Проходження Пенумбра 2. Щоденники мерців | gameshare.com.ua - ігровий підхід

Проходження Пенумбра 2. Щоденники мерців




Прохождение Пенумбра 2. Дневники мертвецов

Передісторія

Для тих хто проходив першу пенумбру і навіть для тих хто не цього не робив проходження другої частини гри починається з розповіді про події, що відбулися в першій частині. Філіп Лафреск головний герой розповідає історію про те як він отримав дивного листа від здавалося б вже давно вважався мертвим батька. Батько передав йому ключ від комірки в банку в якій лежали якісь дивні документи з яких він зрозумів, щоб розгадати, що сталося з його батьком він повинен відправитися в Північну Гренландію в безлюдне місце, покинуту шахту.

Спустившись вниз він потрапив у пастку, драбина, по якій він спустився зламалася, і йому довелося шукати вихід із шахти. Але не все виявилося так просто, як хотілося б. У шахті мешкали злі собаки, великі павуки і величезний хробак. які так і норовили напасти на нашого героя. В знайдених записках вже давно мертвих людей він з'ясував, що в шахті почалися творитися якісь незрозумілі явища. Люди стали сходити з розуму і самовільно залишали життя. У тунелях лунали страшні звуки.

В шахті він познайомився з божевільним Рудим — прожив в надрах шахти майже все життя, якого в результаті спалив у печі. Після чого проник в секретну наукову лабораторію. Після чого світло згасло, на нього хтось напав, і він втратив свідомість.

Проходження Penumbra: Black Plague.

Автомат з продажу напоїв

Приходимо до тями у якійсь кімнаті. Відкриваємо ящики письмового столу, беремо в них світиться паличку, читаємо нотатку. В шафках беремо монету. Вставляємо монетку, інвентарю в лещата, щоб зробити її тонший, після чого відсуваємо шафа у стіни. За ним буде грати вентиляції. Використовуємо монетку для того щоб відкрутити болти. Проповзаємо в інше приміщення. Читаємо, що лежить на підлозі записку хіміка в якій він попереджає про те, що в їдальні охоронна система реагує на органіку.

Оглядаємо місце біля автомата для напоїв, підбираємо з підлоги батарейки і сигнальний патрон. Вставляємо монету в автомат забираємо банку газованої води, якщо шкода монету, то просто беремо поруч валяється камінь і вдаряє по автомату. Йдемо до залу навпроти автомата підбираємо ще одну батарейку.

 

Використовуємо газовану воду

Ліземо в рухнувшую вентиляційну шахту. В одній частині вентиляції станеться обвал, в іншій буде глухий кут, але можна підібрати батарейки. Через обвал, можна пройти по палиці, як по містку. В гарячий пар суваться не варто тому зістрибує в місце, де злісний псих сидить за зачиненими дверима. В місці де висять тушки, в холодильнику, підставляємо до термостата холодну газовану воду, яку дістали з автомата з продажу напоїв. І швидко пробігаємо проскакуємо місце у вентиляції, де бив пар.

Поряд з трупом хіміка Освальда підбираємо записку -медичний звіт. Лазери можна перестрибнути, якщо підставити поруч стоїть бочку. Розгрібаємо, завал з дощок і шаф, щоб пройти в наступну двері.

 

Проходження Пенумбра 2. Щоденники мерців.

Вся справа в крові

Виходимо в коридор зліва, двері, обшукуємо приміщення, беремо спирт, касету сигнальний факел, на верху полиці батарейки, сохраняемся у артефакту. Вставляємо касету в магнітофон прослуховуємо запис про Туурнгайтах. Проходимо далі по коридору до електричного щитка, ламаємо його відвалом шматком стіни який валяється прямо поруч. Висмикуємо червоний провід.

Кімната в яку веде закривавлений слід після відключення світла тепер відкрита. Оглядаємо її, і знаходимо шприц і знеболювальне. Коли почуємо шум ховаємося за перевернутим столом. Очікуємо коли страшний тип перевірить кімнату, в якій ми знаходимося і піде. Після чого повертаємося до трупа Освальда у лазерів. Очищаємо спиртом брудний шприц в інвентарі беремо кров у Освольда. Підходимо навпаки до зачинених дверей і зліва в маленький отвір вставляємо кров, після чого двері розблокується.

 

Система пожежогасіння. Їдальня

У наступному місці зі штучним світлом з вікна, беремо зі столів компакт-диск презентацію «Мануик» і записку. Нам необхідно відкрити зачинені залізні двері, що відкривається в екстрених випадках, для цього хаходим в підсобку поруч, витягуємо бочку з сміттям облитими бензином до зламаного електрощита і натискаємо поруч на стіні важіль щоб вибити іскру і підпалити сміття. Після чого рухаємо палаючу бочку до системи пожежогасіння (дивитися на стелі). Коли почуємо сигнал, йдемо до залізних дверей.

 

Стародавній комп'ютер і паролі

Фонарик в пенумбре светит ярче

На кухні обшукуємо все і знаходимо дивний артефакт. За іншою дверима відкриваємо ящики під древнім комп'ютером, і набуваємо ліхтарик, батарейки. Вставляємо в комп'ютер диск і дивимося презентацію про дослідну станцію «Мануик». Переглядаємо файл з паролями до кодовим замком. Вводимо код 1167 до зачинених дверей #236. Сохраняемся в грі біля артефакту.

Повертаємося назад, і заходимо у відчинені двері після введення коду на компі. Беремо сигнальний факел відсуваємо ящик від кута, під ним буде лаз вниз. Спускаємося. Поки будемо йти по темному коридору наш головний герой втрачає свідомість. І починає бачити дивні бачення:

 

Проходження Пенумбра 2 Щоденники мерців.

Розстановка предметів в каюті

Ми опиняємося на рибальській шхуні, в тому самому місці, звідки почали першу пенумбру витоки зла. Поруч з ліжком висить зображення цієї каюти, потрібно розставити речі як вони там розташовуються. Скриня ставимо під стіл, банку консервів на полицю, віскі розбиваємо об підлогу, Підставляємо другий бочонок в кут. Після виконаної роботи повинні почути слова «Немає порядку без хаосу...»

 

Павук і мертва собака

Дістаємо зі скрині яйце павука кладемо його на стіл на зелену фігню, з нього вилуплюється павук. Беремо з'явився труп собаки викладаємо її на статую рук.

 

Руки

У кімнаті 4 руки, піднімаємо їх по черзі, якщо рука застигає нагорі і горить значить ми все робимо правильно. Після невдалої спроби починаємо заново піднімати руки поки не вдасться підняти їх всі. Насправді завдання дуже просте. Прокручуємо вентиль, йдемо далі.

 

круги і бочки

Опускаємо важіль, щоб стало темно. Ставимо бочки на зелені кола. прокручуємо вентиль йдемо в наступну кімнату.

 

Кров

У наступній кімнаті нагорі буде рубильник, до нього треба як-то дотягнутися. піднімаємося по сходах, прокручуємо вентиль чекаємо коли внизу приміщення наповниться кров'ю, пірнаємо в неї, підпливаємо до рубильника і включаємо його. випливаємо і йдемо далі у відкриту двері.

 

Черв'як

Позаду нас величезний черв'як, тому швидко перестрибуємо по рухомих платформ на іншу сторону. Підбігаємо до огорожі, встаємо в дальній кут. Хробак просто проб'є нам огорожу і зникне. Через інше зародження пр сто перестрибуємо підставляючи до нього ящики і бочки. Біжимо до світла. Після чого чуємо чиюсь відрижку (чомусь дуже схоже) і приходимо в себе в тому місці, де втратили свідомість і почали бачити ці дивні галюцинації.

Спускаємося сходами у великий басейн і розставляємо ящики, так щоб можна було стрибати з одного на інший, до протилежного краю басейну. Піднімаємося наверх, крутимо вентиль, вода піднімається вгору разом з нашими ящиками. Перестрибуємо за ним на іншу сторону. Перед ґратами є отвір нагорі. Підставляємо великий ящик нього, а потім маленькі до нього, щоб забратися вгору.

Опиняємося в душовій. Підходимо до артефакту сохраняемся. Уважно оглядаємо приміщення. У маленькому електричному щитку переставляємо запобіжник в інший роз'єм, так щоб комп'ютер на столі заробив. З нами через чат виходить на зв'язок Амабель Свансон. Вона розповідає нам про те, що їх організація втратила страшний вірус, про симптоми зараження і просить допомоги, щоб ми знайшли вижили і Говарда. Просуваємося далі через двері.

Виходимо в коридор, нам потрібно проникнути в бібліотеку, але двері, поки що закрита, тому вирушаємо в інші приміщення. У коридорах можна розглянути карту місцевості, щоб швидше орієнтуватися.

 

НДІ «Мануик» Житлова зона 4

Проходження Пенумбра 2 Щоденники мерців.

прохождение пенумбра

Карта НДІ «Мануик» Житлова зона для зручної орієнтації в Пенумбре

Йдемо в кімнату R109. Оглядаємо його, підбираємо два сигнальних факела і пилу, після цього відразу ж ховаємося за ящиками чекаємо, коли небезпечний доктор Эминисс провідає арсенал і піде. Двері лазарету закрита, але ми отримаємо код 3061, який нам ще знадобиться. У роздягальні розбиваємо каменем скло під яким лежить записка з історією стародавніх. Під лавою лежить другий секретний артефакт.

 

Склад

Заходимо в сховище, перед нами відразу ж коштує лазерна пастка. Ставимо ящики один на одного і перестрибуємо її. Після чого відключаємо з іншого боку. Оглядаємо приміщення, підбираємо сигнальний факел. На верху на полиці підбираємо третій секретний артефакт. Йти до іншого лазеру не поспішайте.

Над нами висить важкий контейнер, готовий впасти в будь-який момент. Складаємо під нього маленькі скриньки і під вагою, махина звалиться вниз. Наставляємо ящики і забираємося на неї. Сохраняемся у артефакту читаємо підібрану записку. Вгорі на стіні якщо придивіться є рубильник. Подтаскиваем до нього великий скриню, натискаємо його. Лазери зникнуть. Відкриваємо двері всередині отруйний газ і труп, трохи чекаємо, щоб газ розчинився підбираємо поруч з мерцем протигаз і за бочками підбираємо знеболювальне. Біжимо назад з сховища, пробігаємо повз з'явився павука. не варто з ним боротися.

 

Машинний зал

Після того як ми знайшли протигаз можемо сміливо йти в машинний зал. Як тільки ми підійдемо до входу в замітці з'явиться попереджає запис про те що машинний зал заповнений отруйним газом. Як тільки заходимо в зал, одразу ж за двома бочками стоять в кутку підбираємо залізну арматуру і тягнемо її до гратчастої двері, вставляємо в неї цю арматуру. Ламаємо грати, якщо не виходить, піднімаємо бочку поруч і вдаряє нею залізницею.

В іншій кімнаті шукаємо батарейки, заходимо в комп'ютер в інтерфейсі перемикаємо управління вентилями на ручний режим після чого натискає відкрити вентиль який закритий. Сохраняемся у артефакту. Тепер можна прокручувати вентиль на вході в зал.

 

Черв'якові не подобається ток

Відкладаємо в сторону двері, де розламаний кодовий замок і лежить труп. Готуємося до приходу хробака. Він почне виламувати стіни і стеля. Нам потрібно уникати його попадання по нас, відбігаючи від нього. Після того як він проб'є стіну з кабелем, вичікуємо, коли він знову вискочить з боку кабелю в цей час натискаємо рубильник. Він виплюне руку трупа, хапаємо її і прикладаємо його до сенсора у двері, після чого залишаємо машинний зал.

 

Центральний комп'ютер

Беремо на полиці комп'ютерне керівництво, обшукуємо приміщення підбираємо батарейки і сигнальні смолоскипи. Після того як з нами заговорить через зачинені двері божевільний доктор Эминисс, чекаємо коли він висловиться після чого у відкритий ящик кладемо пилку яку він попросив і відсуває до нього скриньку. Коли він вийде тікаємо від нього в порожню кімнату (кімната з колоною посередині) він забіжить за нами після чого вибігаємо з неї і натискаємо кнопку блокування дверей — загалом замикаємо його там.

 

Проходження Пенумбра 2 Щоденники мерців.

налаштування плат

Неожиданная встреча с ним пугает Прохождение пенумбра 2

Несподівана зустріч з ним лякає Проходження пенумбра 2

Йдемо в кімнату з якою він говорив, обшукуємо її, сохраняемся у артефакту. Підбираємо цілі плати: червону синю і зелену. Тепер нам необхідно налаштувати робочі плати і встановити на них програми. Використовуємо робочий комп'ютер. По черзі вставляємо плати завантажуємо і на них потрібні програми «передача», після чого натискаємо кнопку компіляція. Після успішного налаштування плати несемо її в серверну кімнату і вставляємо за кольором слоти.

червона плата — встановлення плати, локатор комплектуючих, установка інформації про диск

Зелена плата — встановлення плати, інтерфейс процесора, організатор потоку, інструменти організатора

Синя плата — встановлення плати, протокол сокета, брандмауер, антивірус, мережевий локатор

Після того як все зробили йдемо в кімнату, де підібрали, цілі плати, вивчаємо файли вводимо пароль які дізналися у лазарету 3061. Тепер вхід туди відкритий і ми можемо надсилати за головою вченого.

 

Лазарет.

Як зайдемо в лазарет, піднімаємо між ліжками медичну пов'язку. З чорного шафи подпрыгиваем і забираємо черговий секретний артефакт на вентиляційній трубі. В туалеті відкриваємо шафки у них підбираємо сигнальний факел. У кімнаті з рентгеном людського скелета, розбиваємо скло шафки забираємо знеболювальне спеціальну речовину. В ящиках столу, на якому стоїть комп'ютер знаходимо замітку — правила користування кріокамерою, в якій говориться, що живій людині туди не піти. Тому нам потрібно обдурити систему Сохраняемся у артефакту.

Після чого підходимо спеціального апарату в який потрібно вставити руку. Надягаємо медичну пов'язку собі на руку, після чого змішуємо знайдене речовина зі шприцом і встромляємо його в себе. Втрачаємо свідомість на час після чого встаємо, тепер ми для камери теоретично мертві. Можна заходить в кріокамеру. Праворуч на полицях підбираємо батарейки. Натискаємо в камері рубильник на стіні, відкривається голова людини, беремо її, в столі шукаємо ще одні батарейки і йдемо. Тепер ми зібрали все необхідне нам для входу в бібліотеку.

 

Бибилиотека

Перед дверима в бібліотеку до сканера підносимо знайдені голову і руку, тепер дорога відкрита. Праворуч буде артефакт для збереження і в столі записка, зліва біля книжкових полиць буде злегка випинати одна з книг, натискаємо на неї після чого відкриється вхід в секретну кімнату. У кімнаті лежить мертвий Говард, тепер ми знайшли батька і знаємо, що з ним сталося. Читаємо передсмертну записку батька про вірус. Обшукуємо кімнату і натискаємо кнопку для відкриття дверей в бібліотеці. Перед відкрилася дверима нагорі на книжковій шафі, є ще один секретний артефакт, щоб його дістати треба підтягти ящики з секретної кімнати.

В печері перед нами будівельні ліси і сходи нагорі, щоб її опустити беремо один з ящиків і кладемо його між лісами проходячи по ньому, далі відкладаємо залізний лист, за ним знаходимо рубильник, натискаємо його, сходи опускається, ліземо по ній.

Забравшись по сходах, перевертаємо фанеру в горизонтальне положення по якій проходимо до наступної сходах з якою впаде мрець. Нагорі вона зламана, але ззаду є уступ перестрибуємо на нього. З правого боку можна обійти і стрибнути на ліси щоб підняти ще секретний артефакт. Повертаємося на уступ і роняем кам'яну брилу на ліси після чого по ній проходимо наверх.

Нагорі розгрібаємо завал з ящиків і матраца, проходимо в кімнату підключаємося до комп'ютера слухаємо розмову Амабель Свансон, після чого виходимо на поверхню.

 

Поверхня і холод

Нарешті ми на поверхні, правда там жахливо холодно тому нам необхідно час від часу приймати знеболювальне. Заходимо в сарайчик беремо вогненебезпечний аерозоль. Йдемо далі по крижаному містку, як тільки пройдемо по ньому він обвалиться.

Заходимо ще один будинок підбираємо з полиці знеболювальне і запальничку. З'єднуємо в інвентарі балончик аерозолю з запальничкою. Тепер нам треба повернутися назад, пройти місце де обрушився місток можна по уступах ліворуч. Підходимо до замерзлого важелю, розігріваємо його нашим саморобним пристроєм, після чого натискаємо його, поруч опускається міст.

Навпаки заходимо ще один будиночок, підбираємо в ньому ганчірку. Справа є завалена снігом двері. Поруч валяються бочки підносимо одну з них до дверей, вставляємо ганчірку, просочуємо її спиртом і підпалюємо нашої саморобної пальником. Отбегаем щоб не вибухнути.

 

НДІ «Мануик» Наукове крило А

Собачий розплідник

карта

карта НДІ «Мануик» Наукове крило А в Пенумбре

По дорозі в розплідник перед сходами в кімнаті праворуч у сміттєвому баку піднімаємо секретний артефакт. Коли зайдемо в розплідник в одній з клітин в собачій будці лежить ще один секретний артефакт. У темний коридор по лівій стороні наш герой відмовиться йти в темряву тому висуваємося вправо в коридор. На час безумець в голові відключить зір і ми будемо в повній темряві, чекаємо, коли цей момент пройде. Йдемо там де тільки є світло в кінці коридору по ліву руку буде двері. Заходимо, натискаємо панель на стіні (щоб включити світло в коридорі в який відмовився йти наш герой), читаємо службову записку на столі, дістаємо батарейки в одному з генераторів сохраняемся у артефакту. Йдемо зворотнім шляхом в інший коридор.

На виході з кімнати побачимо, що світло в коридорі погашений. Повертаємося в кімнату і вмикаємо заново світло, після чого в одній з кімнат витягуємо ящики і закриваємо ними дірки в коридорі. Після цього можна йти в кімнату перемикати світло на інший коридор. Йдемо до нього в темряві, але в безпеці так як дірки ми заткнули.

В іншому коридорі, лампочки то будуть запалюватися, то гаснути в різних місцях, нам необхідно рухатися вперед тільки там, де вони горять. У кімнаті в кінці коридору з трупом підбираємо батарейки і картку-ключ від дослідницької лабораторії . Повертаємося назад тим ж способом, як і прийшли.

 

Дослідницька лабораторія

Використовуємо нашу карту доступу для входу в лабораторію. Оглядаємо приміщення. В туалеті піднімаємо ще один секретний артефакт. Сохраняемся у артефакту. Йдемо в решту відчинені двері. Тут почнеться экшОн. За нами буде ганятися знавіснілий монстр. Наше завдання бігати від нього не даючи нам потрапити і прокрутити вентиль, щоб підняти ящик на ланцюгу вгору, після чого коли монстр буде проходити під ним, смикнути важіль, ящик впаде на нього і він помре. Щоб у вас було більше часу для підняття скриньки. Забегаем в одну з кімнат чекаємо, коли він піде за нас, вибігаємо і при цьому закриваємо за собою двері.

Монстр виявиться насправді Амабель Свансон. Обшукуємо труп, нам дають ключ від її кабінету. Обшукуємо комори і підбираємо в одній з них батарейки. Відкриваємо ключем її кабінет -обшукуємо. Підключаємося до комп'ютера, читаємо файл про створення вакцини. Відкриваємо замкнений шлюз у хім. лабораторії. Вводимо пароль xor451 в захищений документ.

 

Проходження Пенумбра 2 Щоденники мерців.

Хімічна лаборотория

Зайшовши всередину сохраняемся у артефакту. Надягаємо протигаз. Хапаємо і шматок труби. Нам потрібно розбити каменем пряму трубу, яка заважає нам встановити до стирчить із стіни обрізок труби іншої труби. Розбиваємо трубу і заслінку на трубі під'єднуємо обрізок труби. Після чого можемо зняти протигаз і пройти далі.

У коридорах буде бродити ще один мерзенний тип, нам потрібно не потрапляючи йому на очі (підійти зі спини), натиснути на рубильник щоб відкрити двері. В наступному приміщенні нам потрібно натиснути точно такий же рубильник щоб відкрити наступну двері, але тим не можна потрапляти в камеру відео спостереження, а точніше під зелене світло. В третє приміщенні необхідно зробити теж саме тільки включити вже потрібно два рубильника.

Коли дійдемо до кімнати зі скляним акваріумом і важелями, закриваємо за собою двері і відсуває шафа до неї, щоб закритися від психа. Сохраняемся у артефакту обшукуємо кімнату, знаходимо останній десятий секретний артефакт. Після чого піднімаємо порожній контейнер, вставляємо його в пристрій. Далі з допомогою важелів намагаємося дістати блакитний інгредієнт для вакцини і помістити його в контейнер. після виконаної роботи хапаємо повний контейнер прокручуємо вентиль на стіні і біжимо по відкрився в стіні коридору, вибираємося з цього місця, уникаючи палаючого пара.

 

Оглядовий. Дослідницький центр

Оглядаємо всі ящики, в одному знаходимо батарейки в іншому пляшку азоту. Сохраняемся у артефакту. В іншій кімнаті в шафі беремо батарейки, за книгами на столі пляшку з сіркою. У третій кімнаті пляшку з йодом і сигнальний факел. Повертаємося в середню кімнату, відсуваємо картину, яка висить на стіні за нею вентиляційна шахта. По ній доповзаємо до наступного приміщення. Відкидаємо два зелених стільця від дверей. В кімнаті побачимо труп на столі від якого йдуть трубки. Оглядаємо кімнату, підбираємо Ацетон і Бром.

Тепер нам треба виготовити вакцину. Для створення вакцини, вставляємо в пристрій повний контейнер. Тепер перемішуємо інгредієнти. Шість хімічних елементів в керівництві записані так: ацетон, хлор, сірка, йод, азот, бром (1,2,3,4,5,6). Нам потрібно змішати інгредієнти, треба ось у цьому: хлор, ацетон, йод, бром, азот і сірка (2,1,4,6,5,3). Також у посібнику буде містити примітку, що нижній ряд кнопок не 4,5,6, а 6,5,4. Нумеруем кнопки на апараті: верхній ряд 1,2,3, а нижній 6,5,4 і натискаємо на кнопку 2,1,4,6,5,3. Всі ми здорові, готуємося на виході зустріти ворога, уникаючи його залишаємо дослідний центр. Але нас там зустрінуть

 

Туурнгайт

Випробування 1

Опиняємося в якомусь дивному місці, слухаємо що нам скаже Туурнгайт. Він хоче випробувати нас. Опиняємося в камері, піднімаємо залізний прут. В стіні, підлозі є камінь витягуємо його передаємо прут іншому ув'язненому . Незабаром він відкриє двері для нас

Випробування 2

В коридорі доходи до дверей, праворуч є важіль, натискаємо його, лунає удар дзвону, що незабаром прибіжить бродить заражений і виб'є двері. Виходимо з коридору.

Випробування 3

Перший камінь подтаскиваем до місця яке позначено хрестиком — біля місця, де ми з'явилися. Відкриється 1 двері. Забегаем в неї натискаємо важіль, швидко біжимо до того каменя, що ми рухали затаскиваем його в кімнату і ставимо вже на місце позначене хрестом. Біжимо далі прямо через вогонь.

Ми з'являємося в кімнаті 2, рухаємо камінь на позначене місце, щоб підняти плиту. Проходимо повз свого трупа і розуміємо, що це було самопожертву і переродження. Просуваємося далі перетягуємо ще один камінь на позначене місце. Натискаємо сенсор і виходимо.

 

Фінал Пенумбра 2 Щоденники мерців.

Туурнгайт розповів нам про те, що людина сам винен і розбудив його і він захищався. Він просить нас, щоб ми не розповідали людям про це місце, але Філіп пише електронного листа комусь з координатами цього місця. В кінці написавши «Убити їх всіх»

 

Інші теми:

Проходження Penumbra: Витоки Зла