Ігри про вампірів — огляд і опис
Серія ігор Legacy Of Kain (Спадщина Каїна)
Дата виходу: 1996-2004 р.
Жанр: RPG, Action-adventure
Legacy of Kain: Blood Omen геймплей відео »
Legacy of Kain: Defiance відео »
Про серії на вікіпедії
Події ігор серії розгортаються у фентезійному світі під назвою Носгот і охоплюють кілька тисяч років. Дві гри — Blood Omen: Legacy of Kain і Legacy of Kain: Blood Omen 2 — присвячені долю вампіра на ім'я Каїн, колишнього дворянина, вбитого групою розбійників і відродженого некромантією Мортаниусом. Героєм ще двох — Legacy of Kain: Soul Reaver і Legacy of Kain: Soul Reaver 2 — є Разіель, колись один з лейтенантів Каїна, який повернувся з того світу у вигляді мстивого примари. Заключна гра серії Legacy of Kain: Defiance, зводить обох героїв разом і зіштовхує їх один з одним.
Скріншоти
Перша гра серії являє собою двомірну гру з видом зверху. Blood Omen: Legacy of Kain належить до жанру рольової action-adventure. Герой досить вільно обстежує ігровий світ, відкриваючи секрети і отримуючи нові здібності. Гра являє гравцеві похмурий світ, схожий з світом Diablo, і складний літературний сюжет. Наступні частини серії від третьої особи.
Vampire: The Masquerade – Redemption
Дата виходу: 2000 р.
Жанр: RPG, action від третьої особи
відео геймплея »
Про грі на вікіпедії
Vampire: The Masquerade — Redemption рольової бойовик з видом від третьої особи. Сюжет присвячений протистоянню двох вампірських кланів — Бруха і Тзимицу. Але гравцеві доводиться воювати проти інших вампірських кланів. У грі також є любовна «нотка». І основним мотивом дій головного героя Крістофа є любов до черниці — Анезке (рос. Анічці). Яку він зустрічає в жіночому монастирі Святого Хреста, розташованому в Празі. У цьому сенсі гра відрізняється особливим духом драматичності і готичності, і просякнута вампірським жанром. Гравцеві належить протягом гри побувати в середньовічній Празі та Відні, а також в сучасних Нью-Йорку і Лондоні.
Протягом гри гравцеві належить керувати групою персонажів. Один з персонажів є основним (Крістоф Ромуальд) і гравець пройде з цим персонажем через його перетворення з людини в вампіра. В основі рольової системи ігри як годиться характерне для багатьох ігор жанру RPG, отримання так званого «досвіду». Персонаж має певні характеристики — спритність, сила, інтелект, гуманність. За знищення супротивників гравець отримує «досвід», який використовується для відкриття нових здібностей і підвищення характеристик героя.
У грі є така характеристика персонажа, як людяність. Вона являє собою шкалу, поділки якої зменшуються у разі вбивства мирних людей чи правоохоронців. Підвищити показник людяності можна лише в сюжетних завданнях. То як буде вести себе герой впливає на кінцівку гри
Vampire: The Masquerade — Bloodlines
Дата виходу: 2004 р.
Жанр: RPG, action від третьої особи
відеоогляд гри »
Про грі на вікіпедії
Друга частина Vampire: The Masquerade. Гра ведеться від особи вампіра. На самому початку гри гравцеві буде запропоновано клан, причому вибір клану може істотно вплинути на стиль гри і на всю гру в цілому, так як кожен клан має набір особливостей і дисциплін (надприродних здібностей). Під час гри герой отримує різноманітні завдання як сюжетні так і побічні. За виконання завдань герой отримує досвід. Досвід можна витрачати на розподіл умінь і навичок, як фізичних (спритність, сила, витривалість тощо), так і ментальних, а також дисциплін (їх набір залежить від вибору клану).
У грі також існує поняття Маскараду — не можна харчуватися і показувати свої надприродні здібності перед смертними. Якщо п'ять разів поспіль, без відновлення, порушити Маскарад — настане кінець гри. Також, чим більше порушень Маскараду, тим більше мисливців на вампірів будуть полювати на героя: адже, порушуючи Маскарад, гравець приваблює до себе їх увагу.
У грі існує ще одне поняття — гуманність, тобто людяність. Чим нижче цей параметр, тим жорсткіше і нахабніше стають діалоги з іншими персонажами і герой може впасти в божевілля (втрата контролю). І навпаки, при високої гуманності діалоги поважні, в них відсутні різні образи, герой рідко впадає в божевілля. Гуманність можна підвищити, використавши очки досвіду, або здійснивши дуже добру справу. Знизити ж гуманність можна за допомогою вбивства людей або зробивши дуже недобре діло, наприклад, приректи людину на дуже жорстоку смерть.
Nocturne
Дата виходу: 31 жовтня 1999 р.
Жанр: Survival horror
відео геймплей »
Сюжет гри розгортається в період після Першої світової війни з 1928 по 1935 рік і розбитий на чотири епізоди. Головному героєві гри Стрэнджеру необхідно виконувати різні завдання секретної урядової організації Spookhouse по знищенню так званої нечистої сили — вампірів, зомбі, перевертнів. Гра буде складатися з чотирьох епізодів-справ.
Дія гри буде розгортатися по всій земній кулі. Місця для всіх завдань обрані зі смаком: від невеликого німецького містечка, в якому оселилися вампіри, і французького маєтки з великим цвинтарем до техаської села і гангстерського Чикаго. Кожна локація оформлена в своєму стилі, кожна похмура по-своєму. Битися зі злом в поодинці не доведеться, бо героєві допомагають інші агенти тієї ж спецслужби: Скат Дэззл, захоплюється культом вуду і Світлана, наймиліша дівчина, майже комсомолка і напіввампір.
Деякі завдання будуть насичені логічними головоломками, кожну з яких можна вирішити по-різному. Але складуть основу гри все-таки не логічні головоломки. В бій доведеться вступати частіше, ніж ворушити звивинами. головний герой Стрэнджер, як і належить справжньому секретного агента, непогано стріляє з пістолета і дробовика. А приціл, на зразок лазерного, робить його окомір ще гостріше і істотно полегшує життя гравцям. Що з того, що в 30-х роках не було лазерних прицілів? Тоді і вампірів не було. Напевно...
From Dusk Till Dawn (від заходу до світанку)
Дата виходу: 7 вересень 2001 р.
Жанр: Action від першої особи і третього особи
трейлер гри »
Сюжет From Dusk Till Dawn продовжує історію культового фільму жахів «Від заходу до світанку». Сет Геко, єдиний, кому вдалося вціліти після страшного побоїща у вампірському барі на кордоні з Мексикою, відбуває свій термін в охоронюваному і неприступному місці, обладнаному під в'язницю. Йому залишилося кілька годин до електричного стільця, але раптово...
В цілому гра звичайний бойовик із знищенням та іншим вам доведеться розшукати уцілілих неукушенных героїв, що сховалися в різних куточках судна-в'язниці, взяти ситуацію в свої руки — і очистити місце від зла. Навчитися поводитися з 12 видами зброї, включаючи особливу, «антивампирское». Битися з десятками мерзенних тварюк, включаючи вампіра-невидимку, Носферату і Кока, якому абсолютно байдуже, кого обробляти своїм тесаком для рубки м'яса.
Nosferatu: The Wrath of Malachi (В Росії відома як «Вампіри»)
Дата виходу: 21 жовтня 2003 р.
Жанр: Survival horror
гейплей гри »
Про грі на вікіпедії
Події розгортаються в 1912 році. Головний герой гри Джеймс Петерсон, після невдалого виступу на Олімпійських іграх прибуває в замок, розташований у глибині Трансільванії, на весілля своєї сестри. Після цього він розуміє, що господар замку — вампір, а сам замок населений різноманітними монстрами. По ходу гри з'ясовується, що господар замку хоче пробудити якогось лорда Малахі — володаря Тьми, щоб назавжди поневолив земний світ.
Гра, шутер від першої особи з елементами хоррору. Мета — врятувати всіх членів своєї сім'ї, а так само перемогти поплічників графа і Лорда Малахі. При початку кожної нової гри, більшість кімнат замку генеруються випадковим чином на основі шаблонів. На порятунок кожного члена сім'ї дається певний час, якщо ви не встигаєте його врятувати, то головний бос Малахі стане трохи сильніше. Чим більше число людей ви врятуєте, тим легше буде перемогти Малахі.
Арсенал гравця спочатку представлений мечем і голими кулаками, але по проходженню гри поступово розширюється. До нього додається вогнепальну зброю, а так само класичні атрибути мисливців на вампірів — розп'яття і дерев'яні кілки. По всьому замку так само розкидані примітки, що описують «бестіарій» демонічних сил і способи боротьби з ними.
BloodRayne (Кривава Рейн) 1,2
Дата виходу: перша частина 2002 р. друга 2004 р.
Жанр: action від третьої особи
геймплей BloodRayne »
геймплей BloodRayne 2 »
BloodRayne 2 на вікіпедії
Сюжет присвячений дівчині-полувампиру (дампір), що бореться з нацистами і нацистсько-окультними організаціями, які прагнуть придбати світове панування. Сюжет першої частини розгортається в 1930-х роках. Молода і недосвідчена дампирша (напіввампір-напівлюдина) Рейн, що працює на таємну організацію Бримстоунское суспільство, відправляється на перші бойові завдання. Сюжет другої частини відбувається через 60-70 років після подій, описаних в першій частині. Рейн відшукує своїх зведених братів і сестер вампірів і вбиває, намагаючись помститися своєму батькові, який убив сім'ю її матері.
Геймплей становить знищення безлічі супротивників допомогою різних прийомів з використанням гострих лез, гарпуна та особливих дампирских пістолетів. Також для винищення противників можна використовувати навколишні предмети: наприклад, кидати ворогів на гострі шипи. Активно використовується акробатика. Рейн може з'їжджати по перилах, попутно нарізаючи супротивників своїми подвійними клинками, лазити по трубах, перестрибувати з однієї решітки на іншу, розгойдуватися на перекладинах і навіть стріляти з них, повиснувши вниз головою, і т. п. В грі реалізовано розчленування тіл (отрубаются кінцівки повністю та частково), безліч жорстоких добивань ворогів. Трупи з часом зникають, а кров залишається.
DARK (позбавлений світла)
Дата виходу: перша частина 2002 р. друга 2004 р.
Жанр: RPG, Stealth-Action від третьої особи
відеоогляд гри »
Сучасний світ сповнений неймовірно жахливих речей — його наповнили вампіри і інша нечисть. Головний герой, Ерік Бейн, прокидається в наші дні і не розуміє, як він тут опинився, і що сталося за той час, поки спав. Більш того, Ерік теж вампір, чого не дуже-то і радий. У проекті Dark необхідно не тільки рухатися і діяти непомітно, але і проявляти свої вампирические здібності.
В залежності від рівня персонажа ви можете формувати свій власний стиль гри. Dark — це поєднання «стелса» і рольової гри; історія присвячена якомусь вампірові, що живе в «сучасному світі». Одного разу наш герой прокидається в барі з властивою для таких ситуацій амнезією. Що було раніше? Як ми сюди потрапили?.. Користуючись вампірської суперздатності, будемо вивчати «світ, повний крові і темряви», і постараємося повернути собі пам'ять. Дата виходу: 1996-2004 р. Жанр: RPG, Action-adventure Legacy of Kain: Blood Omen геймплей відео » Legacy of Kain: Defiance відео » Про серії на вікіпедії Події ігор серії розгортаються у фентезійному світі під назвою Носгот і охоплюють кілька тисяч років. Дві гри — Blood Omen: Legacy of Kain і Legacy of Kain: Blood Omen 2 — присвячені долю вампіра на ім'я Каїн, колишнього дворянина, вбитого групою розбійників і відродженого некромантією Мортаниусом. Героєм ще двох — Legacy of Kain: Soul Reaver і Legacy of Kain: Soul Reaver 2 — є Разіель, колись один з лейтенантів Каїна, який повернувся з того світу у вигляді мстивого примари. Заключна гра серії Legacy of Kain: Defiance, зводить обох героїв разом і зіштовхує їх один з одним.
Скріншоти Перша гра серії являє собою двомірну гру з видом зверху. Blood Omen: Legacy of Kain належить до жанру рольової action-adventure. Герой досить вільно обстежує ігровий світ, відкриваючи секрети і отримуючи нові здібності. Гра являє гравцеві похмурий світ, схожий з світом Diablo, і складний літературний сюжет. Наступні частини серії від третьої особи. Vampire: The Masquerade – Redemption Дата виходу: 2000 р. Жанр: RPG, action від третьої особи відео геймплея » Про грі на вікіпедії Vampire: The Masquerade — Redemption рольової бойовик з видом від третьої особи. Сюжет присвячений протистоянню двох вампірських кланів — Бруха і Тзимицу. Але гравцеві доводиться воювати проти інших вампірських кланів. У грі також є любовна «нотка». І основним мотивом дій головного героя Крістофа є любов до черниці — Анезке (рос. Анічці). Яку він зустрічає в жіночому монастирі Святого Хреста, розташованому в Празі. У цьому сенсі гра відрізняється особливим духом драматичності і готичності, і просякнута вампірським жанром. Гравцеві належить протягом гри побувати в середньовічній Празі та Відні, а також в сучасних Нью-Йорку і Лондоні. Протягом гри гравцеві належить керувати групою персонажів. Один з персонажів є основним (Крістоф Ромуальд) і гравець пройде з цим персонажем через його перетворення з людини в вампіра. В основі рольової системи ігри як годиться характерне для багатьох ігор жанру RPG, отримання так званого «досвіду». Персонаж має певні характеристики — спритність, сила, інтелект, гуманність. За знищення супротивників гравець отримує «досвід», який використовується для відкриття нових здібностей і підвищення характеристик героя. У грі є така характеристика персонажа, як людяність. Вона являє собою шкалу, поділки якої зменшуються у разі вбивства мирних людей чи правоохоронців. Підвищити показник людяності можна лише в сюжетних завданнях. То як буде вести себе герой впливає на кінцівку гри Vampire: The Masquerade — Bloodlines Дата виходу: 2004 р. Жанр: RPG, action від третьої особи відеоогляд гри » Про грі на вікіпедії Друга частина Vampire: The Masquerade. Гра ведеться від особи вампіра. На самому початку гри гравцеві буде запропоновано клан, причому вибір клану може істотно вплинути на стиль гри і на всю гру в цілому, так як кожен клан має набір особливостей і дисциплін (надприродних здібностей). Під час гри герой отримує різноманітні завдання як сюжетні так і побічні. За виконання завдань герой отримує досвід. Досвід можна витрачати на розподіл умінь і навичок, як фізичних (спритність, сила, витривалість тощо), так і ментальних, а також дисциплін (їх набір залежить від вибору клану). У грі також існує поняття Маскараду — не можна харчуватися і показувати свої надприродні здібності перед смертними. Якщо п'ять разів поспіль, без відновлення, порушити Маскарад — настане кінець гри. Також, чим більше порушень Маскараду, тим більше мисливців на вампірів будуть полювати на героя: адже, порушуючи Маскарад, гравець приваблює до себе їх увагу. У грі існує ще одне поняття — гуманність, тобто людяність. Чим нижче цей параметр, тим жорсткіше і нахабніше стають діалоги з іншими персонажами і герой може впасти в божевілля (втрата контролю). І навпаки, при високої гуманності діалоги поважні, в них відсутні різні образи, герой рідко впадає в божевілля. Гуманність можна підвищити, використавши очки досвіду, або здійснивши дуже добру справу. Знизити ж гуманність можна за допомогою вбивства людей або зробивши дуже недобре діло, наприклад, приректи людину на дуже жорстоку смерть. Nocturne Дата виходу: 31 жовтня 1999 р. Жанр: Survival horror відео геймплей » Сюжет гри розгортається в період після Першої світової війни з 1928 по 1935 рік і розбитий на чотири епізоди. Головному героєві гри Стрэнджеру необхідно виконувати різні завдання секретної урядової організації Spookhouse по знищенню так званої нечистої сили — вампірів, зомбі, перевертнів. Гра буде складатися з чотирьох епізодів-справ. Дія гри буде розгортатися по всій земній кулі. Місця для всіх завдань обрані зі смаком: від невеликого німецького містечка, в якому оселилися вампіри, і французького маєтки з великим цвинтарем до техаської села і гангстерського Чикаго. Кожна локація оформлена в своєму стилі, кожна похмура по-своєму. Битися зі злом в поодинці не доведеться, бо героєві допомагають інші агенти тієї ж спецслужби: Скат Дэззл, захоплюється культом вуду і Світлана, наймиліша дівчина, майже комсомолка і напіввампір. Деякі завдання будуть насичені логічними головоломками, кожну з яких можна вирішити по-різному. Але складуть основу гри все-таки не логічні головоломки. В бій доведеться вступати частіше, ніж ворушити звивинами. головний герой Стрэнджер, як і належить справжньому секретного агента, непогано стріляє з пістолета і дробовика. А приціл, на зразок лазерного, робить його окомір ще гостріше і істотно полегшує життя гравцям. Що з того, що в 30-х роках не було лазерних прицілів? Тоді і вампірів не було. Напевно... From Dusk Till Dawn (від заходу до світанку) Дата виходу: 7 вересень 2001 р. Жанр: Action від першої особи і третього особи трейлер гри » Сюжет From Dusk Till Dawn продовжує історію культового фільму жахів «Від заходу до світанку». Сет Геко, єдиний, кому вдалося вціліти після страшного побоїща у вампірському барі на кордоні з Мексикою, відбуває свій термін в охоронюваному і неприступному місці, обладнаному під в'язницю. Йому залишилося кілька годин до електричного стільця, але раптово... В цілому гра звичайний бойовик із знищенням та іншим вам доведеться розшукати уцілілих неукушенных героїв, що сховалися в різних куточках судна-в'язниці, взяти ситуацію в свої руки — і очистити місце від зла. Навчитися поводитися з 12 видами зброї, включаючи особливу, «антивампирское». Битися з десятками мерзенних тварюк, включаючи вампіра-невидимку, Носферату і Кока, якому абсолютно байдуже, кого обробляти своїм тесаком для рубки м'яса. Nosferatu: The Wrath of Malachi (В Росії відома як «Вампіри») Дата виходу: 21 жовтня 2003 р. Жанр: Survival horror гейплей гри » Про грі на вікіпедії Події розгортаються в 1912 році. Головний герой гри Джеймс Петерсон, після невдалого виступу на Олімпійських іграх прибуває в замок, розташований у глибині Трансільванії, на весілля своєї сестри. Після цього він розуміє, що господар замку — вампір, а сам замок населений різноманітними монстрами. По ходу гри з'ясовується, що господар замку хоче пробудити якогось лорда Малахі — володаря Тьми, щоб назавжди поневолив земний світ. Гра, шутер від першої особи з елементами хоррору. Мета — врятувати всіх членів своєї сім'ї, а так само перемогти поплічників графа і Лорда Малахі. При початку кожної нової гри, більшість кімнат замку генеруються випадковим чином на основі шаблонів. На порятунок кожного члена сім'ї дається певний час, якщо ви не встигаєте його врятувати, то головний бос Малахі стане трохи сильніше. Чим більше число людей ви врятуєте, тим легше буде перемогти Малахі. Арсенал гравця спочатку представлений мечем і голими кулаками, але по проходженню гри поступово розширюється. До нього додається вогнепальну зброю, а так само класичні атрибути мисливців на вампірів — розп'яття і дерев'яні кілки. По всьому замку так само розкидані примітки, що описують «бестіарій» демонічних сил і способи боротьби з ними. BloodRayne (Кривава Рейн) 1,2 Дата виходу: перша частина 2002 р. друга 2004 р. Жанр: action від третьої особи геймплей BloodRayne » геймплей BloodRayne 2 » BloodRayne 2 на вікіпедії Сюжет присвячений дівчині-полувампиру (дампір), що бореться з нацистами і нацистсько-окультними організаціями, які прагнуть придбати світове панування. Сюжет першої частини розгортається в 1930-х роках. Молода і недосвідчена дампирша (напіввампір-напівлюдина) Рейн, що працює на таємну організацію Бримстоунское суспільство, відправляється на перші бойові завдання. Сюжет другої частини відбувається через 60-70 років після подій, описаних в першій частині. Рейн відшукує своїх зведених братів і сестер вампірів і вбиває, намагаючись помститися своєму батькові, який убив сім'ю її матері. Геймплей становить знищення безлічі супротивників допомогою різних прийомів з використанням гострих лез, гарпуна та особливих дампирских пістолетів. Також для винищення противників можна використовувати навколишні предмети: наприклад, кидати ворогів на гострі шипи. Активно використовується акробатика. Рейн може з'їжджати по перилах, попутно нарізаючи супротивників своїми подвійними клинками, лаз�Ігри про вампірів — огляд і опис
Серія ігор Legacy Of Kain (Спадщина Каїна)