Проходження гри Dead Space | gameshare.com.ua - ігровий підхід

Проходження Dead Space




Прохождение Dead Space

Якщо ви любите ігри про космос, некроморфов і дивні обеліски, які перетворюють людей в ходячих мерців, то гра як раз для вас. Якщо навіть це і не так, то незалежно від цього Dead Space все одно повинен вам сподобатися, за неповторну атмосферу яку надає гра. Я викладаю відео проходження гри та текстовий опис, для більшої зручності читачів.

 

Розділ 1. Прибуття

посадковий термінал

Проходження Dead Space починається з того, що космічний шатл стикується з іншим кораблем — планетарним різником «Ишимура», який довгий час не виходив на зв'язок і група технарів хоче з'ясувати, що сталося з кораблем полагодити виникли неполадки і налагодити зв'язок з кораблем.

Висуваємося разом з групою. Нас просять підключитися до консолі доступу, щоб запустити ліфт з кімнати. Вчасно підключення включається карантин і на нашу групу нападають монстри, швидко біжимо у відкриту двері праворуч і вниз коридором до ліфта.

В наступному приміщенні піднімаємо на столі біля трупа плазмовий різак, наше перше зброю. Відкриваємо і розбиваємо світяться ящики, в яких знаходимо патрони і аптечки.Розбиваємо замок до дверей і відкриваємо її. На нас нападе монстр відстрілюємо йому кінцівки, а потім ногами добиваємо.

Трупи монстрів-некроморфов і ящики необхідно розбивати щоб з них випадали кредити, патрони та інше придатне нам для проходження гри.

 

Завдання: Замінити зламану вагонетку

Добираємося до кімнати транспортного контролю. Поспілкувавшись з ними членами нашої команди вирушаємо замінити зламану вагонетку застряглу в тунелі. Спускаємося в транспортний тунель. Поряд з постійно відкриваються і закриваються дверима знаходимо стазис-модуль. З допомогою нього сповільнюємо двері (стріляючи в неї кнопка З) і проходимо далі.

 

 

Дійшовши до ремонтної платформи, де потрібно замінити зламану вагонетку, чіпляємо два гака до вагонетці. Один з гачків не справний і не хоче чіплятися, його потрібно уповільнити стазис-модулем перед самим захопленням. Після захоплення запускаємо консоль ремонту вагонетки.

Щоб уповільнити ворогів і швидше їх вбивати найкраще стріляти по кінцівках. Для більш зручного прицілювання по кінцівках приціл плазмового різака можна обертати: з режиму прицілювання натискаємо пробіл.

 

Інженерний відсік

Після виконаного завдання вирушаємо на інженерну палубу. для того щоб орієнтуватися куди йти натискаємо кнопку B. Використовуємо ліфт щоб потрапити в інженерний відсік. Готуємося у відсіку боротися з монстрами, які будуть заходити зі всіх сторін і лізти з вентиляційних шахт. Піднімаємося на вищий рівень з допомогою іншого ліфта і там піднімаємо ключ складу інженерного відсіку. Спускаємося на ліфті на рівень нижче і доходимо до складу. На складі беремо інформаційна панель і використовуємо верстат для поліпшення характеристик зброї і костюмів.

Після чого біжимо в кімнату транспортного контролю вставляємо інформаційна панель і викликаємо вагонетку. Прослухавши наших членів команди вирушаємо до свого човнику в початок гри. Запускаємо човник, але він вибухає тому вискакуємо з нього.

Іноді монстри можуть прикидатися мертвими і коли ми підходимо близько здавалося б до мертвого тіла вони підскакують і нападають. Коли ви бачите у себе на шляху тіло з допомогою кинезиса здалеку можна запустити в нього будь-який предмет, тоді монстр відразу ж підскакає.

 

 

Розділ 2. Інтенсивна терапія

Наша команда хоче щоб ми розшукали тіло капітана і підібрали його ІКС в мед відсіку, для підключення до хост-комп'ютера «Ишимуры». Вирушаємо до транспортної вагонетці, перед нею можна закупитися в магазині і придбати захисний костюм 2 рівня. Вийшовши з вагонетки бачимо дівчину яка плаче над трупом. Вона выронит з рук кинезис-модулем, підбираємо його.

Далі з допомогою кинезиса відсуваємо ящики з проходу (кнопка F). В коридорі знайдемо схему вогнемета. У приміщенні нам необхідно підірвати завал біля проходу, щоб пройти в морг.

 

Дослідне крило.

Завдання: Знайдіть терміт

Йдемо спочатку в головну лабораторію по коридору вниз через купу трупів. Сповільнюємо двері з допомогою стазис і проходимо всередину. У приміщенні спрацює режим карантину готуємося до бою з некроморфами. Після того, як усіх переб'ємо, спускаємося нижче на вантажному ліфті, обшукуємо приміщення.

Нам потрібно йти в двері праворуч від вантажного ліфта, як тільки зайдемо можна зберегтися. Незабаром побачимо, як за склом людина просить допомоги і його вбиває новий некроморф. Заходимо в приміщення, де тільки, що це сталося і вбиваємо накинувшись створіння.

Піднімаємося на вантажем ліфті і заходимо в приміщення і знаходимо терміт — перший компонент необхідний нам для вибуху завалу. Після чого повертаємося назад де отримали завдання підірвати прохід.

 

Зрозуміти куди вам необхідно рухатися можна дуже просто натисніть кнопку B на клавіатурі і синя смужка покаже вам куди треба рухатися

 

Діагностичне крило.

Завдання:Знайдіть дефібрилятор

Рухаємося по коридору, бачимо картину, як якийсь мужик б'ється головою об стіну, після чого падає. Проходимо повз нього. В іншому приміщенні буде закрита двері, щоб її відкрити, потрібно вставити в силовий замок один силовий вузол. У приміщенні буде лежати золотий напівпровідник, і велика аптечка.

Щоб пройти далі відкладаємо з допомогою кинезиса камеру з трупом усередині, в ліву сторону. На підлозі буде лежати батарея, також з допомогою стазис піднімаємо її й вставляємо в порожній слот біля дверей, після чого двері і ліфт поруч стануть активними. Піднімаємося на вантажному ліфті вгору. Підсовуємо камеру за допомогою кинезиса до обриву щоб пройти по ній. Після чого робимо це ще раз в іншому коридорі.

 

 

Розбиваємо замок двері і заходимо у відділ нульової гравітації. Далі нам доведеться рухатися у вакуумі, де витрачається кисень, тому довго не затримуємося. Хоча взагалі, це перший і невеликий відрізок який ми повинні пройти в вакуумі, так скажемо підготовка до інших моментах, коли нам доведеться все робити набагато швидше, щоб вистачило повітря в балонах.

Заходимо у велике приміщення і вмикаємо гравітацію у консолі. Перестрибуємо на іншу сторону до дверей і вставляємо батарею в порожній слот, щоб активувалася двері, заходимо та беремо дефібрилятор (электроподушку). Повертаємося назад тим же шляхом, що й прийшли.

 

Якщо в рюкзаку не вистачає місця, варто подивитися, заряджена у вас все зброю.

 

Морг.

Завдання: Знайдіть ІКС капітана

Всі компоненти у нас зібрані, тому підходимо до місця завалу і натискаємо Е. Завал вибухає тепер можемо рухатися вперед в морг. В закривавленій приміщенні моргу вставляємо батарею в порожній слот біля дверей, йдемо далі. Праворуч буде закритий силовий замок, всередині патрони, трохи кредитів, і схема лазерного магазину необхідна для розблокування в магазині «заряди лазерної гвинтівки». Просуваємося вперед вбиваючи монстрів.

За склом побачимо, як жінка в скляній камері, щось робить з трупом людини, а після чого перерізає собі горло тесаком. Трохи попереду пройшовши по коридору заходимо в ліфт. Вийшовши з нього і зайшовши в інше приміщення бачимо, як за склом якась тварюка заражає труп людини і він стає некроморфом. Монстри пробивають скло. Намагаємося в першу чергу вбити ту тварюку що заражає, щоб вона не встигла підняти інші трупи. Труп який став некроморфом і був капітаном, забираємо його ІКС біжимо до початку до транспортної вагонетці.

 

 

Починаючи з третього розділу, рекомендується розбивати ногами тіла мертвих людей, щоб, коли ви йшли зворотним шляхом їх не змогли заразити і зробити некроморфами

 

Розділ 3. Орбітальна корекція

Центральна центрифуга вийшла з ладу, паливо не подається тому «Ишимуру» повільно тягне вниз. Нам потрібно все це привести в порядок, щоб наш кеп стабілізував орбіту.

 

Майстерня

Завдання: Подайте паливо в двигун

Спускаємося в майстерню. По дорозі можна знайти схему «паливо для вогнемета». Знаходимо спеціальний важіль який потрібно потягнути вниз. Підходимо до гондолі, підтягуємо її до себе за допомогою кинезиса, і на ній перебираємося на іншу сторону. Доходимо до другого важеля ,опускаємо його вниз, активується режим дозаправки, поруч з ним можна знайти схему труборіза. Завдання виконано.

 

 

Центрифуга

Завдання: Активуйте центрифугу

Йдемо до ліфта веде до центрифузі. Доходимо до камери знезараження, запускаємо очищення і готуємося монстри посипляться з усіх боків, притулитися спиною в камері особливо не де, тому доведеться весь час оглядатися звідки монстри будуть встрибувати в камеру. Після того, як очищення буде завершена можна йти далі. Заходимо в зону невагомості.

Щоб вставити два затиску в центрифугу сповільнюємо крутяться котушки на кінці з допомогою стазис, а після чого швидко вставляємо їх кинезисом. Робити все треба швидко, так як в цей час будуть атакувати монстри , а дія уповільнення пропадати. Після виконаної роботи стрибаємо до консолі і запускаємо центрифугу.

Тепер залишилася справа за малим дійти до виходу, через круглу центрифугу. Тут справа за малим, головне не поспішати, перебігаємо з одного отвору в інший, як раз коли вона проходить повз нас. Монстри які будуть нам зустрічатися вбиваємо в цих отворах або даємо їм шанс самим сглупить і потрапити під ковадло. Загалом, головне не поспішати, краще почекати поки вона прокрутиться два рази повз нас і зорієнтуватися, ніж померти і починати все заново, кисню повинно цілком вистачити.

Як тільки вийдемо із зони гравітації і вакууму, схопить нас великий хробак за ногу і потягне по коридору стріляємо по жовтому наросту, щоб він відпустив нас.

 

Якщо у вас не вистачає місця в рюкзаку, то завжди можна замінити маленьку аптечку середній або великий, точно також з кисневими балонами, для цього просто викидаємо з рюкзака річ і підбираємо потрібну

 

Двигун

Залишилася справа за малим запустити двигуни корабля. Виходимо в космос в розламаної частини корабля, після чого стрибаємо на великий отломанный шматок корабля прямо навпроти нас і з нього в інший прохід, який веде до відсіку двигунів. Після вакууму і відновлення тиску, просуваючись трохи вперед і піднімаємо схему «великого кисневого балона».

Опиняємося в приміщенні в якому всі стіни вкриті якоюсь дивною субстанцією і людиною врослого в стіну. Спускаємося вниз на двох ліфтах. Внизу використовуємо силовий вузол отримаємо 5 000 кредитів, схема «леза труборіза» і «середньої аптечки», патрони, аптечка.

Сповільнюємо двері в руховий відсік доходимо до управління двигунами. Після запуску двигуна відбиваємо атаку ворогів. Після запуску повертаємося до вагонетці.

 

 

Глава 4 неминуча Смерть

«Ишимура» потрапляє в хмару космічних уламків, нам необхідно відновити систему метеоритної захисту корабля і активувати захисні гармати, щоб збити астероїди і уламки. Прямуємо в капітанський місток. Перед входом на місток лежить схема захисного косюма 3 рівня. Поговоривши з нашим кепом, отримуємо від нього завдання запустити ліфти і перенаправити енергію до гармат.

 

Завдання: Увімкніть ліфти

Бос

Йдемо в центральний зал. З дверей виривається величезний бос. Він практично весь броньований за винятком підсвічених жовтих місць на руках і спини. Бігаємо від нього не даючи йому до нас дістати, використовуємо стазис, для уповільнення боса забегаем за спину і стріляємо в нього. Якщо ви мітки стріляємо з жовтим місць на руках, після чого він падає швидко заморожуємо його стазисом і забегаем за спину.Як впораєтеся з великим монстром, йдемо в те місце звідки він вискочив і вмикаємо на консолі ліфти.

 

Завдання: Перенаправте енергію до гарматам

1. У центральному залі, де завалили боса, вирушаємо на ліфті. У коридорі на підлозі буде валятися схема «силового різака». В інший приміщенні з підлоги будуть йти коливання або випаровування які небезпечні, обходимо їх і намагаємося щоб нападники монстри потрапляли в них. Кинезисом відсуваємо ящики з проходу і заходимо в ще одне приміщення, в якому на нас нападе другий величезний монстр, вбиваємо його. В кутку будуть розірвані дроти бити електрикою. Сповільнюємо їх пройти і на консолі перенаправляємо енергію. Йдемо назад до ліфта.

 

 

2. У центральному залі використовуємо інший ліфт, їдемо на рівень 1. Двері справа в коридорі вибухає і утворюється вакуум, проходимо його. Заходимо в приміщення в якому ті ж отруйні випаровування з підлоги. Одна двері ліворуч буде закрита силовим замком, якщо відкрити, то всередині знайдемо патрони, кредити 7300, велика і можливо середня аптечка, золотий напівпровідник. Обходимо небезпечні коливання і в кінці добираємося до консолі, перенаправляємо енергію в двигуни. Йдемо назад до ліфта

3. Їдемо на рівень 3. Бачимо, як навпроти нас стоїть людина, а потім йде, підбираємо схему «силовий пістолет». Просуваємося вперед і в консолі перенаправляємо енергію.

 

Жирдяя з пуза якого вивалюються дрібні паразити весь час надоедающие, варто стріляти тільки по кінцівках, тоді вони не будуть з нього вилазити.

 

Завдання: Знищити астероїди

Гармата

Після того як впоралися з енергією йдемо у відкриту двері, доходимо до ліфта і їдемо на ньому. Готуємося до виходу у відкритий космос. Перебігаємо від укриття до укриття, ховаючись за ними в той час, коли б'ють метеорити. Добігши до гармати сідаємо в неї і відстрілюємо летять метеорити. У кімнаті з гарматою піднімаємо рубіновий напівпровідник. Повертаємося до вагонетці. На це глава завершена.

 

 

Глава 5. Смертельне пристрасть

Повітря на «Ишимуре» отруює якась субстанція, і незабаром команді нічим буде дихати на кораблі, тому тепер завдання Айзека знищити цю штуку зібравши всі реагенти в хімічній лабораторії. Йдемо в те ж місце, де були у другій главі Dead Space.

 

Діагностичне крило

Завдання: Знайти хімічну капсулу

Йдемо в крило діагностики, проходимо повз рухомої камери, вбиваємо врослого в стіну монстра. Він постійно розкидає навколо себе дрібних монстрів тому його потрібно вбити швидко, стріляємо по каналах якими він прикріплений до стіни. Піднімаємося наверх на ліфті, сповільнюємо рухому камеру за допомогою стазис і швидко проходимо по ній, з іншого боку робимо точно також.

Заходимо в кімнату з людиною і монстром в інкубаторі. Піднімаємо схему «силовий блок». В консолі створюємо антиген і забираємо хімічну капсулу. З нами заговорить псих через скло, як тільки він піде з інкубатора вискочить монстр. Його не можна вбити, а тільки сповільнити, відсікаючи кінцівки. Він знову відновлюється, тому просто вибігаємо з кімнати.

 

Клініка

Завдання: Знайти тканини із зразками ДНК.

Висуваємося в клініку. За склом знову буде говорити псих. Заходимо в приміщення, там нас буде чекати регенеруючий монстр та інші некроморфи. Наше завдання вижити і потягнути час, коли наша напарниця Кендра зможе відкрити заблоковані двері. Відстрілюємо кінцівки некроморфам і сповільнюємо їх стазисом, отбегаем від них. Монстрів краще не добивати а відсікти їм ноги, щоб вони повільно повзали за вами інакше будуть вилазити нові та цілі які бігають дуже швидко.

Після того як з вами зв'яжеться напарниця виходимо в открышуюся двері і добираємося по коридору, до лігва доктор Келлуса Мерсера в консолі забираємо хім. капсулу з ДНК. Клініка заповнюється вакуумом, біжимо назад прориваючись через монстрів щоб включити систему життєзабезпечення.

 

 

Кріогенна камера

Завдання: Створити антиген

Знову біжимо в крило діагностики вже для створення отрути, яке допоможе знищити проникшее на корабель істота — левіафана. Добираємося до лабораторії і створюємо антиген, після чого прямуємо в кріогенну лабораторію.

Тут і займемося вбивством регенеруючого некроморфа. Все досить просто, потрібно його уповільнити стазисом в камері посередині і після чого, коли він буде стояти там, натиснути в кімнаті навпроти заморозку. Камера закриється і заморозить його. Можемо тепер забути про нього. На цьому п'ята глава завершена. Вирушаємо до транспортної станції.

 

 




 



1 2

Проходження Dead Space




 

Глава 6. Небезпечні домішки

Відділ гідропоніки

Вирушаємо у відділ гідропоніки, спустившись на ліфті знаходимо ще одну схему «силовий різак». По дорозі зустрічаємо ледь дихаючого Хэммонда. Нам необхідно знищити отруйних лялечок, щоб вони не отруювали повітря і знищити проникшее на корабель істота — Левіафана.

 

Західна оранжерея

Завдання: Знищити отруйні лялечки

Висуваємося в західну оранжерею. Добираємося до коридору в якому зі стін викидається якась кислота, просто дивимося цикл викиду і проходимо в потрібний момент. Піднімаємося на ліфті вгору, проходимо у велику теплицю з рослинами. Оглядаємо кімнати і вбиваємо лялечок. Використовуємо в центрі ліфт і піднімаємося на 2 рівень.Спочатку йдемо в одну сторону, там Айзек побачить свою дружину на екранах, вбиваємо лялечку і біжимо в іншу сторону рівня.

 

 

Просуваємося по коридору до великого залу, в якому невагомість. Стрибаємо на стелю, обережно вгорі шипи, тому стрибаємо в то місце де їх немає.Відсуваємо кинезисом в бік затвор. Стрибаємо в іншу кімнату, відсуваємо ще один затвор стрибаємо далі.

Добираємося до коридорів в яких проходить циклічно вогонь. Чекаємо коли вогонь пройде, і швидко підбігаємо до дверей, розбиваємо ланцюга пробігаємо далі. В кімнаті вбиваємо лялечку добираємося на ліфтах знову в 1 рівень західній оранжереї.

На 3 рівні буде глухий кут, але можна підібрати напівпровідник. Йдемо в східну оранжерею.

 

Якщо є час то здоров'я найкраще відновлювати з рюкзака, а не з допомогою швидкої кнопки Q. Якщо ви натискаєте цю кнопку, то можете використовувати велику аптечку, а вам може вистачити лише середньої або малої для повного відновлення здоров'я

 

Східна оранжерея

У східній оранжереї в коридорі завалений трупами вбиваємо ще одного врослого в стіну некроморфа. Праворуч двері під силовим замком, всередині будуть патрони і 6 000 кредитів. Використовуємо ліфт, щоб піднятися нагору, проходимо у теплицю. Боремося з великим босом. Після його вбивства оглядаємо кімнати і вбиваємо лялечок. Біля ліфта буде пульт заміни балонів, натискаємо замінити балон, коли відкриється скло сповільнюємо його, швидко обегаем і вбиваємо лялечку.

Піднімаємося на 3 рівень вбиваємо ще одну лялечку. Спускаємося на 2 рівень, коли заходимо в двері нас знову вистачає великий хробак і починає тягнути, стріляємо по жовтому наросту, коли звільнимося йдемо далі в зону невагомості. Стрибаємо вгору, там котушка б'є електрикою, сповільнюємо її стазисом. і швидко пропрыгиваем вперед і з іншого боку вимикаємо її. В іншому приміщенні знищуємо лялечку. Всі лялечки мертві йдемо і вмикаємо систему фільтрації повітря.

 

 

Продуктовий склад

Завдання: Знищити Левіафана

Йдемо в харчовий блок, вставляємо антиген у харчовій фільтр. Кендра повідомляє нам, що отрута не подіяла на левіафана, тому вирушаємо його знищувати. Відстрілюємо йому щупальця, і стріляємо в середину, при цьому ухиляємося від його атак. На цьому глава завершена.

 

Глава 7. Крок у порожнечу

Рудна платформа

На рудної платформі знаходиться астероїд, який підготували до переробки. На нього необхідно прикріпити маяк і відправити астероїд в космос, щоб послати сигнал лиха. Вирушаємо до ліфта

 

Некроморфи, врослі в стіну і розкидають навколо себе стріляють яйця, краще всього знищуються грамотно кинутої міною -альтернативний вогонь лазерної гвинтівки.

 

Палуба B: переробка

Завдання: Знайдіть ключ рудної платформи

Опускаємося на ліфті у відсік переробки, готуємося, поки будемо спускатися на нас нападатимуть некроморфи. Доходимо до приміщення у якому потрібно відновити гравітацію, щоб потрапити в кімнату контролю. Для відновлення гравітації, кинезисом хапаємо літаючі астероїди по кімнаті і спалюємо їх в центрі. Включаємо гравітацію. Поряд з пультом буде закрита кімната, якщо відкрити всередині будуть патрони, аптечка, рубіновий напівпровідник. Йдемо в кімнату контролю підбираємо ключ. Біжимо до ліфта.

 

 

Палуба D: техслужба

Завдання: Знайдіть аварійний маяк

Добираємося до гондоли, притягуємо її до себе кинезисом і їдемо на інший бік на ній, поки їдемо відстрілюємо монстрів з двох сторін і встигаємо притягувати до себе кинезисом аптечки й патрони. На іншій стороні поки Ніколь відкриває нам двері на склад з маяком не даємо підійти до неї некроморфам. Після того як все вийде заходимо на склад підбираємо маяк, няшкі і схему захисного костюма 4 рівня. Повертаємося до ліфта.

 

Палуба: C: видобуток

Завдання: знищити гравітаційні захоплення

Завдання: установіть маяк на астероїд

Тепер нам необхідно відключити замки які тримають астероїд. Вийшовши з ліфта всюди летить пил від переробки і нічого не видно далеко, тому обережно вбиваємо монстрів, йдемо спочатку наліво і дістаємо батарею з слоти, тягнемо тепер його в протилежний приміщення, вставляємо в порожній слот цю батарею, активується ліфт. Спускаємося вниз і добираємося до астероїда.

 

 

Нам треба знищити захвати, для того сповільнюємо круглу котушку в центрі, від якої виходить випромінювання стазисом і всередині неї стріляємо по світиться лампам стрибаємо на стелю і там проробляємо те ж саме з другою котушкою.

Після це дивимося як на астероїді періодично переміщаються, два півкола, чекаємо коли вони підуть в одну сторону, а самі застрибаємо на астероїд з протилежного боку і виходимо у простір (Вакуум). Встановлюємо маяк на нього і знищуємо ще дві котушки. Чекаємо коли напівкола підуть в протилежну сторону стрибаємо назад в приміщення.

Вирушаємо назад з ліфта знову дістаємо батарею і тягнемо її до іншого ліфта. Піднімаємося йдемо в кімнату і запускаємо астероїд. Після того як з нами побалакає Кендра, запуститься режим карантину, вихід з кімнати заблокується і на нас полізуть монстри. Біжимо до ліфту, а потім до вагонетці завершувати голову.

 

Варто завжди носити з собою хоча б один силовий вузол, щоб відкрити зачинені двері

 

Глава 8 Знайти і врятувати

Місток

Військовий корабель отримав посланий з маяка сигнал лиха, але для того щоб відповісти кораблю потрібно полагодити зламану антену.

 

Рубка зв'язку

Завдання: Полагодите передає кластер

Вирушаємо у великий зал, з ліфтом і їдемо на рівень 3. Вбиваємо двох врослих у стіну некроморфов, Просуваємося далі оттаскиваем предмети від дверей, щоб пройти далі, піднімаємося на ліфті біля верстака і їдемо на швидкісний гондолі по тунелю у великий зал кластера. Нам потрібно полагодити кластер, для цього розташувати передають тарілки симетрично і замінити зламані цілими. Прибираємо поламані тарілки кинезисом в нижньому ряду і замість них ставимо цілі. Як тільки поставимо правильно всі тарілки в ряді можна бігти до консолі і включати. Повертаємося до ліфта.

 

 

Гармата

Завдання: Звільніть створи шлюзу за допомогою гармати

Біжимо до гармати, сідаємо за неї стріляємо по щупалець істоти встигаючи відстрілювати бочки які вона кидає в корабель. Повертаємося до транспортної станції завершувати голову.

 

Глава 9. Мертвий після прибуття

Вантажний трюм

Хеммонд вирішує, що пора звалювати з «Ишимуры». Нам потрібно запустити пасажирський човник, але для цього спершу необхідно відправитися на пристыкованный Вайлор і забрати звідти деталь сингулярних конвертер.

 

Корабель Вайлор

Завдання: Дістаньте Сингулярних конвертер

Нам треба проникнути на корабель «Вэйлор» йдемо до місця стикування корабля в якому літають радіоактивні кулі, ламаємо запобіжники біля шлюзу, щоб його відкрити після цього кинезисом викидаємо радіоактивні кулі в космос. Пробираємося на корабель і далі відкладаємо і відкидаємо ящики в сторону, щоб відкрити собі прохід вперед.

 

 

Перш ніж йти на верхню палубу витягуємо ліпшу батарею з слота і тягнемо її за собою, так як пройшовши трохи далі інша батарея до ліфта перегорить, ми замінимо її. Використовуємо ліфт добираємося до збройової. У ній можна постріляти в тирі (патрони безкоштовні), за кожен пройдений рівень вам дають приз. На п'ятому рівні дають силовий вузол.

Йдемо далі заходимо в лазарет з лазерними променями, щоб пробігти сповільнюємо його. По дорозі буде валятися схема «великий кисневий балон». Далі заходимо у велике приміщення — казарму, готуємося до карантину і бою з монстрами.

 

 

Просуваємося далі, коли доймем до кімнати з вогнем штовхаємо кинезисом двигун вперед прикриваючись ним від вогню і ламаємо запобіжники з боків з обох сторін. Коли вогонь припиниться йдемо в центрі і забираємо сингулярних конвертер. Вирушаємо до транспортної станції по дорозі бачимо як за склом Хэммонда вбиває величезний некроморф, після чого нищимо його.

 

Глава 10. Останні дні

Відсік екіпажу

У нас є сингулярних конвертер який ми здобули на невдало прибулому кораблі, залишилося знайти човник і підготувати його до вильоту, щоб забратися з «Ишимуры»

 

Спальні блоки А, В

Завдання: Знайдіть ключ техкоманды

Піднімаємося на ліфті і йдемо в житловий відсік, там за склом в їдальні божевільний доктор вбиває інженера. Йдемо в те місце спускаємося на ліфті, в ящику забираємо ключ.

 

Завдання: Знайдіть навігаційні карти

Йдемо в спальний блок A. Коли увійдемо в одну з дверей нас знову схопить щупальця і потягне, стріляємо по жовтому наросту, щоб відбитися. Після чого заходимо в іншу кімнату і кинезисом опускаємо важіль, щоб зламати замок до консолі, після злому натискаємо на неї, щоб відкрити доступ спальний блок B. Йдемо до нього.

В блоці B, вакуум і багато монстрів тому діяти треба швидко, біжимо в двері прямо в спальні, там і валяється перша з карт, повертаємося назад до початку глави.

 

 

Спальний блок З

Заходимо в блок З, йдемо в двері праворуч, в ванні кімнати, підбираємо «схему» захисний костюм 5 рівня. Йдемо в кімнату для гри в Зи-болл і на одному з столів піднімаємо другу карту. Можна пограти в гру за кожен рівень вам будуть давати бонуси. Правила можете почитати у записці валяється перед входом.

Після цього йдемо в іншу сторону блоку, до ліфта, і в спальні, де божевільний доктор говорить на екрані. В одній з кімнат буде силовий замок (всередині патрони, велика аптечка) та ліжка, які треба відсувати щоб пройти, за ними буде кімната з що сміється жінкою. Поруч з нею і знайдемо третю карту.

 

 

Коли підемо назад знову з'явиться невмирущий монстр, отбегаем від нього, після того, як він пройде за нами, заморожуємо оббегаем його і відкладаємо ліжка. Далі по класиці жанру, бігаємо від монстрів і чекаємо коли наша напарниця відкриє нам двері.

 

Відсік директорії

Завдання: Полагодите човник

Коли двері відкриється вирушаємо у відсік директорії, поговорити з лікарем. Доктор хоче від нас, щоб ми повернули назад на планету Обеліск, для припинення всього жаху. Послухавши його йдемо лагодити човник. В човнику вставляємо навігаційні карти, після чого нам потрібно засмажити регенеруючого некроморфа. Для цього заморожуємо його разом, де йде вогонь з двигунів човника і після чого запускаємо їх. Як тільки Док сяде в човник біжимо до транспортної станції, завершувати голову.

 

Частіше згадуйте про стазис

 

Глава 11. Альтернативні рішення

Причальна палуба

Вирушаємо на причальну палубу, щоб завантажити Обеліск в ангар на човник і відвезти його назад на планету.

 

Завдання: Доставте Обеліск

Вантажний трюм

Нам поки відкрита дорога тільки в вантажний трюм тому йдемо туди. Натискаємо на консолі, щоб зачепити Обеліск. Як тільки ми це зробимо з усіх боків полізуть купа монстрів і щупальця. Справляємося з ними і тягнемо кинезисом артефакт на іншу сторону. Після чого йдемо в посадковий термінал зустрітися з доктором Кейном в ангарі.

 

 

Завдання: Завантажити Обеліск в шатл

Відключаємо гравітацію, і тягнемо вручну кинезисом Обеліск з коліями під шатл, при цьому переставляючи на консолях шляху напрямку маршруту рейок. (необхідно розташувати платформу так, щоб жовто-чорні смуги не лежали в тих місцях, куди будемо тягти Обеліск). Після виконаної роботи знову включаємо гравітацію і йдемо до шатлу, щоб летіти на планету разом з Кейном.

Кейна вбиває Кендра і ми розуміємо, що були лише маріонетками в її руках, і вона давно полювала за Обеліском, ми лише допомогли виконати її роботу швидше і простіше. З нами виходить на зв'язок Ніколь і просить, нас зайти в диспетчерську. Там повертаємо човник назад на «Ишимуру» сідаємо на нього, на це кінець глави.

 

 

Глава 12 Мертвий космос

Колонія

Завдання: Повернути Обеліск на п'єдестал

Айзек відправляється на човнику в колонію, щоб доставити Обеліск тому на планету. Подтаскиваем кинезисом навантажувач до човник, щоб завантажити на нього Обеліск. Після чого йдемо в серверну звідти піднімаємо батарею, тягнемо її на вулицю і вставляємо в порожній слот. Подтаскиваем навантажувач з Обеліском на платформу і тягнемо її по коридору далі. Піднімаємо мости, сповільнюємо з стазисом і протягаємо навантажувач, встигаючи відбиватися від некроморфов. Буде закрита кімната, якщо відкрити використовуючи вузол, знайдемо патрони і батарейки.

 

 

Для запуску гравітаційного підйомника йдемо в зону невагомості подаємо енергію назад повертаємося через вже працюють вентилятори, які сповільнюємо. У залі нас чекатиме великий монстр, вбиваємо його і протягаємо Обеліск далі також піднімаючи мости.

 

Великих броньованих некроморфов які зустрічаються регулярно в Dead Space, найкраще заморожувати і стріляти в спину важким знаряддям такими як, лазерна гвинтівка або силовий різак, вистачає одного заходу.

 

Витягуємо назовні Обеліск і дотаскиваем його до підйомника, вбиваючи монстрів і щупальця, після чого встановлюємо його п'єдестал. Заходимо в камеру для знезараження, слухаємо Кендру і дивимося відео з Ніколь.

 

Розум роя. Фінал.

Йдемо до посадочної майданчику до човнику, по дорозі у фінальному магазині закупаємося аптечками і патронами перед зустріччю з босом і вставляємо останні вузли у верстаті. Біля човника боремося з босом стріляємо з жовтим відростках і відходячи убік коли він вдаряє. Теж саме робимо коли він відкриє відростки на грудях. Біжимо на човник і звалюємо з цієї планети

 

 

 


 



1 2