованку буде завалений бочками розбийте їх знаком і заберіть все з скрині.
20. Захований скарб. Утопцы 4 рівня. Візьміть з трупа забруднений кров'ю ключ, і заплямований кров'ю лист. Коли виконайте завдання «Криваве золото і відшукайте його схованку знайдете всередині креслення: чоботи вбивці, меч релікт: мисливець за головами (17 ур).
Полювання за скарбами: Криваве золото (ур 18)
Візьміть з трупа ключ і лист. Прочитайте лист. Використовуючи ведьмачье чуття знайдіть схованку небіжчика.
21. Захований скарб. Охороняє василіск.
22. Форт Білого орла. Це місце ми повинні будемо відвідати додатково завданні «Доброволець» або одержати його тут. Поряд з тролем скриня усередині креслення: покращений обладунок школи Грифона. Коли принесете тролеві фарб отримаєте креслення: гвеннель, креслення: рукавички топорника.
23. Поселення мулярів. ?????
24. Дьяволова яма і табір бандитів. Дезертири 9 рівня. Рецепт: покращене масло проти примар. ????
25. Звільнене село і захований скарб. Утопцы 4 рівня. У скарб прочитайте неотосланное лист отримаєте завдання.
Полювання за скарбами: Нещасний випадок (ур 4)
Прочитайте лист яке візьмете в трупі. Поруч у воді знайдіть скриня і заберіть звідти все що є. Завдання буде виконано. У скрині буде меч релікт Гарваль (6 ур).
26. Скарби під охороною. Альгуль 13 рівня. Релікт кавалерійські чоботи ( 6 ур).
27. На караван напали бандити (5 ур), які і повинні були його захищати. Допоможіть торговцям відбитися отримаєте трохи досвіду і грошей, також після порятунку з одним з торговців можна буде поторгувати у Вроницах.
28. Захований скарб. Туманник 4 рівня. У скрині креслення точний болт.
Полювання за скарбами: Не щастить, так не щастить (ур 18)
Візьміть в трупі чоловіка і жінки лист і невеликий ключ. Прочитайте лист і відкрити скриню ключем заберіть все всередині. Завдання буде виконано. Можна зробити це на будь-якому рівні незалежно від того який рекомендується в завданні.
29. Лігво чудовиськ. Гульи 9 рівня. Поряд з лігвом подивіться будуть перебиті вози в скринях можна знайти рецепт: покращена двимеритовая бомба.
30. Лігво бандитів. Дезертири 9 рівня.
31. Звільнене село. Утопцы 9 рівня.
32. 2 гнізда чудовиськ. Гульи 9 рівня.
33. Захований скарб. У трупі візьміть записки нильфгаардца отримаєте завдання.
Полювання за скарбами: Таємна пристань (ур 9)
У трупі солдата візьміть записки нильфгаардца і прочитайте їх, знайдіть за допомогою ведьмачьего чуття скриня мерця.
34. Звільнене село. Альгули і гулі 9 рівня.
35. Пристань.
36. Скарб під охороною. Утопцы 9 рівня. Вирвана сторінка: відвар з успокойника.
37. Корчма «На Роздоріжжі» і Дошка оголошень. На дошці оголошень прочитайте одне оголошення Бруно розшукує свого брата, у нас активується замовлення. Також поговоріть з кочмарем про агента Гендрике завдання Нильфгаардский зв'язковий».
Зниклий брат (ур 33)
Рекомендований рівень 33. Так що відразу не варто суваться в печеру. Вирушайте до місця (точка 08)
38. Табір Бандитів. Креслення: ковирский кортик, відвар з біса.
39. Скарби під охороною. Охороняє водница 15 рівня.
40. Військові трофеї.
41. Гніздо чудовиськ. Гнильцы 6 рівня.
42. Зпрятанное скарб.
Полювання за скарбами: Все заради золота
Візьміть з трупа лист і ключ. Прочитайте лист і відшукайте ведьмачьим чуттям цінності мародерів.
Карта Фортеці Вроницы і околиць
01. Замок Вроницы і Дошка оголошень. Можна одержати замовлення на дошці. У квартирмейстера купіть третю карту Адальберта Керміта, чтоби дізнатися місце розташування покращеного спорядження школи кота.
Замовлення: клекотун (ур 8)
Замовлення отримуємо в замку Вроницы біля дошки оголошень. Поговоріть з замовником, він розповість, що в околицях завелося чудовисько яке тягає худобу і вбив одного мисливця на нього. Поговоріть з сином загиблого. Огляньте місце нападу Клекотуна на мисливця, після чого перейдіть за його кривавому сліду до печери.
В печері Киньте будь-яку з бомб в лігво Клекотуна щоб його злякати. Він вилетить назовні доженете його і вбити. Боремося з ним як з грифоном в Білому саду. Забираємо трофей і забираємо нагороду у замовника. Можна відмовитися від грошей на користь Шимко, тоді отримаємо тільки досвід.
Стрибки: Вроницы
На дошці оголошень отримуємо завдання. Йдіть до місця скачок. Необхідно битися з трьома гравцями у скачках і прийти до фінішу першим за кожну перемогу будете отримувати предмети для коня.
Майстер-Броннік (ур 24)
Поговоріть з гномом-ковалем Фергусом Гремом і його дружиною під Вроницах. Вони розкажуть вам, що на одному з островів на Скеллиге є кузня, де раніше робили, легкі і міцні обладунки. Власне йому треба принести інструменти. ???
02. Барон і сад. Якщо ви посварилися з людьми барона і вас нього не пропускають то в саду є альтернативний вхід.
03. Альтернативний вхід в замок. Знаходиться під вожой використовуємо його, щоб дістатися до барона.
04. Ронвид з малого лода. Дивний тип який хоче убити 100 разів за якусь діву ягідку. Наскільки я зрозумів який варіант діалогу не вибери в будь-якому випадку він сагрится на вас. Але в кінці він здасться і його можна вбити або цього не робити.
05. Хатина. До цій хатині нас приведе чура в сюжетному завданні «справи сімейні».
06. Хижига рибака. Сюди нас приведе чура в сюжетному завданні «справи сімейні». Тільки тоді можна буде потрапити всередину.
07. Попелище. Подивіться всередині згорілої будівлі буде лежати скриня в ньому знайдете креслення: поліпшені штани школи Грифона.
08. Гніздо чудовиськ. Гульи 9 рівня.
09. Вхід в печеру. Завдання Клекотун».
10. Скарб під охороною. Охороняє Вилохвост 14 рівня. Релікт чоботи кондотьєра.
11. Вовча Поляна. ????
12. Скарб під охороною. ????
13. Село Вересовка. На село хтось напав. Огляньте тіло Гендріка і його схованку. Вичитавши з його записів деякі полробности відьмак з'ясує, що ниточки з пошуку Цири пов'язують її з червоним бароном і відьмою.
14. Покинута башта. На неї можна піднятися по зламаною стіні, щоб оглянути лут.
15. Відокремлена хатина. Всередині хатини відшукайте записки волколака (якщо ви йдете за завданням Дике серце). Також всередині буде закритий скриня. Під хатиною знаходиться вхід у печеру, де і можна вбити волколака у нього знаходиться ключ від скрині в хатині. У скрині буде креслення: обладунок Хиаль.
16. Мисливські землі гарпії. Гарпії 7 рівня.
17. Скарб під охороною. Охороняє Василіск 14 рівня. Релікт меч Блед Аэдд (11 ур).
18. Самотня скеля, місце сили і захований скарб. Вежу охороняє виверна 14 рівня. Потрапити в вежу можна праворуч від розлому мосту по скелі або під водою буде вхід, знаходиться поруч з місцем сили. На самому верху башти знаходиться креслення: срібний меч школи Грифонів. Також тут можна знайти креслення: чоботи гірського народу, рецепт: покращена місячна пил, релікт: штани вбивці (ур 9), 2 релікта: клинок з Тир Тохаир (9 і 10 ур).
19. Табір бандитів. Дезертири 7 рівня. креслення: гамбезон мисливця за головами.
20. Село Великі суччя і дошка оголошень. Поговоріть з Нелленом братом втратив сестру для завдання Дике серце. У торговця купіть першу карту Адальберта Керміта і прочитайте її у вас активується квест з пошуку спорядження школи кота якщо ви до цього ще не знаходили його частини.
Кулаки люті: Wehlen (ур 11)
Знайдіть букмекера в селі Великі суччя, погоджуємося побитися. Необхідно перемогти в кулачному бою Йонашу, коваля в корчмі На роздоріжжі і Стаха-рыбожора з Залипья. Рыбожор попросить йому піддатися і програти, щоб він зміг виграти мішок борошна. Можна на це погодитися і програти йому, а вже у другому раунді перемогти його, загалом, з-за цього квест не буде провалений. Можна не погоджуватися, але в кінці бою дати йому грошей.
В кінці знайдіть у Вроницах сержанта і переможете його, щоб отримати титул чемпіона Велена з кулачних боїв.
Ведьмачьи давнину: спорядження школи кота
Отже, купіть першу карту Адальберта Керміта у торговця в селі Великі суччя у вас активується завдання і на карті буде показано точки розміщення креслень спорядження. Креслення: відмінний срібний меч школи кота (поліпшення школи кота 3) знаходиться в розсаднику чудовиськ (карта Новіград точка 04).
21. Старенька. Поговоріть з нею для одержання завдання.Старенька буде стояти біля маленького містка недалеко від села Великі суччя.
Остання послуга (ур 9)
Поговоріть зі старенькою. Вона скаже, що до неї є дух її померлого чоловіка і просить віднести обручку на його могилу. З допомогою ведьмачьего зору відшукайте могилу і покладіть обручку. Можете також після цього подивитися на могилу з допомогою магічного світильника якщо він у вас вже є і побачити небольщую сценку розмови духів, за це отримаєте +25 додаткового досвіду. Отримаєте в селі у внучки невелику нагороду.
22. Хатина Ворожка. Це місце треба буде відвідати в сюжетному завданні «Справи сімейні»
23. Скарб під охороною. Утопцы 4 рівня. Промоклий листок, записки розбійника
24. Захований скарб.
Полювання за скарбами: Утонувшее багатство (ур 4)
Візьміть з трупа пошкоджене водою лист, прочитайте його і поруч у воді використовуючи ведьмачье чуття відшукайте скриня на дні, заберіть пожитки всередині.
25. Звільнене село. Пірати 7 рівня.
26. Людина в біді. Бандити 7 рівня. Ключ візьміть у головного вбитого, звільніть Цирульника. Буде безкоштовно міняти нам зовнішній вигляд у Селі Глинник.
27. Захований скарб.
Полювання за скарбами: Дорога помилка (ур 18)
Візьміть з мерця записку контрабандиста, прочитайте її і під водою поруч з затонулим кораблем розкрийте скриня.
28. Скарби під охороною. Охороняється Эндриагами 9 рівня. Креслення: мисливські штани, креслення: Кіраса з Маг Дейри, рецепт: відмінний сон дракона.
29. Табір бандитів. Дезертири 9 рівня.
30. Хатина відьми. Поговоріть з відьмою вона ж Кейра Мец (для завдання полювання на відьом)
Запрошення від Кейры Мец (ур 6)
Коли разом з Кейрой пройдете завдання «На дотик», вона запросить вас до себе, щоб ви допомогли. Поверніться до неї в хатину вона дасть вам завдання.
Мишача вежа (ур 6)
Кейра Мец відправить нас на острів Коломницу, щоб зняти прокляття з острова, де пропадають люди. Острів знаходиться в центрі карти боліт, до нього можна доплисти на будь човні. На острові добираємося до мишачої вежі (точка 15 карта болота). Вбиваємо гулей. Дістаємо магічний світильник і висвітлюємо місця, які слабо світяться, щоб побачити що говорять привиди.
На самому вгорі вежі, ведьмачьим зором знайдіть важіль, щоб відкрити потайні двері в лабораторію. Магічним світильником висвітліть місце духа, щоб з вами заговорила Анабелль. В кінці розмови привид попросить віднести її кістки до коханої людини. У нас буде вибір погодитися на це або сказати їй, що ми їй не віримо.
Якщо ми погодимося віднести кістки, то зробивши це і віднісши її кістки в село Рудник до Грахаму вона вб'є хлопця після чого стане морової дівою, яку можна буде потім вбити і прокляття з острова буде знято. Якщо скажемо, що ми їй не віримо, то вона на острові перетвориться в моровую діву, боремося з нею, після чого наводимо на острів Грахама. Грахам поцілує привид Анабелль і помре разом з нею а прокляття буде знято з острова. Загалом, в будь-якому випадку парнб труба, а прокляття буде знято.
Дружня послуга (6 ур)
Завдання також отримаємо від Кейры Мец, коли виконаємо попереднє її завдання «Мишача вежа». Вона попросить відшукати для неї вантаж який їй віз один з торговців. Відшукайте сліди вози. Знайшовши віз заберіть посилку для Кейры і віднесіть її дівчині.
Далі погоджуємося їй допомагати завжди і у всьому якщо хочете порозважатися з Кейрой вночі. Вона перетворить мишей у коней, запропонує вам переодягнутися у щось урочисте (Звичайно ж погоджуємося). Після цього скачемо за Кейрой на коні по галявині.
Під час вечері розмовляємо з дівчиною в кінці коли вона скаже що вони з відьмаком не тільки друзі і запитає
Варіанти відповіді:
- Мене не доведеться просити двічі (далі шукаємо Кейру по одязі яку вона буде скидати, знаходимо її і проводимо ніч кохання)
- Я не в настрої (нічого не буде відьмак просто полежить з Кейрой на березі)
- Вибач. Є хтось інший (нічого не буде, як у другому варіанті)
Після цього відьмак прокинеться і зрозуміє що Кейра його напоїла а сама вирушила на Коломницу.
На благо науки (ур 8)
Розуміємо, що Кейра нас обдурила після жаркої ночі (дивлячись звичайно. що ви вибрали). Вирушаємо на Коломницу до Мишачої вежі, щоб довідатися, що вона замислила. Кейра вийде з вежі починаємо з нею діалог, від якого залежить, що буде далі з дівчиною.
Варіанти дій і наслідки
- Якщо злегка йти на поступки, наприклад «Навіщо тобі ці папери?» > «Радовида ліки не цікавлять» > «Тисячі загинуть через тебе > «Їдь в Каер Морхен». Тоді девушука відправиться туди і знайде свою любов Ламберта. Також далі в грі вона допоможе в боротьбі з Дикої Полюванням «Битва за Каер Морхен».
- Якщо не йти ні на які поступки, її доведеться вбити з тіла заберемо книги Некромантия, Магія Заборонена.
- Також можна відповісти «Роби як знаєш». Тоді вона вирушить до Радомир , але той накаже її стратити через повешанье. Її тіло можна буде знайти на площі Ієрархів у Новиграде (теж саме з нею буде якщо не виконаємо її завдання). Про це дізнаємося в сюжетному завданні «Останні приготування».
Перед відправкою у неї можна забрати записки, або не робити цього. Якщо ви з нею спілкувалися нормально, тоді вона легко віддасть вам їх, якщо ви не заберете записки і відправите її Каер Морхен, тоді вона виготовить ліки від чуми.
31. Скарб під охороною. Охороняє полуденница 15 рівня.
32-33. Берег загиблих кораблів, табір бандитів і захований скарб. У таборі дезертири 7 рівня. Біля захованого скарбу пірати 7 рівня.
Полювання за скарбами: Скарби королеви Зулейки (ур 6)
Прочитайте записку пірата, захований скарб. Далі по класику жанру знаходимо скриня і забираємо вміст.
34. Скарб під охороною. утопцы 4 рівня. Рецепт: відмінне масло проти вампірів.
35. Захований скарб.
36. Лісова хатинка.
37. Скарб під охороною. охороняється Водної бабою 8 рівня. Рецепт: покращене масло проти інсектоїдов.
38. Табір біженців і спорожніле селище. Мародери 5 рівня.
Дяды ( 6 ур)
Ворожок сам вас знайде після виконання додаткових завдань для Кейры Мец або при виконанні завдань за допомогою червоному барону, він підійде до вас і попросить вас про ведьмачьей послуги. Погоджуємося і зустрічаємося з ним на Коломнице в кам'яному колі. Поки Ворожок буде проводити обряд захищаємо його від всяких тварюк.
Під час появи примари, прийде стражники вічного вогню, і захочуть припинити обряд. Ми можемо не втручатися тоді квест буде провалений або вбити їх. Після цього відбиваємося від примар. Відшукайте тіло батька Ворожка на болотах і спаліть тіло знаком. Заберіть в хатині у Ворожка нагороду за роботу.
Гвинт: веленские гравці
Необхідно обіграти червоного барона в Гвинт і виграти у нього карту. Власне що і робимо. Завдання отримаємо по ходу дослідження сіл або в замку Вроницы.
Повернення в Кривоуховы драговини (ур 9)
Завдання отримаємо після того, як знайдемо дружину барона в завданні «Справи сімейні». В останньому діалозі він просить нас допомогти йому повернути дружину назад додому. Зустрічаємося з бароном в селі. В залежності від того як ви вчинили у завданні «Шепоче пагорб» події в завданні будуть дещо відрізнятися
Якщо ви вбили духу в печері
У селі побували мисливці за чаклунками і повісили кілька жителів, з мисливцями була дочка барона. Разом з бароном і його людьми пробиваємося до притулку через утопцев і водних баб, де зустрічаємо Тамару і мисливців. У будиночку буде божевільна дружина Барона. Після чого з'явиться біс та інші чудовиська, вбиваємо їх усіх.
Тамара і Барон будуть сперечатися хто забере шалену Анну. У підсумку Ганну забере барон і повезе її до лікаря, Тамара ж залишиться з мисливцями. Після можна заглянути в замок Вроницы і подивитися як люди барона почнуть свавілля.
Якщо ми звільнили дух
У селі Штейгери, практично всі жителі вбиті, крім старости, через село проскакала ворона кобила і всі з'їхали з глузду і повбивали один одного. Йдемо разом бароном до притулку, де допомагаємо мисливцям і Тамарі, відбитися від чудовиськ. В хатині буде Ганна перетворилася на водну бабу. Чекаємо приходу Біса і чудовиськ знищуємо їх.
Щоб зрозуміти як первратить Ганну назад в людину відшукуємо Івасика і отримуємо від нього інформацію. Спускаємося в підвал в святилище відьом. На вівтарі будуть лежати ляльки, необхідно вибрати правильну щоб звільнити Ганну. Вибираємо ляльку з фіолетовою мальвою — Ганна перетвориться в людину, але все одно помре. Барон після цього повіситься, а плату відьмак віддасть сержант. Також люди барона распоясываются.
Карта острова Коломницы і околиць
01. Місце зустрічі з Кейрой Мец і вхід в печеру для завдання «На дотик». Всередині печери можна знайти перед самим входом рецепт: покращене масло проти гібридів, креслення: гарпія, В одному місці під водою в скрині годертеж: штани слідопита, вирвана сторінка: відвар з куролиска. Перед знаком восьминога під водою буде скриня в ньому можна дістати рецепт: зелье Раффара Белого.
В кімнаті де будемо битися з големом в скрині рецепт: масло проти реліктів і рецепт: покращена танцююча зірка. У коридорах після голема і до горгулі можна знайти рецепт: масло проти магічних створінь, креслення: кавалерійські чоботи і вирвана сторінка: відвар з елементали.
Перед босом Нитралем буде відгалуження закрите цеглою ламаємо цеглу знаком у скрині знаходить вирвану сторінку: відвар з чорта. Коли вб'ємо Нитраля з нього можна взяти креслення: ангренская кіраса. В залі де билися з Нитралем в скрині креслення: рукавички вбивці і рецепт: масло проти звірів. Після смерті Нитраля біля останньої проекції ельфа креслення: мисливські чоботи і рецепт: масло проти драконоидов.
02. Ельфійські руїни. Схований скарб одне нагорі і одне під землею місце сили під землею. Внизу є вхід, але його можна буде відкрити, тільки після завдання «На дотик». У захований скарб під землею знаходиться креслення двимеритовая бомба. Виконавши завдання «Не грай з богами» і відкривши скриню в руїнах отримаєте рецепт: квебрит. Також під землею буде місце сили. Ви доберетеся до нього в завданні «На ошупь» і «Магічний світильник».
Полювання за скарбами: Не грай з богами (15 рівень)
В скрині, де знаходиться схований скарб (скарб яке на поверхні) прочитайте не відправлений лист з'явиться це завдання, тут же можна знайти ключа від скрині. Необхідно обшукати ельфійські руїни з допомогою ведьмачьего зору які знаходяться поруч. Убийте полуденницу 15 рівня в руїнах і заберіть з захованого скрині весь вміст.
03. Вихід з підземних ельфійських руїн (з'явиться після завдання на дотик)
04. Захований скарб. охороняється дезертирами 9-10 рівня.
Мерці беззбройні (ур 9)
Убийте дезертирів в цій точці. Обшукайте одного з них у нього буде записки розбійника і звичайний ключ. Прочитайте записку з якої з'ясуємо. що розбійник вирішив почати займатися мародерством кладовищ. Вирушайте в точку 05, відшукайте скриня та відкрийте його забравши весь вміст. на це завдання буде виконано.
05. Скарб в катакомбах. Буде лежати скриню, ключ від нього знаходиться в точці 04 у дезертира. Рецепт: масло проти проклятих, креслення: обладунок Хиаль.
06. Персонажі Пребен і Дагмар. для завдання
Опіум для народу
Поговоріть з селянами Пребеном і Дагмаром в цих руїнах. Вони розкажуть що приносять сюди дари для Всебога, але останнім часом їм нічого приносити йому дар і вони попросять відьмака поговорити з богом. Поговоріть з богом (зі статуєю поруч) Після чого поруч з руїнами побачите ілюзію каменів закриває прохід, щоб її прибрати використовуємо очей Нехалены (його можна отримати в сюжетному завданні «На дотик»).
Внизу буде знаходитися істота схоже на чорта (сільван — схожі на козла і огрядного людини). Його можна просто вбити, переконати силою задовольнятися тими дарами які йому приносять або здати його селянам. Побалакавши з селянами, і розповівши їм про склеп або просто розпрощавшись завдання буде виконано.
07. Село Стібки.
Замовлення: Таємниця села Стібки (ур 23)
08. Скарби під охороною. Охороняється примарами 7 рівня.
09. Звільнене село і Рибальська пристань. Охороняється дезертирами 9 рівня.
10. Військові трофеї. Можна знайти три скрині один окремо і два разом. В одному з них рецепт: відмінний самум.
11. Дуэн Хен. Поговоріть з нею для отримання завдання
Захисник віри (ур 10)
Вас зустріне бабуся і попросить її допомогти поставити ідол який обрушили якісь безбожники. Також вона попросить відновити ще кілька святилищ. Активуйте завдання побачите місця, де треба відновити ще два святилища. Біля останнього будуть ті самі які займаються руйнуванням. Ви можете з ними побитися (доведеться битися на кулаках) або не заважати їм тоді квест провалиться.
12. Коломница і мишача вежа. Це місце відвідаємо у завданні «Мишача башта» від Кейры Мец. Навколо вежі огляньте будиночки знайдете рецепт: масло проти огрів. Всередині башти рецепт: масло проти проклятих. В лабораторії рецепт: покращений сон дракона, рецепт: купорос.
13. Захований скарб.
14. Село Лямки.
15. Табір бандитів і людина в біді. Бунтівники 5 рівня. Убийте ворогів у одного з них заберіть ключ і звільніть купця. Він буде в селі Глинник.
16. Село Рудник.
Замовлення: зниклі солдати
17. Хата човнових майстрів покинуте місце і гніздо чудовиськ. Гульи 9 рівня.
18. Село Глинник.
19. Двір празднолюбцев.
20. Село Підлисся та доска оголошення. На дошці оголошення отримаєте замовлення лешачиха. Купіть у зброяра первую і другу карту Едвіна Грелоффа, прочитайте їх і у вас з'являться мітки на поліпшення спорядження школи грифона і завдання по пошуку цього спорядження.
Ведьмачьи цінності: Спорядження школи грифона (ур 11)
Необхідно зібрати всі 6 креслень спорядження школи Грифона і додатково оглянути могилу відьмака Георга. Вирушайте в грот Драконобойцев (см Карта Кривоуховы драговини точка 24). Всередині буде підсвічена область пошуку. Зламайте аардом прохід, щоб пройти далі. Всередині будуть вороги привиди 7 рівня і Экимма. У гроті знаходиться 4 креслення з 6 школи Грифона: креслення: обладунок школи Грифона, креслення: обладунок школи Грифона, креслення: штани школи Грифона, креслення: чоботи школи Грифона, креслення: рукавички школи Грифона.
5-та частина спорядження креслення: срібний меч школи Грифонів знаходиться в самотньої скелі (див. точка 18 карта Вроницы) на самому верху. Потрапити в скелю можна стрибнувши праворуч від розлому мосту на скелю і по ній заскочити всередину вежі чи можна знайти вхід під водою і проплисти за нього в вежу. Там будуть плавати утопцы 10 рівня які розстрілюємо з арбалета. Вхід під водою буде поруч з місцем сили.
6-я частина спорядження креслення: сталевий меч школи Грифона знаходиться в останньому бастіоні (точка 15 карта Грэйрок) в скрині.
Замовлення: Лешачиха (ур. 10)
Замовлення можна отримати на дошці оголошення в селі Підлисся. Тут же в селі поговоріть зі старостою потім з бабцею, яка бачила цю лешачиху. Огляньте полі поруч з селом і рухайтеся по слідах дівчата, по дорозі знайдете місце вбивства і ніж вбивці. Далі знайдете могилу дівчини і її любовний лист.
Знову поверніться до старості і поговоріть про любовних відносинах вбитої дівчини Зули і нікого Букая. Після розмови вирушайте до місця зустрічі коханців спаліть лист дівчини і кров на ножі і дочекайтеся ночі.
Лешачиха
Лешачиха привид-полуношниця, дивіться в бестіарії до чого вона вразлива. Ставимо проти неї пастку ірден, щоб вона проходила через неї і стає вразливою. При необхідності використовуємо олію проти примар. Коли вона випускає свої копії знищуємо їх, щоб полуночниця не регенерировала своє здоров'я. Убивши її збираємо з неї лут і отримуємо в селі нагороду.
21. Табір бандитів і контрабанда. Пірати 7 рівня. Креслення: покращений сталевий меч школи Грифона знаходиться в скрині в зруйнованій фортеці.
22. Звільнене село і Табір бандитів. Канібали 3 рівня і пірати 7 рівня. У таборі бандитів рецепт: косатка. Поруч з цим місцем варто селянка, поговоріть з нею вона дасть завдання.
Дама в біді (ур 10)
Поговоріть з селянкою, вона попросить знайти її нареченого який пішов у ліс ставити пастки. Делаее йдемо в місце вбиваємо псів знаходимо тіло її чоловіка і повідомляємо дівчині погані вісті.
23. Село Ікла і табору бандитів. Канібали 3 рівня. Креслення Нильфгаардский довгий меч, рецепт: Сова, рецепт: масло проти вампірів.
24. Захований скарб. Охороняє цвинтарна баба 28 рівня.
25. Табір бандитів. Канібали 3 рівня. Креслення: веленский довгий меч, вирвана сторінка: відвар з лісовика
26. Новий могильник, два скарби під охороною і місце сили. Привиди 16 рівня в селі. Скарб під охороною охороняє полуденница 18уровня. Вбийте її. Поруч знайдете труп (можна висвітлити магічним світильником) і завалений камінням вхід у печеру. Розбийте прохід знаком всередині буде лежати креслення: поліпшені рукавички школи Грифона. Друге скарб охороняє горгуля 19 рівня.
27. Скарби під охороною. Альгуль 13 рівня.
28. Гай олени і спорожніле селище. Эндриаги 11 рівня.
29. Гніздо чудовиськ. Утопцы 4 рівня. В центрі острова лежить скриня усередині креслення: професійний срібний меч школи Ведмедя.
30.Скарб під охороною.
31.Під водою поруч з берегом буде скриня всередині буде креслення: покращений самум.
32. Кам'яне коло. У цьому місці побуваємо в завданні «дяды»
33. Тут на мосту стоять бандити і вимагають з перехожих гроші. Їх можна просто вбити або сказати що ви відьмак і щоб вони провалювали.
Карта Кривоуховы драговини і околиці
01. Село Залипье. У коваля знаходиться четверта карта Адальберта Керміта. На оглядовій вишці яка над будинком торговця рецепт: покращене масло проти огрів.
Вилитий відьмак (10 ур)
Поговоріть зі старостою села. Він розповість, що недалечко у них був один чоловік, який відьмаком представився, його дочка зачаровував й дитину їй зробив (а відьмаки-то безплідні). На кладовищі убийте гуля і відшукайте шахрая. Коли підійдуть селяни його можна буде здати або сказати що знадобилося два відьмака для роботи. А після чого вигнати його з села або змусити відректися від ведьмачества і цілий рік на старосту села працювати.
Замовлення: турботи могильника (ур 10)
Поговоріть з могильником, він розповість що на кладовищі щось вселилося, що викрадає дітей. Цвинтар знаходиться поруч з селом. Убийте на цвинтарі всіх собак і використовуючи ведьмачье зір знайдіть сліди. Далі слідуйте по трупному отрути і прийдете в хатину, де досліджуючи місце, зрозуміємо, що це цвинтарна баба вона ж Жальница, яка є трупи.
Візьміть черепа, поверніться на цвинтарі, покладіть їх усередині склепу і дочекайтеся вночі Жальницу (Вразлива до знаку квен і ірден, маслу проти трупоедов і чорної крові). Шлепнете її і заберіть нагороду у могильника.
Замовлення: Таємничі сліди (20 ур)
Замовлення отримуємо в селі Залипье на дошці оголошення. Один мисливець знайшов дивні сліди, поговоріть з мисливцем. Після чого в лісі знаходимо трупи собак і сліди якогось чудовиська йдемо за ним використовуючи ведьмачье чуття. Дійдете до печери нагорі, знайдіть інший вхід у печеру (точка о4 кривоуховы драговини). Досліджуємо печеру, розуміємо, що це ревун. На виході з печери можна знайти послід біса для приманки. Рецепт приманки подивіться в розділі рецепти.
Ревун
Розливаємо навколо пагорба приманку і чекаємо в печері приходу риса . Вразливий до чортову грибу і масло проти реліктів. Використовуємо кішку, щоб добре бачити в темряві. Бос не складний якщо не поспішати. Досить просто ухилятися від його атак і підпалювати його знаком Ігні намагатися не битися з ним мечем, так як його удари критичні. Вогонь мало забирає у нього життів, але в якийсь момент, якщо його підпалити збоку або ззаду у нього віднімається відразу дуже багато життів. Перемагаємо монстра, забираємо трофей і отримуємо нагороду.
Падіння будинку Реардон (6 ур)
Завдання можна отримати на дошці оголошення в селі Залипье. Поговоріть з Долорес у цьому ж селі вона попросить знищити чудовиськ в її старому будинку і дасть ключик від скриньки з грішми, в нагороду за роботу відьмак. Сходіть до її маєтку (точка 10) знищте всіх чудовиськ.
В одному з будинків лежить ключ від сараю. Відкрийте цим ключем сарай і на стіні побачите напис «долорес» поруч з нею секрет зі скринькою. Поверніться до Долорас і доповісте про виконану роботу.
Мечі і вареники (ур 24)
Поспілкувавшись з ковалем він розповість про кращому майстра який може виготовити кращі обладунки
02. Табір бандитів. Дезертири 9-10 рівня. Рецепт: відмінний чортів гриб.
03. Кладовище. Для виконання замовлення: турботи гробаря і вилитий відьмак
04. Вхід в печеру. В цю печеру потрапимо в замовленні «Таємничі сліди». Креслення: рукавички нильфгаардской гвардії
05. Табір бандитів. Дезертири 9 рівня. Креслення: меч скоятаэлей.
06. Звільнене село. Бунтівники 5 рівня.
07. Персонаж Герт Бореля. Поговоріть з ним отримаєте завдання.
Небезпечний вантаж (6 ур)
Відбийте мужика від вовків. Після чого поговоріть з ним, він везе інфіковані трупи у возі. Спаліть воза і на це завдання буде виконано.
08. Село Створки.
Золото дурнів
Завдання з доповнення. У селі бандити смажать порося селянина. Говоримо з ними не даємо в образу селянина і расправляемся з бандитами. Селянин скаже, що свині в селі заворожені. Огляньте свиней і знову поговоріть з селянином, він скаже що свині це зачаровані люди.
Він дасть покаже ключ і вкаже на будинок Вепра. Скачемо в печеру, перед входом і всередині будуть бандити. Використовуємо ключ, щоб відкрити портал. Всередині відьмак побачить свиню, яка його розуміє. Поговоривши з ним відьмак зрозуміє, що це травник Ігор з села Створки. Обшукайте святилище і знайдіть золоту монету. Відьма здогадається, щоб повернути людям ормальный вигляд потрібно повернути назад золото в святилище.
Знову в селі поговоріть з селянином і скажіть йому, щоб він повернув золото, а самі в цей час зберіть всіх свиней аксием біля млина і приведіть їх до печери. Після повернення золота люди знову стануть людьми.
09. Табір бандитів. Бандити і дезертири 7,9 рівня.
10. Захований скарб. Гульи 9 рівня. Скарби знаходяться під землею в шахті. Розбийте вхід в шахту знаком і огляньте труп отримаєте завдання.
Полювання за скарбами: З вогню в полум'я (ур 6)
Візьміть в шахті в трупі зім'яту записку і ключ від скрині зі скарбами, прочитай записку в якій мертвий розповість що його закрили тут солдати і залишили помирати. Ну далі по класиці жанру, використовуємо читерські здібності відьмака і знаходимо в стозі сіна пожитки мертвого.
11. Захований скарб. дезертири 9 рівня.
Полювання за скарбами: Заховані від всього світу (ур 7)
Убийте дезертирів в цій точці і заберіть з трупа одного з них лист і прочитайте його. Далі просто знайдіть заховані пожитки бандитів.
12. Село Тодерас. В цьому селі бандити перебили мешканців і тепер ділять здобич. Їх можна всіх перебити за цю справу.
13. ???
14. Вхід в печеру. В ній побуваємо в замовленні Привид тракту.
15. Захований скарб. На трупі візьміть ключ і слідами дійдіть до скриньки.
16. Гнізда чудовиськ. Виверны 21 рівня. Ці гнізда треба буде знищити в замовленні Привид тракту
17. Село Беньковое.
Віщун правду скаже
Завдання можна отримати дошки оголошень Оксенфурте або в селі Беньковое. Поговоріть в селі зі старим мудрецем, дайте йому їжі і він пообіцяє нам розповісти нашу долю, але для цього попросить драконівські корінь. Приносимо йому з печери корінь він розповість частина сюжету гри.
Замовлення: Привид тракту (23 ур)
Поговоріть з біженцем в селі Беньково. Він попросить відшукати його хлопців які вирушили купцям показувати дорогу але кудись пропали. Йдемо до печери знаходимо всередині двох уцілілих, які ховаються від виверны. Добираємося до гнізд віверна і знищуємо їх. Після цього чекаємо прильоту королівської виверны знищуємо її і забираємо нагороду у селі.
18. ????
19. Скупчення гнізд чудовиськ. Накеры 8-9 рівня. Біля одного гнізда в скрині і в трупі креслення: штани топорника, креслення: вершитель доль, рецепт: відмінне масло проти магічних істот.
20. Табір бандитів. Дезертири 9 рівня. Рецепт: покращене масло проти примар.
21. Вхід в печеру. Це місце відвідаємо у завданні «Золото дурнів» Усередині креслення покращений сталевий меч школи Кота.
22. Маєток Реардон. Необхідно знищити всіх чудовиськ для замовлення: Падіння дому Реардон.
23. Скарби під охороною. Ведмідь 12 рівня.
24. Грот Драконобойца і розсадник чудовиськ. У гроті знаходиться 4 креслення з 6 школи Грифона: креслення: обладунок школи Грифона, креслення: обладунок школи Грифона, чертеж: штани школи Грифона, креслення: чоботи школи Грифона, креслення: рукавички школи Грифона. Також можна знайти рецепт: покращений чортів гриб, креслення: тор-хэерн.
25. Село Штейгери. Це село ми відвідаємо в основному завданні «Господині лісу»
26. Скарби під охороною. Водяна баба 8 рівень.
27. Руїни лицарської вежі.
28. Печера прибожка Івасика. Це місце необхідно для завдання «Господині лісу»
29. Гніздо чудовиськ. Утопцы 9 рівня.
30. Притулок на Кривоуховых мочарами. Це місце необхідно відшукати для завдання «Господині лісу». У будинках можна знайти книгу подорож на край землі, прочитайте її отримаєте вирвана сторінка: відвар з суккуба і вирвана сторінка з єхидни.
31. Стародавній дуб, місце сили і вхід в печеру. Це місце необхідно відвідати в завданні «Шепоче пагорб». В печері під водою в скрині креслення: меч з обрізків, рецепт: покращений грім.
32. Вхід в печеру. Один відкритий вхід інший вхід закритий ілюзією скелі. Закритий вхід можна відшукати в замовленні «Чудовисько з боліт» просто, за допомогою ведьмачьего зору шукаючи нашу мету. Креслення: відмінний срібний меч школи Ведмедя і рецепт: покращена танцююча зірка.
33. Табір бандитів. Дезертири 9 рівня. Біля човна на березі вирвана сторінка: відвар з туманника.
34. окровище під охороною. Стихійна землі 20 рівня. ????
35. Скарб під охороною. Водница 20 рівня
36. Дорога на лису гору. Вгорі в поселенні будуть туманники 26 рівня.
37. Вхід в печеру. Потрібен ключ ???7
38. Місце сили.
39. Зруйнований бастіон. 2 скарби під охороною. Перше скарб охороняє виверна 14 рівня. Отримаємо рецепт: покращена Іволга, рецепт: покращене масло проти вампірів. Друге скарб охороняє циклоп 19 рівня. Отримаємо годертеж: майстерний обладунок школи Ведмедя, креслення: майстерні рукавички школи Ведмедя, креслення: майстерні штани школи Ведмедя, креслення: майстерні чоботи школи Ведмедя.
40. Розвилка доріг і табір бандитів. Дезертири 10 рівня.
41. Вхід в печеру. В цю печеру можна загялнуть в замовленні «Зниклий патруль» Всередині в печері креслення: покращений срібний меч школи Грифона.
42. Захований скарб. Охороняє біс 22 рівня.???
43. Скарб під охороною. Стихійна землі 24 рівня. ???
44. Гостьовий будинок. Вхід закритий, як туди потрапити поки що не знаю, читав що можна пройти, якщо одягти якусь броню.
45. Табір Нильфгаардской армії «Центр» і доска оголошення.
Узи крові (12 ур)
Поговоріть в таборі м Нильфгаардкой, вона втратила сина і попросить відьмака відшукати його. Поговоріть з квартирмейстером табору, він розповість що син дворянки був у групі дезертирів, деяких з них зловили і повесли деякі встигли втекти. Чи живий той кого шукає відьмак він не знає. Далі вирушайте, до місця знайдіть повішеного, поруч з ним волосся і невідправлене лист. Далі поверніться до вдови і брешіть їй або повідомте правду про сина.
Замовлення: зниклий патруль (7 ур)
Завдання отримуємо в таборі Нильфгаардской армії «Центр» на дошці оголошення або у квартирмейстера табору. Поговоріть з квартирмейстером він попросить відьмака відшукати загублений патруль. Йдемо до місця, йдемо по слідах, вбиваємо виверну і доповідаємо квартирмейстеру про виконану роботу.
46. Персонаж Леслав. Поговоріть з ним він запропонує вам замовлення
Замовлення: чудовисько з боліт (ур 12)
Леслав розповість що якесь чудовисько вбиває людей в тумані на болотах. Йдіть до місця дослідіть його ведьмачьим зір і далі по слідах дійдіть до ілюзії скелі. В печеру можна увійти через інший прохід (дивись точка 13). Зніміть ілюзію оком Нехалены і всередині убийте Туманника. Поверніться до Леславу за нагородою. Він дасть менше, ніж обіцяв. Можна натиснути на нього і забрати відразу все, що він обіцяв або повернутися через тиждень за подвійною сумою (він дійсно віддасть). Стежити за часом не обов'язково гра сама підкаже коли забирати нагороду.