Проходження Wasteland 2: Дамонта | gameshare.com.ua - ігровий підхід

Проходження Wasteland 2: Дамонта




Карта Дамонта

Карта Дамонта

Розібравшись з Каньйоном і Храмом титанів прямуйте нагору по глобальній карті до шахті № 7, де і натрапите на Дамонту. Дістаньтеся до вишки вставити другий ретранслятор в неї вас викличуть на базу. Перед тим. як піти на базу можна допомогти місту.

Приміт. до мапі

  1. вхід
  2. Можна пробити ззаду перегородку і відключити турель
  3. Джилл Єйтс сховалася з іншими, вона попросить відшукати її разбежавшийся худоба
  4. Ред Байчовски, той самий чувак який сидів у в'язниці цитаделі і який навів нас на захисний костюм. Допоможіть йому розібратися з роботами всередині літака. Після чого обов'язково зайдіть в літак і поговоріть з ним він розповість про скарб на кладовище літаків буде в шахті № 7
  5. Радіовежа вставте ретранслятор у вишку вас терміново викликають на базу. Також знищити робота біля домофона і поговоріть з Воллі-Перевертнем, він відкриє двері. Поговоріть з ним. Йому також можна віддати пластинку яку ми можемо знайти в СХ-центрі, на кухні, де вчені (якщо звичайно ви рятували центр а не Хайпул) за це він дасть програвач. Застосуйте один з розмовних навичок він дасть вам ключ. І візьміть у нього завдання розібратися з роботами
  6. В тостері будуть «собачі кісточки«, віддайте доглядачеві за собаками у в'язниці, за це отримаємо книгу +1 дресирувальник. Гектор Нгуєн попросить врятувати його дочка
  7. Знищити роботів, які намагаються зламати двері. Нам відкриє двері Хопі і Маги. Дайте Маги будь стовбур вона за це віддасть важку зброю «Велику Бетті«. Також відремонтуйте робота, він буде слідувати за вами
  8. Пройти можна зламавши або простреливши стіну, всередині буде робот і механічна ворожка
  9. Клайд, знову без води попросить відремонтувати поруч водонапірну вежу. Йдіть усередину.
  10. Водонапірна вежа всередині знайдете тіло Барнса, помістіть на тіло медальйон Сари (можна було підняти в Каньйоні Титанів), підніміть картину поруч з тілом. Відкрийте сейф пароль 152260 (загнуті сторінки)
  11. Корови Джилл, коли знайдемо їх можна сходити їй і повідомити їх місце
  12. Проржавілий ангар парашутного клубу. Де всередині знаходиться бляхар, який захопив дівчинку Бін і приєднав бомбу до її серця. Знищити всіх роботів і почніть атакувати його. Коли він скаже, що якщо ми на нього нападемо, то він уб'є дівчинку. Зламуємо зліва в кутку спочатку великий сервер (термінал) і після цього поруч же комп'ютер (навички комп'ютера для обох). Почнеться бій знову боремося з Бляхарем, коли бій зупиниться, тепер зламуємо, ще один комп і добиваємо ворога. Звільняємо дівчинку, забираємо праву руку бляхаря.
  13. Лексиканиум його можна взяти в команду щоб відкрити грати спробуйте палець бляхаря
  14. Танкова гусениця TRL-01553 стане в нагоді в тюрмі щоб відключити турелі і оцелот Бушнелла его можна віддати в цитаделі Меркаптану.
  15. вихід в пустище