Penumbra: Overture (Пенумбра витоки зла) | gameshare.com.ua - ігровий підхід

Penumbra: Overture (Пенумбра: витоки зла)




Penumbra: Overture
Назва гри: Penumbra: Overture (перевол рос. Півтінь Вступ, В Росії перекладається як Витоки зла)

Дата виходу: 30 березня 2007 року

Жанр: survival-action

Розробник: Frictional Games

Платформи: ПК

Penumbra: Overture гра жанру жахи і екшену. Є першою частиною трилогії пенумбры

 

Сюжет гри

Сюжет гри починається з того, що фізик Філіп Лафреск отримує дивний лист від давно зниклого і вважався мертвим батька. У листі батько говорить про те, що він намагався до чогось докопатися і, можливо, вже мертвий. Також з листом Філіп отримує ключ від комірки в банку в якій зберігалися дивні документи. Батько просив його, щоб він знищив їх, але цікавість героя змусило зайнятися вивченням документів.

Так і не розібравшись у них, він зрозумів тільки одне, що сліди батька треба шукати в Північній Гренландії. Він відправляється туди і знаходить вхід у шахту. Спустившись вниз вхід за ним завалюється і він намагається знайти інший шлях.

Філіпу постійно трапляються записки людей, які працювали раніше в цьому місці і з яких він дізнається, що після того, як прибули вчені розкопали щось в шахті і окрузі від неї стали коїтися дивні речі. Люди стали сходити з розуму і закінчували життя самогубством. Сама шахта спорожніла і раніше хто працював у ній, або помер або врятувався втечею. Собаки здичавіли, а хробаки розрослася до величезних розмірів.

У самій глибині шахти він зміг почути одну живу душу, якогось Рудого, який вийшов з ним на зв'язок, але у нього не все було в порядку з головою. Відшукавши його і на прохання самого Рудого він спалює його в печі і забирає ключ від секретної лабораторії. В кімнаті Рудого він дізнається про його життя, про те, що він опинився тут 14-річним підлітком і прожив все життя в цій шахті перечитуючи одні і ті ж книги.

Увійшовши в секретну лабораторію світло гасне і хто вирубує нашого героя. На це закачується сюжет першої частини пенумбры і починається другий.

 

Геймплей

У грі ми постійно користуємося яким-небудь джерелом світла: світної паличкою, ліхтариком, сигнальними смолоскипами. Темрява ж є нашим кращим другом, коли зустрічаємо ворогів. Наприклад собак. Ми можемо зачаїтися і не рухатися, тоді стаємо не помітними. У першій частині ми можемо битися з ворогами і вбивати їх підручними середовищами такими як молоток, будівельна кірка. Але найчастіше краще сховатися від ворогів або обійти їх іншим шляхом.

Більшу частину гри ми проводимо в темних коридорах і приміщеннях. Щоб знайти дорогу або пройти далі ми розгадуємо головоломки і збираємо предмети. Наприклад. щоб пройти через завал ми ходимо по кімнатах і збираємо складові для створення вибухівки. Збираємо хімічні елементи, розгадуємо «Азбуку Морзе». гра сподобається тим хто крім того, що хоче полякати зможе і подумати над деякими головоломками.

 

Графіка

Гра 2007 року тому говорити про гарну графіку не варто. Але в цю в неї грають не з-за гарної графіки або екшену, а за атмосферу і можливість подумати. Через сильний страх який вона приносить, ну і звичайно ж за бажання дізнатися, а що ж буде далі?

 

Скріншоти

пенумбра-истоки-зла6   пенумбра-истоки-зла5   пенумбра-истоки-зла4

пенумбра-истоки-зла3   пенумбра-истоки-зла2   Penumbra: Overture

 

 

Трейлер гри

 

Інші матеріали:

  • Проходження Penumbra: Витоки Зла.
  • Проходження Пенумбра 2. Щоденники мерців