Ігри симулятори бога
Dungeon Keeper
Дата виходу: 1997 р.
Жанр: симулятора бога
В Dungeon Keeper геймплей полягає в придушенні протистояння добрих героїв і інших Зберігачів загарбницьким амбіціям гравця, завдання якого — досягти заповітної мети кожного Злого Володаря: захопити й поневолити все навколо себе. Кампанія поділена на місії, перехід між якими здійснюється за допомогою карти світу.
Гравець не може дати чітких вказівок суті (так зване «непряма дія»), а може тільки перенести його (істота) в потрібну область в межах своїх володінь і мотивувати його до подальших дій. Всі взаємодія здійснюється за допомогою руки долі , що висить в повітрі величезною кисті, яка може переносити істот і предмети, бити їх, або вибирати опції. Гравцеві дана можливість заохочувати і карати своїх підопічних.
Black & White 1 і 2
Дата виходу: 2001 р.
Жанр: стратегія
Black & White дає гравцеві можливість виступити в ролі божества, яке управляє своїм власним плем'ям людей, що живе на невеликому острові. Вам доведеться піклуватися не тільки про своєму племені, але і вирощувати власне істота, навчати і виховувати його.
Беручи на себе роль бога, гравець може використовувати всі надприродні здібності. Особлива роль відведена магії, яка поділяється на два типи: для допомоги людям та для їх знищення. Наприклад, гравець може використовувати магію води для створення дощу, що сприяє зростанню урожаю. Можна швидко побудувати нові будинки або ж здобути цінні ресурси силою думки, щоб прискорити розвиток своїх людей.
Heaven & Hell
Дата виходу: 2004 р.
Жанр: Стратегія в реальному часі
Світ приготований до приходу вищих сил, яким призначено панувати і керувати ним. І одна з цих сил, добра Сторона Бога або зла Сторона Сатани — ви. Ви можете взяти під своє управління воїнів Царства Небесного або легіони пекла і вступити в одвічну боротьбу за душі людські. Творіть чудеса, посилайте до смертним своїх пророків, але будьте напоготові: ваш противник ніколи не дрімає!
Мана — єдиний ресурс в грі. Він необхідний для здійснення чудес. Мана відновлюється в домах молитви. Для виконання волі бога існують пророки — його намісники на землі, саме вони несуть віру народу і є основними фігурами у грі. Всіх людей умовно можна поділити на нейтральних, і віруючих. Вірувати поселенці можуть у сили добра або зла. У другій частина стала з'явилися елементи стратегії в реальному часі.
Slaves to Armok II: Dwarf Fortress
Дата виходу: 2004 р.
Жанр: RPG
Slaves to Armok II: Dwarf Fortress — комп'ютерна гра є симулятором фентезі-всесвіту, в якій гравець може або досліджувати світ в дусі традиційних рольових ігор, або будувати своє власне поселення, власне дварфийскую фортеця. Ключовою особливістю гри, з-за якої вона і стала популярною, вважається детальність створюваного в грі світу — наприклад, тривимірний ландшафт представлений не просто поверхнею грунту, але і шарами гірських порід.
Поряд з економічною і геологічною складової гра відрізняється моделюванням психологічного клімату в підопічного гравцеві колективі. Кожен з дварфов має власні риси характеру в разі втрати близьких або незадоволення основних потреб можлива депресія або спалахи агресії, виявляються або у вандалізмі, або в нападі на одноплемінників.
Populous: The Beginning
Дата виходу: 2007 р.
Жанр: стратегія в реальному часі, симулятор бога
Перед гравцем стоїть нетривіальне завдання в битвах з трьома іншими племенами-претендентами стати ні багато ні мало — богом. Подорожуючи по планетах однієї зоряної системи і все наближаючись до мети — її центру, шаманка (лідер племені) спіткає безліч обрядів магії руйнування — від вогняних куль і рій розлючених ос до виверження вулкана, призову смерчу, і навіть Ангела смерті.
В якості карти виступають окремі планети. Планета виглядає як куля, який можна обертати у всіх напрямках, Повністю змінний ландшафт — на місці моря може зрости гора і навпаки. Люди розмножуються природним шляхом у себе в будинках. Транспорт (човни і повітряні кулі) не мають приналежності гравцеві, можуть бути зайняті і використані усіма. Ландшафт впливає на відстань стрільби і застосування заклинань.
From Dust
Дата виходу: 2011
Жанр: стратегія в реальному часі з елементами симулятора бога
Дії в грі розгортаються на зміненій версії планети Земля, що є малообитаемой пустельною планетою; на ній відбуваються активні вулканічні процеси, ерозія ґрунту, формування гір і ландшафтів. На планеті існує плем'я людей. Метою гравця є протистояння силам природи для виживання цієї групи людей.
Гравець має можливість деформувати грунт, управляти рослинністю, потоками лави, і іншими елементами ландшафту, тим самим рятуючи своє плем'я від насування загрози з боку природних катаклізмів. У грі присутня технологія моделювання динаміки рідин для поточної води в реальному часі, дозволяючи їй взаємодіяти з навколишнім середовищем.
Godus
Дата виходу: 2013 р.
Жанр: симулятор бога
Гравець починає гру з порятунку потопаючих чоловіки і жінки. Після того, як гравець доведе їх до «Землі Обітованої», вони почнуть будувати намет. Незабаром у них з'явиться «працівник», який побудує ще одну палатку і буде там жити. При використанні цієї стратегії, гравець буде досліджувати світ і підвищувати популяцію. Головною особливістю гри є те, що гравець може змінювати рівні землі за його бажанням.
У грі ви виконуєте роль Бога і керуєте людьми. Люди називаються «Віруючими». Віруючі можуть бути будівельниками, шахтарями, фермерами або виробниками.Різним рівням потрібно більше «Віри», ніж зазвичай. Гравець зможе вивчити, принаймні ще один світ після знаходження певного корабля. Для цього, гравцеві потрібно зібрати достатню кількість ресурсів, щоб відновити його.
Reus
Дата виходу: 2013 р.
Жанр: стратегія
Reus — це гра в якій планета, на якій активуються після сплячки божественні гіганти, не велика за розміром, та поділена на комірки-сектора. Кожен велетень представляє свій елемент природи і може вільно прогулюватися по всій поверхні умовної Землі. Кількість варіантів взаємодії титанів з поверхнями землі дійсно вражає.Гори є, море є, ліси і болота теж є, але це лише перший крок на шляху до реалізації божественного задуму. Всі ці дії спрямовані на єдину мету – створити людство.
Різні поселення виникають на кожному типі клімату і володіють власними бажаннями, можливостями і будівлями. Не всі навички природних велетнів відкриті з самого початку ери. Щоб розблокувати те чи інше вміння, знадобиться жрець від села, причому кожній здібності відповідає свій жрець, яких, як і сіл, всього три – лісовий, болотний і пустельний.
Skyward Collapse
Дата виходу: 2013 р.
Жанр: інді, симулятор бога, покрокова стратегія
Skyward Collapse – покрокова 4x-стратегія, симулятор бога з непрямим контролем. Дія гри розгортається на літаючому континенті , населеному двома постійно б'ються між собою народами: греками і скандинавами. На ваші плечі покладена роль Творця, якому необхідно стежити за своїми підлеглими і зробити все можливе, щоб жодна з націй не здобула цілковиту перемогу над іншою.
Гравцеві належить спрямовувати їх енергію в мирне русло – допомагати будувати будівлі, відшукувати необхідні ресурси , а також давати обом народам майстерних дипломатів. При цьому збройні конфлікти в грі все одно будуть, оскільки і норвежцям, і грекам загрожують нападу бандитів. Безпосередньо втручатися в життя підконтрольних народів не вийде. Поселення будуть самостійно намагатися знищити своїх сусідів, що належать до іншої фракції, докладаючи до цього всі свої зусилля.
Reprisal Universe
Дата виходу: 2014 р.
Жанр: стратегія
Reprisal Universe – це «гра в бога». Гравець керує силами природи, використовує міць вогню і води з однією метою – привести свій народ до процвітання. Завдання гравця – допомогти Талосу зібрати свій народ знову і знайти десять втрачених амулетів. При цьому ми граємо не за воїна, а за саму природу.
Тобто, у завдання гравця входить управління бурями, землетрусами, виверженнями вулканів, приливами і відливами. Світ у грі досить великий – він складається з тридцяти двох планет, кожна з яких ділиться на безліч островів, які необхідно досліджувати, щоб знайти тотеми. До речі, кожен з тотемів дає нам певну силу, необхідну для подальшого проходження.
Life is Hard
Дата виходу: 2015 р.
Жанр: Пригодницькі ігри, інді, симулятор, стратегія
Life is Hard — гра, де ваша задача — управляти плем'ям. Захищайте вашу село, розвивайте її, покращуйте зброю та інструменти, колонизируйте острова і контактуйте з іншими цивілізаціями. Будуйте ферми і житлові будинки, робіть поліпшення в кузні, налагоджуйте відносини з сусідами і торгуйте з ними. У ваших силах створити найпотужніший місто у цьому дивовижному світі!
Віра в серцях людей сильна не тільки по відношенню до героїв, але і по відношенню до Вищих Сил, але будьте обережні: цей вибір вплине на всю гру. Молись своєму богу і він обдарує ваших людей талантом торгівлі. допомогти тубільцям відбити атаку вікінгів і отримувати за це прибуток в залозі або ж самому винищити аборигенів і добувати залізо самому, але в більшій кількості? Сплатити данину норманнам або ж скинути з себе це ярмо, прирікаючи Ваше плем'я на війну? Вести торгівлю з торговцем-караванщиком або пограбувати його? Робіть ваш вибір, проте пам'ятайте: у кожної медалі дві сторони...
War for the Overworld
Дата виходу: 2015 р.
Жанр: стратегії в реальному часі і симулятора бога
War for the Overworld бере найкраще з двох жанрів — стратегії і симулятора бога і дозволяє вам керувати життям підземелля. Ви граєте за могутнього злісного Владику, який колись був вигнаний в Ефір. Спонукуваний невгамовним жагою крові і завоювань, володіє неперевершеною темною силою, він повертається, щоб підкорити світ!
Крім вірних підданих, у вашому розпорядженні знаходяться руйнівні заклинання і могутні ритуали, які ви можете використовувати проти будь-яких добреньких героїв (або своїх конкурентів), які наважаться напасти на ваші нечестиві чертоги. Неперевершені темні сили і могутня армія кровожерливих істот — що ще потрібно для переможної війни за поверхню?!
Doodle God
Дата виходу: 2015 р.
Жанр: квест
Здатність творити тепер повністю у твоїх руках! У цій захоплюючій грі для всіх віків у твоєму розпорядженні виявляться вогонь, земля, вода і повітря — комбінуй їх і отримуй нові елементи, щоб побудувати цілу цивілізацію! Спостерігай за тим, як твоя власна планета наповнюється життям і фарбами! Звичайно, всесвіт створювалася не один день. Тебе чекає довгий шлях, повний радості творення і творчих мук! Почни з найпростіших мікроорганізмів і сотвори тварин, механізми та цілі армії!
Але, дорогий боже, будь обережний! Безмежна здатність творити іноді призводить до непередбачуваних наслідків... винахід колеса може викликати нашестя зомбі! Ти зможеш перевірити свої знання і позмагатися з друзями у новому режире Турніру! А щоб тобі було веселіше, створення кожного нового елемента буде супроводжуватися мудрими і іронічними висловами найвидатніших мислителів усіх часів! Дай волю бога всередині себе.
Idol Hands
Дата виходу: 2015 р.
Жанр:
економічна стратегія
Idol Hands – полегшена до мінімуму економічна стратегія, в корою ви виступите в ролі бога. Важливий ресурс тут – дерево, оскільки з ним ви можете звести будь-яку будівлю . Їжа необхідна для того, щоб все навколо тут не вимерли. Якщо її буде недостатньо, то населення почне стрімко скорочуватися. Для того, щоб цього не трапилося, необхідно звертати увагу на те, в якій кількості у вас є фермерів.
Ваше завдання – захопити весь світ і привести свій народ до процвітання, паралельно знищивши всіх інших божеств і їх послідовників. діяльність також важлива, оскільки отриману руду місцеві жителі використовують для виготовлення зброї. Ну, раз вже ми заговорили про військовій справі, то місцеві бійці поділені на дві категорії: воїни і священики. Останні, за своїм звичаєм, не займаються прямими атаками, а тільки вербують нових солдатів.
Godling
Дата виходу: 2015 р.
Жанр: аркада
Godling — в цій грі ми опиняємося в ролі маленького бога, який прокидається під прекрасні і природні звуки живого світу — шелест трав, щебетання бабок. І бачить прекрасний луг, повний трави, квітів і мухоморів. Опинившись молоденьким богом цього прекрасного світу, ми отримуємо владу над його розвитком, але завжди потрібно пам'ятати, що необережні дії можуть всі погубити. Перспектива гри — пригода від першої особи, що найкращим чином підходить для занурення у віртуальну реальність.
Поступово досліджуючи флору і фауну свого світу, ми будемо пізнавати власні здібності. Питання лише в тому, як ми будемо їх використовувати? Піклуватися про світ, рости разом з ним і забезпечувати його процвітання, або ж роздавимо ногами пісочний замок і підпалимо травневого жука в сірниковій коробці? Рішення за кожним з нас.